Jump to content

Rezultate diagnoza INPA


Recommended Posts

Ma gandesc ca o eventuala restrictie pe aer ar putea fi usor observata, iar filtrul de aer este si el nou schimbat de maxim 2 saptamani. Graficele sunt facute dupa o resetare a corectiilor. Dar si inainte de resetare valorile erau tot cam aceleasi.

 

Sa fie vorba de prea multa benzina oare? Dar de unde sa provina? O sa mai masor si presiunea in rampa. Sper sa nu fie vorba iarasi de injectoare <_<.

Cam cat de departe sunt valorile de optim?

Link to comment
Share on other sites

Aparent nu e nicio problema, sau cel putin nu am sesizat-o eu. Pur si simplu mi-am luat un tester si il probez si eu pe masina mea.

Pana acum s-a dovedit a fi util, am descoperit 2 senzori defecti de care habar nu aveam ca sunt stricati, senzorul AUC si un senzor de nivel pentru xenon.

 

Dupa ce mi-ai zis tu referitor la prea multa benzina, daca ma gandesc bine s-ar putea sa-mi fi crescut putin consumul. Eu am mai avut o problema cu consumul si cu aprinderea check engine acum cativa ani, dar problema a disparut dupa un update de firmware facut la AB. Nu au gasit nimic stricat, nu au schimbat nimic, doar au facut upgrade la DME si de atunci nu s-a mai aprins check engine.

Link to comment
Share on other sites

Limita este cam 7-8, difera in general de la soft la soft.Daca nu se aprinde check engine light atunci inca este in limite si nu este o problema.Nu este obligatoriu sa fie amestecul bogat, poate fi defect si debitmetrul si sa trimita o valoare eroanta.

Incearca cu alt debitmetru si urmareste valorile.

Link to comment
Share on other sites

Partea proasta e ca nu am de unde lua un debitmetru de teste. Nu sunt prea multe 530i in Constanta. Si parca nu as da banii aiurea pe unul nou daca nu sunt sigur. O sa caut sa vad daca gasesc unul SH ieftin, pentru teste.
Link to comment
Share on other sites

Nu merita.In definitiv nu este nici o problema deocamdata.Computerul compenseaza pentru valorile alea reducand din benzina.Daca valoarea este depasita la un moment dat computerul porneste un timer si verifica cat timp este depasita valoarea prestabilita.Cand se depaseste timpul prestabilit se aprinde check engine.

Valorile care sunt mari sunt datorate mersului in sarcina.Un filtru aftermarket de exemplu poate cauza acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Ce capacitate trebuie sa aibe incarcatorul ca sa nu se mai descarce bateria in timpul testelor? Am incercat cu un redresor standard de 6-8 A, insa nu face fata si dupa vreo ora de teste bateria se descarca rau.
Link to comment
Share on other sites

aia-i INPA din cate vad

e buna pt "uz casnic"

 

Eu auzisem ca varianta originala ar fi folosita de cei de la BMW pentru diagnoza profesionala. <_<

 

 

varianta originala, poate, dar asta "sparta" are multe buguri si incompatibilitati....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca gasesti ceva adecvat la pret convenabil.Ar trebui ceva la 40-50A.

Da' ce teste ai facut o ora? <_<

Pai curiozitatea-i mare :). Prima data doar m-am jucat, am luat la rand toate optiunile din INPA. Am continuaat cu DIS-ul. Cand am dat sa pornesc, nici macar clank nu a mai facut.

A doua oara am luat-o cu progman-ul. Mi-am facut niste teste la DSP si la DSC. Update-ul de la cutie nu a reusit din cauza ca tensiunea scazuse prea mult probabil. Bine ca nu s-a stricat nimic, imi era teama ca daca se intrerupe programarea se duce cutia. Dar am avut noroc :bashwall:.

 

Asa ca sunt in cautarea unui incarcator serios!

Link to comment
Share on other sites

Multam pentru link <_<. Sursa de la Adelaida are curent suficient, dar nu stiu daca ar functiona in paralel cu acumulatorul masinii. Nu este o sursa pentru incarcat acumulatori ci o sursa stabilizata de putere. Din descriere apare ca are un regim de limitare al curentului, ceea ce ar putea ajuta. O sa sun sa vad daca e pe stoc.
Link to comment
Share on other sites

Update-ul de la cutie nu a reusit din cauza ca tensiunea scazuse prea mult probabil. Bine ca nu s-a stricat nimic, imi era teama ca daca se intrerupe programarea se duce cutia. Dar am avut noroc <_<.

 

Da, ai avut noroc.Daca programezi computerul de la cutie sau de la motor si se intampla ceva pe durata programarii este posibil sa nu mai primeasca softul.

Link to comment
Share on other sites

nu programa fara redresor ca la programarea ECU motor porneste ventilatorul de clima si ai terminat-o cu ECU

 

asa si pt lumini -> le aprinde / sintge de vre-o 3-> 4 ori

 

trebuie sa ai tensiunea de 13.8v stabila

 

crezi ca degeaba sunt celel doua indicatoare de tensiune in progman de KL 30 (baterie) si KL 15 (contact) ?

 

sursa trebuie sa fie capabila sa debiteze cel putin 30-40 de A -> nu e pt incarcare

 

ca sursa stie si mod incarcare e alta poveste, tu ai nevoie de tensiune stabila si curent din belsug <_<

 

INPA este pt stadiul de dezvoldare deci e un program de diagnoza cu care poti face si rele :)

 

un exemplu nu te baga la functia de "transport mode" adica sa nu o activezi

 

doua masini am avut la diagnoza care aveau activat transport mode, nu e mare scofala doar a taiat niste functii pt a asalva baterie pe timpul transportului pe vapor sau pe platforma cand masina sta saptamani sau luni fara sa fie nici deschisa

 

INPA care il gasesti pe net e si varinata folosita de development doar ca nu are toate fisierele pt a o folosi la programare, insa programarea cu inpa e foarte dureroasa daca nu stii ce faci

 

varianta care iti cere sa trimit mail sa iti trimita codul de activare e e facuta de niste persoane nesimtite care vor sa ia bani pe ceva ce nu e a lor, oricum gasesti si fisierele care trebuiesc copiate peste sa iti functioneze

 

inpa nu are nevoie key sau vre-o activare

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

aia-i INPA din cate vad

e buna pt "uz casnic" face figuri pe anumite module la anumite modele

daca ai ocazia vezi daca iti vede motorul la E36 318is....

 

pe E36 318is nu o sa mearga pt ca ai nevoie de interfata ADS care are L line si din cate am cititi ai nevoie de port COM real nu merge cu adaptor USB -> COM cum am si eu pt interfata inpa

 

inpa e de tip KK

 

ce tine de interpretare cam tot ce se integreaza in zona (bara) verde e OK ce e inafara are probleme

 

la tine Paul e problema cu rezistenta care incalzeste sonda lambda pt a o aduce la temperatura de functionare optima deci ai un consum putin mai ridicat pt ca sonda se incalzeste numai cu gazele de esapament

 

vara nu e prea sesizabil insa iarna e mai dureros <_<

 

nu trebuie sa iei debitmetru de teste inpa iti spune cantitatea de aer care ar trebui sa fie si cantitatea de aer masurata si asta in timp ce turezi motoru

 

spune si presiunea creata de turbina si presiunea care ar trebui sa fie tot asa la turatii diferite

 

mai navigheaza printre F-uri si vei gasii multe chestii utile :) pe la status

 

la activate poti activa componente cum ar fi pompa de aer secundara, vacum, electroventilator, clapetele de la climatronic, geamuri, inchidere centralizata etc. astea depind de masina

 

 

poza de mai jos sper sa te lamureasca Rhaziel

 

post-2935-1242802421_thumb.jpg

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.