Jump to content

URGENT!TRENUIE SA PLEC SI NU PORNESTE


kathalin

Recommended Posts

Am o mare problema,masina este un e46 318i din 00,am dat roata dreapta jos din fata ca sa o pun pe spate si cand vreau sa ii dau cheie nu mai porneste.In bord s=a aprins ABS,am verificat sigurantele si sunt ok.A pornit grozav cand am mutat-o pana sa ii dau roata jos,am vrut sa o pornesc iar sa ma uit k aveam impresia k e toba sparta si sa vad pe unde sufla si nu mai porneste.Ce sa se fi intamplat???De ce s-a aprins ABS???Sa ii fi atins vreun senzor ceva?Cand incerc sa porneasca nici nu invarte motoru ,e ca si cand nu ii permite calculatoru,se aude un click sau ceva in genul asta si atat,si ABS aprins.E prima data cnd se intampla asa ceva si trebuie sa plec,ajutati-ma va rog!
Link to comment
Share on other sites

ok,ma duc sa incerc sfaturile voastre.Baterie ce sa zic,eu zic k am ,nu am avut niciodata probleme cu ea,muzica merge,etc,,,, si mie nu mi se aprindea ABS in bord,ma gandesc sa nu aibe legatura si sa fie vreun sistem care sa nu permita sa porneasca !va dau de stire in 5 min.
Link to comment
Share on other sites

daca e sarita capsa merg o parte din anexe dar nu poate porni motoru. ai lumini in bord si pozitii, avarii din cate stiu eu, dar mai mult nu cred. sau mai strange bornele poate nu sunt stranse si cand intra un consumator mare se taie curentu, e si asta o varianta. ca electromotorul nu vreau sa cobesc eu.
Link to comment
Share on other sites

Am incercat ,am strans bornele,m-am uitat la PLUS,si pare totul in regula,face la fel,nu vrea,se aude doar un clanc acolo unde duc cablurile de la acceleratie si pilor si se aude ceva si parca de la rezervor,probabil cum e actionata pompa sa traga benzina,zic si eu nu stiu,,,,Dar e posibil ca eu cand am demontat roata sa fi atins ceva de la ABS si calculatoru masinii sa nu ii permita sa porneasca ?O sa incerc sa dau roata jos si sa vad dc sunt stranse bine toti senzorii pe acolo, ca in rest nu am umblat pe nicaieri,pana acum o jumatate de ora nu a facut niciodata asa ceva.O sa incerc si cu bateria de la masina lui tata ,sa vad dc cu a lui face la fel si in felul asta exclud bateria.Va mai astept cu sfaturi baietii,am nevoie!
Link to comment
Share on other sites

daca tot nu merge nici cu alta baterie e clar starterul de la electromotor. daca ai loc sa l lovesti cu ceva in timp ce se da la automat e posibil sa isi revina. trebuie ciocanit in el daca masina are baterie. poate a ramas blocat si nu arunca bendixul pe coroana. sau in cel mai rau caz o tractezi si o pornesti desi nu recomand ca nu cumva sa sara distributia. o tragi sau impingi cu contactul pus in treapta a 2 a si ii dai o data, daca o ia bine daca nu mergi la tester cu ea. nu o tracta mult sa nu patesti mai rau. Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

nu neaparat. ala se aprinde si daca nu ai baterie sa porneasca. oricum daca mergi cativa metrii ar trebui sa se stinga in caz ca ai atins ceva da nu ai rupt cablurile sau senzorii. si mai e o idee, la e 46 daca ai rotile de spate mai mici ca cele de fata nu prea poti sa mergi decat daca decuplezi asc ul. sau dsc in functie de tip. inregistreaza ca masina derapeaza si iti taie gazu daca ambele roti spate sunt mai mici ca fata. ex spate pe 15 si fata pe 16 Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

Asa face si masina mea... si e de la electromotor.

Impinsa porneste, dar cand e motorul cald, nu mai vrea sa porneasca.

Sunt niste bucse in electromotor care am inteles ca se dilata.

Becul cu ABS-ul e normal sa se aprinda cand pui contactul. Se stinge singur dupa cateva secunde, dupa ce porneste motorul.

Daca nu porneste motorul e posibil sa se stea mai mult aprins, dar tot se stinge pana la urma... asta daca nu ai facut ceva rau pe la senzor !

Link to comment
Share on other sites

Am pus bateria pe redresor,ideea e k nu prea am cum sa o imping ca servo nu merge si trebuie sa iau maxim de volan stanga ,am si niste roti 235/40/17 ,solul e moale ,si as vrea sa imi spune-ti va rog http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=12&fg=25 unde dracu se afla,k ma tot uit dupa el dar nu il gasesc.Baietii sfaturile voastre imi sunt utile si apreciez!Am verificat inca o data senzoriu de la roata e totu in ordine,in rest nu am atins absolut nimik deci nu are ce sa fie,probabil dupa cum spune-ti voi ABS se va stinge dupa ce porneste motoru.Va dau de stire in 20 30 de minute dupa ce o sa pun bateria la loc pe masina.Si dc nici atunci nu porneste o sa incerc sa vad dc reusesc sa o imping.
Link to comment
Share on other sites

as vrea sa imi spune-ti va rog http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=12&fg=25 unde dracu se afla,k ma tot uit dupa el dar nu il gasesc.

 

Ai acces pe dedesubt, cel mai usor. Dai jos plasticurile si il si vezi.

 

Daca bateria nu are DELOC curent sau este sub un minim de amperaj, nu are sa iti porneasca nici trasa/impinsa. Calculatorul are nevoie de un minim de curent. Daca auzi un click repetat si iti mai palpaie si DME-ul in bord (cand incerci sa o pornesti trasa/impinsa) sa stii ca asta se intampla. Pune mai bine o alta baterie (in limita de amperaj recomandata de producator) si vezi daca iti pleaca la cheie.

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

da-i repede un vant. ar trebui sa porneasca daca nu ai stricat altceva.

 

Pedro, pornesti impinsa o masina care nu are curent deloc in baterie (sau sub un minim necesar)? Am explicat un post mai sus...

Link to comment
Share on other sites

da-i repede un vant. ar trebui sa porneasca daca nu ai stricat altceva.

 

Pedro, pornesti impinsa o masina care nu are curent deloc in baterie (sau sub un minim necesar)? Am explicat un post mai sus...

daca are cat sa excite alternatorul acesta va da curent pt electronica masinii cand se invarteste.

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi,IMI PARE RAU ca nu am putut sa postez mai devreme dar am reusit si am pornit-o,acum m-am intors acasa si dc vreti sa ma credeti primul lucru care l-am facut e sa deschid calculatoru si sa VA MULTUMESC TUTUROR pentru atentia si sfaturile voastre care au fost foarte utile.Problema a fost bateria!Imi venea greu sa cred k e bateria de vina pentru k singurii consumatori au fost becurile din borbagaj pt k a fost deschis vreo 4 5 ore si in mintea mea nu putea sa consume bateria in halul ala,ma asteptam macar sa invarta ceva acolo sa o aud ca incearca.Am pus-o pe redresor ,am lasat-o vreo ora si dupa a pornit.Ar fi fost util sa aiba un indicator ceva in bord care sa te anunte ca e scazut curentul din baterie ca sa nu mai umbli ca nebunu pe la altele.Oricum am mai invatat ceva si vreau sa spun inca o data k forumul este foarte util si sa va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.