Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

Multumesc de urari..

daca pielea si vopseaua e proasta se zgarie oricum. O sa vedem in timp. Cum sunt astea de pe seria 1 si e90, de exemplu, daca te uiti mai taios la ele crapa..

 

 

 

 

Scaunul de la copil nu zgarie pielea, are fund de plastic fara nimic care sa agate. Ce se intampla in schimb e ca ala mic o sa biscuiasca tot ca de obicei, o sa verse apa, suc, si in zonele de contact o sa fie un strat de jeg greu de scos..

 

Nici capsele la blugi nu ar trebui sa o zgarie..scaunele negre nu aveau nici pe dracu, doar niste cute dupa 16 ani sau cati aveau, si eu numai blugi port iarna, vara, cu conditia sa ai grija de ele si sa emulsionezi pielea sa ramana elastica, macat odata pe luna sterse cu o carpa microfibra presarata cu sonax...

La fel si bancheta spate, care dupa atatia ani de folosire avea doar cateva mici zone unde erau putin jupuite.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Imi place DOMI. F frumoasa la interior, zici ca intinereste masina ta. Asa din curiozitate, ai de gand sa o vinzi vreodata? Cred ca va fi f greu sa obtii un pret corect pe ea.

 

Si eu in e36-le am investit niste bani, dar incerc asa mai usurel :) ca stiu ca o sa o schimb, cel putin dpdv al sigurantei ncap, as vrea sa trec la altceva mai sigur.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc.decat sa o vand pe nimic mai bine o dau de pomana la unul care stiu ca are grija de ea..

 

 

MAi am de gand sa ii inlocuiesc trimurile exterioare de plastic, la o astfel de masina o inteneresc foarte mult, si nu sunt scumpe unele noi, sa rezolv si cu volanul si gata, .. doar intretinerea normala, nu ii mai fac nimic.

Un pret relativ corect se poate obtine, dar mult mai greu in Romania.

 

In principiu o vand doar daca trec la altceva mult mai sus, gen un e38 750i sau un F10, doar astea 2 modele imi fac cu ochiul si le-as considera un progres real, cu 2 masini nu am ce face.

 

Teoretic ar trebui sa o mai tin macar 2 ani, sa zic ca mai "scot:" ce am bagat in ea, ca de acum nu prea mai am ce sa bag in ea major.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

A venit cheia de vasc. Bun.

Ma duc sa il dau jos, il dau jos si surpriza, vascul nu se potrivea, mai precis elicea de pe el..

MA duc la magazinul de piese sa il schimb.

Plec de la magazinul de piese, temperatura urca brusc la rosu...

Furtunul de tur tare ca piatra, presiune ca la balamuc in vasul de expansiune, chiar si dupa ce am lasat-o sa se raceasca 1h, fierbe apa in el instant.

Treaba e clara, am impuscat garnitura de chiulasa, ...asta e daca nu am reusit sa il schimb la timp..bashwall.gif

Am comandat una, si maine dimineata sa ma tarai in service cu ea...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Garnitura de chiulasa destul de rar se impusca la bmw. Sunt din tabla... mai degraba se deformeaza chiulasa daca e benzina sau face fisuri daca e diesel. Eu am patit ceva asemanator la un e36 320i si era deformata chiulasa si bineinteles si garnitura odata cu ea. In special atunci cand temperatura la apa urca f tare si se adauga apa sau prin orice metoda se face soc termic. Asta bineinteles daca modelul tau nu are garnitura clasica.

 

Garnitura de chiulasa destul de rar se impusca la bmw. Sunt din tabla... mai degraba se deformeaza chiulasa daca e benzina sau face fisuri daca e diesel. Eu am patit ceva asemanator la un e36 320i si era deformata chiulasa si bineinteles si garnitura odata cu ea. In special atunci cand temperatura la apa urca f tare si se adauga apa sau prin orice metoda se face soc termic. Asta bineinteles daca modelul tau nu are garnitura clasica.

Eu sper sa nu fie asta. Oricum daca ai access la furtunul de retur de la vasul de expansiune il iei si il bagi intr o sticla transparenta plina cu apa . Daca vine apa cu bule.... treaba e clara presiune din compresie. Dar eu as mai verifica radiatoarele sa nu fie f murdare, dupa pompa de apa si la sfarsit termostat ca astea de bmw se blocheaza pe deschis 99 % .

Link to comment
Share on other sites

merg toate, bine, eu 99% zic ca garnitura e.

Radiatorul e curat, a fost schimbat de nou acum 3 ani.

 

face bule in vasul de expansiune, ca la nebuni, mai ales daca o turez.

Deci apa nu mi s-a ridicat usor, in 30 m s-a dus la rosu...

Pornesc masina, o turez usor, bule imediat in vas...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

este garnitura ciupita sau chiulasa deformata direct o sa vezi cand dai jos chiualasa unde e problema. Se depunde un fel de calamina unde scapa presiune in instalatia de racire.. Oricum cand o dai jos poti sa ii dao alezare la chiulasa si ghidul la supape nu este f scump daca tot umbli se merita. Daca nu faci asta macar sa verifici chiulasa sa nu muncesti degeaba sa schimbi garnitura. F rar la Bmw este doar garnitura de vina. Oricum daca se ridica apa in 30 de metri sfatul meu e sa nu mergi asa cu ea pentru ca poate bubui radiatorul ( am patit) sau furtune (iar din experienta). Plus nici motorul nu ii face f bine temperatura mare de functionare.

Sper sa fie cat mai lejer si sa te ajunga cat mai ieftin, stima

Link to comment
Share on other sites

ai schimbat vasco pana la urma ?! :) poate ai stricat pompa

da e posibil pompa trebuie verificata cum am zis. Asta mi se pare ca are pale de plastic. Si uneori se mai desprind palele si nu invarte apa

Link to comment
Share on other sites

pompa e buna. Pai nu am schimbat vascul, ca idiotii au comandat unul gresit.

 

Eu cred ca de mult e asa., dar nu mi-am dat seama de temperaturi scazute +drumuri foarte scurte de 2-3 km cum fac eu.

scotea ceva fum alb, parca ceva mai mult decat de obicei, dar am zis ca e din cauza frigului extrem, nici cu antigel nu completam...

Motorul are putini km, cam 250k, nu cred cae nevoie, a fost desfacut in DE cand am schimbat garnitura de la capac supape si au zis aia ca arata foarte bine tot..

 

NU mia merg cu ea asa, doar pana in service 3 km, maine, sper sa nu se incalzeasca la rosu in 3 km, de la rece complet, dimineata.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

depinde cum e drumul de 3 km. Cel mai bine deschizi capacul la vasul de expansiune adik il slabesti si aiba pe unde iasa presiunea. Nu o turezi mergi cat mai incet si opresti motorul daca ai vreun semafor. Multa bafta sper sa nu fie chiulasa
Link to comment
Share on other sites

da dar nu bubuie radiator si furtune. Gandestete ce presiune scapa din cilindru. se fac furtunele ca teava de fier. mie mi a sarit furtunul cu tot cu gatul de la radiator de asa ceva.deal e sa nu mearga dar daca trebuie e bine si cu pauze. opreste mai asteapta pana se mai raceste dupa iar porneste si tot asa. eu sper ti am zis sa nu fie si chiulasa cum afost la mine. se ridicase un pic dupa bloc facuse gen burta.
Link to comment
Share on other sites

domi, daca trebuie schimbata chiulasa iti dau eu una de vanos

dar nu se schimba chiar daca are ceva. se planeaza ca la benzina nu fac fisuri. mai castigi si compresie :)

Link to comment
Share on other sites

pai un alezat de chiulasa cred ca te costa mai mult decat chiulasa in sine

posibil ca e o masina destul de veche si piese la mana a doua sunt ieftine. Si o chiulasa daca nu a fost crescuta in temperatura nu are nimic. Eu sper totusi sa fie cum zice el doar garnitura. ai idee totusi are garnitura de tabla din ai in staturi?

Link to comment
Share on other sites

pocnesc si astea metalice, le mananca gazele in timp, doar are 18-19 ani de acum..

Dar o sa o desfaca si o sa vedem..

Si cat costa, costa, doar nu o sa cumpar alta masina acum, sa o i-au de la capat pentru un kkt de garnitura sau chiulasa..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.