Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

Sa nu te sperii daca garnitura cea noua are mai putine gauri decat chiulasa si blocul, eu am luat Victor Reinz, dar nu a fost nici o problema. Presupun ca nu mai este nevoie sa iti spun de suruburi noi, se gasesc la vreo 50-60 lei setul.
Link to comment
Share on other sites

multa bafta domi si sa te ajunga cat mai ieftin.

 

ps si eu nici odata nu am schimbat prezoanele de la chiulasa la nici o masina. si niciodata nu a fost problema.

Link to comment
Share on other sites

Da am si cheie de vasc, cred ca sunt singurul pe raza de 200 de km care are.. :)

prezoane noi trebuie la motoarele cu bloc de aluminiu, nu e cazul la mine.

 

 

Oricum am chemat o platforma, maine pana in 4 aflu si un diagnostic precis si imi prezinta si intristarea..

Banuiesc ca o sa schimbe si garnitura de capac supape, normal nu ar trebui refolosita.

 

 

Cel mai ingrijorat sunt de distributie, sa o puna boii bine la loc..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu o poate pune prost distributia, uitete in manualul de bentley ca explica clar singura schema, trebuie ca suruburile care tin pinioanele sa fie maxim in stanga gaurilor din pinioane, imprima-le paginile din bentley, eu asa le-am avut pt orice eventualitate; in manual zice ca trebuiesc suruburi noi.
Link to comment
Share on other sites

domi te sfatuiesc prieteneste daca dai jos distributia,schimba patinele alea intinzatoare.

 

nu sunt foarte scumpe,si la mine din cauza ca a cedat una din aia s a rupt si lantul la distributie cu rezultate stiute

sunt dintr un fel de textolit care e casant.

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

eu am 300 de k am desfacut capacul la culbutori si nu se vede urma de uzura.Lantul e garantat vreo 1 mil de km asta bineinteles daca nu e scapat fara ulei , fiert motorul, ulei de proasta calitate, acelerari bruste la temperaturi f scazute. A venit la dezmembrat la un prieten un motor de 3000 diesel 600 k si lantul si patinele erau f bune. ce se merita sa faci este ghidul la supape care nu se uzeaza doar din km si din trecere anilor....
Link to comment
Share on other sites

Da am si cheie de vasc, cred ca sunt singurul pe raza de 200 de km care are.. :)

prezoane noi trebuie la motoarele cu bloc de aluminiu, nu e cazul la mine.

 

 

Oricum am chemat o platforma, maine pana in 4 aflu si un diagnostic precis si imi prezinta si intristarea..

Banuiesc ca o sa schimbe si garnitura de capac supape, normal nu ar trebui refolosita.

 

 

Cel mai ingrijorat sunt de distributie, sa o puna boii bine la loc..

Pana la urma ce a fost Dumi? De distributie nu ar trebuie sa fie greu daca nu au cale dau niste banale semne cand dau jos chiulasa dupa pun la semne axele cu came. din cate imi amintesc motorul tau are 2 axe. intr adevar garnitura la capacul la culbutori numai cade la loc neam trebuie noua daca nu incepe sa piarda ulei. STima . Si sper sa fie cat mai ieftin si lejer si sa iasa bine

Link to comment
Share on other sites

nu mai am nici un update ca mecanii au tulit-o in vacanta, abia marti vad ce o mai fi cu ea.

Sarbatori fericite Domi si fara cheltuieli mari cu masina dupa ele

Link to comment
Share on other sites

am desfacut-o azi.

Am dus-o -pe platforma la alt service, ca nenorocitii la ora 12 nici nu se apucasera de ea, si nici nu aveau de gand.

 

 

Nu se vede nimic pe garnitura aia.

Axele cu came si tot era de culoarea mierii, absolut nici o depunere nimic..sa taiasca intervaul de service de 10-12k km.

LAnt, patine, nici un semn de uzura, axele cu came, lobii zici ca acum au iesit din fabrica.

 

MAine la 8.30 ma duc la unul cu un banc sa vad daca e plana.

Daca e plana, o si montez la loc.

Cu ocazia asta mai inlocuiesc si ceva garnituri de la evacuare si ceva furtune.

 

am facut cateva poze cu telefonul dar era cam intuneric, si imi tremurau si mie mainile de efort., ca l-am ajutat pe mecanic, de fapt am facut eu juma de treaba..

Pentru un motor de 18 ani si minim 225k km zic eu ca nu arata rau.

Photo0044.jpg

Photo0041.jpg

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

revin cu noutati.

Aventurile specifice service-urilor romanesti continua.

Deci, la montarea finala au rupt cel de-al doilea termostat, arata mai degraba ca un fel de electrovlava cu 2 stuturi din plastic. care vine pe undeva sub debitmetrul, nu stiu ce plm face, dar iese apa pe acolo ca la balamuc.

 

Piesa ai, de care nici nu stiam ca exista, daca imi spunea cineva ca M50 are 2 termostate nu il credeam pajna nu o vedeam si eu , costa vreo 60 de euro si vine in vreo 5 zile.

http://www.realoem.c...813&hg=11&fg=35

piesa 10

 

 

Ruptura numarul 2.. furtunul de aer care vine pe sub rampa de injectie, pe mijloc., e rupa urechea de plastic si cand o accelerezi sare din locul lui...

 

 

cred ca e vorba de piesa 9,

http://www.realoem.c...814&hg=11&fg=40

 

din ce vad exista numai OEM, o sa vina si aia cand o zbura porcul.. tot 5 zile, lejer.

Cand or veni astea, o sa pot si eu sa vad daca e chiulasa in regula, pana atunci nu o pot misca din loc..

asa pare ok., dar sa o vad daca si cum se incalzeste si daca mai fierbe..

L.E.

Am uitat sa va zic de treaba cu lantul de distributie.

BIneinteles ca nu a fost pus bine din prima.

Sa va explic. omul a nu facut semne pe axele cu came, roti dintate, lant etc, inainte sa scota VANOS-ul.

Neavand kit de blocare al axelor cu came, cand au scos VANOS-ul, axul cu came admisie, s-a deplasat e, fiind pus pe un excentric legat de vanos, s-a deplasat cu cativa mm, si apoi a facut semnele.

 

 

Eu i-am zis ca s-a miscat si ca nu e in regula, desi parea.

CAnd am facut proba si am invartit arborele cu cheia 720 de grade, se auzea compresia, nu bateau pistoanele in supate etc etc..

Si la prima cheie, a pornit, dar, mergea cava ture, detonatie in admisie, mai mergea cateva ture rotund, detonatie etc etc..

Dat jos capca chiulasa iar plm plm.. s-a invarti pe langa ea pana cand i-am spus eu care e treaba, sia incercat cum i-am zis eu.

Si a mers bine bineinteles..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

tu crezi ca desfacut vreunul distributie cu VANOS ? ei daca au desfacut vreo distributie de BMW, ceva gen urs poate, dar cam atat...

Cred ca daca le pui o digrama cu valvetronic in fata emigreaza in congo..

In al doilea rand, in orase mici, e imposibil sa gasesti pe cineva sa aibe un kit de scule speciale. Singurele kituri de scule care exista sunt de traditionalul VAG, ca ala acopera vreo 4 marci defapt sa sunt aceleasi motoare si acelasi kkt..

 

Si fara ele se poate pune la punct o distributie pe lant la BMW, dar este mult greu si trebuie sa stii ce plm faci..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pariu gelule? Si eu am facut fix aceeas operatiune si a mea are 20... Ti-am spus DOMI, trebuia sa mergi cu paginile din Bentley imprimate, ce da acolo e sfant si usor de realizat, nu trebuie blocat decat arborele, la axe le dai semn.

 

Piesa 10 este de termostatul care regleaza apa care incalzeste corpul clapetei, daca e rece da drumul la apa, daca aerul de afara e cald sta inchis. Il poti anula pana faci rost de unul.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

mai DYC, ata e cu VANOS, ca daca e cu VANOS dai semnele inainte sa il scoti, nu dupa.

Daca nu e VANOS e mult mai simpla treaba.

 

Volanta am blocat-o la TDC, ca are semn pe ea ca la prosti..

Clema de furtunasul de aer, nu stiu cum au rupt-o, deci era super teapan tot, ziceai ca e nou, pe acolo circula doar aer rece, nu era copt sau mai stiu eu ce..

termostatul l-au rupt cand au pus corpul fitrului de aer, ala vine pe langa el, corpul lal nu intra bine si astia tot trgeau de el in toat partie, pana s-a auzit trosc...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.