Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

Volanta am blocat-o la TDC, ca are semn pe ea ca la prosti..

 

 

bai tata..mi-ai elucidat misterul ..la dracu..prosti mai sunt mecanicii lu peste prajit...pai da bai nene..cand mi-a schimbat mie volanta cea noua , mi-a pus-o la punct cand oi mai avea eu iarasi 20 de ani...baaaai tata...trebuie sa dau cutia jos..sa o pun la punct..baiii tata..nu se poate ma..montatorii lu peste..ooooooofffffffff

 

http://tis.spaghetti...w.pl?1/04/53/43

 

deci mie cand e motoru rece merge mai dubios 1-a..normal..ca e din volanta, pusa prost, nu la semn (unde probabil este si echilibrata) ...baaaaiii nene..fac cu capupinch.pngpinch.pngpinch.png

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

nu prea imi vine sa pun piese sh pe masina, decat daca nu am de ales..

le bag in masa, unde merge mia merge si suta..

L.E.

da mai poyut, deci la mine pe volanta are un semn pe ea, OT cu o sagetica in sus, si pe carcasa e alta sagetica, cand se pupa alea bot in bot, motorul e la TDC, si totul echilibrat.

Banuiesc ca o fi ceva similar si la astea mai noi.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum arata tutorialul nu o poate pune prost, nu intra in alta pozitie decat cea corecta. Semnul de care vb DOMI ajuta sa se puna corect distributia, nu are legatura la inlocuirea volantei. Edited by DYC66
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Si fara ele se poate pune la punct o distributie pe lant la BMW, dar este mult greu si trebuie sa stii ce plm faci..

 

Uite o chestie: un user de aici de pe forum mi-a schimbat mie la maÂşinĂŁ lanĂžul la pompa de ulei Âşi normal cĂŁ a trebuit sĂŁ desfacĂŁ Âşi lanĂžul de distribuĂžie, ca sĂŁ ĂŽl petreacĂŁ pe dupĂŁ el...

S-au schimbat simering palier, garnituri capace distribuÞie, etc, fãrã nicio sculã specialã. Motorul a pornit la prima cheie ºi am mers la un specialist pentru reglat avans. Atât.

Deci se poate.

P.s. Colegul nu e mecanic de meserie.

Link to comment
Share on other sites

pe la ora 14 am iesit cu ea din service. Au inlocuit si piesele alea de le-au rupt, si am facut o proba cu ea. Chiulasa spre usurarea mea nu e fisurata, acul sta fix pe mijloc, nu mai face presiune pe furtune sau in vasul de expansiune.

Si motorul se aude mult mai bine, fasaitul specific de bmw 6L la relanti, asta de vascul nou probabil, ala vechi falfaia si mai si tacanea la cald..

 

Deci e in regula.

Distrractia a costat 4 mil manopera, 4.5 mil diverse garnituri +piese rupte. Mai ieftim decat ma asteptam, eu credeam ca undeva in jur de 12..

 

la asta se mai adauga 2 platforme a 100 de roni bucata.

 

Am si un set de garnituri la galeria de evacuare acum, dar nu le-am pus ca au venit prea tarziu, o montasem la loc.

 

Le inlocuiesc si pe alea cu alta ocazie, nu stiu cand, intr-o zi cu soare si chef.. ca e munca dracului, sunt 48 de suruburi de desfacut, si multe din ele au o pozitie.. vai de mama mea.

Normal eu le-am comandat asa, ca tot o dadeam jos, dar normal nu sufla nimic pe acolo.

cam asta e, sper sa fi incheiat capitolul asta, a fost prima si singura defectiune la motor avuta de cand am masina.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

motorul arata bine

 

bai dar numai mecanici amatori aveti in tulcea aia?

cred ca a fost la Continental,cum intri in Tulcea pe stanga la primul semafor.am fost la idioti sa imi faca geometria si sa schimb 2 brate si "nu avem scule,dom'ne".

nici peste nu gasesti in Tulcea :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

de ceva ani aveam o problema la compresorul AC, dar nu era foarte importanta, deoarece se manifesta doar cand veam in ROmania si asta destul de rar.

Practic la 40 de grade, bara la bara se gripa un rulment ceva in el si incepea sa alunece cureaua facand un zgomot foarte nasol. Altfel functiona ok. NU ma deranja pentru o saptamana -2 cat mai veneau si eu pe aici din an in pasti..

 

 

 

Dar revenind in tara, am zis ca e momentul sa il inlocuiesc.

Am comandat un compresor nou din DE, care cu tot cu transport care a fost considerabil tot a iesit cu 3 mil mai ieftin decat orice oferta am gasit pe la noi..

am dat in total 236 de euro pe el, cu tot cu transport, cu garantie 3 ani.

Ieri a venit, azi l-am montat.

Montajul a costat 220 de roni, unde a intrat si verificarea instalatiei cu colorant dinala, completat freon, ulei nou bineinteles deoarece compresorul nou era gol bineinteles..

 

 

pare foarte in regula, si sper eu ca asta sa fie ultima reparatie mai mare anul asta..

compresorul vechi o sa il dau la donatii, poate are cineva nevoie de piese de prin el, normal ambreiajul electromagnetic e bun de exemplu si se poate folosi, ala daca il comanzi costa cam cat un compresor nou cu totul.. :)

.

Se potriveste cam pe orice BMW 6L din 92-2000..

 

Daca are cineva nevoie sa imi spuna si il trimit , nu vreau decat costul expeditiei...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

bai domi de ce nu mi ai zis, ca aveam io vreo 3 de benzinar in stare buna

 

am avut probleme cu ala de diesel si cand l am dat jos am vazut ca nu se potriveste de nici o culoare de benzinar, asa ca mi am luat unul sh

 

cu volanul sa ma scuzi,n a depins de mine,l am dat dar cum iti ziceam sunt probleme mari in fabrica

 

chiar in seara asta am vorbit cu ala si mi a promis solemn ca mi l face, sper ca nu e tarziu

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

online ,de pe https://www.atp-autoteile.de/

 

 

trimit si in romania astia, eu am platit via paypal, l-am comandat vineri, miercuri seara il aveam.

 

Sly, vroiam nou, ca e piesa importanta si nu avea rost , ca nu e chiar o avere..

daca era 40 de mil ca la logan mai discutam :)

sly, ce nu se potrivea, prinderea?

sau locul unde intra tevustile ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai placuta unde vin tevile, o scoteai de pe compresorul vechi si puneai pe asta nou.

Si compresorul nou cumparat a venit cu o placuta universala, practic era fara conectori, doar de transport.. care se demonta si am pus placuta de la cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari Domi pt rezolvarea cu motorul si acuma cu Ac-ul.

 

Ai schimbat vreodata sonda lambda ?

 

Daca da, de care ai luat? OE ? Ca am inteles ca OE trebuie ca stii sigur ca si tine si merge bine etc. ..asa e?

Si s-a simtit ceva la consum, raspuns etc?

 

Ms.

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

am schimbat-o cand am facut 200k km, ca scria in carte ca se schimba la 100k. NU stiu daca a mai mai fost schimbata, tind sa cred ca da, ca in nici un caz nu tine asta de e34 mult peste 100k km.

 

 

Am simtit imediat ca trage ceva mai bine in ture joase si a scazut consumul cam cu 1l, deci probabil mai functiona..

Am luat OEM, apoi mi-a zis mecanicul din DE ca si alea Bosch sau NGK comandate dupa part no sunt ok... oricum cel putin in DE era diferenta de doar 20 de euro intre ele la vremea respectiva.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.