Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

  • 10 months later...

rugina.. am vopsit-o total acum 3 ani pe o groaza de bani in romania mai mult ca aveam 2-3 puncte de rugina, care au iesit la loc fix dupa 6 luni..

E f greu si costisitor de rezolvat..in romanai 90 % din cei cu vopsitul sunt niste imbecili...

 

A doua problema ar fi ca nu am instalatia GPL trecuta in acte . Acum 2 luni m-am mutat in Belgia si era destul de complicat sa o trec in acte mai intai si apoi sa fac inmatricularea aici..

In plus au inceout sa apara tot felul de greieri la interior.. nu mai scapi de aia in veci, si a cam sosit mometul sa trec la altceva mai nou

NU am mai luat BMW ca nu aveam ce sa cumpar in bugetul propus ..bani de un e60 in mintile lui nu aveam, alea in regula sar de 10k minim, e39 sunt deja prea vechi. am trecut la saab..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

si ce are una cu alta, piese inca se fac.

a dat faliment ca GM a intrat in kkt, nu ca erau masini proaste...

 

PAi un e39 cel mai nou il gasesti cam din 2002, adica cam 12 anisori..si km garla, cu 5 proprietari inainte etc...

Aici in belgia sa il pun la punct un e39 ma rupe manopera...nu merita..

LA saab asta am garantie un an la motor si cutie, chiar sh fiind..

l-am luat cu istoric de service, carpass etc...

NU pornesc acum o polemica fara rost ca saab e mai bun ca un bmw, nu e, dar cel putin in momentul asta si la ce buget aveam nu puteam lua ce vroiam...

 

Si masina sh din bani imprumutati sub orice forma nu o sa cumpar in viata mea...

b

Sa astept sa strang bani nu mai puteam, ca trebuia sa am ceva inmatriculat in Belgia... asa ca cam asta am gasit sa mi se potyriveasca.. sa fie break, benzina si automat.... chiar nu prea aveam de ales..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Saab a dat faliment pentru ca au tinut-o pe-a lor cu calitatea si siguranta nevrand sa prosteasca masinile si implicit clientul, aia de la GM au incercat sa ii faca sa devina competitivi taind din costurile ridicate de fabricatie din cauza materialelor si design-ului folosit, GM pompa bani in ei ca sa ii mentina si normal ca atunci cand s-a rupt creanga sub ei nu au fost in stare sa se autosustina, nu au stiut sa se adapteze trendului mondial din industria auto. Pacat, era o marca care ramasese neatinsa de flagelul asta numit globalizare, chinezarie, ieftineala dar din pacate astea nu rezista in ziua de azi.

 

P.S. iti trimiteam un Saab de aici cu nici 60k km la bord la pret de pret :), au niste preturi aici de ras, toti fug de ele, ca si de Volvo, nu au astia habar de masinile astea plus ca nici un service bun nu exista pentru ele.

 

P.S.S - si tot la Belgique ai ajuns :)

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

si ce are una cu alta, piese inca se fac.

a dat faliment ca GM a intrat in kkt, nu ca erau masini proaste...

 

PAi un e39 cel mai nou il gasesti cam din 2002, adica cam 12 anisori..si km garla, cu 5 proprietari inainte etc...

Aici in belgia sa il pun la punct un e39 ma rupe manopera...nu merita..

LA saab asta am garantie un an la motor si cutie, chiar sh fiind..

l-am luat cu istoric de service, carpass etc...

NU pornesc acum o polemica fara rost ca saab e mai bun ca un bmw, nu e, dar cel putin in momentul asta si la ce buget aveam nu puteam lua ce vroiam...

 

Si masina sh din bani imprumutati sub orice forma nu o sa cumpar in viata mea...

b

Sa astept sa strang bani nu mai puteam, ca trebuia sa am ceva inmatriculat in Belgia... asa ca cam asta am gasit sa mi se potyriveasca.. sa fie break, benzina si automat.... chiar nu prea aveam de ales..

 

Parerea mea e ca ai facut o alegere buna. Masina cat mai noua, istoric dovedit, garantie la motor si cutie, toate in bugetul tau. Sa ai noroc de ea :) .

 

Poate pe viitor revii la BMW ;).

Link to comment
Share on other sites

multumesc

nu am de gand sa o tin mai mult de 3 ani, si in 3 ani poate strang bani de un F10, se mai si ieftinesc.. :)

 

Da mik, in belgia... nu prea imi place,fata de DE unde am stat 3 ani e distanta mare, cerd ca e cea mai parata tara din tarile vechi din UE, dar oricum e mai bine ca in RO.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu stateam in De si faceam naveta la luxembourg, vreo 20 de km...

Apoi m-am itors in tara 2 ani care m-au adus la sapa de lemn.. cu salariile lor basite :)

 

 

 

Acum stau in Bruxelles, e cam la 150 de km de granita cu DE, distanta cam mare.. :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

eu ziceam de valoare la revanzare, piata secundara samd cand am pomenit falimentul, nu de piese si de masina..stiu ca-s ok ca masini, preferatele dentistilor :))

 

si eu fix d-aia am dat E34, am vopsit-o si in cateva luni mi-a reaparut rugina in cateva zone si chiar n-aveam de gand s-o fac anual..vopsitorul mi-a zis ca freaca la tabla pana se vede numai argintiu, dar daca ramane rugina cat un varf de ac, reapare..si atunci am maritat-o unui prieten care avea nevoie de o masina ieftina cateva luni..a bagat si ala bani in ea si a dat-o, culmea acum e iar de vanzare si "n-are gram de rugina" :))

 

am cautat vreo 6 luni un E39 in mintile lui, am bagat si-n asta bani s-o fac cum vreau eu, dar in timpul ala simteam ca-mi lipseste o bucata din mine,e foarte ciudata dependenta asta..sa te vad pe tine

Edited by hitman1234
Link to comment
Share on other sites

Pai asta care am luat eu a fost a unui doctor :) , nu era dentist, dar pe aproape... :)

pai nu prea, la unele modele chiar au crescut, in special la 2.0.T si la V6-le twin turbo...

Dieselurile sunt intradevar ieftine rau... ca sunt motoare de opel..

eu am luat un 1.8t., motor identic cu 2.0t . chipuit se duce in 180 cai lejer, unii il impig si la 210, versiunile manuale...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

asta ar insemna cam 300km zilnic, la rulajul asta iti trebuie o masina cat mai noua si cu garantie, desi cea mai buna optiune cred ca tot leasing-ul ramane, am si aici cunostinte care fac km astia zilnic cu naveta, multi inchiriaza masinile pentru ca nu renteaza sa o cumperi, in 2 ani ai facut deja peste 100k km cu masina, pierzi cam multi bani la una noua mai scumpa, asa cheltuie vreo 10k Eur in 2 ani pe chirie(Yaris, Tiida, Lancer) si atat, benzina e ieftina asa ca nu o mai pun la calcul :), dar fara alt stres cu servisare, sau ca se strica ceva, samd. Sau cumperi una gen, Yaris, Tiida, Polo, Jetta, Golf entry level, care au valoare de revanzare buna chiar si cu km multi la bord si iti faci treaba. Si oricum, in final cel mai mult conteaza timpul pierdut cu navetele astea pe distante mari pe care nu ti-l mai da nimeni inapoi, deci mai bine de evitat daca se poate! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

pai nu mik, ca m-am mutat, jobul e bruxelles si eu stau in bruxelles...

e costisitor rau sa faci naveta de genul asta cu masina, si in plus timpul... nu se merita...pai ce fac pierzi 10h /zi minim, mai degraba 11 cu munca si naveta...

Link to comment
Share on other sites

ei da, cu siguranta reveniti, si eu am fost plecat o vreme de acasa si acum am revenit :), dar e bine sa te mai uiti si in alte parti, cel putin iti poti forma o parere obiectiva si vezi si mizeria din ograda ta preferata...;) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.