Jump to content

Recommended Posts

Vin si eu cu un feedback negativ pentru Automobile Bavaria Baneasa:

Cele mentionate s-au intamplat mai demult dar abia acum am identificat problema.

 

Masina: M3 2006

Operatiune: schimbat discuri fata.

Status: montaj gresit

 

Story:

Anul trecut am inceput sa folosesc masina intr-un mod mai sportiv pentru iesiri pe drumuri virajate.

Am ramas surprins cat de "proaste" sunt franele de M3 si cat de repede se incing.

Am ajuns chiar sa ma gandesc sa iau un big brake kit ca sa inlocuiesc o parte din sistemul de franare OEM.

 

Urmarind kiturile aftermarket, mi-am dat seama ca sensul gaurilor de pe discuri nu corespunde cu ce este montat pe masina mea.

Am identificat codurile de pe discurile mele si cu realoem AM CONSTATAT CA DISCURILE SUNT MONTATE INVERS!!!!

Mai exact, cel de pe dreapta este montat pe stanga si cel de pe stanga este montat pe dreapta!!!

 

Pe langa asta, gaurile de pe canalele de ventilatie din bara erau obturate cu niste capace de plastic temporare care ar fi trebuit date jos cand a fost livrata masina in Romania, evident tot de catre Automobile Bavaria Baneasa.

 

Evident asta a dus la lipsa ventilarii discurilor, obturarea gaurilor din discuri si umplerea canalelor de ventilatie ale discurilor prin acumularea prafului rezultat din uzura placutelor de frana. La care se adauga si uzura prematura a componentelor.

 

 

Pentru Automobile Bavaria Baneasa: nu ar trebui sa va dau in judecata?

 

Montajul defectuos mi-a pus viata in pericol. Intentionam sa merg cu masina la trackday in germania si ungaria. Daca ma faceam praf de un zid pentru ca am ramas fara capacitate de franare la 250 la ora?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sunt nou pe forum si va spun sincer ca ce am citit pe acest topic, pur si simplu m-a lasat cu gura cascata .... !!! NU credeam in viata mea cele descrise de colegul looney daca nu vedeam cu ochii mei facturile postate .

 

DAR ! Exista si un DAR, si aici nu as vrea sa intelegeti ca le iau apararea celor de la AB, pentru ca este foarte departe de mine acest lucru. Mie mi se pare putin cam NAIV ca atunci cand platesti 18 000 de euro pe o reparatie sa te bazezi pe corectitudinea celor de la service, INDIFERENT CA SE NUMESC BMW, Mercedes, Benley sau orice alta marca . Cand platesti o astfel de suma pentru o reparatie, pai frate, NU TE MISTI LA MAI MULT DE UN METRU DE MECANICUL CARE LUCREAZA LA MASINA SI NU PLATESTI NICI MACAR UN LEU PANA NU VERIFICI TU CU OCHII TAI FIECARE PIESA SI PIESULICA TRECUTA IN DEVIZ. Iar la primul defect constatat, pai le transmiteam in scris ca refuz sa iau masina de la ei, duna care pe langa OPC, isi faceau prezenta la ei in curte toate televiziunile din Romania. Mergeam pana-n birourile de la BMW Germania cu ei.

 

Eu in viata mea nu mi-am lasat masina singura in service nici macar pentru un simplu schimb de ulei .

 

Imi pare nespus de rau pentru cele intamplate ... !

Link to comment
Share on other sites

Interesant, sa inteleg ca tu te-ai fi campat in service pe o durata de 1-2-3 saptamani cat dureaza o astfel de lucrare complexa?

 

 

Gresit, in primul rand, doar daca mi-ar fi spus ca inlocuirea unui motor dureaza intre 1 si 3 saptamani mi-as fi pus niste mari semne de intrebare.

 

In al doilea rand, chiar daca piesele dureaza pana ajung la ei, normal ar fi fost asa.

 

1. Dupa constatarea defectelor, daca nu vrei sa cari masina pe platforma, in baza uni proces verbal lasi masina la ei in curte.

2. NU le lasi niciun fel de cheie de la masina. Deci nu au acces la masina pana NU vin piesele comandate.

3. Cei de la service dau comanda de piese in baza unui avans.

4. Te anunta cand vin piesele comandate.

5. Faci frumos prezenta la service si abia din acel moment se apuca de inlocuit la masina.

6. Platesti restul de bani abia in momentul in care cei de la service fac dovada faptului ca in urma interventiilor masina functioneaza la parametrii normali si primesti si garantia.

 

In mod normal inlocuirea unui motor nu ar trebuie sa faca mai mult de doua zile de munca.

Link to comment
Share on other sites

E aberanta pozitia ta. Si nici nu mai trebuie explicat punctual, e incredibil ce ai scris.

 

Totusi o sa dezvolt ca sa fie totul clar.

 

1. Orice reprezentanta iti da o fisa atunci cand le lasi masina. O si pozeaza ca sa nu existe apoi discutii despre eventuale lovituri pe care masina nu le avea inainte sa intre in service. Se pozeaza si bordul pentru km.

 

2. Nu se poate asa ceva. Doar nu vrei sa le lasi masina monument in curte. Poate au nevoie sa o mute, poate exista o situatie speciala care impune mutarea rapida a masinii.

 

4, 5 & 6. Mi se pare incredibil ca vrei sa conditionezi demararea reparatiei efective de prezenta ta in service la maxim 1 metru de mecanic. In primul rand e manelistic total si denota paranoia, iar in al doilea rand nici macar nu este sigur. Cine e de vina daca te lovesti sau ramai mutilat in service? Sau vrei sa-ti dea si tie echipament de protectie, sa-ti faca un instructaj? Poate si un contract part time cu service-ul.

 

Asta cu 2 zile de munca pentru un schimb de motor demonstreaza ca desi ai stat foarte mult prin service-uri, n-ai invatat nimic. Intotdeauna vor aparea probleme la un schimb de motor. Cedeaza vreun simering, se rupe vreo piesa de plastic care nu e pe stoc. Intotdeauna vor exista mici intarzieri sau probleme. Schimbarea unui motor poate sa dureze si 3-4 zile in functie de dificultatile intalnire. Chiar ai timp sa stai 3-4 zile langa un mecanic? Mi se pare incredibil.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Asa este, in Romania este aberant sa ai pretentia de a primii cea ce platesti ... !!!

Este de domeniul incredibilului ca la service-ul unuia dintre cei mai mari dealeri BMW, dupa ce platesti 18 000 de Euro sa primesti masina cu piese legate cu sarma si soricei.

 

NU vreau sa fac polemica pe tema asta, eu doar mi-am exprimat o parere. Fiecare om, pe banii lui, este liber sa faca cum considera.

Link to comment
Share on other sites

Pai tu nu platesti ca sa-i tii de mana si nici nu-i platesti ca reparatia sa se faca in conditiile pe care le doresti tu.

Conditiile in care se desfasoara reparatia sunt date de service. Daca nu esti de acord cu ele te poti duce in alta parte.

 

Cand spui asemenea lucruri vei declansa automat o polemica pentru ca totusi este exagerata rau pozitia ta.

 

Nu spune nimeni ca nu poti fi pacalit, dar astea sunt niste chestii pe care trebuie sa ti le asumi.

 

Normal este sa verifici masina la sfarsit impreuna cu cei de la service si sa semnalezi orice problema. Dar sa-ti faci acolo tabara chiar n-are nici un sens.

 

Iar asa, ca idee, daca profesia ta nu are nici o legatura cu domeniul auto si nici n-ai reparat vreo masina vreodata, cu ce te ajuta sa-i supraveghezi? Cu siguranta nu vei intelege nimic. Iar pentru ca nu intelegi mare lucru vei pune intrebari, deci chiar tu vei fi de vina pentru ca reparatia va dura mai mult.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Totusi o sa dezvolt ca sa fie totul clar.

 

1. Orice reprezentanta iti da o fisa atunci cand le lasi masina. O si pozeaza ca sa nu existe apoi discutii despre eventuale lovituri pe care masina nu le avea inainte sa intre in service. Se pozeaza si bordul pentru km.

 

2. Nu se poate asa ceva. Doar nu vrei sa le lasi masina monument in curte. Poate au nevoie sa o mute, poate exista o situatie speciala care impune mutarea rapida a masinii.

 

4, 5 & 6. Mi se pare incredibil ca vrei sa conditionezi demararea reparatiei efective de prezenta ta in service la maxim 1 metru de mecanic. In primul rand e manelistic total si denota paranoia, iar in al doilea rand nici macar nu este sigur. Cine e de vina daca te lovesti sau ramai mutilat in service? Sau vrei sa-ti dea si tie echipament de protectie, sa-ti faca un instructaj? Poate si un contract part time cu service-ul.

 

Asta cu 2 zile de munca pentru un schimb de motor demonstreaza ca desi ai stat foarte mult prin service-uri, n-ai invatat nimic. Intotdeauna vor aparea probleme la un schimb de motor. Cedeaza vreun simering, se rupe vreo piesa de plastic care nu e pe stoc. Intotdeauna vor exista mici intarzieri sau probleme. Schimbarea unui motor poate sa dureze si 3-4 zile in functie de dificultatile intalnire. Chiar ai timp sa stai 3-4 zile langa un mecanic? Mi se pare incredibil.

 

 

 

1. Exact asta am spus si eu.

 

2. In conditiile date de mine, fi sigur ca cei de la service vor avea un loc unde masina nu ar incomoda pe nimeni. Doar nu crezi ca as fi nebun sa las masina in poarta lor, sa iau cheile si sa plec.

 

4,5si6 . In domeniul PRESTARI SERVICII intodeauna conditiile le puna ala care plateste. Paranoia la care faci tu referire, NU este chiar paranoia ! Eu as numi-o PRECAUTIE, iar aceasta precautie vine in urma unei destul de vaste experiente cu service-urile unei firme cu pretentii de pe la noi. Firma a caror mecanici Nu stiau cum se amorseaza o transmisie A/T dupa schimbul de ulei. Ghici ce ! Le-am explicat eu ... ! Daca nu eram eu acolo, riscam sa-mi faca cutia praf. Iar asta cu accidentele in service, tipica "vrajeala" .

 

Acum sunt constient de faptul ca am exagerat putin la faza cu "mai mult de un metru de mecanic", dar oricum as verifica personal bunul mers al lucarilor.

 

Problemele apar unde este lipsa de profesionalism ... !

 

PS: Vezi si cele povestite de colegul mmneg ! Asta ti se pare o chestie normala intr-un service premium ?!

Link to comment
Share on other sites

Oriunde poate exista o teava sau alt motiv pentru care sa fie nevoie sa muti masina. Oriunde in lume lasi o cheie a masinii la service.

Daca tratezi pe cineva ca un infractor, nu vad de ce te-ar trata corect la randul lui.

 

Nu cred acest lucru. Conditiile sunt date de prestator. Cel care plateste poate fi de acord cu ele sau nu. Iar daca nu e de acord trebuie sa caute pe altcineva pe placul sau.

Si cred ca e cam greu sa gasesti pe cineva chiar pe placul tau.

 

Exista peste tot si in toate domeniile oameni prost pregatiti.

 

Povestea acelui utilizator este iarasi greu de crezut, dar posibila.

Se poate intampla oriunde. Mai ales ca in reprezentante exista doar cativa mecanici buni care-i tin in spate pe aia destul de prost pregatiti care fac revizii si alte operatiuni simple.

 

Prea dramatic din pacate:

 

Anul trecut am inceput sa folosesc masina intr-un mod mai sportiv pentru iesiri pe drumuri virajate.

Am ramas surprins cat de "proaste" sunt franele de M3 si cat de repede se incing.

 

Pentru Automobile Bavaria Baneasa: nu ar trebui sa va dau in judecata?

 

Montajul defectuos mi-a pus viata in pericol. Intentionam sa merg cu masina la trackday in germania si ungaria. Daca ma faceam praf de un zid pentru ca am ramas fara capacitate de franare la 250 la ora?

 

Cand pui problema asa va fi foarte greu sa fii luat in serios.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Pai de ce sa fie greu sa fi luat in serios ???!!!

 

Presupun ca omul si-a luat M3 ca sa-l foloseasca la adevarata capacitate, nu sa mearga cu el doar de poze. Sau cel putin asa cred eu .

 

PS: Referitor la faptul ca exista in reprezentante mecanici prosti, NU cred ca este vina clientului platitor acest fapt !

Edited by Alexandrov
Link to comment
Share on other sites

Pai e foarte simplu.

 

Nu da date clare, nu spune cat a mers pana si-a dat seama, nu spune nimic clar.

Totul e ca o poveste gen a fost odata ca niciodata. Nu conteaza datele, nu e nimic clar, dar ameninta cu tribunalul.

 

PS: Referitor la faptul ca exista in reprezentante mecanici prosti, NU cred ca este vina clientului platitor acest fapt !

Nici n-as spus cineva ca ar fi.

Link to comment
Share on other sites

Pai e foarte simplu.

 

Nu da date clare, nu spune cat a mers pana si-a dat seama, nu spune nimic clar.

Totul e ca o poveste gen a fost odata ca niciodata. Nu conteaza datele, nu e nimic clar, dar ameninta cu tribunalul.

 

 

Foarte corecta observatia ta, dar dupa ce am citit pe acest topic inclin sa-l cred pe cuvant.

 

Sincer, eu in acest moment ma gandesc foarte serios ca la inceputul anului viitor sa achizitionez un seria 3 nou. Primul pe lista dealer-ilor era Auto B dar dupa ce am vazut pe acest topic NU as mai intra la ei nici macar sa dau un :buna ziua !

Edited by Alexandrov
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Nu o sa mai calc vreodata pe aici, cineva pe acolo este de o incompetenta majora.

Acum mai bine de 2 luni m-am dus la ei pentru 2 probleme, masina fiind inca in garantie: un warning de drive train care aparea randomly in bord + indicatorul de combustibil care nu stiu exact ce indica, dar numai cantitatea de benzina din rezervor nu.

Prima problema s-a dovedit a fi o valva vanos, a durat O LUNA pana s-au prins care e de fapt problema, timp in care eu am umblat linistit cu masina crezand ca problema e de fapt doar un bug in software. Pentru a doua problema am dus o adevarata lupta cu cei de acolo, aproape ca-mi spuneau in fata ca sunt eu nebun si ca de fapt indicatorul de combustibil merge ok. Au dat in cele din urma jos rezervorul(asta dupa ce m-am intors a 5-a oara in service), si problema s-a dovedit a fi o sonda si ca urmare rezervorul urmeaza sa fie schimbat. De 2 saptamani masina mea este in service si culmea e ca nimeni nu imi poate spune cand o voi putea lua de acolo. Nu mai spun de cate drumuri am facut pana in service, timp, bani si nervi pierduti pentru ca niste oameni care ar trebui sa cunoasca masinile astea la perfectie parca sunt picati de pe alta planeta.

Intre timp, am trecut si pe la tinichigerie in acelasi service, unde am asteptat mai bine de o luna sa ajunga un ornament pentru bara fata.

 

Culmea e ca Paul Parpala(consultantul de la mecanica) mi s-a parut simpatic, chiar daca in ultimele 2 luni l-am vazut mai des decat pe marea majoritate a amicilor mei.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am sa las si eu un feedback aici desi a trecut ceva timp de la patanie.

 

Acum vreo 4 ani eram posesorul unui MINI R50 cu 2 probleme:

- nu arata bine nivelul de combustibil (1)

- bec airbag aprins (problema arhicunoscuta de cablu prea scurt si cand miscai scaunul se aprindea becul) (2)

 

Problema (1), am fost la diagnoza, au zis ca este cititorul din rezervor. A fost schimbat si tot nu mergea, indicatorul, ca apoi sa mi-o taie ca defapt e ceasul din bord care trebuie schimbat. Am reclamat faptul ca de ce am platit bani pentru cititorul din rezervor (vreo 800 RON) si au zis ca cica si ala dadea erori pe calculator. (prost eu ca am lasat-o asa)

Problema (2), am fost in total de 12 ori la ei fiind incapabili sa rezolve (se aprindea a doua zi cand rabatam scaunul sa intre cineva in spate), chiar m-au acuzat ca trag intentionat de cablu sa se aprinda (nesimtiti)

 

Problema (3) aparuta ulterior - eu cand spal masina sterg si motorul si stiu foarte bine ce aveam sub capota. Dupa o vizita la ei ma uit la cateva zile si vad cauciucul la toate fisele de bujii rupt, iar una dintre fise avea chiar izolatia rupta de se vedea electrodul din interior. Cand am ridicat problema au raspuns tipic : nu e posibil aveam camere;

 

Imi pare rau ca nu am luat masurile care trebuiau luate atunci dar ce vreau sa subliniez e ca sunt o adunatura de tepari/nesimtiti/ignoranti care schimba piese pe masini cat sunt in service.

Edited by DarkSun
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Patania mea cu AB Baneasa, aproximativ acum 2 luni:

Am depistat scurgerea de ulei la furtun intercooler si merg sa remediez problema. Cum la Otopeni (unde merg deobicei) era super aglomerat, zic sa merg la Baneasa, in ideea sa nu fie ceva grav. Ma duc a constatare, pe langa un semering si un furtun mi se recomanda schimbarea kit-ului de accesorii. Zic ok, dam comanda de piese, progamat din nou peste o săptămână pentru interventie. La data stabilita, dupa confirmarea ca toate piesele sunt pe stoc, duc masina la service, la ora 9.30, cu rugamintea de a se termina lucrarea in aceeasi zi (aveam nevoie de masina in seara respectiva). Sunt asigurat ca cel tarziu la ora 14 masina este gata. Platesc in avans (cu op) costul reparatiei,3500 ron, tocmai pt a urgenta preluarea masinii. La ora 14 consilierul deja nu mai raspundea la tel. Merg la service si constat cu stupoare ca masina mea se bronza in parcare (ora 15).Cer sa discut cu un responsabil si ma paseaza vreo ora. Satul de nesimtirea celor de acolo, ma duc peste un sef in birou si cer explicatii. In cele din urma se constata ca fulia motor nu era defapt pe stoc si trebuia sa mai astept 2 zile.

Au rezolvat in final problema, abia si-au cerut scuze si au promis ca la urmatoarea revizie imi dau un mic discount. Am spus pas, nu mai calc in viata mea la voi

In concluzie, incompetenti si neseriosi

 

LE: pentru revizie am mers la Otopeni, ca intotdeauna personalul de acolo super amabil si promt. Consilier Paul Parpala

Edited by Madutzu25
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Noi pentru ei reprezentam ultima categorie, nu contam deloc, chiar daca au preturile de 10x mai ridicate, chiar daca e un brand de lux...

 

P.S. Eu cu otopeni am avut o colaborare foarte buna, nu am avut probleme si super amabili.

post-71074-0-96904700-1466407876_thumb.jpg

Edited by OctavAndrei
Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu saptamana trecuta la Bavaria Baneasa cu Seria 4 sa imi deschida un dosar de garantie. Problema: chederul de la portiera pasager fata s-a crapat in partea de jos si are o taietura de aproximativ 10 cm. Masina este in perioada de garantie producator avand 10 luni de la prima inmatriculare si 22.000 km.

Am sunat in prelabil la ei si mi s-a spus la telefon ca pentru constatare si deschiderea dosarului de garantie pot trece oricand in timpul programului de lucru nefiind o constatare pentru mecanica, urmand sa revin cand se afla piesa in stoc.

Am fost la Bavaria Baneasa unde dupa 30 minute de asteptat sa apara un cosilier acesta imi spune ca nu poate deschide dosarul deoarece "nu are TESTER liber". L-am intrebat cum vede pe tester chederul rupt si a inceput sa rada.......

Am rezolvat a doua zi la MHS in Militari unde cosilierii de acolo sunt foarte amabili. Pentru garantie a fost nevoie de fotografii ale chederului, si la bord, cu numarul de KM si seria de sasiu, nicidecum de tester.

Atitudinea celor de la Baneasa este in general de sfidare si plina de aroganta, iti dau senzatia ca acolo se "fabrica" BMW-uri, se proiecteaza tehnologie, tot timpul sunt grabiti si preocupati cu fete pline de griji si stres. Eu unul nu ii mai deranjez, sper ca nici ei pe mine.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.