Jump to content

Recommended Posts

Nici eu nu sunt pretentios dar efectiv astia de la reprezentanta bavaria m-au scarbit pana peste cap. Am ajuns sa invat cum se schimba capete de bara si bielete si discuri pentru ca-mi e efectiv frica sa ma duc la un service. Sunt aproape toti de kkt, mai ales astia din bucuresti si asta fara limitare doar la bavaria. Spre ex, tata si-a bagat picioru si a trecut pe japoneze, si-a luat un lexus ls460. Din 15 mii in 15mii km tre sa faci revizia. La prima revizie, shimbul de ulei plus filtru ulei plus filtru aer a costat 17 mil lei, aceeasi revizie, la 30 mii km care a presupus schimbul uleiului plus a filtrelor de polen, dar efectuata la reprezentanta modesta toyota de aici a costat 6 mili 800. Am ramans prost cand am vazut. Da, intr-adevar, la lexus in pipera, toti sunt la costum respectiv halat iar la braila mai era cate unu in blugi, dar halate aveau toti.

Revenind la problema cu uleiul, inteleg utilitatea ambalarii in bidoane mai mari dar pentru siguranta si linistea clientului cred ca ar fi mult mai util sa se ambaleze in cantitati aproximativ necesare pentru diferite masini, de ex in bidoane de 6L, 5L, 3L, 2L, 1L si eventual 0.5L iar atunci cand comanzi ulei sa comanzi cantitatea ta iar ei sa ti-o aduca intr-un minim de bidoane sufiiente. Nu am nimic impotriva sa-mi toarne uleiul cu palnia cu care au turnat alt ulei pentru ca e o cantitate prea mica de ulei care se amesteca astfel incat sa-mi poata cauza modificari ale proprietatilor sale, dar este foarte dubios si foarte greu de demonstrat ca ti s-a pus sau nu uleiul corect folosind acel tip de pet. Mecanicii de la bavaria si nu numai, sunt in proportie foarte mare, niste ageamii care nu au habar absolut nimic despre ceea ce trebuie sa faca si oricand te poti astepta de la astfel de imbecili sa uite ce comanda au primit si in loc de un 10w40 sa-ti adua un 10w30 sau mai stiu eu ce, ca n-au memorie de elefanti. Si nici tu ca si client si nici idiotu ala de la ghiseu care face factura si-ti ia masina si ti-o da, nu au cum sa verifice corespondenta intre ce s-a bagat in masina si ce trebuia sa se bage in ea. Oricum, eu nu risc sa patesc asta pentru ca imi comand piesele separat dupa specificatii si le schimb la service-ul din garaj al unui amic, sub ochisoru meu. Eu vad cat de tare strange cu cheia capacu de la filtru, eu vad cum trage de vechiul corp filtrant, eu vad cu cata grija il baga p-asta nou, si il intorc din drum daca nu-mi convine ceva si chiar daca nu mai am cartea aia pe care s o umplu cu stampile sa scot ochii cuiva ca vezi domne are reviziile la bavaria, stiu ca masina mea e mai bine intretinuta asa decat ar fi daca as lasa-o pe mainile incompetentilor din reprezentantele din bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

OK, am inteles, lasa asta! Deranjant este modul in care se transporta uleiul vrac de la magazie in atelier si modalitatea romaneasca pe care o au cei de la Bavaria de a pune uleiul in motor-cu o palnie slinoasa(nu cred ca exista asa ceva la fabrica :) ). Cu acelasi pet se transporta si 0W40 si 5w30 si 10W40,etc.Am avut posibilitatea sa vad asta la un seria 5.

 

Ultima fitza, incredibil.

 

Sa inteleg ca te deranjeaza la maxim ca folosesc aceasi palnie si acelasi bidon sa iti schimbe uleiul, dar cand mergi la restaurant nu prea conteaza ca au mai mancat alti zeci de mii din farfuria ta si au folosit chiar aceasi furculita? Sau mergi cu tacamurile de acasa?

Link to comment
Share on other sites

Mecanicii de la bavaria si nu numai, sunt in proportie foarte mare, niste ageamii care nu au habar absolut nimic despre ceea ce trebuie sa faca si oricand te poti astepta de la astfel de imbecili sa uite ce comanda au primit si in loc de un 10w40 sa-ti adua un 10w30 sau mai stiu eu ce, ca n-au memorie de elefanti. Si nici tu ca si client si nici idiotu ala de la ghiseu

 

 

Chiar nu ma pot pronunta despre profesionalismul lor, altcineva a spus ca ar fi fosti paznici, gunoieri.Inclin sa cred ca au o oarecare pregatire, o anumita experienta profesionala.

Din cate am citit eu pe acest forum am inteles ca in reprezentantele BMW din Bucuresti lucreaza numai incompententi, la fel si in alte service-uri dedicate BMW-urilor, gen Filaret.

Probabil adevarul este undeva la mijloc, daca peste tot ar fi asa de tragica situatia, ar da faliment. :)

Citeam tot pe acest forum, un client la AB i-a aruncat cheile unui angajat de acolo:"ia ba si parcheaza-mi masina".Eu inteleg ca proprietarii de BMW-uri sunt in mare masura(peste 99%) oameni educati, nu niste taranoi care au dat de niste bani si au impresia ca pot face orice, pot discuta oricum cu oricine.

 

Adevarul este undeva la mijloc, asta este clar. :)

Link to comment
Share on other sites

OK, am inteles, lasa asta! Deranjant este modul in care se transporta uleiul vrac de la magazie in atelier si modalitatea romaneasca pe care o au cei de la Bavaria de a pune uleiul in motor-cu o palnie slinoasa(nu cred ca exista asa ceva la fabrica :) ). Cu acelasi pet se transporta si 0W40 si 5w30 si 10W40,etc.Am avut posibilitatea sa vad asta la un seria 5.

 

Ultima fitza, incredibil.

 

Sa inteleg ca te deranjeaza la maxim ca folosesc aceasi palnie si acelasi bidon sa iti schimbe uleiul, dar cand mergi la restaurant nu prea conteaza ca au mai mancat alti zeci de mii din farfuria ta si au folosit chiar aceasi furculita? Sau mergi cu tacamurile de acasa?

 

esti tare!

vrei sa spui ca tu ai mancat la restaurant in farfurii nespalate, tacamuri murdare, etc... ???

ai dat exemplul pe langa subiect...

Bafta :)

Link to comment
Share on other sites

OK, am inteles, lasa asta! Deranjant este modul in care se transporta uleiul vrac de la magazie in atelier si modalitatea romaneasca pe care o au cei de la Bavaria de a pune uleiul in motor-cu o palnie slinoasa(nu cred ca exista asa ceva la fabrica :) ). Cu acelasi pet se transporta si 0W40 si 5w30 si 10W40,etc.Am avut posibilitatea sa vad asta la un seria 5.

 

Ultima fitza, incredibil.

 

Sa inteleg ca te deranjeaza la maxim ca folosesc aceasi palnie si acelasi bidon sa iti schimbe uleiul, dar cand mergi la restaurant nu prea conteaza ca au mai mancat alti zeci de mii din farfuria ta si au folosit chiar aceasi furculita? Sau mergi cu tacamurile de acasa?

 

esti tare!

vrei sa spui ca tu ai mancat la restaurant in farfurii nespalate, tacamuri murdare, etc... ???

ai dat exemplul pe langa subiect...

Bafta :)

 

Exemplu? Pai ce legatura are una cu alta? E vorba de pretentiile exagerate ale unui om aici. Daca ai pretentia ca palnia cand ti se schimba uleiul sa fie curata ca lacrima, presupun ca te duci la restaurant cu lingurile de acasa sa nu cumva sa ramana reziduuri de la alti. Daca nu te duci si accepti farfurie si lingura utilizate de altii, inseamna ca exagerezi grozav cand in motor ti se pune un compus chimic numit "ulei" cu aceasi palnie cu care li s-a mai pus si altora.

 

Deci pentru ca e un service "premium", ar trebui sa foloseasca palnii de unica folosinta?

Link to comment
Share on other sites

Bavaria: din punctul meu de vedere, cred ca putem GENERALIZA, in tot ceea ce inseamna prestari de servicii in Romania, fie ca mergi la medic, mecanic sau... croitor :) : servicii de proasta calitate, preturi mari si foarte, foarte multa indiferenta. Mai ales in domeniile unde munca, efortul prestatorului nu se poate "verifica", primeaza ambalajul in care se vinde efortul respectiv, in detrimentul calitatii efortului in sine. Am mai spus-o eu odata, tot pe forum, sfaturi pertinente cu privire la reparatiile enciclopedice de la panarama mea de masina am primit, paradoxal, pe forum, si nu in servisurile "agreate".

Plus ca mai e un aspect, cam dureros, sub care se manifesta ideea de mai sus : oriunde te duci sa-ti rezolvi o problema, la un astfel de "prestator", daca dai dovada de buna credinta si entuziasm, esti luat de prost si trebuiesti "ars". Se pare ca e o conceptie adanc inradacinata, potrivit careia daca nu-l arzi pe unul si nu scoti profit, esti mai dobitoc decat el.

Crede-ma, vad foarte des idioti care ma privesc in ochi si incearca. Cateodata, de lehamite, ii las sa-si faca ...metehnele.

 

Eu cred ca despre ASTA vorbesc baietii astia mai sus, in topicul asta...

Link to comment
Share on other sites

Tot ce se poate. Ma mira puzderia de topicuri de pe acest forum.Cei care au E36 sunt manelisti si cocalari, cei cu E46 ii urmeaza rapid.

Unii au impresia ca se uita lumea urat la ei pe strada, deoarece au BMW. :)

Banuiesc ca imaginea asta a soferului de BMW exista cu adevarat, deoarece culmea, este descrisa chiar pe acest forum.

Multi dintre ei ajung si la reprezentante, pentru repararea masinilor...

Eu imi mentin parerea, adevarul este undeva la mijloc.

Link to comment
Share on other sites

OK, am inteles, lasa asta! Deranjant este modul in care se transporta uleiul vrac de la magazie in atelier si modalitatea romaneasca pe care o au cei de la Bavaria de a pune uleiul in motor-cu o palnie slinoasa(nu cred ca exista asa ceva la fabrica :) ). Cu acelasi pet se transporta si 0W40 si 5w30 si 10W40,etc.Am avut posibilitatea sa vad asta la un seria 5.

 

Ultima fitza, incredibil.

 

Sa inteleg ca te deranjeaza la maxim ca folosesc aceasi palnie si acelasi bidon sa iti schimbe uleiul, dar cand mergi la restaurant nu prea conteaza ca au mai mancat alti zeci de mii din farfuria ta si au folosit chiar aceasi furculita? Sau mergi cu tacamurile de acasa?

 

esti tare!

vrei sa spui ca tu ai mancat la restaurant in farfurii nespalate, tacamuri murdare, etc... ???

ai dat exemplul pe langa subiect...

Bafta :)

 

Exemplu? Pai ce legatura are una cu alta? E vorba de pretentiile exagerate ale unui om aici. Daca ai pretentia ca palnia cand ti se schimba uleiul sa fie curata ca lacrima, presupun ca te duci la restaurant cu lingurile de acasa sa nu cumva sa ramana reziduuri de la alti. Daca nu te duci si accepti farfurie si lingura utilizate de altii, inseamna ca exagerezi grozav cand in motor ti se pune un compus chimic numit "ulei" cu aceasi palnie cu care li s-a mai pus si altora.

 

Deci pentru ca e un service "premium", ar trebui sa foloseasca palnii de unica folosinta?

 

la o adica, nu este un service "de dupa colt de bloc"

la o alta adica, la pretul practicat de cei de la Bavaria, o palnie de plastic de unica folosinta este o nimica toata, asta asa pentru imagine. in rest, sunt de acord cu ceilalti useri care spun a nu au cum demonstra ce tip de ulei li se baga in motor, fata de ceea ce platesc ei. in alta ordine de idei, eu personal, cumpar uleiul din alte magazine, la bidon, sigilat, iar schimbul il fac intr-un service.

daca vrei neaparat, o sa iti scanez factura cu ultimul schimb de ulei efectuat intr-un service autorizat bmw, se intampla anul trecut in primavara. daca vei vedea manopera, iti vei da seama de ce sunt suparati unii oameni pe cei din service-urile autorizate BMW. eu zic ca nu este bine sa iei apararea unui service, doar pentru ca pe tine te servesc impecabil(poate).

 

P.S. mai am o factura in conta, de acum 3 ani, unde specifica schimbarea bordului la bmw meu, suma este de circa 50 milioane vechi,(bordul mergea perfect, cu exceptia bitilor de la kilometraj).de cateva luni, bordul "schimbat" iarasi are cativa biti morti, motiv pentru care am dat personal bordul jos si l-am desfacut, incercand sa remediez defectul. mare mi-a fost mirarea cand pe carcasa bordului, in spate, era stantata data de 28.01.1993 !!! mai pe romaneste, era bordul original al masinii...

din acest motiv, eu, le acord celor care se plang de serviciile acestor service-uri, "prezumtia de nevinovatie"... in fine, mereu vor exista multumiti si nemultumiti, totul este sa fi impartial in momentul in care postezi un raspuns aici

Bafta si scuza-ma daca te-am jignit cumva.

Link to comment
Share on other sites

P.S. mai am o factura in conta, de acum 3 ani, unde specifica schimbarea bordului la bmw meu, suma este de circa 50 milioane vechi,(bordul mergea perfect, cu exceptia bitilor de la kilometraj).de cateva luni, bordul "schimbat" iarasi are cativa biti morti, motiv pentru care am dat personal bordul jos si l-am desfacut, incercand sa remediez defectul. mare mi-a fost mirarea cand pe carcasa bordului, in spate, era stantata data de 28.01.1993 !!! mai pe romaneste, era bordul original al masinii...

 

 

Ai fost inapoi la service pentru a afla ce s-a intamplat?

Link to comment
Share on other sites

Nu m-ai jignit cu nimic. Ideea e ca nu poti avea pretentii cu un anumit lucru si in acelasi timp faci concesii cu alte lucruri. Daca tot esti fitzos si pretentions, atunci fii pana la capat. Iti iei si nevasta virgina daca e cazul.

 

 

era vb de cat platesti !.. si daca tot dai dublu uleiul si de 5 ori manopera te astepti la conditii mai bune macar ...Cred ca la asta se refera ..Nu neaparat o fita ! Si ca sa fiu in ton cu ce ai spus ..cand mananc la restaurant sterg ffffffffffffffffffffff bine tacamurile cu un servetel .. :) E manie ..nu am ce sa fac!

 

cat despre pompa litrometrica ...aia deja e pretentie mare .. Adica sa investeasca ei niste bani ca noi sa platim FIX cat ulei intra si sa nu le mai ramana la mecanici minim 500 ml de ulei la fiecare schimb ...HAi sa fim seriosi domnilor ..Nu trebuie sa manance toata lumea ??.,,Adica la cateva sa zicem 10 schimburi un mecanic ramane cu 5 L de ulei care cum il ia acasa ..LA bidonasul de 1 l .Si asa ajunge pe piata neagra ...Asa dupa voi cam cate bidoane de 1 L ar putea sa aibe unmecanic la el acasa n debara

..Va spun eu ca am vazut . 60 bidoane pe stoc ..acasa .DAr erau doar jumatate pt ca restul erau la seful service ...ASa ca ..noi sa fim sanatosi ca bani spaga dam oricum ..Ca vrem ca nu vrem !...

 

PS ..lucruri vazute la un prieten de al meu care lucreaza mecanic la O reprezentanta ! ...Plus ca la masinile de firma e bairam ..Nu vreti sa aflati mai multe ..............

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

P.S. mai am o factura in conta, de acum 3 ani, unde specifica schimbarea bordului la bmw meu, suma este de circa 50 milioane vechi,(bordul mergea perfect, cu exceptia bitilor de la kilometraj).de cateva luni, bordul "schimbat" iarasi are cativa biti morti, motiv pentru care am dat personal bordul jos si l-am desfacut, incercand sa remediez defectul. mare mi-a fost mirarea cand pe carcasa bordului, in spate, era stantata data de 28.01.1993 !!! mai pe romaneste, era bordul original al masinii...

 

 

Ai fost inapoi la service pentru a afla ce s-a intamplat?

 

factura dateaza de 3 ani, iar masina la timpul acela era a firmei, ca atare a fost trimis un agent din firma cu masina sa o repare...

iar faza cu bordul am observat-o deabia cand l-am dat eu jos, acum 2-3 luni de zile.

primul lucru,a fost sa merg in contabilitate sa le pun pe fete sa caute factura in cauza, au gasit-o, au sunat fetele din conta la bucuresti, acolo au cautat la randul lor prin arhiva, au gasit, au inceput prin a spune ca de fapt bordul a fost doar reparat, factura reprezinta orele de lucru + piesele + diagnoza completa a masinii ???... dupa mai bine de jumatate de ora la telefon, sustinand ca factura este veche, trebuia facuta reclamatie in termenii legali?????, nu mai prea au ce face decat sa faca o reducere la urmatoarea manopera a masinii(daca se repara la ei)... a ramas reclamatia telefonica inregistrata la ei, firma a primit un numar de ordine al reclamatiei, eu urmand sa merg la bucuresti sa beneficiez de o reducere la urmatorul defect al masinii, lucru care nu cred ca se va intampla prea curand

faza tare este ca pe factura, inafara de schimbarea bordului, nu apare alta reparatie sau manopera pentru alt serviciu. am vorbit si cu un avocat despre treaba asta, se pare ca in Romania, este mai bine sa accept acea reducere, decat sa ma judec cu ei(dureaza prea mult timp si sanse slabe sa recuperez ceva)

 

probabil, cei din conducere sunt ok, dar mecanicii sunt "hoti",mai mult ca sigur bordul care trebuia montat la bmw-ul meu, acum este pe alt bmw...

Link to comment
Share on other sites

probabil, cei din conducere sunt ok, dar mecanicii sunt "hoti",mai mult ca sigur bordul care trebuia montat la bmw-ul meu, acum este pe alt bmw...

 

Indiferent de situatie, se pare ca nici cei de la conducere nu au facut prea mult in acest caz.Daca mi s-ar intampla asa ceva, clar nu as mai calca in service-ul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

probabil, cei din conducere sunt ok, dar mecanicii sunt "hoti",mai mult ca sigur bordul care trebuia montat la bmw-ul meu, acum este pe alt bmw...

 

Indiferent de situatie, se pare ca nici cei de la conducere nu au facut prea mult in acest caz.Daca mi s-ar intampla asa ceva, clar nu as mai calca in service-ul respectiv.

 

 

eu cred ca au facut chiar tot ce au putut, mai mult de aceasta reducere nu se poate, pentru ca nici firma nu poate demonstra legal ca acel bord nu a mai fost schimbat de atunci... iar reducerea acordata o pot suporta cei de la bucuresti in astfel de situatii

P.S. ciudat, dar la alte service-uri se inapoiaza piesa defeca sau macar i se arata, sa fie clientul convins ca a fost schimbata, nu?(nu a fost returnat nici un bord vechi sau defect...).

Link to comment
Share on other sites

Ultima fitza, incredibil.

Sa inteleg ca te deranjeaza la maxim ca folosesc aceasi palnie si acelasi bidon sa iti schimbe uleiul, dar cand mergi la restaurant nu prea conteaza ca au mai mancat alti zeci de mii din farfuria ta si au folosit chiar aceasi furculita? Sau mergi cu tacamurile de acasa?

 

Aici gresesti fantastic! Nu este o fitza ! O pompa litrometrica cu afisaj electronic costa intre 700-1000 Euro, ce suma pt AB ! :)

Iar atunci cand ma duc la un restaurant de 5 stele am pretentia ca acea friptura pe care o platesc inzecit sa-mi fie servita ca la 5 stele, nu ca la bodega din autogara, pricepi? :)

Cand te dai Rep BMW, cand percepi asemenea preturi astronomice la manopera si cand folosesti asemenea adaosuri comerciale la piese, nu schimbi uleiul cu pet-ul de 5l si ala cules de la tomberon...

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Ultima fitza, incredibil.

Sa inteleg ca te deranjeaza la maxim ca folosesc aceasi palnie si acelasi bidon sa iti schimbe uleiul, dar cand mergi la restaurant nu prea conteaza ca au mai mancat alti zeci de mii din farfuria ta si au folosit chiar aceasi furculita? Sau mergi cu tacamurile de acasa?

 

Aici gresesti fantastic! Nu este o fitza ! O pompa litrometrica cu afisaj electronic costa intre 700-1000 Euro, ce suma pt AB ! :)

Iar atunci cand ma duc la un restaurant de 5 stele am pretentia ca acea friptura pe care o platesc inzecit sa-mi fie servita ca la 5 stele, nu ca la bodega din autogara, pricepi? :)

 

Absolut. Insa esti curios sa vezi felul in care ti-o prepara in bucatarie? Mie mi-ar fi frica sa ma uit prin bucatariile asa ziselor restaurante de 5 stele din Romania. In aceasi ordine de idei, trebuie sa stai sa pazesti mecanicul de la service sa iti bage uleiul printr-o metoda elaborata si pe masura pretentiilor tale? Practic esti intr-un service BMW, iti pune ulei original BMW, mecanicul ala are cat de cat o diploma sau o calificare care sa ii permite sa iti toarne uleiul in motor, deci toate premizele unui schimb de ulei corect sunt indeplinite. Pana la urma pretentia de a avea palnia curata si virgina de orice alt tip de ulei, e un moft exagerat.

Link to comment
Share on other sites

Exemplu? Pai ce legatura are una cu alta? E vorba de pretentiile exagerate ale unui om aici. Daca ai pretentia ca palnia cand ti se schimba uleiul sa fie curata ca lacrima, presupun ca te duci la restaurant cu lingurile de acasa sa nu cumva sa ramana reziduuri de la alti. Daca nu te duci si accepti farfurie si lingura utilizate de altii, inseamna ca exagerezi grozav cand in motor ti se pune un compus chimic numit "ulei" cu aceasi palnie cu care li s-a mai pus si altora.

Deci pentru ca e un service "premium", ar trebui sa foloseasca palnii de unica folosinta?

 

 

...esti glumet! Nu stiu cum faci tu banii, dar eu ii fac greu! Nu primesc bani de la parinti, nu ma intretine nimeni cu bani, pentru mine conteaza orice amanunt pt care platesc, asa mi se pare normal. Datorita mentalitatii pe care o avem nu vom da inainte niciodata. Cand platesc la AB un litru de 5W30 cu 90 lei Ron fata de 11 Euro( pretul pe care il platesc acum/l) am pretentii(nu fite!!!) sa fie schimbat ca la carte! Presupun ca atunci cand mergi tu la un restaurant de 5 stele si comanzi un pahar de Coca-Cola, nu ti-ar cadea bine ca ospatarul sa te serveasca dintr-o sticla de 2,5 l desfacuta anterior...pe deasupra sa mai platesti si un pret astronomic!

 

...apropo, la un restaurant de 5 stele, ospatarul gateste friptura langa mine, transparenta totala!

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Nu ma duc la reprezentanta pentru un schimb de ulei, si cred ca la ultimile schimburi de ulei facute, uleiul l-am turnat singur in motor, fara manusi, printr-o palnie murdara si cu care s-au mai schimbat inainte alte zeci de litri fara sa fie curatata. Se prea poate sa fiu eu mai putin pretentios, insa pentru a turna ulei in motor nu trebuie sa urmezi un anume ritual.

 

Si te rog eu nu mai exagera, ca nu ti-l torna dintr-o galeata murdara umpluta la robinet. Deja ajungem in extreme.

Link to comment
Share on other sites

Asta-i chiar tare...cu turnatul uleiului din bidon..:)

Conteaza cum ti-l toarna ? Eu zic ca mai mult conteaza sa toarne uleiul care trebuie....ce ma intereseaza pe mine ca baga uleiul printr-o pompa de nu stiu cate sute sau mii de euro...ca tot asa il toarna...

 

Eu chiar cred ca asta e o fita...(fitza)

Link to comment
Share on other sites

Asta-i chiar tare...cu turnatul uleiului din bidon..:)

Conteaza cum ti-l toarna ? Eu zic ca mai mult conteaza sa toarne uleiul care trebuie....ce ma intereseaza pe mine ca baga uleiul printr-o pompa de nu stiu cate sute sau mii de euro...ca tot asa il toarna...

 

Eu chiar cred ca asta e o fita...(fitza)

 

 

Cred ca incepe sa ne scape tuturor mici amanunte si deviem treptat cu ideile. In principiu nu ar fi nici o problema tehnica daca uleiul meu s-ar amesteca la turnarea in motor cu cantitati infime de praf respectiv ulei de alt tip, insa m-ar deranja daca uleiul pe care nenea ala mi-l toarna in motor nu este tocmai ceea ce am comandat si ceea ce urmeaza ca eu sa platesc. Si mai deranjanta este politica (doar a celor de la bavaria otopeni ca doar la ei am fost la repr bmw) prin care clientul nu are voie sa se uite inauntru in service in timp ce se lucreaza la masina lui. Ca diferenta, la lexus/toyota exista un perete vitrat imens intre zona de service si zona de asteptare iar la bavaria, dupa lungi certuri si o discutie cu seful reprezentantei, domnul bacos (un tip scarbos pana la ceruri dar cu limba ascutita si uns cu toate alifiile caruia mi-ar placea la nebunie sa-i fac o oferta de lucrare si caruia as dori sa-i ofer cam acelasi tip de servicii pe care mi le-a oferit dansul mie) am reusit sa intru in spate sa vad exact cum se lucreaza la masina mea si m-am ingrozit. Referitor la paralela reprezentanta - restaurant de 5 stele, fiecare din cele 2 tabere judeca gresit situatia. Da, si la restaurantul de 5 stele, mananci cu aceleasi tacamuri, dar sunt atent spalate de fiecare data, la service nu cred ca macar sterge cineva palnia dupa fiecare folosire, da, si la restaurant se gateste in aceleasi oale, dar sunt spalate dupa folosire si daca la un restaurant de 5 stele comanzi o cola, primesti o cola si ai cum sa-ti dai seama ca e o cola si nu o fanta pentru ca o gusti si nu isi permit sa iti puna dintr-o sticla de 2,5l pentru ca s-ar duce vestea in tara chiar de la angajatii lor, pe cand uleiul meu din masina nu pot sa-l gust si nici sa-l testez in vreun fel. ca sa adancesc si mai tare scarba mea pentru tot ce inseamna reprezentanta bavaria si reprezentantele nemtesti din romania care doar folosesc prestigiul si numele faurite cu greu de vecinii nostri nemti pentru a-si ascunde incompetenta, lacomia si nepasarea va spun ca la lexus/toyota se aduce uleiul in bidoane de 2l respectiv 1l pentru a forma valori impare de necesar si se toarna cu palnia care exista in gatul sticlei si nu cu alta palnie folosita sau nu in prealabil iar toata operatiunea poti s-o vezi clar in timp ce bei o cafea gratuita sau o apa sau ce vrei de la baruletul de acolo. ah, si surplusul de ulei ti-l baga in portbagaj ca sa-l ai pentru orice eventualitate daca vrei si poti sa-l lasi acolo daca specifici ca nu-l doresti.

Mai au mult de invatat romanii care se dau nemti in ale tehnicii, mai avem cu totii de invatat pana sa incepem sa ne civilizam macar cat de cat.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea mai ce zice, tot ceea ce va pot spune este sa mai mergeti si voi pe la alte service-uri(reprezentante) sa mai vedeti si alte modalitati de lucru!

Inainte de BMW, am avut Skoda, Audi, le faceam service-ul tot la reprezentanta! La Reprezentanta Audi - Serpico Craiova, uleiul folosit era Mobil 1 si dupa fiecare schimb de ulei, in portbagaj mi se lasa 0,5 l ulei. Transparenta era totala...daca doreai sa vezi cum se lucreaza la masina ta, insotit de un angajat, puteai merge in service fara probleme. Nu mai vorbiti de fitze ca vorbiti aiurea, cu o astfel de mentalitate nu poti ajunge prea departe( las' ca merge si asa!). Noi romanii, trebuie sa invatam ca atunci cand platim cu bani grei un serviciu, acel serviciu trebuie sa fie de calitate, direct proportional cu pretul pe care il platim.

Cand vi cu un pet slinos sa schimbi uleiul la BMW in Reprezentanta, imaginea pe care ti-o lasa acel service este un dezastru !

 

Nu are rost sa facem polemica pe marginea acestui subiect, dar cu niste clienti cu o astfel de mentalitate este normal ca si cei din service sa-si faca de cap, cauza si efect !

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

"era vb de cat platesti !.. si daca tot dai dublu uleiul si de 5 ori manopera te astepti la conditii mai bune macar ...Cred ca la asta se refera ..Nu neaparat o fita ! Si ca sa fiu in ton cu ce ai spus ..cand mananc la restaurant sterg ffffffffffffffffffffff bine tacamurile cu un servetel .. :) E manie ..nu am ce sa fac! "

 

Intr-adevar, cineva care a inteles ideea in forma in care am lansat-o eu ! :)

 

"PS ..lucruri vazute la un prieten de al meu care lucreaza mecanic la O reprezentanta ! ...Plus ca la masinile de firma e bairam ..Nu vreti sa aflati mai multe .............."

 

...numai cand te gandesti ca astia de la Guvern si SPP sunt impanziti de BMW-uri al caror service se face la AB - te ingrozesti, mai ales ca plata se face din bani publici :)

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Apropo de pret/calitate, la bavaria, la un control oarecare, la plecare, mi-a aparut o eroare "check tail lights". M-am intors in service dupa ceva vreme si le-am zis de eroarea aparuta, au luat foarte politicos masina si mi-au adus-o dupa aproximativ 2-3 ore si mi-au zis intre timp ca problema era legata de 2 becuri de la stopurile spate in valoare de aproximativ 50 mii fiecare. Am zis ok no problem, la plecare, in schimb aveam o factura de aproximativ 1,2 mil lei care insemna verificat becuri, 2 becuri a cate 50-60k lei si manopera de aproximativ 300 mii lei per bec. Acum sa ma scuze domnii slinosi si scarbosi de la bavaria dar sa ceri 300 mii ca sa schimbi un bec, operatiune care nu dureaza mai mult de 2 minute mi se pare strigator la cer, ca sa nu mai pomenesc de faptul ca nu am primit nici un fel de factura proforma in care sa fiu informat de faptul ca voi plati atat acel lucru, eu doar am comandat cele 2 becuri, nu am spus ca vreau sa mi le si monteze, dar, nu puteam sa-mi iau masina daca nu plateam factura. Deci, ii urez domnului bacos, un tip de toata scarba care sper ca citeste acest forum, sarbatori fericite alaturi de familia sa, la fel de fericite cum mi-au fost mie zilele in service-ul pe care il conduce. La multi ani, domnule bacos.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare, inca o data Bavaria dovedeste ca sunt sub orice critica.

M-am dus la ei sa cumpar un Bmw 325ci din 2004.

http://www.bmw-company-cars.ro/descriere.a...amp;3=1&4=1

Au zis ca e in perfecta stare si ca nu are nici o problema. Ajuns acolo am constatat

- Masina nu are 218cp cum scriu ei.

- Schimbatorul de viteze era de M pe masina dar au avut grija baieti de acolo sa il fure si sa il schimbe cu unul din targ care nici nu statea bine se rotea pe schimbator

- 4 cauciucuri 3 modele diferite

- un proiector spart

 

Am trecut peste astea si am intrebat de istoricul de service de care eu stiam deja de la vechiul proprietar dar nu le-am comunicat lor asta.

Ei "nu are nimic e in perfecta stare, nici un accident"

De fapt:

- Masina a fost lovita frontal si schimbat cam tot in fata pana la amortizoare + lovita spate in stalpul stanga destul de rau de s-a rupt si boxa de pe spate.

- Luneta fata schimbata amandoua geamurile laterale schimbate.

 

Acum vine partea interesanta.

Am constatat acolo un zgomot la cutie care nu se se aude incet dar din ce in ce mai tare peste 3000rpm.

Le zic sa imi faca test motor- test compresie si sa imi zica ce e cu zgomotul ala de la ce este. O baga baieti in servie, ma suna si imi zic ca nu are nimic masina nu s-a auzit nimic e in perfecta stare.

Ma intorc la ei si le zic sa o urce pe rampa sa ma uit pe sub ea si sa vad eu cu ochi mei si sa aud zgomotul respectiv. M-am mirat ca m-au lasat sa intru in service si au urcat-o pe o rampa. M-am bagat sub ea si un prieten de-al meu statea in masina si o accelera cam pana la 3000rpm. Dupa acea turatie ziceai ca cutia de viteze era plina de cuie. Am chemat pe sefu de service a zis sa iesim amandoi de la rampa sa ne ducem in fata ca o verifica ei si ca imi comunica.

Dupa nici 10 minute vine si ne zice(stiau deja dar sperau sa nu imi dau seama si sa mi-o dea asa) ca este toata cutia stricata si ca trebuie inlocuit cutie+volanta+disc.

Am stabilit cu vanzatorul ca el sa vorbeasca cu directorul de vazari si sa gasim o solutie(in mare sa o repare si sa ma intorc sa facem actele, sa platim la comun reparatia, o solutie)

Care credeti ca a fost raspunsul directorului de vanzari Automobile Bavaria?? "nu reparam domne nimic incercam sa o vindem asa la teapa" <_<

 

Garantia masini este de 3 luni si e o mare teapa, sunt acoperite cutia si motorul dar in proportie de 50% manopera si 50% piese.

deci daca eu plecam cu masina aia pe poarta si ma intorceam in 10 min ca se rupea cutia in 2 eu suportam 50% manopera si 50% piese la o masina vanduta stricata.

 

Fugiti de Bavaria si mai ales de masina asta :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.