Jump to content

Recommended Posts

Guest poleposition

As dori sa ma relaxez vizionand un film. State of Play.

 

Consider tacerea domnilor, un acord tacit in acest sens, drept pentru care, cu deosebitul respect pe care sunt sigur ca domnii il recunosc in mine, ma inclin.

 

In acelasi timp, doresc domniilor voastre o seara placuta, pe masura domniilor voastre.

 

Cu adanca consideratie si umila plecaciune.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

@pole

crezi ca daca ti-ai rezolvat pe moment niste probleme totul e perfect la AB?

e o iluzie..

 

macar nu a primit interdictie in service . Nici eu nu cred ca i-au castigat increderea cu o floare , pana la primavara mai e

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

da mare lucru sa scapi de interdictie :)

 

pai se pare ca e , au dat o interdictie cuiva doar pt ca a indraznit sa vorbeasca si sa faca niste presupuneri . Adevarate sau nu , s-au comportat fix ca in comunism . Cine nu e cu noi e impotriva noastra .

Link to comment
Share on other sites

da mare lucru sa scapi de interdictie :)

 

pai se pare ca e , au dat o interdictie cuiva doar pt ca a indraznit sa vorbeasca si sa faca niste presupuneri . Adevarate sau nu , s-au comportat fix ca in comunism . Cine nu e cu noi e impotriva noastra .

e ilegal parearea mea sa dea interdictie

cu un avocat bun scoti ceva banuti sa treci peste criza financiara

Link to comment
Share on other sites

si multi clienti au pretentii exagerate. au impresia ca daca au reusit sa-si cumpere cine stie ce masina, uneori nici macar noua, trebuie sa cada toata lumea, ma iertati, in c---, inclusiv dealerul, care sa le acorde tratament preferential.

ce imi doresc si as fi fericit sa vad este un tratament de egal respect pentru toti clientii, bogati sau saraci, cu masini noi sau mai vechi, intr-un cuvant o atitudine profesionala. de fapt vorbim prea mult de auto bavaria, intr-o economie normala ar muri singuri de moarte buna (economic vorbind). asa, dupa ce au furat ani in sir de la stat si au instituit sistemul monopolist prezent cu complicitatea bmw ag, ti se ia practic libertatea de optiune. se pare ca motor ag va deschide service si in bucuresti, sunt curios atunci ce se va intampla.

referitor la hotiile de acolo, pot confirma ca se fura, de la modul ordinar, piese..etc, pana la hotia la factura/preturi care tot furaciune se cheama chiar daca e scrisa pe hartie. le-am atras atentia personal de cateva ori. d-l weber e penibil si ridicol cu acea interdictie, cu siguranta nu are experienta de director geberal, alt pitic care incearca o palarie prea mare care nu numai ca nu-i vine dar ii intuneca si vederea. cred ca urmeaza altul la rand.

totusi, indiferent cate injuraturi citesc pe aici nu pot sa nu remarc ca la auto situatia s-a ameliorat mult in ultima vreme din toate punctele de vedere, la motociclete insa, am mai spus-o, e haos si jaf. motocicletele sunt inca importate de ab, nu de bmw ca autoturismele. sa fie asta motivul?

p.s. nu e frumos sa umpleti cu injuraturi si abjectii forumuri publice. nu e vorba de cei carora le sunt adresate ci de voi. exista cuvinte in limba romana cu care poti spune ce vrei, asta e o faza primara, incercati sa o depasiti. nimic personal, doar o remarca.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

apropos de Motor AG, eu mai am inca masina in garantie, as putea sa o duc la ei si sa beneficiez de garantie acolo? nu de alta dar am avut o poveste minora care m-a lasat fara masina vreo 3 saptamani (desi trebuia sa dureze 4 zile) si parca ma tenteaza sa merg pana la Pitesti pentru orice...

 

apropos, am facut revizia si nu mi-au pus nimic in cartea masinii... ma asteptam sa scrie acolo ce au facut, ce au bagat... de fapt or fi bagat ceva ca incep sa am dubii...

Link to comment
Share on other sites

ai garantie oriunde, si in strainatate. trebuiau sa scrie in carte.

 

 

si uite asa trebuie sa mai intru odata in aglomeratia aia ca sa-mi noteze operatiunile executate... sper calunile urmatoare sa am un drum afara si o sa ma opresc oriunde pe drum, poate in Austria pentru unele chestii.

Link to comment
Share on other sites

si multi clienti au pretentii exagerate. au impresia ca daca au reusit sa-si cumpere cine stie ce masina, uneori nici macar noua, trebuie sa cada toata lumea, ma iertati, in c---, inclusiv dealerul, care sa le acorde tratament preferential.

ce imi doresc si as fi fericit sa vad este un tratament de egal respect pentru toti clientii, bogati sau saraci, cu masini noi sau mai vechi, intr-un cuvant o atitudine profesionala. d-l weber e penibil si ridicol cu acea interdictie, cu siguranta nu are experienta de director geberal, alt pitic care incearca o palarie prea mare care nu numai ca nu-i vine dar ii intuneca si vederea. cred ca urmeaza altul la rand.

p.s. nu e frumos sa umpleti cu injuraturi si abjectii forumuri publice. nu e vorba de cei carora le sunt adresate ci de voi. exista cuvinte in limba romana cu care poti spune ce vrei, asta e o faza primara, incercati sa o depasiti. nimic personal, doar o remarca.

 

Total de acord.Sunt multi care si-au luat un BMW nou si cred acum ca l-au prins pe D-zeu de picior.De ce nu imi arata navigatia drumul corect, de ce s-a aprins check engine la un BMW nou,...etc.

Asta se intampla deoarece si-au cumparat o masina care nu este de nasul lor.Asta este adevarul.S-au chinuit sa isi cumpere masina, s-au imprumutat la banca, au preferat un BMW nou si o garsionera decat o alta masina si o vila,...

Dupa toate eforturile astea li se pare anormal cand apare cea mai mica problema.Si-au pus gatul pentru masina aia, pentru ca sa fie apreciati si invidiati in acelasi timp de catre cei care nu detin un BMW, dar judeca oamenii dupa masina pe care o conduc.

Bineinteles ca cei de la AB sunt de ras.Acum userul @poleposition poate asista la orice reparatie, poate intra in service cand doreste, atata timp cat accesul este interzis pentru alti clienti care conduc la randul lor un BMW, nu un M, dar un BMW.

Probabil amenintarile si-au facut efectul, sunt speriati acum.Alt membru cu un E39 diesel a facut o reclamatie insa nu a primit nici un raspuns.Este un E39, o masina veche, un diesel,...

Interdictia aia inseamna un singur lucru.Esti un nimeni, noi suntem "stat in stat" si facem ce dorim.Cat de repede a ajuns director general, la fel de repede poate pierde pozitia.Daca era in alta tara pierdea pozitia la cateva zile dupa ce a semnat ineptia aia.

Asta pentru ca un posesor de BMW in garantie ar fi dat in judecata BMW AG, deoarece viata ii este pusa in pericol, deoarece masina poate avea probleme grave la directie, motor,..etc, care afecteaza siguranta masinii si implicit siguranta soferului.

Cu toate astea ii este interzis accesul intr-un service autorizat BMW, chiar de catre manager-ul general!!!

Cu injuraturile si limbajul obscen nu sunt de acord, nu conteaza cati bani ai, cati bani ai castigat, cati bani ai furat, in primul rand este vorba daca te respecti pe tine, nu pe altii.

Edited by Bavaria
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Problema cea mai mare este lipsa bunului simt in relatia cu clientul... Recunosc ca am un BMW si nu un Rolls Royce dar cred ca oamenii de la AB ar trebui sa-si dea seama ca painea lor e platita de noi si meritam ceva maimult respect... Poate ca aveam Dacii sau orice masina ieftina dar atata timp cat eu ii platesc painea ma astept sa fie profesionisti si atat... Nu vreau sa ma pupe in fund si nici sa ma perieze doar sa nu ma trateze de parca el e sefu' si eu un idiot... De fapt asta e prima problema si de aici vin si celelelalte si ceea ce zic eu aici de respect se datoreaza unei povesti pe care am patit-o si eu cu ei... Am avut masina la reparatii pe CASCO si trebuia sa o ridic in 4 zile dupa ce am adus-o... baietii de la AB au spus ca nu pot sa o ridic pentru ca cei de la CASCO nu au dat acceptul de plata inca si trebuie sa mai astept ceva timp... cum eu nu mergeam pe jos am stat calm inca vreo 5-6 zile dar am observat ca nu seurnea nimic... e, ideea este ca am inceput sa dau telefoane peste tot sa vad de ce nu se rezolva si pana la urma am reusit sa-mi iau masina dupa 3 saptamani pentru ca tipul ala de la Automobile Bavaria care trebuia sa faca dosarul pentru asigurator l-a facut la 2 saptamani jumate dupa termenul de predare... asiguratorul a rezolvat totul in 3 zile... in tot acest timp astia de la BMW imi spuneau ca vezi doamne asiguratorul e de vina... si uite asa dupa 3 saptamani de ping pong cu mine m-am dus sa iau masina... cum nu venise nici atunci foaia de la asigurator m-am asezat calm sa astept si foaia a venit cam intr-o ora (recunosc ca totusi cei de la CASCO au fost rezonabili si au trimis foaia mai repede decat promisese-ra pentru ca eu eram acolo si nu doreau sa ma faca sa astept).... e si uite asa dupa 3 saptamani de asteptare plus 1 ora dupa termenul dat chiar de ei adica de cei de la AB eu trebuia sa-mi iau masina... in acel moment baiatul de la Service imi arata ca nu stiu ce foaie nu era semnata si ca trebuie sa o semnez si sa o completez... culmea e ca era nevoie si de o stampila de la firma de leasing... cu alte cuvinte dupa 3 saptamani si 1 ora de asteptare mai era o foaie care putea fi adusa oricand dar ei uitasera sa mi-o dea.... sa nu faci spume la asa faza mai ales ca stiti care e aglomeratia acolo? normal ca am inceput sa injur si sa fac spume si norocul meu era ca mai eram cu un prieten care avea un BMW acolo si m-am oprit sa mai stau de vorba cu el... pur si simplu eram decis ca daca nu imi dau masina atunci, in acel moment, sa ii dau in judecata si sa-mi aduca masina acasa pe platforma... cat am vorbit eu a venit tipul de la AB si mi-a zis ca isi cere scuze dar foaia in cauza exista la dosar si pot sa-mi iau masina... si uite asa mi-am luat masina cu 3 saptamani intarziere si o ora de la termenul dat chiar de ei (ba si nu-i obliga nimeni sa zica 4 zile, pot spune lejer 1 luna) si cu o tona de draci si nervi si cu injuraturi... e pur si simplu vorba de bun simt lipsa din partea lor si de dezinterez total pentru noi clientii lor, aia care le platim salariul sa aiba ce da de mancare copiilor acasa... ar putea sa fie mai atenti la nervii nostrii macar daca la mecanica si altele nu se pricep... la ei e vorba de lipsa crasa de bun simt in primul rand...

 

PS- data viitoare ii dau in judecata si le iau penalitati pentru toata shmechereala asta... nu au absolut nici un drept sa faca asta si din prima zi de intarziere sunt buni de plata... chiar nu glumesc cu asta...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

PS- data viitoare ii dau in judecata si le iau penalitati pentru toata shmechereala asta... nu au absolut nici un drept sa faca asta si din prima zi de intarziere sunt buni de plata... chiar nu glumesc cu asta...

 

 

Mai putine vorbe si mai multe fapte. :)

Au fost amenintati numai aici pe forum de o gramada de persoane, nu cred ca unul i-a dat in judecata.

Link to comment
Share on other sites

Problema cea mai mare este lipsa bunului simt in relatia cu clientul... Recunosc ca am un BMW si nu un Rolls Royce dar cred ca oamenii de la AB ar trebui sa-si dea seama ca painea lor e platita de noi si meritam ceva maimult respect...aia care le platim salariul sa aiba ce da de mancare copiilor acasa. Poate ca aveam Dacii sau orice masina ieftina dar atata timp cat eu ii platesc painea ma astept sa fie profesionisti si atat...

 

Asta mi se pare o abordare gresita si un pic deplasata."Le platesti painea".

Nu le platesti tu nimic.Daca masina este in garantie, BMW-ul plateste pentru eventualele reparatii.Daca masina este sh atunci platesti pentru serviciile pe care le ceri.Nu te obliga nimeni sa te duci la ei la service, sa "le platesti painea". :)

Nu stiu, mi se pare total gresita abordarea, desi ai intampinat tot felul de dificultati si probabil ai dreptate.Injuraturile si comportamentul de jungla nu pot rezolva o problema mai repede.

Nu stiu de ce toata lumea se asteapta ca ei sa isi schimbe atitudinea cand sunt injurati ca la usa cortului, si personal si pe forum.

Daca eram in locul lor nu inghiteam asa ceva, ti-as fi facut "viata" si mai grea. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

NU, normal NU e sa trebuiasca sa ajungi la injuraturi pe forum si in fata, ca sa ti se rezolve problema pt care te-ai dus de la bun inceput la ei, in unele cazuri in urma cu 6 luni.

 

Si DA, le platesti painea aia de secara, ca din vanzari de masini, service auto, vanzare piese si adaos comercial isi platesc salariile. Nu e cliseu, e pur si simplu adevarat pt orice societate comerciala de aceasta natura.

 

Nu clienti -------> nu venit

 

fiecare client pierdut ------------> un castig in minus

 

e simplu, nu este atat de complicata existenta AB:

 

Ei trebuie doar sa:

- vanda masini

- vanda piese si consumabile

- repare masini

 

atat, nu e ca si cum ar fi vreo mare corporatie banca de investitii pe Wall Street ... e un showroom cu vanzare si service auto.

 

Pe de alta parte este posibil ca tu sa faci misto, caz in care ma enervez ca am scris de pomana si tu o sa mustacesti in coltul gurii un zambet satisfacut :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ce spui tu este o chestie generala.Exact la fel si magazinele traiesc de pe seama clientilor, daca nu ar intra clientii in magazin si nu ar cumpara, ei nu ar vinde si tot asa.

Mi se pare deplasata chestia asta, "noi va platim painea".Cui nu ii convine sa cumpere un BMW nou de la ei, nu il cumpara.La fel si cu service-ul, nu vrei sa iti repari masina acolo, nu te duci acolo.

Link to comment
Share on other sites

La fel si cu service-ul, nu vrei sa iti repari masina acolo, nu te duci acolo.

 

Si teoretic unde ar trebui reparat un BMW ? Si totusi daca te duci la reprezentanta de ce sa-ti iei numai scuipat in ochi ? Unde ai vazut tu asta ca fiind normal .Replica ta e un soi de ."Scrie caine rau la intrare .Ti-am spus sa nu intri ..."

 

Ps .de multe ori ironizezi lumea ca-si repara masina sub nuci . Si de multe ori chiar si oameni cu bani ajung tot pe sub nuci sau la vreun service hala in care-si poate pazi podoaba , in speranta ca poate totusi se repara . Si tie si mie ne e usor sa privim din afara , pt ca am vazut si alta fata a civilizatiei. Hai sa nu-i mai luam la" misto " ,tot ai nostri sunt si astia , romanii .

Link to comment
Share on other sites

Nu fac deloc misto.Asta este adevarul.Si eu am fost cu masina la service-uri autorizate de BMW si nu mi -a placut cum am fost tratat.Nu am mai calcat pe acolo, m-am dus la alt service.

Indiferent de situatie nu cred ca limbajul obscen este solutia.

Daca chiar nu ai unde sa repari un BMW la o reprezentanta, nu iti mai cumperi BMW.Eu asa vad situatia.

Si atunci se va aplica ce a zis @pole, isi vor pierde clientii si poate, cu timpul, vor da faliment.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu s-ar mai duce lumea la ei, cine le-ar mai da painea aia?

Nu li s-ar inchide taraba? E zic ca da.

 

daca s-ar putea deschide inca 2 reprezentante ale altcuiva si nu ar mai fi monopol in Bucuresti intr-un an si cu putina publicitate altfel ar sta lucrurile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.