Jump to content

Recommended Posts

raman socat ...de ce tot citesc.... despre automobile bavaria

eu era cat pe ce sa imi las masina pentru o schimbare de limba la computerul de bord... dar nu am facut-o

imi cereau sa las masina 2 zile la ei !!!

 

un baiat cu tester de pe forum a schimbat optiunea in 5 minute.

 

nu am nici un fel de comentariu... e al nu stiu cate-lea post ...despre calitatea service-ului bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere problema porneste o data de la faptul ca suntem romani, astfel profesionalismul, buna credinta, bunul simt sunt foarte departe de teritoriile astea si oricum in orice conditii nesimtirea, dorinta de a castiga un banut fara sa faci nimic, lenea, gunoiul din poporul asta iese foarte usor la suprafata. Un al 2 lea motiv ar fi ca cei de la reprezentante au angajati oameni de mana a 3 a in general, mecanicii buni au plecat in afara in conditii si pe bani, astfel daca te uiti la serviceuri sunt mai ales putoi de pana la 25 de ani, genul de manelar ....

 

Un al 3 lea motiv e ca ei , reprezentantele castiga inca o gramada de bani doar din vanzarea masinilor lor, insa la un moment dat , care poate fi mai devreme sau mai tarziu se va cam termina cu vanzarea asta cu "containarul" . Atunci accentul se va pune nu doar pe masina ci mai ales pe serviciile ulterioare vanzarii. Si nu in ultimul rand noi, nu vom mai accepta sa fim tratati ca niste vite pe camp si la primul semn ca nu suntem tratati cum se cuvine suntem cu pumnul in gurile ( evident la figurat) celor responsabili ...

 

Dar cum astea nu se vor schimba prea curand faceti topicuri din astea macar sa stim unde e jegul gros de un deget ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pai era si culmea la atatia bani sa nu mearga, sau sa nu mearga bine. e ok, nu am mai avut probleme cu ea de atunci. suna excelent, merge ok, atat ca daca acc tare intr-o depasire, dintr-o data, la turatie mare, iasa ceva fum negru. asta nu stiu de la ce ar putea fi....

 

 

Cred ca e de vina TACANITUL dintre scaun si volan! :twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu stiu ce sa zic...eu am doar cuvinte de lauda la adresa lor...desi nu am fost decat la piese auto cand am cumparat un furtun si o valva...dar au fost mai mult decat amabili....ceea ce nu as putea spune despre "carnatii" de la otopeni....dupa ce am asteptat 20 min dupa un pusti cu prea multe impresii....cauta scarbit piesa...imi zice ca nu e...il rog sa-i sune pe cei de la baneasa sa intrebe daca este sau nu sa nu mai bat un drum de pomana....si el raspunde : "as putea sa sun....dar...mi-e lene"....poftim BMW....cum e posibil sa angajeze toti prostii?...in fine..asta e una...am mii de astfel de intamplari....in concluzie F@#k you ROMANIA!
Link to comment
Share on other sites

Mie cel mai mult la Bavaria Baneasa mi-a placut faptul ca nu te baga in seama. Apoi pozitia de stat la birou, apoi faptul ca-ti vorbesc in nas.

E un destept acolo, mi-e scarba cand ma duc pe la Bavaria. Pacat ca traiesc genul asta de oameni, nu ca deservesc un producator de renume.

 

@ cel care,

pentru piese, mergi la baneasa, este un tip acolo tare de treaba.

Link to comment
Share on other sites

Mie cel mai mult la Bavaria Baneasa mi-a placut faptul ca nu te baga in seama. Apoi pozitia de stat la birou, apoi faptul ca-ti vorbesc in nas.

E un destept acolo, mi-e scarba cand ma duc pe la Bavaria. Pacat ca traiesc genul asta de oameni, nu ca deservesc un producator de renume.

 

@ cel care,

pentru piese, mergi la baneasa, este un tip acolo tare de treaba.

 

 

cel putin pentru piese numai acolo o sa merg...am fost de cateva ori si mi s-au parut OK...pozitia de stat la birou nu am observat-o pentru ca nu ma interesa :twoup: ...si crede-ma fata de ce am vazut in Otopeni (pe centura) astea erau "domni"...la oamenii pe care ii au acolo...nu puteau gasi o locatie mai buna decat "pe centura" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mie cel mai mult la Bavaria Baneasa mi-a placut faptul ca nu te baga in seama. Apoi pozitia de stat la birou, apoi faptul ca-ti vorbesc in nas.

E un destept acolo, mi-e scarba cand ma duc pe la Bavaria. Pacat ca traiesc genul asta de oameni, nu ca deservesc un producator de renume.

 

@ cel care,

pentru piese, mergi la baneasa, este un tip acolo tare de treaba.

 

 

cel putin pentru piese numai acolo o sa merg...am fost de cateva ori si mi s-au parut OK...pozitia de stat la birou nu am observat-o pentru ca nu ma interesa :twoup: ...si crede-ma fata de ce am vazut in Otopeni (pe centura) astea erau "domni"...la oamenii pe care ii au acolo...nu puteau gasi o locatie mai buna decat "pe centura" :D

 

Tin minte ultima data cand am fost la Baneasa, mi-a ramas intiparita in minte din cauza unui angajat fericit ca lucreaza la BMW.

M-am dus sa-mi iau un reper de plastic. Tipu de la piese, ok, rapid, amabil.

Dupa ce mi-am luat reperul, cautam sa anulez o rezervare. Primul destept, unul cu parul lung, statea pravalit pe scaun, pe spate, vorbea la telefon cu vreo gagica si era asa entuziasmat, nici nu se uita la mine ca sunt in fata biroului. Apoi, trec la altul, era un individ, mi-era si rusine sa-l intreb daca lucreaza acolo. M-a vazut si a intors privirea in geam. Am trecut la urmatorul birou. Era unu, 30 de cm de monitor era capul, complet absorbit de calculator, n-am vrut sa-l deranjez. M-am dus la al 4-lea angajat model, nimic nici asta, il durea in 14, era cu ochii in calculator. Pana nu am zis eu "Buna ziua", al dreacu sa fie daca s-a miscat. M-a "satisfacut" in 3 miscari si m-a trimis la plimbare. :twoup:

Da sa-i vezi cand intra vreo gagica, roiesc de amabilitate.

Profesionalism? IOC. Isi fac treaba pentru ca trebuie si atat. Sunt mandrii ca lucreaza la BMW si probabil se simt Dumnezeu cand se plimba pe strazi cu vreun Demo Car.

Sunt tare atent la detalii si foarte pretentios. Intampinarea, amabilitatile de rigoare, prezentarea cu o carte de vizita, ceva, astea sunt de domeniul trecutului. Sau cel putin, nu la angajatii de la Baneasa.

M-am simtit de 10 ori mai bine la un service mai putin cunoscut unde m-au servit cu o cafea, m-au invitat sa iau un loc, am stat langa masina, mi-au povestit cum si ce, mi-au vorbit cu Dumneavoastra desi erau de varsta mea si nu si-au lasat urmele pe masina.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stati linistiti ca asa e peste tot. Stau in Olanda am avut masina chelita in primavara de niste maestrii, si am dus masina la Bert Story o reprezentanta destul de mare in Olanda ( pe vreo jumatate de tara). A fost dauna totala la asigurari, si cei de la vanzari se frecau pe maini sa-mi vanda una noua, sau o de aia cu garantie BMW, ce cafele, prajituri, s-au fatait cu mine prin showroom, doar doar m-or prosti sa dau pe un e39 530d 2001, 20.000 euro sau un 550i din 2006 vreo 60.000. Pana la urma mi-am facut masina singur, si ma duc constant la ei dupa vreo piesa, ulei , filtre. Pana nu "m-am imprietenit" putin ( vreo 30 euro) cu omu de la vanzari piese, stateam ca prostu juma de ora si nu ma baga nimeni in seama. Acum ii las mereu 5-10 euro, si ma suna cand vine piesa, piesa vine de pe o zi pe alta, in loc de 2 saptamani, etc. ( Chitrele astea de olandezi iau si 5 centi inapoi rest, deci daca fac bacsis 10 euro pe saptamana e mult).

Deci metoda e valabila peste tot. Cum vine unu sa cumpere vreo masina, ii vezi cum se lumineaza la fata, apar cafele sucuri, iti deschide usa de la masina etc, te suna pe acasa , tot tacamul.

Hai ca la mine s-au purtat decent pot sa zic (e39). Sora-mea are un 325i coupe din 94, s-a dus la alta reprezentanta tot de la firma asta, si le era lene se sa uite in calculator dupa o piesa. Ii zicea sora-mi sa vina a doua zi ca sa-i zica ce amortizoare trebuie pe masina, ca au treaba ca sunt ocupati, si se uita cu o scarba de parca toti care lucreaza la reprezentantele astea au numai M5-uri noi, nu mai zic ca le-a trebuit 2 ore la 5 ingineri si 7 vanzatori sa gaseasca ce ulei imi trebuie pentru cutie ( desi venisem cu foaia din TIS printata, si pana la urma mi-au aratat acceasi foaie din TIS numai in olandeza si mi-au zis ca ei n-au avut ulei din ala niciodata ( M-am dus la acceasi firma vreo 20 km mai incolo si aveau uleiul pe stock).

 

De experiente prin service n-am avut parte ca prefer s-o repar singur, decat sa fac 7 programari si sa dureze 2 zile o resetare de airbag ( si vreo 100 euro ora de manopera).

Ce e bine aici ca sunt garaje specializate numai pe BMW si se pricep foarte bine oamenii si preturi decente 30-40 euro ora, daca nu in Germania unde se rezolva orice.

Link to comment
Share on other sites

@ stefan_SNK schimbarea limbii pentru I-DRIVE se face printr-o setare simpla care o poti face si tu din optiunea de configurare a masinii din meniul principal...deci dureaza 5 min

Schimbarea comenzilor VOCALE din germana in alta limba (eng spaniola etc) se face prin reprogramarea totala a masinii a modulelor iar in functie de update-ul de soft de pe masina sau de versiunea de soft a modulelor de pe masina poate dura intre 4-8h..deci nu 5 min.

Cat d-lui Dan Teodorescu nu pot sa-i spun decat ca are posibilitatea de a se adresa sefului de service in cazul in care banuieste ca anumite piese au fost inlocuite cu unele defecte (in general acest lucru nu se practica pentru ca nu exista nici un beneficiu pt service si AB nu este Gica SRL) insa cu argumente plauzibile si nu cu acuzatii gratuite.

 

cat despre restul care nu au pasit vreodata la AB dar sprijina orice revolta impotriva AB-ului nu pot sa spun decat sa incercati sa va spuneti parerea in urma unei experiente proprii si nu din auzite, sunt persoane de pe acest forum care au fost la AB si nu cred ca au ceva de comentat referitor la calitatea serviciilor..desi ma abtin cat pot sa nu spun pe nume (nu tu paco) unui user care a facut mare tam tam pe acest forum si culmea ca dupa ce masina a fost rezolvata in cele mai bune conditii nu numai ca nu a revenit in topicul respectiv ca sa isi retraga acuzatiile gratuite fata de AB dar a si devenit client fidel AB-ului...hmm..ciudat,nu?

Link to comment
Share on other sites

@ stefan_SNK schimbarea limbii pentru I-DRIVE se face printr-o setare simpla care o poti face si tu din optiunea de configurare a masinii din meniul principal...deci dureaza 5 min

Schimbarea comenzilor VOCALE din germana in alta limba (eng spaniola etc) se face prin reprogramarea totala a masinii a modulelor iar in functie de update-ul de soft de pe masina sau de versiunea de soft a modulelor de pe masina poate dura intre 4-8h..deci nu 5 min.

Cat d-lui Dan Teodorescu nu pot sa-i spun decat ca are posibilitatea de a se adresa sefului de service in cazul in care banuieste ca anumite piese au fost inlocuite cu unele defecte (in general acest lucru nu se practica pentru ca nu exista nici un beneficiu pt service si AB nu este Gica SRL) insa cu argumente plauzibile si nu cu acuzatii gratuite.

 

cat despre restul care nu au pasit vreodata la AB dar sprijina orice revolta impotriva AB-ului nu pot sa spun decat sa incercati sa va spuneti parerea in urma unei experiente proprii si nu din auzite, sunt persoane de pe acest forum care au fost la AB si nu cred ca au ceva de comentat referitor la calitatea serviciilor..desi ma abtin cat pot sa nu spun pe nume (nu tu paco) unui user care a facut mare tam tam pe acest forum si culmea ca dupa ce masina a fost rezolvata in cele mai bune conditii nu numai ca nu a revenit in topicul respectiv ca sa isi retraga acuzatiile gratuite fata de AB dar a si devenit client fidel AB-ului...hmm..ciudat,nu?

 

:twoup: :twoup: :D :D :D :) :P ;) :P adica nu poti concepe ce as avea de castigat EU, muncitor la AB, sa dau jos de pe o masina un modul bun si sa-l pun la X.. pentru o suma modica ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

1.ca muncitor la AB nu ai cum sa faci astfel de combinatii (exista sistem de supraveghere, masinile nu intra si nu ies fara verificari, muncitorii sunt verificati la fiecare intrare si iesire, nici o masina nu intra pe N.V. in service si inca ceva 90% sunt in garantie..deci de ce ar da cineva banii pe un modul cand el se schimba gratuit pe garantie)

2. repet AB nu este gica SRL si nici un muncitor nu-si risca c... pentru astfel de combinatii..regimul de lucru este foarte strict.

Din auzite se poate crea o imagine de spagari, asta pot sa sustin si eu despre Casa Auto fara sa fi calcat p'acolo ca l-am auzit pe vecinu meu ca se vaita fara sa stiu ca vecinu meu e un idiot care seara isi trage jaluzelele sa nu intre hotii in casa desi omu sta la etaju 7 din 10 ..

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

1.ca muncitor la AB nu ai cum sa faci astfel de combinatii (exista sistem de supraveghere, masinile nu intra si nu ies fara verificari, muncitorii sunt verificati la fiecare intrare si iesire, nici o masina nu intra pe N.V. in service si inca ceva 90% sunt in garantie..deci de ce ar da cineva banii pe un modul cand el se schimba gratuit pe garantie)

2. repet AB nu este gica SRL si nici un muncitor nu-si risca c... pentru astfel de combinatii..regimul de lucru este foarte strict.

Din auzite se poate crea o imagine de spagari, asta pot sa sustin si eu despre Casa Auto fara sa fi calcat p'acolo ca l-am auzit pe vecinu meu ca se vaita fara sa stiu ca vecinu meu e un idiot care seara isi trage jaluzelele sa nu intre hotii in casa desi omu sta la etaju 7 din 10 ..

 

 

cred ca ai actiuni la AB

pai modulul ala il punea la un client , in particular , care a fost la AB si nu a fost multumit de pretul unei piese noi +manopera, iar chestia cu , controlatul sa o spui altcuiva, camere intr-adevar au , si la cate trompete de masini din afara se aduc de catre samsarii nostrii(cele mai ieftine , lovite sau km fff multi) se duc si ele la AB cand nu le da nimeni de cap, asa ca va rog nu mai luati apararea , ca jumatate "ard" ei clientii si jumatate angajatii!!

 

 

 

 

am fost tratat superb acolo, multumesc, RECOMAND cu toata increderea AB , ff multumit de profesionalism :twoup: ,rcunosc ca am avut niste dubii inainte sa o las dar au fost fara rost :twoup: inca odata RECOMAND cu sufletul impacat :D

 

ce probleme ai avut la bmw si cum le-au rezolvat? ca de vorbe bune eu unul sunt satul!

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

da, am actiuni la AB :twoup:) sunt asociata cu Romulus (din cate imi aduc aminte si el a fost acuzat ca e "actionar" la AB, cred ca toti clientii multumiti sunt considerati pe forum "actionari"?!)..as fi tare curioasa sa ne expui o situatie in detaliu cu argumente cum ai fost TU "ars" la AB..ca de vb in vant sunt satula..
Link to comment
Share on other sites

Smecherii se fac oriunde. Unii sunt mai carcotasi, altii o testeaza pe pielea lor si se pronunta apoi. Cert e ca profesionalismul lasa de dorit. Cand si-a luat prietena mea masina anu trecut si am fost in reprezentata s-a uitat tipu de la vanzari la noi de park am fi venit la cershit (eu eram in shlapi, pantaloni scurti, ea la fel) si primul lucru care l-a spus dupa ce i-am zis ca vrea o masina mica (nici macar buna ziua n-a dat) a fost: "Stiti, noi nu avem masini ieftine aici" :twoup: evident i-am spus ca este un idiot cu diploma si am facut stanga imprejur. Ea a fost atat de revoltata incat nici n-a mai vrut bmw, si-a luat un a3. Asta s-a intamplat la un dealer bmw cu "pretentii".

 

Alta intamplare interesanta, acum cateva saptamani: eram pe holul de la o reprezentata Audi unde imi dusesem masina la vopsit ca m-a pupat una in fund. Asteptam factura. Unul ii spune, probabil sefului: "Patraru negru are deja 7000" la care celalalt ii raspunde "O rezolvam saptamana asta". Oare la ce se referea, sa ii faca revizia (?!??!) sau sa ii dea kilometrajul inapoi? Pfff... no comment.

 

Prin urmare, nu cred in camerele de luat vederi din serviceuri, dar nici sa iti dai cu parerea cand nu cunosti.

Numai bine!

Edited by padrez
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.