Jump to content

posesori de Z3?


babanu

Recommended Posts

  • 3 months later...

Varianta coupe vine doar cu motor de 2,8 / 3.0 sau M deci daca te intereseaza mai mult consumul nu prea se afla in target-ul tau si plus ca varianta coupe este si mai scumpa la achizitie.

Pe de alta parte roadster-ul este mai ieftin la achizitie, il gasesti si cu motoare mai mici si te bucuri si de senzatia unei decapotabile.

Revenind la consum, presupun ca tu cauti un motor de 1.8 (M43) sau 1.9 (M44), 2.0 (M52) si 2.2 (M54) fiind scoase din discutie deoarece consuma la fel ca un 2.8 dar nu dau aceeasi senzatie.

M43-ul este acelas de pe E46 si este apreciat pentru fiabilitatea lui si intretinerea ieftina dar puterea lui este mediocra. Totusi daca nu o sa vrei sa-l alergi este ok, iti faci treaba cu el, te duce din punctul A in punctul B si cam atat. La consum sa te astepti in oras la un 12

M44 este acelas de pe E36 318is fabricat dupa 96 si spre deosebire de M43 are doua axe cu came de unde si puterea marita. M44 este un motor destul de fiabil daca a fost intretinut cum trebuie la viata lui. Pretul de intretinere este mic, la fel ca la M43. Daca este ingrijit consuma cam 12,5 in oras dar dupa parerea mea merita din plin acei 0.5l de benzina in plus fata de M43. Daca esti pasionat de modificari viitoare, M44 este mai pretabil decat M43 (volant, soft, COP, axe, etc.)

Din punct de vedere al asigurarii si al impozitului ambele sunt in aceeasi zona deci este irelevant pe care il alegi

Sa inchei discutia despre motoare, as merge pe M44 fara sa ma gandesc prea mult timp dar acum depinde si in ce stare este masina per total, altfel spus daca ai de ales intre un Z3 spart dar care are M44 si un Z3 intretinut cu M43 atunci alegerea este simpla :wink:

 

Ca intretinere generala a masinii iti spun ca este foarte ieftina in special ca are aceeasi mecanica de pe E36. Altfel spus, gasesti un motor la dezmembrari cu 350E, cutie de viteza 250Ron, diferential (are puntea spate de E30) 150Ron, ceasuri de bord 150Ron, airbag 150 Ron, debitmetru 200 Ron, electromotor/alternator 150 Ron. Sistemul de franare si articulatia fata sunt aceleasi de pe pisica, deci ieftine.

Problema cea mai mare la Z3 este caroseria si soft-top-ul care nu se potrivesc de pe nimic (logic :D ) si nici nu le gasesti la dezmembrari iar de noi sunt destul de scumpe. Altfel spus, cauta unul sa nu aiba rugina iar apoi fa tot posibilul sa nu-l lovesti :laugh:

 

Success la cautari :thumbup:

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

Multumesc foarte mult pentru informatii! :) Un hardtop cam la ce pret ajunge si de unde se poate achizitiona? Mi-ar placea mult mai mult cu hardtop chiar daca asta ar insemna sa renunt la decapotare. Tin sa precizez ca nu detin un Z3 si nici nu voi detine in viitorul apropiat, dar sunt curios sa aflu anumite detalii de la posesori pentru ca mi se pare o masina foarte frumoasa si "smechera" :D
Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai decapotarea este tot hazul masinii si ar fi pacat daca vreodata iti cumperi sa renunti tocmai la asta. Totusi pentru perioada rece a anului este util un hardtop datorita lunetei incalzite si nimic mai mult pentru ca altfel si panza face fata bine merci si in nici un caz nu faci frigul in masina cum cred unii... astea sunt aberatii ale celor care nu au avut niciodata o masina cu soft-top dar isi dau cu presupusul.

Un hardtop nu ai sanse sa-l gasesti pe la noi asa ca daca neaparat vrei trebuie sa-l comanzi din DE/UK si te duce distractia spre 1000E cu tot cu kit-ul de montaj.

 

Este intradevar o masina frumoasa ale carei linii au imbatranit frumos de-a lungul anilor. De multe ori trebuie sa le explic admiratorilor ocazionali de pe strada ca acesta nu este un Z4 cum credeau ei ci este defapt un Z3, iar cand aud ca este din '96 deja pare incredibil ei presupunand ca masina are maxim 5 ani vechime :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai decapotarea este tot hazul masinii si ar fi pacat daca vreodata iti cumperi sa renunti tocmai la asta. Totusi pentru perioada rece a anului este util un hardtop datorita lunetei incalzite si nimic mai mult pentru ca altfel si panza face fata bine merci si in nici un caz nu faci frigul in masina cum cred unii... astea sunt aberatii ale celor care nu au avut niciodata o masina cu soft-top dar isi dau cu presupusul.

Un hardtop nu ai sanse sa-l gasesti pe la noi asa ca daca neaparat vrei trebuie sa-l comanzi din DE/UK si te duce distractia spre 1000E cu tot cu kit-ul de montaj.

 

Este intradevar o masina frumoasa ale carei linii au imbatranit frumos de-a lungul anilor. De multe ori trebuie sa le explic admiratorilor ocazionali de pe strada ca acesta nu este un Z4 cum credeau ei ci este defapt un Z3, iar cand aud ca este din '96 deja pare incredibil ei presupunand ca masina are maxim 5 ani vechime :w00t:

 

Intr-adevar o masina frumoasa si speciala.Un Z3 Coupe e un vis, :blush: insa sunt masini extrem de rare.As prefera un Z3 Coupe in locul multor masini mai noi si mai performante oricand si la orice ora! Pur si simplu iubesc masina aia :wub: .Din pacate nu poate ramane decat un vis si zic asta numai cand ma gandesc la taxe si impozite, tinand cont ca sunt doar doua motoare pe Coupe, cel de 2.8i si cel de 3.0i si nu ar fi numai asta problema, dar piesele sunt foarte greu de gasit si foarte scumpe din cate am auzit. Mi se pare cam scump 1000E pentru un hardtop, insa daca mi-as putea permite un Z3 roadster as face tot posibilul pentru a avea si acel hardtop pentru simplul fapt ca arata foarte bine masina cu hardtop si in plus iarna protejezi soft-topul.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.