Jump to content

motor nou


trink

Recommended Posts

chiar sunt curios daca se face asa ceva in romania

afara cum stiti si voi iti faca astia ce motor vrei la comanda asta fiind in state

da la noi nu cred ca exista cineva care aduce motoare noi la comanda

probabil daca incerci la reprezentanta sa vezi ce zic aia

Link to comment
Share on other sites

poti sa incerci un rebuild. Piesele le gasesti cu siguranta. Iti trebuie un mecanic bun. Functioneaza foarte bine si daca e facut bine practic te mai tine un 400k daca ai grija de el... ulei schimbat la timp si ce mai presupune o ingrijire adecvata. Cu siguranta te ajunge mai putin. Poti face o lista de piese care iti trebuie dintr-un manual bentley si astfel poti incerca la un magazin de piese sa faci un calcul.
Link to comment
Share on other sites

poti sa incerci un rebuild. Piesele le gasesti cu siguranta. Iti trebuie un mecanic bun. Functioneaza foarte bine si daca e facut bine practic te mai tine un 400k daca ai grija de el... ulei schimbat la timp si ce mai presupune o ingrijire adecvata. Cu siguranta te ajunge mai putin. Poti face o lista de piese care iti trebuie dintr-un manual bentley si astfel poti incerca la un magazin de piese sa faci un calcul.

 

si sigur nu o sa-l mai folosesti tu 400.000 km!

Link to comment
Share on other sites

1.Odata am vorbit cu un samsar care a schimbat un motor pe un E46...nu mai stiu ce motor era.

Mi-a zis ca a vorbit la reprezentanta in Germania si ca l-ar fi costat 4000 de euro.

Motorul i l-au trimis la stealer in RO.

Personal, mi se pare cam putin 4000...dar nah, nu am stat sa ma contrazic cu el.

 

2. Am vazut un site odata in SUA, care vindea motoare refurbished...

Poate ca incercand cu Google, gasesti ceva!

Link to comment
Share on other sites

aseara am vorbit cu cineva care a cumparat un e36 320i de la un batran in germania care pusese pe masina un motor reconditionat de bmw

cand a luat mashina motorul avea numai cativa km

si motorul ambreaj cutie tot ce tine de directie a costat in jur de 5000 masina fiind din 1993

Link to comment
Share on other sites

in principiu, ce ar fi de reconditionat la un motor ?

 

pe vremea cand lucram la bavaria aduceam motoare reconditionate care erau mult mai ieftine decat unele noi.reconditionate inseamna ca majoritatea subansamblelor sunt schimbate ca pistoane biele segmenti bla bla deci cam ce se strica la un motor era rparat cu garantie ca nou .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
motorul de bmw nu are camasi ca la dacie. Pentru a-l putea reconditiona trebuie alezat blocul si bagate pistoane de reparatie si asta nu prea face nimeni. Majoritatea baga pistoane si segmenti fara a reconditiona blocul.
Link to comment
Share on other sites

motorul de bmw nu are camasi ca la dacie. Pentru a-l putea reconditiona trebuie alezat blocul si bagate pistoane de reparatie si asta nu prea face nimeni. Majoritatea baga pistoane si segmenti fara a reconditiona blocul.

 

Pentru ca blocul nu trebuie reconditionat in general.

Link to comment
Share on other sites

orice bloc se uzeaza in functie de km, ulei,regim de functionare.Uzura consta intr-o ovalizare a blocului pe zonele mai solicitate.Nu trebuie neaparat sa faca guler sus. Daca a facut guler (se simte la unghie) deja este grav.
Link to comment
Share on other sites

ca sa intelegeti cum apare uzura: biela nu sta perpendicular pe piston in timpul miscarii are o miscare de tip pendul si astfel uzeaza in partea de sus pe o parte iar in partea de jos pe cealalta parte.Din acest motiv un motor reconditionat va incepe sa consume ulei dupa primii 10 mii km. Alezarea corecteaza aceasta uzura,nu mareste capacitatea cilindrica foarte mult.
Link to comment
Share on other sites

si eu spun ca se uzeaza greu. Motorul de bmw, daca are tot ce-i trebuie tine foarte multi kilometri, dar cand se da pe ulei se segmenteaza si se vinde.
Link to comment
Share on other sites

Unui motor de 1.6 sau 1.8 i se poate mari capacitatea prin alezare, pentru pistoane de 2.5 sau 2.8 ?

Sa nu sariti la mine, ca intreb doar de curiozitate.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Unui motor de 1.6 sau 1.8 i se poate mari capacitatea prin alezare, pentru pistoane de 2.5 sau 2.8 ?

Sa nu sariti la mine, ca intreb doar de curiozitate.

Nu, pentru ca peretii blocului sunt relativ subtiri pentru ca apa sa poata face racirea. Nu stiu exact ce dimensiuni au pistoanele de reparatie dar pentru 1,8 nu poti baga pistoane de 1,9. Sunt intre cele doua dimensiuni.

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.