Jump to content

euro 2 sau euro 3


mihai vigariu

Recommended Posts

Salut, am gasit si eu un BMW 318 in Germania (din 96), e ingrijit , isi merita banii, proprietaru are acte pe ea ca este euro 3, are o imbunatatire legata de asistarea pornirii la rece, are o bulina verde(o certificare tot legat de poluare) si m-ar interesa daca este vre-o sansa ca acasa sa fie recunoscuta ca euro 3?

Aveti cunostiinta de asemenea cazuri?

Merci.

Link to comment
Share on other sites

era si un topic pe aceasta tema.

din 2000 luna a6a incepe euro3.

Off topic: Toate modelele de e46 stiam ca sunt euro 3. Deci din 98 incepe euro 3.

On topic: e36 318 din 97 a iesit euro 2 la RAR si asa era si in acte. Deci a ta este tot euro 2. Nu exista pisica euro 3 pana in 98-99( adica e36 compact care in ultimii ani de productie a avut motoare de e46) .

Link to comment
Share on other sites

daca e euro2 se poate monta.

 

cat priveste euro3, eu stiu ca nu se poate trece la euro3 de la euro2, fiind vorba de motor aici, nu doar de catalizator. deci euro2 e maxim cat se poate monta pe o masina.

 

pt euro3, motorul trebuie sa fie catalitic.

Link to comment
Share on other sites

daca e euro2 se poate monta.

 

cat priveste euro3, eu stiu ca nu se poate trece la euro3 de la euro2, fiind vorba de motor aici, nu doar de catalizator. deci euro2 e maxim cat se poate monta pe o masina.

 

pt euro3, motorul trebuie sa fie catalitic.

 

deci eu sunt inginer de calculatoare si nu ma pricep f bine. Ce inseamna ca motorul sa fie catalitic? eu azi ma intalnii cu baiatu asta d ela car evreau s ao iau si il intrebai de catalizator daca se poate schimba ca sa fie euro 3. i se paru ciudata intrebarea, si-mi raspunsa cu alta intrebare: adica vrei sa i-l schimbi pe asta care-l are? zise el. Deci masina are catalizator, asta inseamna ca este motor catalitic? NU ca are catalizator?

 

merci , sper ca nu pun intrebari banale, dar asta e(daca asi putea sa-i dau click dreapta, properties alta ar fi viatza:D)

merci

ciao

Link to comment
Share on other sites

daca ea in acte e trecuta ca euro3 si are un sistem din asta care iti schimba norma de poluare se poate omologa la noi dar numai daca ai documentatia acelui kit.. altfel iti trece norma de poluare in functie de tipul motorului (adica cea de fabrica)

acelsi lucru l-am patit eu cu motanul meu dar nu era vb de trecerea de la euro2 la euro3 si de la non euro la euro2

 

documentatia = factura de achizitie a kitului, factura de montaj a kitului, certificatul de autenticitate al acestuia (ti-l da cand il cumperi, o data cu manualul si ce plm iti mai dau ei in paket acolo) si un KAT test care se face dupa montaj si in care apar noxe de euro3

 

daca le ai pe toate astea , ai cum sa o faci euro3, daca nu.. ramane euro 2

Link to comment
Share on other sites

euro 2

 

mai fac odata precizarea ca nu doar motorul da norma de poluare, ci si sistemul catalitic !

Norma de poluare in romanica este data doar de tipul motorului.....si sitemul lui catalitic din fabrica.......

In cazul in care se poate dovedi cu acte( factura, carte tehnica, omologare) ...inlocuirea sistemului catalitic....poate fi trecut la o clasa inferioara de poluare..

Nu va luati dupa ce scrie in actul de germanica sau italica sau frantica....la noi aici in romanica "este alte legi" <_<

Din 96 este euro 2

Link to comment
Share on other sites

deci eu sunt inginer de calculatoare si nu ma pricep f bine. Ce inseamna ca motorul sa fie catalitic? eu azi ma intalnii cu baiatu asta d ela car evreau s ao iau si il intrebai de catalizator daca se poate schimba ca sa fie euro 3. i se paru ciudata intrebarea, si-mi raspunsa cu alta intrebare: adica vrei sa i-l schimbi pe asta care-l are? zise el. Deci masina are catalizator, asta inseamna ca este motor catalitic? NU ca are catalizator?

 

merci , sper ca nu pun intrebari banale, dar asta e(daca asi putea sa-i dau click dreapta, properties alta ar fi viatza:D)

merci

ciao

 

motor catalitic e un termen general, dar in particular motoarele puse pe masinile din 2000-2001 incoace cu euro3 sunt construite in asa fel incat sa aiba emisii reduse, pe langa catalizatorul montat si el.

 

in timp ce la euro2, catalizatorul e singurul care reduce emisiile, si pot sa zic ca se poate monta si pe tractor (exagerez putin, cred ca n-a incercat nimeni <_<

 

deci nu cred si n-am auzit pana acum, ca la o masina sa se poate face conversia in euro3.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.