Jump to content

Mers intrerupt / Pornire foarte greu! PLS HELP!


Recommended Posts

Salutare,

am si eu nevoie de ajutor,

am un bmw E36 coupe 320i M52 din 95.

acum ceva timp am avut problema cu masina, atunci cand o porneam vibra destul de rau / pornea greu,

am fost la un prieten " mecanic" si mi-a spus ca am o sonda Lambda stricata, cateva fire taiate " cel apropiat de Motor".

am fost plecat de 2 saptamani si cand m-am intors am incercat sa-o pornesc si a pornit foarte greu si de atunci merge foarte prost,

am fost si am schimbat sonda lambda " cu o alta sonda SH" si tot nu s-a rezolvat nimic, imi porneste foarte greu merge intrerupt, in turatii mici nu trage deloc si vibreaza iar in turati mai mare intrerupe...dupa 4,000RPM e ok pana in 5500RPM si odata intrerupe violent " da in nas".

Numai stiu ce sa fac, am fost la zeci de "Mecanici" :) , am verificat pompa de benzina, bujiile, bobine, mufe, senzorul de axe cu came, Debitmetru si tot ce se putea.

am ramas fara speranta, deja cred ca numai e nimeni in stare sa-o repare, unul zice ca sunt supape altul zice ca sunt injectoare, deci sunt confuz,

am interfata de bmw + carsoft v.6 am pus-o pe ea si odata mi-a dat eroarea:

- Fuel injection system error

a doua oara:

- oxygen sensor "sonda lambda"

- Senzor axe cu came

- ceva legat de masa

- verificare bobine si etc.

practic tot ce verificase mecanicul asta mi-a dat pe carsoft ca ar avea probleme...

Va rog mult de tot daca aveti vreo idea de cum as putea sa aflu "EXACT" ce naiba are ca sa-o fac sa mearga si ea odata,

ca deja numai pot, sta masina de 2 saptamani in fata casei si numai suport sa-o vad asa... <_<

 

Astept un raspuns

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Cum ai verificat senzorul de la axul cu came? Daca e pe duca, e normal sa iti faca problemele de care ai pomenit. Din ce ai scris, inteleg ca nu ai schimbat senzorul, bine ar fi daca ai avea de la cine sa imprumuti unul, de proba.

Mai scrii ca ti-a dat o eroare ceva legat de masa. Daca instlalatia electrica nu face masa cum trebuie, atunci poate sa mearga intrerupt.

Destul de greu sa-ti dai seama, poate te ajuta cineva care are piese de pe un motor ca al tau, multa bafta!

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

Bavaria: Nici-un caz din 2 motive,

1. preĂžuri exagerate

2. programari etc.

 

apreciez daca ai pe cineva care ma poate ajuta, astept eventual un nr de tel, ceva...

iti multumesc <_<

 

Bavaria?

sau un mecanic bun?

daca vrei iti dau un nr de tel al unui mecanic seios si bun.

 

 

 

Cum ai verificat senzorul de la axul cu came? Daca e pe duca, e normal sa iti faca problemele de care ai pomenit. Din ce ai scris, inteleg ca nu ai schimbat senzorul, bine ar fi daca ai avea de la cine sa imprumuti unul, de proba.

Mai scrii ca ti-a dat o eroare ceva legat de masa. Daca instlalatia electrica nu face masa cum trebuie, atunci poate sa mearga intrerupt.

Destul de greu sa-ti dai seama, poate te ajuta cineva care are piese de pe un motor ca al tau, multa bafta!

 

 

Sincer sa-ti spun nu stiu cum a verificat prietenul asta " mecanic" al meu,

puneam intrebari , mai aflam cate ceva, il puneam sa faca, din pacate nu prea ma pricep la motoare bmw si sunt intr-un fel Nou in discutii de genul asta,

in fine... o sa ma intorc diseara cu masina la el si caut sa vad daca are un alt senzor de axe cu came sa facem o proba, ca din cate se vede stii de 10x mai mult decat mine,

sa vedem acum daca am norocul sa-o rezolv asa sau pana la urma o sa trec prin procedura cu renumitul " bavaria" cea ce sincer ma ingrozeste.

yep, pentru mine bavaria : bau bau :bashwall:

 

Hope 4 the best... :)

Link to comment
Share on other sites

Tot am revenit,

am dus masina la mecanicul meu "din nou" si am incercat tot ce puteam:

- A schimbat rampa de injectoare + cu tot

- A schimbat sonda lambda x 2 ori

- A schimbat senzorul de la axe cu came

- A verificat acvatorul " sau ceva ce se numea lafel " sorry, nu ma pricep"

- A verificat tacheti, capacul de la numai stiu ce

- A schimbat complet pompa de benzina

din pacate aceasi problema...nu-mi porneste ca lumea, merge intrerupt...

a ramas pentru azi sa primeasca 2 sonde lambda noi si sa-le schimbe pe ambele + sa ia compresia de la motor si sa verifice injectoarele din nou.

ce a zis ca poate sa fie : VANOS!

si in cazul asta cica numai am nici-o scapare si trebuie sa schimb motorul cu tot...

va rog daca stiti ceva sau cunoasteti pe cineva care a avut o problema asemenatoare sa ma anuntati, numai stiu ce sa fac, iau razna...

de o luna de zile tot alerg cu masina de la un mecanic la altul si NIMIC...

motorul asta M52 cica trebuia sa fie cea mai fiabila dintre motoare E36...dar vad ca nu e...

va rog sa ma ajutati...astept un raspuns!

Link to comment
Share on other sites

eu as face in felul urmator

 

ai interfata sterge toate eroarile pune contactul pe 0 asteapta 5->10s apoi pe accesorii

 

scaneaza si vezi ce apare, daca apare ceva acel ceva sigur e defect daca nu porneste-o dar fara sa incerci a doua oara

 

si daca a pornit si daca nu mai scaneaza o data de eroari vezi ce apare daca nu apare nimic pune contactul pe zero 5s apoi pe accesorii si scaneaza

 

daca porneste dute si da o tura cu ea si scaneaza dupa ce opresti motorul si pui contactul pe zero 5s apoi pe accesorii

 

eu il banuesc pe Pulse generator, crankshaft e cel de la volanta

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

posibil sa fie de la vanos...atat simplu cat si dublu vanos creaza probleme si trebuie inlocuit ori printr-un kit de reparatie..ori vanosul cu totul...nu ai de ce sa schimbi motorul...uita-te si pe youtube la probleme bmw vanos si ai sa vezi daca ai aceleasi simptome...sau pe urmatorul link..http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm....si eu trebuie sa fac aceeasi operatiune la un motor de 328 pe care l-am pus de curand pe masina....
Link to comment
Share on other sites

posibil sa fie de la vanos...atat simplu cat si dublu vanos creaza probleme si trebuie inlocuit ori printr-un kit de reparatie..ori vanosul cu totul...nu ai de ce sa schimbi motorul...uita-te si pe youtube la probleme bmw vanos si ai sa vezi daca ai aceleasi simptome...sau pe urmatorul link..http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm....si eu trebuie sa fac aceeasi operatiune la un motor de 328 pe care l-am pus de curand pe masina....

 

Sa stii ca si eu ma gandesc lafel si mecanicul, am sa verific totusi si vanosu',

dar crede-ma pe cuvant de saptamana trecuta e masina la baiatul asta "mecanic" si a dezmembrat tot motorul,

a verificat de la A-Z, am ajuns sa verificam pana si "Evacuarea" ca poate e infundata,

numai stiu ce sa fac si nici el, a chemat pe cineva sa-i aduca 2 sonde lambde noi sa-le inlocuiasca si pe ele, daca nici alea nu sunt ramane decat sa fie vanosu',

ca am verificat absolut orice se putea,

mi-a luat si compresia de la motor, am pe 5 cilindri 15 compresia si iar pe una 12,5...

mi-se pare ciudat dar faza e ca atat timp cat nu e sub 11 nu cred ca ar fi o problema, totusi masina are 14 ani...din 95...totusi..

nu stiu ce sa fac, oricum o sa incerc si pe asta iar daca nu raspunde cred ca imi bag picioarele si schimb motorul cu tot ca din pacate "mecanicul" nu prea stie de asta cu kit reparati vanos / kit anulare vanos -> non-vanos stuff...

si nici nu prea am multe cunostinte care sunt priecputi in domeniu asta, si stii cum e , atunci cand te duci la un mecanic ala iti ia si pielea daca nu stii cu ce se mananca,

si asa ca n-am incredere in oricine ... totusi sa vedem, oricum va multumesc si v-a dati seama ca am sa incerct tot ce ati propus sa fac,

sa vedem ... poate devin norocos...

 

Numai bine!

 

eu as face in felul urmator

 

ai interfata sterge toate eroarile pune contactul pe 0 asteapta 5->10s apoi pe accesorii

 

scaneaza si vezi ce apare, daca apare ceva acel ceva sigur e defect daca nu porneste-o dar fara sa incerci a doua oara

 

si daca a pornit si daca nu mai scaneaza o data de eroari vezi ce apare daca nu apare nimic pune contactul pe zero 5s apoi pe accesorii si scaneaza

 

daca porneste dute si da o tura cu ea si scaneaza dupa ce opresti motorul si pui contactul pe zero 5s apoi pe accesorii

 

eu il banuesc pe Pulse generator, crankshaft e cel de la volanta

 

 

 

Problema:

nu am laptop cu windows xp ci cu windows vista si vista face figuri cu drivere de "interfata",

are un prieten laptop cu vista si nu prea e disponibil zilele asta, oricum iti dai seama ca am sa iau zilele asta laptopul si sa ma duc la masina binenteles daca nu rezolva el problema cu masina si sa sterg memoria de erori etc, si sa incerc sa vad ce eroare mai imi da...

sa vedem...

 

 

Pai daca ai zis ceva de masa, putea sa schimbe si motorul, probleme cu masa electrica tot sunt....

 

Acolo ce a verificat.?

 

 

 

am verificat , nu e nici de la masa

parta = electrica e perfect

e ceva mecanic / engine / numai stiu...am luat razna... <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.