Jump to content

Incalzire in interior


Recommended Posts

Nu stiu cum .... baga caldura pe sus pe la parbriz, iar in rest rece cu cele trei punctulete pe albastru , cu climatronicul pus pe 16 grade, ma gandesc sa fie electrovalva aceea defecta? am dat-o jos am curatat-o dar nimic. Stie cineva sau a intalnit ccareva simptomul acesta? Un raspuns daca se poate
Link to comment
Share on other sites

ia un aparat de masura, il setezi pe ohm sau continuitate (piuitoare cum mai spun unii <_< ) si masori bobina de pe valva

 

 

mai verifica daca e tensiune pe firele ce vin conectate; cu clima pe 16 si cu clima pe caldura-> temperatura maxima cand motorul e cald, indicatorul de apa sa fie trecut de zona albastra

 

 

daca e ok inseamna ca e blocata valva mecanic

 

sau scoate si baga mufa in timp ce mere clima trebuie sa se auda/simta un/o tacanit/cuplare

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am si eu o problema asemanatoare la un bmw e36 ,dublu climatronic digital,si postez aici ca sa nu mai deschid un alt topic !

Orice temperatura as selecta baga doar caldura,cand cuplez ac-ul se aude cum porneste dar tot caldura baga,dar nu cu aceeasi putere cum baga cand nu e ac ul pornit + ca nu mai vrea sa bage aer pe la picioare sau la mijloc doar prin gaurile de la dezaburire baga aer,indiferent ce setez eu.Care ar fi problema ?

Link to comment
Share on other sites

La E36 apar probleme la "robinetii hidraulici" si atunci baga rece doar pe gurile din mijloc, pe la parbriz sau pe la picioare baga cald.

Iar la cele cu comanda electronica, probleme sunt cauzate de un condensator din interiorul comenzii, care trebuie inlocuit.

Cam astea sunt cele mai frecvente probleme ale climei la E36.

Link to comment
Share on other sites

am inlocuit acel condensator dar am aceeasi problema.imi poti spune unde sunt robinetii aia hidraulici ?

 

 

La E36 apar probleme la "robinetii hidraulici" si atunci baga rece doar pe gurile din mijloc, pe la parbriz sau pe la picioare baga cald.

Iar la cele cu comanda electronica, probleme sunt cauzate de un condensator din interiorul comenzii, care trebuie inlocuit.

Cam astea sunt cele mai frecvente probleme ale climei la E36.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
dap, am schimat electrovalva nu este ea problema, in schimb pe tester mi-a aparut o problema de secondary auxiliary heater, cred ca este cea care se afla la compartimentul motor in dreptul pasagerului fata, si in concluzie tot imi baga aer cald la parbriz si la picioare. Daca imi aduc aminte la e21 era un robinet care controla butonul de cald si rece, aici mai mult ca sigur e ceva electronic sau electric din moment ce apare pe tester, deci cineva , dĂŁm cu parerea?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
ia un aparat de masura, il setezi pe ohm sau continuitate (piuitoare cum mai spun unii :) ) si masori bobina de pe valva

 

 

mai verifica daca e tensiune pe firele ce vin conectate; cu clima pe 16 si cu clima pe caldura-> temperatura maxima cand motorul e cald, indicatorul de apa sa fie trecut de zona albastra

 

 

daca e ok inseamna ca e blocata valva mecanic

 

sau scoate si baga mufa in timp ce mere clima trebuie sa se auda/simta un/o tacanit/cuplare

unde e bobina aia mai exact ca am si eu aceeasi problema

Link to comment
Share on other sites

ia un aparat de masura, il setezi pe ohm sau continuitate (piuitoare cum mai spun unii :) ) si masori bobina de pe valva

 

 

mai verifica daca e tensiune pe firele ce vin conectate; cu clima pe 16 si cu clima pe caldura-> temperatura maxima cand motorul e cald, indicatorul de apa sa fie trecut de zona albastra

 

 

daca e ok inseamna ca e blocata valva mecanic

 

sau scoate si baga mufa in timp ce mere clima trebuie sa se auda/simta un/o tacanit/cuplare

unde e bobina aia mai exact ca am si eu aceeasi problema

sau electrovalva eu vb de un 320 d e 46 136 cp

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat , dupa ce am reparat electrovalva(rebobinare in cazul meu) am uitat ca berbecul sa ma uit si la siguranta, si aceasta era arsa.Multumesc inca o data lui clauberty care mi-a dat idea si schema electrica. Se poate inchide topicul.Multumesc! Off topic rebobinarea costa 25 de lei iar toata piesa pe original vreo 900 de ron.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.