Jump to content

Ajutati-ma sa restaurez un E34


filon

Recommended Posts

Dle "filon" sa stii ca nu am fost ironic si nici nu imi prezint laude personale la masina pe aici, dar sunt pragmatic, adevarul e ca interiorul ma determinat sa cumpar masina asta, in general 80 % din E34 sunt anoste si plicticoase la interior, dar iti spun din experienta proprie, acum ceva vreme am avut masina aprox 2 luni pe net la vanzare - exact asa cum o vezi in poze - 3000 am cerut pe ea si nimeni nu a venit sa o vada, de fapt mau sunat 4-5 telefoane.

 

Masina am platito in ian 2008 cu 2800 Euro + taxa + numere si asigurare = 4300 , fara maruntisuri bagate colo colo, dar cred ca pe criza asta nu voi lua probabil nici jumatate din cat ma costat masina, de aceea spun sa nu investesti bani pentru ca nu ii vei mai recupera niciodata, si cred ca si Dta ca si mine muncesti banii nu ii faci la imprimanta !!!

 

Ceea ce am spus aici si mai sus, spun din experienta nu povesti sau glume ironice.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles ce vroiai sa zici si te inteleg. Eu am luat-o un pic mai ieftin de atat si nu cred ca pierd atat de mult, dar stiu ca ai dreptate. Un interior daca ma costa 800-1000 euro, aia sunt bani pe care nu-i mai recuperez niciodata. Noroc ca n-am ajuns inca in situatia sa fie asta ultimul lucru de facut la masina.... mai am timp sa ma razgandesc. :)
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca ai dreptate, ingineru'. Sindromul primei masini. :lol:

 

Pana la urma stie cineva unde gasesc o sonda lambda la mai putin de 300 lei? Mi-e si mila de ea cand o vad cum smuceste intr-a intaia. Si mi-e si frica cand vreau sa fac stanga repede si vad ca se ineaca si vine lumea pe contrasens. :)

Link to comment
Share on other sites

Am pus astazi bieletele antiruliu si capetele de bara pe stanga si i-am facut si geometria si se simte ca directia e mai precisa. Imi place la nebunie acum. :)

 

Am tot incercat sa gasesc o sonda lambda mai ieftina decat la Augsburg (inclusiv cei doi forumisti), dar n-am reusit. Si am avut noroc. Azi am citit pe wiki ca de fapt masina nu ia in considerare sonda lambda in conditiile in care imi face mie probleme. Deci nu prea are cum sa fie sonda lambda cu probleme.

 

Hai sa detaliez tot ce stiu legat de asta ca poate va dati voi seama ce are:

 

1) In treapta 1 (si doar in treapta 1), cand s-a incalzit motorul (si doar cand e cald motorul) masina accelereaza in trepte. Daca apas pedala usor, la doar 20-30% din cursa e ok. Daca apas pedala la mai mult de jumatate de cursa accelereaza greu si parca da in nas. Adica pur si simplu sare de la 2000 la 2500 apoi la 3000, dar ii ia la fel de mult timp ca si cand ar accelera liniar. Rezultatul: daca fac asa de cateva ori aproape ca mi se face rau de cat de tare ma zdruncina.

2) Cand e rece motorul, masina trage absolut superb. Liniar, frumos si te baga in scaun ca lumea. Partea proasta e ca fiind rece, asta e cel mai prost moment sa-i dau blana. De asta nici nu fac asta prea des.

3) Oricum as face nu reusesc sa reproduc chestia asta intr-o alta treapta. Nici daca accelerez brusc, de la nicio turatie. Doar in treapta 1 face asa.

4) Dupa ce s-a incalzit motorul si incepe sa faca urat, masina accelereaza mai greu (chiar imi da impresia ca trebuie sa calc pedala mai tare ca sa obtin aceeasi turatie), consuma mult (imi ia 17% in oras) si dupa un drum mai lung miroase a benzina. Din asta imi dau seama ca nu face mixul cum trebuie si baga prea multa benzina.

5) Cand am fost la mecanic acum o luna a masurat gazele la teava de esapament si a reglat aerul din debitmetru. Initial aveam 1100 la CO2 (cred) si la sf aveam 300 parca. Dupa ce a reglat-o atunci masina a mers f bine timp de o saptamana. Apoi iar a inceput sa faca asa.

 

 

De mentionat ar fi si ca porneste destul de greoi (cade turatia pana se aprind beculetele apoi se tureaza singur pana isi gaseste un echilibru), iar daca misc de volan pe loc inainte sa se regleze relantiul imi moare motorul.

Link to comment
Share on other sites

nu prea ai cum sa reglezi debitmetrul. El doar informeaza ECU si in functie de el si alte valori iti calculeaza amestecul. El merge ori nu merge. Poate ti l-a curatat doar.

Daca l-a curatat si acum face iar la fel inseamna ca nu a tinut faza cu curatatul si trebuie unul nou.

Poti verifici debitmetrul scotandu-i mufa. In momentul ala ECU baga niste valori medii. Daca mersul se schimba in bine inseamna ca e debitmetrul. Daca ai manualul bentley, il si poti masura si vedea daca e in parametri. Asta ar fi metoda mai stintifica.

debitmetrul de regula se duce daca nu schimbi filtrul de aer la timp.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa testezi debitmetrul, conform indicatiilor din poze. Aceste teste nu-ti vor spune cum functioneaza debitmetrul in sarcina, adica cand motorul e pornit iar prin debitmetru trece aerul supt de motor, asta doar un tester iti poate spune. Iti dau insa informatii legate de conectivitate a debitmetrului la ECU, daca ai vreun scurt, daca firul de la senzor e intrerupt. Masuratorile le faci la mufa de diagnoza.

Insa eu as pleca de la informatia pe care o ai deja, ca masina merge bine cand e rece, merge prost cand e cald. De acolo ar trebui sa plece cautarile tale. Ceea ce inseamna ca masina cand merge cu amestec bogat functioneaza bine, dupa aia da cu virgula.

Spor!

post-189-1252662054_thumb.jpg

post-189-1252662066_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Maaaaaaaaaaaaaaaaare problema.

 

Nu ma mai lasa sa intru in masina. Dau de cheie si nimic... nu se deschide nicio usa. Am verificat si n-am lasat luminile pornite sau ceva. In portbagaj am reusit sa intru si am vazut ca lumina de portbagaj e pornita, deci ceva ceva baterie tot mai e. Am incercat sa intru in masina din portbagaj, dar n-am reusit... doar am desfacut 2 suruburi, dar bancheta tot e prinsa in ceva care cred ca se desface doar pe dinauntru.

Am observat ca daca invart de cheie invers, ca sa incui usile... se aude un ciocanit dinauntru... ca si cum ceva bate constant timp de 5-10 secunde.

Am incercat primul tip de aici:

http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.php?page=Locked+doors

 

Dar fara succes. Celelalte se refera la bagat curent in baterie, dar luand in considerare ciocanitul acela si lumina in portbagaj, tind sa cred ca bateria e ok.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Sa nu fie ca la Opel. Mie au incercat sa-mi desfaca usa la sofer, la un Astra Bertone si s-a rupt ceva inauntru. Am inteles ca asa e la Opel, daca fortezi cu alta cheie se rupe ceva in yala ca si protectie si cheia se invarte in gol. Dar parca la E39 s-a mai discutat ca trebuie putin fortata yala. Doar daca se invarte in gol e rost de facut griji.
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sã bagi cheia În uºa de la ºofer ºi sã ÎnvârÞi mai tare spre stânga.

 

AÂşa e Âşi la E39, e mai puĂžin evident faptul cĂŁ trebuie forĂžat puĂžin ca sĂŁ deschizi.

 

Am invartit si mai tare.. mi-e frica sa nu indoi cheia sau sa stric ceva. Cheile nu sunt cele originale. :)

 

EDIT: am invartit cat am putut de tare si tot n-a intrat in pozitia aia de emergency open.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

nu iti merge la nici o usa? nici dreapta nici stanga ?

 

Usa din stanga are broasca stricata si nu intra cheia complet.

Am invartit si mai tare.. mi-e frica sa nu indoi cheia sau sa stric ceva. Cheile nu sunt cele originale. :)

 

EDIT: am invartit cat am putut de tare si tot n-a intrat in pozitia aia de emergency open.

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ ai broasca stricatĂŁ.

Nici cand functiona nu am dat vreodata de emergency position.

Link to comment
Share on other sites

Daca nici cand deschizi de la portbagaj nu merge probabil e busit switch-ul din yala, nu ia comanda sa ridice incuietoarea. Insa ciudat ca atunci cand folosesti cheia ar trebui sa ridici mecanic incuietoarea, sa nu mai treaca prin switch. Ai incercat sa ajungi la clapeta interioara a usii, sa tragi de ea?
Link to comment
Share on other sites

Trebuie să bagi cheia ĂŽn uşa de la şofer şi să ĂŽnvârţi mai tare spre stânga.

 

Aşa e şi la E39, e mai puţin evident faptul că trebuie forţat puţin ca să deschizi.

Completare

Vezi ca trebuie sa tii ridicata clanta cand invarti spre stanga la maxim.

Edited by Ehknaton
Link to comment
Share on other sites

Daca nici cand deschizi de la portbagaj nu merge probabil e busit switch-ul din yala, nu ia comanda sa ridice incuietoarea. Insa ciudat ca atunci cand folosesti cheia ar trebui sa ridici mecanic incuietoarea, sa nu mai treaca prin switch. Ai incercat sa ajungi la clapeta interioara a usii, sa tragi de ea?

 

N-am intrat in masina... decat in portbagaj.

Trebuie sã bagi cheia În uºa de la ºofer ºi sã ÎnvârÞi mai tare spre stânga.

 

AÂşa e Âşi la E39, e mai puĂžin evident faptul cĂŁ trebuie forĂžat puĂžin ca sĂŁ deschizi.

Completare

Vezi ca trebuie sa tii ridicata clanta cand invarti spre stanga la maxim.

Am incercat in ambele feluri si tot degeaba.

 

La E39 nu este nevoie. :)

 

Tu ai E34?

Asa cum scrie si in titlu... da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.