Jump to content

e90 / e91 / e92


Piovra

Recommended Posts

Sunt curios cum se comporta e90 / e91 / e92 prin gropile din bucuresti si de prin alte orase si drumuri din romania, mai ales daca are cineva cu pachet sport.

 

Daca au fost probleme gen caseta de directie, brate de pe la articulatie, amortizoare care sa cedeze mult mai repede decat in mod normal, cum am citit aici pe forum ca se intampla la E60 de exemplu.

 

Sau sunt rezistente? Oare pachetul sport aduce mai multe dezavantaje decat avantaje?

 

Rog posesorii sa imi impartaseasca din experienta lor.

Link to comment
Share on other sites

Pai cam asta ar fi si intrebarea: suspensia M aduce dezavantaje prin gropi? Asa la drum intins e clar, e mai buna, dar pe drumuri cu gropi, e mai buna, se strica mai repede? Sau dimpotriva e chiar mai rezistenta?

 

As vrea pareri si de la posesori de E90/1/2, in special cu suspensie sport (M)

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

la E90 am suspensie sport ºi nicio problemã pânã acum. merg ºi foarte atent, ºi jantele sunt de 17 cu anvelope runflat. am aprox 35.000km de când o am, aprox 6-7.000 fãcuÞi În afarã.

cred cĂŁ totul depinde de Âşofer, cred cĂŁ Âşi cele normale se uzeazĂŁ repede dacĂŁ nu se Ăžine cont de gropi Âşi denivelĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

E90 jante pe 18' si 74.000km inca nici o problema.Am uitat sa specific ca nu mai am runflat inca din prima zi pentru ca sunt criminale pe drumurile noastre.

 

cum te impaci cu penele ?? ai roata in portbagaj?? eu nu am mai facut pene .. dar si cand am facut ultima .... a fost tragic <_<

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am facut pana.Atat la gumele de iarna pe 16 cat si cele de vara pe 18 am gume normale si nici roata nu am in portbagaj.O singura data am avut un cui intr-o roata dar nu s-a desumflat pana am ajuns la o vulcanizare (dupa 2 zile) dar mi-a aparut imediat pe idrive semnul de pana.
Link to comment
Share on other sites

E90 jante pe 18' si 74.000km inca nici o problema.Am uitat sa specific ca nu mai am runflat inca din prima zi pentru ca sunt criminale pe drumurile noastre.

 

cum te impaci cu penele ?? ai roata in portbagaj?? eu nu am mai facut pene .. dar si cand am facut ultima .... a fost tragic <_<

 

eu in 7 ani de condus n-am facut nici o pana, cu nici o masina. probabilitatea e mica.

Link to comment
Share on other sites

Offtopic: asa credeam si eu...acu ceva vreme eu mi-am scos rezerva din portbagaj, si dupa vreo 4 luni am zis s-o pun la loc, ca nu se stie niciodata...primul drum facut in afara bucurestiului, (la 2 zile dupa) am facut pana de la o bucata de span, intre Valcea si Pitesti, la vreo 20Km de cea mai apropiata vulcanizare.
Link to comment
Share on other sites

E90 jante pe 18' si 74.000km inca nici o problema.Am uitat sa specific ca nu mai am runflat inca din prima zi pentru ca sunt criminale pe drumurile noastre.

 

cum te impaci cu penele ?? ai roata in portbagaj?? eu nu am mai facut pene .. dar si cand am facut ultima .... a fost tragic <_<

 

eu in 7 ani de condus n-am facut nici o pana, cu nici o masina. probabilitatea e mica.

dar nici nu cred ca vrei sa faci vreo pana si sa nu fi pregatit sa o repari, si cred ca iti ajunge.

eu ma gandesc la situatia cand plec in concediu si am portbagajul plin, fac pana si trebuie sa golesc tot sa scot roata de rezerva sau kit-ul de pana. nu vreau sa ajung in situatia asta.

dar as incerca non RFT sa vad cum este, confort si zgomot de rulare, cred ca se simte diferenta.

Link to comment
Share on other sites

E90 ,2006,Runflat pe 17,suspensie M, 36000 km in tara,actual 60000km,nici o problema si am luat niste ridicaturi dealea bruste cand se toarna bitumul,pe la 100km/h de numa eu stiu cum s-a auzit ,dar nu bate nimic.

 

Pt roti non-runflat am compresorul,si am primit din state un kit cu niste benzi de cauciuc + lipici special, si un tool gen surubelnita, cu o gaura cu care introduci banda aceea de cauciuc si gata ,ca la vulcanizare cum se face in unele locuri.

Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Seri

 

Leipzig,Germany

 

Munich, Germany

 

Regensburg, Germany

 

 

Rosslyn, South Africa

Cairo, Egypt

Kaliningrad, Russia

Shenyang, China

Chennai, India

 

Si China dar se vand pe piata lor doar, dupa cum am inteles.

 

In VIN code al 11-lea caracter iti spune unde a fost facuta:

 

A, F, K = (Plant 1.1) Munich

C, B, D, G = (Plant 2.4) Dingolfing

E, J, P = (Plant 6.1) Regensburg

L, M = (Plant 10) Spartanburg

N = (Plant 9) Rosslyn

W = (Plant) Graz, Austria

V = (Plant) Leipzig

Link to comment
Share on other sites

In acele fabrici sunt doar asamblate masinile, insa componentele ei sunt produse probabil in zeci de tari.

De exemplu: cablajele electrice pentru E90 sunt facute in Timisoara.

Pai asta era intrebarea unde e fabricat nu?Era vorba de e90,nu de componentele sale.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.