Jump to content

Recommended Posts

Sal2all... Am un E36-316, 1994, 102 hp

 

In momentul in care trage motorul indicatorul consumului instantaneu nu sta fix....ma refer la faptul ca variaza...daca mai e si incarcata masina atunci se simte cum merge in "hopuri "

 

ceva de genu se comporta..

 

Uni ziceau ca e de la debitmetru si ca sa incerc sa scot mufa sa vad cum merge....dar la mine se opreste in momentul in care scot mufa...

Sa fie de la debitmetru...? Tin sa precizez ca filtrul de benzina nu l-am schimbat niciodata...sa fie de la el?

 

Mai ar fi o posibila problema...la butterfly... la mine sta tot timpul deschis...senzorul lucreaza dar cred ca "supapa" sau cum se numeste e sparta si nu o inchide....normal din cate stiu ar trebuii sa se deschida la 4200 rpm....

 

Daca nu o bruschez nu are nimic.. ..am prins 200 km/h intins...dar nu e nervoasa....nu are sprint !

 

M-am gandit ca poate e de la pompa de alimentare pentru ca daca mergeam un timp cu ea mi se topea siguranta ..nu se ardea numai se incalzea f tare.

Cred ca era de la contacte..pentru ca le-am curatat si in momentul de fata e ok...

 

ms mult

Edited by Paiusan Calin
Link to comment
Share on other sites

schimba-i toate filtrele ( max 100 de euro )

 

tu uiti ca ai 1.6i???? de 102 cp? nu e avion.

 

de consum instant nu stiu ce sa zic, la mine ( tot 1.6 ), se duce de nu-l mai vad...la max <_<

 

nu am uitat doar ca am aproximat ca are in jur de 80 hp....daca un fiat bravo de 1.4 80 hp abia l-am luat!!!....

Nu vreu sa merg cu el la liniutze.... :) pt asa ceva imi luam alt model ...doar vreau sa mearga cat de cat bine..si clar ca ceva nu e ok la el

 

Toate filtrele le-am schimbat inafara de cel de benzina..urmeaza zilele astea...m-am gandit sa schimb si furtunele ..poate trage pe undeva aer fals...!!

Edited by Paiusan Calin
Link to comment
Share on other sites

se vezi distractie pe capul mecanicului, sa-ti arate cum e filtul.

 

 

Nu stiu cum o fi la 1.6, dar la a mea de 2.0 s-a chinuit ceva vreme, ca e ascuns rau. Si treaba cu furtunele poate fi valabila.

 

Paiusan Calin - Ai cumva catalizator pr Euro2 montat ulterior?

Edited by cristi_vlh
Link to comment
Share on other sites

Se vede ceva ce zici ca e de la instalatie de gaz la/pe langa motor. Te-am intrebat pentru ca am mai gasit discutii pe forum (nu gasesc acum link-ul) cum ca pot aparea anumite ,,belele,, in timp (fluctuatii relanti, nu trage masina, da rateuri la accelerari bruste) de la catalizator montat ulterior. La momentul respectiv am citit ce cum in ce fel, eu avand asa ceva montat ulterior, dar de respectivele ,,belele,, nu am avut parte.(sper sa nici nu am)
Link to comment
Share on other sites

...ar putea fi si sonda lamda ..dar asta s-ar fi vazut cand sta la relantiu....in momentul de fata sta cat de cat sub 1500 ma refer ca sta 3-4 secunde nemiscat..si mai cade un milimetru 2...<_< si iar isi revine...poate mica fluctuatie sa fie din cauza butterfly-ului...nu stiu sigur...desi l-am tinut inchis manual si tot asa se comporta...

 

oricum o sa schimb filtrul de benzina...poate am norocul sa fie numai atat..

 

...inca ceva... am observat ca in momentul in care "ii dau in gura" in momentul cand schimb viteza imi tuna in toba .....nu tot timpul ..dar se intampla

Edited by Paiusan Calin
Link to comment
Share on other sites

e motor m43 sau m40, la al meu pisic am o problema asemanatoare, nu trage foarte bine si se balbaie peste 4000 de ture, toate filtrele sunt noi, curea si restul... inca nu i-am dat de cap. <_<

 

Nu am inteles cum adica sa scoti mufa la debitmetru, ce se intampla, sunt deschise injectoarele la max sau ce?? :)

Link to comment
Share on other sites

e motor m43 sau m40, la al meu pisic am o problema asemanatoare, nu trage foarte bine si se balbaie peste 4000 de ture, toate filtrele sunt noi, curea si restul... inca nu i-am dat de cap. <_<

 

Nu am inteles cum adica sa scoti mufa la debitmetru, ce se intampla, sunt deschise injectoarele la max sau ce?? :)

 

 

m43

 

.. daca ii scoti mufa de la debitmetru ar trebuii sa traga mai tare,....nu o sa merga motorul rotund si consumul e mare...dar iti trage bine....

Asta am citit pe aici.....s-ar putea la tine sa fie de la debitmetru....incearca....la relanti iti sta bine?

Link to comment
Share on other sites

Am incercat cu mufa de la debitmetru scoasa, porneste si parca nu mai balbaie dar cred ca se ineaca daca ma dau la ea <_< , trebuie sa gasec un debitmertu pe undeva, oare ar merge incercat si cu unul de m43? schema electrica e la fel...
Link to comment
Share on other sites

Ai incercat sa scoti mufa de la debitmetru?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=53441

Am avut aceeasi problema, nu am gasit cauza exacta, dar, din fericire, si-a revenit si nu am mai avut problema asta.

 

da...dar la mine nu sta la relantiu...se opreste...dar nu am facut o tura cu ea asa....teoretic pare sa fie ok cand e pusa mufa

Link to comment
Share on other sites

Am incercat cu mufa de la debitmetru scoasa, porneste si parca nu mai balbaie dar cred ca se ineaca daca ma dau la ea <_< , trebuie sa gasec un debitmertu pe undeva, oare ar merge incercat si cu unul de m43? schema electrica e la fel...

pai ce motor ai? ca m40 e diferit de m43!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.