Jump to content

Gaze de carter la180000km?


Recommended Posts

SalutĂŁri! Am observat de vreo citeva zile o chestie care ma pus pe gânduri.Am scos busonul de umplere de la ulei si ma surprins un "PUFFF" albĂŁstrui si apoi nimic.Asta in timp ce mergea motorul in relanti.Epuratorul,filtre,ulei original,toate schimbate de vreo7000km,cu un consum de ulei cam400ml la parcursul respectiv.Ăi gata de el??.ESTE NORMAL?
Link to comment
Share on other sites

Nu e regula, probabil ceva scapa in baie dar eu iti recomand sa scoti joja si s-o turezi. Vezi mai clar daca pierde compresie in baie, in timpul turarii motorului. Daca arunca pe acolo, poti sa incerci sa-i faci o compresie ca sa estimezi uzura motorului. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

SalutĂŁri! Am observat de vreo citeva zile o chestie care ma pus pe gânduri.Am scos busonul de umplere de la ulei si ma surprins un "PUFFF" albĂŁstrui si apoi nimic.Asta in timp ce mergea motorul in relanti.Epuratorul,filtre,ulei original,toate schimbate de vreo7000km,cu un consum de ulei cam400ml la parcursul respectiv.Ăi gata de el??.ESTE NORMAL?

 

Da, este norma. Daca sistemul de ventilare a carterului functioneaza corect atunci acolo trebuie sa fie un mic vacuum la relanti. Cand scoti busonul trebuie sa traga putin aer, poti testa astupand gaura de la busonul de ulei cu palma, trebuie sa simti ca ti-o trage foarte putin. Cand faci experimentele e normal sa se balbaie putin relantiul.

Link to comment
Share on other sites

SalutĂŁri! Am observat de vreo citeva zile o chestie care ma pus pe gânduri.Am scos busonul de umplere de la ulei si ma surprins un "PUFFF" albĂŁstrui si apoi nimic.Asta in timp ce mergea motorul in relanti.Epuratorul,filtre,ulei original,toate schimbate de vreo7000km,cu un consum de ulei cam400ml la parcursul respectiv.Ăi gata de el??.ESTE NORMAL?

 

Da, este norma. Daca sistemul de ventilare a carterului functioneaza corect atunci acolo trebuie sa fie un mic vacuum la relanti. Cand scoti busonul trebuie sa traga putin aer, poti testa astupand gaura de la busonul de ulei cu palma, trebuie sa simti ca ti-o trage foarte putin. Cand faci experimentele e normal sa se balbaie putin relantiul.

Problema este cĂŁ nu face vid ci suflĂŁ gaze in exterior.

 

Nu e regula, probabil ceva scapa in baie dar eu iti recomand sa scoti joja si s-o turezi. Vezi mai clar daca pierde compresie in baie, in timpul turarii motorului. Daca arunca pe acolo, poti sa incerci sa-i faci o compresie ca sa estimezi uzura motorului. Bafta!

La jojĂŁ nu scoate nici cind ambalez

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma elucideaza si pe mine cineva,filtru epurator sau filtru de gaze carter e acelasi lucru?La cati km se schimba?

Codul meu motor este M57N2,as vrea sa-l vad pe realoem,dar nu l-am gasit pt ca nu stiu unde sa caut la vacuum control sau altundeva?Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ma elucideaza si pe mine cineva,filtru epurator sau filtru de gaze carter e acelasi lucru?La cati km se schimba?

Codul meu motor este M57N2,as vrea sa-l vad pe realoem,dar nu l-am gasit pt ca nu stiu unde sa caut la vacuum control sau altundeva?Multumesc!

aici piesa nr.11(Breather). Filtru epurator Âştiu cĂŁ se mai numeÂşte Âşi separator ulei.

Link to comment
Share on other sites

Ma elucideaza si pe mine cineva,filtru epurator sau filtru de gaze carter e acelasi lucru?La cati km se schimba?

Codul meu motor este M57N2,as vrea sa-l vad pe realoem,dar nu l-am gasit pt ca nu stiu unde sa caut la vacuum control sau altundeva?Multumesc!

aici piesa nr.11(Breather). Filtru epurator Âştiu cĂŁ se mai numeÂşte Âşi separator ulei.

 

Multumiri,intre timp am gasit si eu!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Reinviere a unui topic mai vechi pentru ca aici cred ca e cel mai potrivit.

So... cerand in stanga / dreapta preturi pentru revizii la diferite reprezentante BMW din Romania, am primit urmatorul mesaj de la una din ele:

 

Buna ziua Domnule XXX , pentru revizie complete cu toate filtrele si ulei pretul ( cu tva inclus ) este de 1900 ron . La aceasta revizie se adauga si filtrul gaze carter , care se schimba la fiecare al treilea schimb de ulei . Pretul este cu un discount de 10% , la care este inclusa si o verificare generala a masinii. "

 

Ce parere aveti de filtrul ala, stie cineva ca trebuie unul nou la al 3-lea schimb de ulei? Avantaje/dezavantaje, a schimbat cineva?

Cam care ar fi pretului unuia?

 

M57TU 6-Zylinder, 24 Ventile BMW E61 525d Bauzeit 2003-2007 Motorcode: 256D2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.