Jump to content

cip pt e46 320D?


Vladimir E46

Recommended Posts

Ok, atunci raspunsul meu anterior arata clar posibilitatile din Romania :blink:

Majoritatea clientilor pe care-i avem sunt cei care au masina in garantie, psihologia e simplu de urmarit, nu?

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

Aici e cheia: prin chiptuning trebuie deschis ECU si normal ca se pierde garantia. Prin OBD tuning nu se desface absolut nimic, nu poate fi detectat decat pe Dyno, si pe deasupra operatiunea de revenire la soft-ul original (si apoi din nou la cel tunat) este gratuita.

80822[/snapback]

 

Deci ideea este ca masina fiind in garantie,daca apare o problema la motor,dealerul va plati pentru reparatie,nebanuind existenta unei modificari de soft.Sau si mai bine,dupa ce apare vreo defectiune,se reinstaleaza softul original,deoarece revenirea la cel tunat este gratis.

O fi corect? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Crede-ma, sa ai TUV-ul in Germania spune ceva. Cate alte firme de tuning au aceasta garantie? Gandeste-te ca in Germania, modificarea facuta de TCM se trece in talonul masinii !!!!

80412[/snapback]

 

 

Deci TUV-ul reprezinta o garantie a calitatii si a fiabilitatii :blink:

 

Dupa cate am inteles din explicatiile tale,sistemul Power Box este foarte nociv pentru motor:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...indpost&p=77579

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...indpost&p=78573

 

Ce chestie ciudata,asa nociv cum este, a primit TUV.

 

http://www.dieselchiptuning.com/catalog/why.php

Link to comment
Share on other sites

Bavaria: ce am spus este corect, pentru ca dupa tuning-ul de la TCM-Fahrzeugtechnik iti treci noua putere in talonul masinii, iar apoi la reviziile tehnice se ia in calcul aceasta crester de putere, pe cand nici o masina cu Power-Box nu poate face asa ceva.

Sunt curios: cat de greu poate fi sa inteleaga cineva care este diferenta intre un Power-Box care "pacaleste" calculatorul de motor prin modificarea semnalelor primite (dar si aici este interpretabil in functie de calitatea Box-ului), si un OBD tuning unde se MODIFICA FISIERUL ORIGINAL AL MASINII, DOAR PE CURBA DE ACCELERATIE (SMOKE MAP), si care se face tinand cont de caracteristicile constructive ale motorului, de puterea turbinei si de rezistenta ambreiajului si a ansamblului de transmisie. Am incercat sa ofer informatii utile, pe deasupra tot timpul am sugerat sa se uite lumea pe net, sa se informeze, dar se pare ca uniora le face o deosebita placere de a se pune contra.

Eu unul sustin tuning-ul unei anumite firme, TCM din Germania, si nu chiptuning-ul in general, pentru ca asa cum spus EXISTA DIFERENTE MARI INTRE CASELE DE TUNING.

 

EDIT: am vazut pe acest forum ca mai multi user-i si-au pus diverse forme de tuning pentru motor, poate ar fi bine sa-si exprime si ei parerea, sau sunt doar eu o tinta pentru tuning-ul ce-l fac?

 

LATER EDIT: cunosc mecanica, cunosc foarte bine electronica si voi sustine intotdeauna ceea ce fac cei de la TCM-Fahrzeugtechnik pentru simplul motiv ca tot ceea ce fac ei este incadrat foarte bine in tolerantele de ordin tehnic ale masinii. Pareri despre aceasta firma si despre Markus Gerz se pot gasi peste tot si se poate vedea ca sunt pozitive.

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

Bavaria: ce am spus este corect, pentru ca dupa tuning-ul de la TCM-Fahrzeugtechnik iti treci noua putere in talonul masinii, iar apoi la reviziile tehnice se ia in calcul aceasta crester de putere, pe cand nici o masina cu Power-Box nu poate face asa ceva.

Sunt curios: cat de greu poate fi sa inteleaga cineva care este diferenta intre un Power-Box care "pacaleste" calculatorul de motor prin modificarea semnalelor primite (dar si aici este interpretabil in functie de calitatea Box-ului), si un OBD tuning unde se MODIFICA FISIERUL ORIGINAL AL MASINII, DOAR PE CURBA DE ACCELERATIE (SMOKE MAP), si care se face tinand cont de caracteristicile constructive ale motorului, de puterea turbinei si de rezistenta ambreiajului si a ansamblului de transmisie. Am incercat sa ofer informatii utile, pe deasupra tot timpul am sugerat sa se uite lumea pe net, sa se informeze, dar se pare ca uniora le face o deosebita placere de a se pune contra.

 

80926[/snapback]

 

Tot ai ce ai ca sunt contra.

Nu sunt contra ,dar nici nu sunt genul care sa stea si sa inghita tot "bullshitul" asta comercial.Hai sa vedem daca sunt contra :)

 

Arunci in fata TUV-ul.

Ti-am aratat Power Box cu TUV.Acum spui ca depinde de Power Box.....

 

Ai aruncat in fata CV-ul, care nu are nici o legatura cu experienta ta de ...1 an in chip tuning.

 

Ai facut socoteli ametitoare in legatura cu puterea data de Power Box si puterea data de reprogramare,care s-au dovedit a fi total gresite(din punct de vedere matematic).

 

Tot spui ca chip tuningul nu este nociv.Eu spun ca exista o posibilitate foarte mare ca chip tuningul sa scurteze sensibil viata motorului,si nu este vorba despre ce spun eu,am dat si un link catre firma DEKRA(echivalent TUV) .

 

Arunci in fata garantia de 100.000km,dar nu explici cum cineva isi poate da seama daca motorul este stricat datorita noului soft, sau nu.

 

Ai spus ca la un BMW din 98 se dezlipeste chipul si se pune altul,ceea ce este fals.

 

Asta vreau sa intelegi,nu poti sa arunci toate vorbele astea,fara acoperire,si dupa aia sa spui ca cineva este contra :)

 

Degeaba scrii cu litere mari,inteleg care este diferenta dintre Power Box si reprogramarea computerului :D

 

Ai spus ca ai multi clienti cu masini noi.Pai ce om normal la cap da 60.000 de euro pe un BMW,si face chip tuning stiind ca automat a pierdut garantia.Tu ai face asa ceva? :D

 

Ahhh!Am uitat,exista posibilitatea rescrierii softului original,in caz de ......

 

Uneori este greu sa fim corecti,mai ales cand este vorba de bani. :blink:

 

Deci nu te mai arata asa de nedreptatit,ca nu ai de ce,...zic eu.

 

 

In rest,toate cele bune! :)

 

 

http://www.dekra.de/dekra/show.php3?id=433...33&_language=en

Link to comment
Share on other sites

Bavaria:

Uneori este greu sa fim corecti,mai ales cand este vorba de bani. cool.gif

Vad ca nu are rost sa tot dau informatii si cu atat mai mult m-am saturat sa fiu acuzat de ceva ce n-am facut. Daca vrei poti sa recitesti tot ce am scris si vei vedea ca peste tot am sustinut ca "NU VREAU SA CONVING PE NIMENI CI DOAR SA OFER INFORMATII". Eu las omul sa decida fara sa-l influentez. Tu faci acelasi lucru?

 

Nu stiu care este viata ta si nici nu ma intereseaza, dar eu unul fac tuning-ul din pasiune nicidecum pentru bani. Job-ul meu actual imi ofera bani mai mult decat ai nevoie sa traiesti bine in Romania asa ca banii din tuning nu sunt de aruncat dar nici un motiv in viata pentru mine.

 

Si totusi esti contra, pentru ca daca n-ai fi atunci atacurile tale ar fi obiective, nu te-ai folosi de argumente de ordin personal impotriva mea. Imi pare rau ca nu ai incercat sa intelegi ce am scris eu pentru ca ai fi vazut ca am explicat toate "greselile" de care ma acuzi, incepand cu cele de matematica pe care tot tu le-ai intepretat in mod gresit.

 

Tot spui ca chip tuningul nu este nociv.Eu spun ca exista o posibilitate foarte mare ca chip tuningul sa scurteze sensibil viata motorului,si nu este vorba despre ce spun eu,am dat si un link catre firma DEKRA(echivalent TUV) .

Orice user care a accesat link-ul pus de tine, si care stie limba engleza, poate vedea cum ca DEKRA nu este impotriva tuning-ului ci da doar indrumari despre ce trebuie facut pentru a fi in legalitate atunci cand iti faci tuning. Uite aici link-ul complet: DEKRA despre tuning si se vede si mai clar ce spun ei!!! Culmea, dar luand certificatul de TUV si de Garantie de la TCM-Fahrzeugtechnik beneficiezi in continuare de aceleasi drepturi de asigurare, de includerea noii puteri in talon, de verificare tehnica in concordanta cu modificarile facute !!!

 

Ai spus ca la un BMW din 98 se dezlipeste chipul si se pune altul,ceea ce este fals.

Am spus ca la chiptuning clasic se dezlipeste chipul si este adevarat, cazul BMW-ului care are socket si de care te agati tu nu schimba asta. Stiu si eu si pot sa-ti pun si poze ca za vezi cum arata un ECU cu chip lipit sau in socket:link lipitura vs. socket. Se pare ca tu insuti nu stii sa-ti recunosti greseala atunci cand m-ai luat peste picior cu tehnica BDM si lipirea/dezlipirea chipului. : link despre BDM si dezlipire

 

Las user-ii de pe acest forum sa citeasca si sa decida cum vor ei.

 

Se spune ca cel mai inteligent cedeaza primul asa ca eu unul am terminat.

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

 

Nu stiu care este viata ta si nici nu ma intereseaza, dar eu unul fac tuning-ul din pasiune nicidecum pentru bani. Job-ul meu actual imi ofera bani mai mult decat ai nevoie sa traiesti bine in Romania asa ca banii din tuning nu sunt de aruncat dar nici un motiv in viata pentru mine.

 

Asta ar fi culmea, sa te intereseze viata mea.BTW nu cred ca intereseaza pe nimeni cati bani ai :)

 

url=http://www.ielec.de/html/foto-galerie.html]link lipitura vs. socket[/url]. Se pare ca tu insuti nu stii sa-ti recunosti greseala atunci cand m-ai luat peste picior cu tehnica BDM si lipirea/dezlipirea chipului. : link despre BDM si dezlipire

 

Pai daia te-am intrebat,nu stiam ce inseamna BDM

 

Las user-ii de pe acest forum sa citeasca si sa decida cum vor ei.

 

Pai cine ii opreste sa citeasca :blink:

 

Se spune ca cel mai inteligent cedeaza primul asa ca eu unul am terminat.

 

Asa este,asa se spune :)

Link to comment
Share on other sites

Ai spus ca ai multi clienti cu masini noi.Pai ce om normal la cap da 60.000 de euro pe un BMW,si face chip tuning stiind ca automat a pierdut garantia.Tu ai face asa ceva?

 

....legat de treaba asta pot spune doar atat: Alexander a facut un Audi A6 3.0d quatro 2006 care are mai putin de 2 luni si a costat peste 60 000 euro si este masina unui amic de al meu si e super incantat omul si de acceleratie si de consumul care a scazut o idee si de cei 260 caluti pe care tre sa ii struneasca acum :blink: !!!!

Deci parerea mea nu cred ca e chiar asa de nociv pe cum spui tu!!!! dincontra

 

Va salut!!!!!

Link to comment
Share on other sites

....legat de treaba asta pot spune doar atat: Alexander a facut un Audi A6 3.0d quatro 2006 care are mai putin de 2 luni si a costat peste 60 000 euro si este masina unui amic de al meu si e super incantat omul si de acceleratie si de consumul care a scazut o idee si de cei 260 caluti pe care tre sa ii struneasca acum :blink: !!!!

Deci parerea mea nu cred ca e chiar asa de nociv pe cum spui tu!!!! dincontra

 

Va salut!!!!!

81334[/snapback]

 

 

Ce pacat!Amicul tau tocmai a pierdut garantia,la o masina de peste 60000 de euro.

Poate pentru el garantia nu conteaza foarte mult :)

Link to comment
Share on other sites

VW ( cel putin in Romania ) sunt un pic mai ingaduitori in ceea ce priveste tunningul. Accepta tunningul furnizat de ABT ( doar de ABT ) care daca este instalat la ei nu afecteaza garantia. In rest orice alt tunning legat de motor scoate masina din garantie.

La BMW insa orice tunning determina pierderea garantiei.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

La BMW insa orice tunning determina pierderea garantiei.

81498[/snapback]

 

 

Singurul aprobat(dupa cate stiu eu) este pentru Mini,John Cooper Works.Dar nu este doar o simpla schimbare de soft.Se schimba chiulasa,injectoarele,esapamentul,si bineinteles se reprogrameaza computerul de injectie.

 

 

 

Oricum, pe site la ABT la intrebarea in legatura cu garantia,exista un raspuns scurt,da,se pierde.

Asta da firma serioasa,nu prostii de genul, facem tuning ca nu isi da nimeni seama :blink:

 

http://www.abt-tuning.net/FAQ.218.0.html?&L=1

Link to comment
Share on other sites

Asta da firma serioasa,nu prostii de genul, facem tuning ca nu isi da nimeni seama bashwall.gif

Acum se pare ca totusi exista firme de tuning care sunt serioase !!!!

Frate, dar tu esti rau pornit impotriva mea :) , dar si eu sunt un reprezentant al altei firme (sper serioasa :) ) de tuning: TCM-Fahrzeugtechnik.

La ce te referi tu mai sus, pe langa faptul ca se face CHIPTUNING care inseamna deschiderea ECU-ului, adica Electronic Central Unit, romaneste spus "calculatorul de motor", uita-te mai bine ce scrie pe link-ul dat de tine:

"Does the manufacturer’s warranty expire?

Yes, however, after installation of the power upgrade Abt Sportsline’s warranty conditions apply." :blink:

Pana si baietii astia ofera un sistem pentru care totusi garantia continua.

Tuning-ul exista, cine vrea sa-si faca o va face, cine nu nu, si gata.

Tu ai senzatia ca eu fortez pe cineva sa-si faca tuning, sau sa-si faca tuning la mine? Ma vezi pe mine sustinandu-mi cu atata agresivitate scopul?

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

Acum se pare ca totusi exista firme de tuning care sunt serioase !!!!

Frate, dar tu esti rau pornit impotriva mea  :D  ,  dar si eu sunt un reprezentant al altei firme (sper serioasa  :bounce: ) de tuning: TCM-Fahrzeugtechnik.

La ce te referi tu mai sus, pe langa faptul ca se face CHIPTUNING care inseamna deschiderea ECU-ului, adica Electronic Central Unit, romaneste spus "calculatorul de motor", uita-te mai bine ce scrie pe link-ul dat de tine:

"Does the manufacturer’s warranty expire?

    Yes, however, after installation of the power upgrade Abt Sportsline’s warranty conditions apply." :blink:

Pana si baietii astia ofera un sistem pentru care totusi garantia continua.

Tuning-ul exista, cine vrea sa-si faca o va face, cine nu nu, si gata.

Tu ai senzatia ca eu fortez pe cineva sa-si faca tuning, sau sa-si faca tuning la mine? Ma vezi pe mine sustinandu-mi cu atata agresivitate scopul?

81529[/snapback]

 

 

A picat varianta cu cel mai destept cedeaza primul? :)

 

Eu m-am referit la garantia data de producator.Din moment ce am pus la dispozitie link-ul,numai engleza trebuie sa stii....

 

Nu ma intelegi deloc.Eu nu am nimic cu tine sau cu firma pe care o reprezinti.Iti aduc la cunostinta ca nu vand ,nu cumpar nimic pe acest forum :D

 

Tu nu ai cum sa iti sustii scopul foarte bine deoarece esti mult in afara.Si pentru ca tot ma provoci, o sa iti zic de ce nu iti inghit "bullshitul".

 

Pana acum un an tu iti reparai masina punand intrebari pe un forum.Acum faci tuning de specialitate pe masini de 60.000 de euro :)

 

Nu ai nici cele mai mici notiuni de diagnoza,nu stii sa interpretezi un banal cod 17965 - Charge Pressure Control Positive Deviation si imi faci teoria chibritului cu obd tuning.

 

Tu vorbesti ca un specialist despre motoare,electronica.... si nu stii ce inseamna calamina :) .

 

Nu am zis ca fortezi pe cineva,pentru ca nu ai cum,parerea mea este ca vrei sa PROSTESTI pe cineva.Este o mica diferenta....

 

Nu are importanta daca deschizi sau nu calculatorul ,modificarea ESTE DETECTABILA.

 

 

Si acum ,uite aici ,cum ai devenit specialist in chiptuning:

 

http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=3312

Link to comment
Share on other sites

oh......  :)

81558[/snapback]

 

 

Nu este cazul sa ma aplauzi.Nu ai de ce,ma mir ca mai ai tupeu sa zici ceva dupa toate prostiile pe care le-ai debitat.Asta tine de educatie.

 

PS

 

"Frate",nu te-am jignit cu nimic,deci ai bunul simt si comporta-te civilizat,nu sunt eu josnic pentru ca tu nu stii ce vorbesti.

 

 

 

:blink:

 

 

Topicul a degenerat.

Daca userul @Vladimir E46 vrea sa isi puna chip tuning la tine ,poate sa te contacteze pe pm.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.