Jump to content

modificare motor 1.6 la 1.8is


redtoo

Recommended Posts

salutare am un e36 din 93 cu motor de 1.6 si de curand am luat la ocazie un e36 din 97 cu motor de 1.8is avariat spate si as dori sa-mi schimb motorul de 1.6 cu asta de 1.8...poate cineva va rog sa-mi dea mai multe informatii ce trebuie schimbat in afara de motor???si cutia? si ma gandesc ca tot ce leaga de motorul de 1.8....debitmetru...etc...??? ms tare mult.
Link to comment
Share on other sites

pai tre sa schimbi tot , adik sa scoti motorul ala asa cum e si sa-l pui pasta , cu suportii lui , cutia lui (desi mi se pare ca sunt la fel doar diferentialul difera) , anexele lui , diferential , ia si puntea spate si pune-o cu planetare si fuzetele cu discuri , cablajele si calcul pt motorul de 1,8 is ... etc ...
Link to comment
Share on other sites

cutia poti sa o pastrezi ... ii aceasi cutie si la 1.6 si la 1.8is ... doar de la 2.0 difera cutiile ... cat despre ambreiaj ... la fel acealasi lucru .. diferentialul ... il poti pastra ... la fel si cu axul cardan ... tu schimbi doar motorul cu suportii si cu electricele aferente
Link to comment
Share on other sites

nu se merita sa treci de la 1.6 la 1.8...mai bine iei alta masina, decat sa te stresezi pt nimic sau alt motor mai potent ,un 2.5 de exm....mai ales ca masina trebuie omologata, ca masina artizanala.

30+ cai nu merita?

Link to comment
Share on other sites

dupa ce termini poate te incurca debitmerul de 1,6

sal am debitmetru de 1.6 separat daca ai nevoie...m-au prostit niste mecanici geniali ca am probleme cu debitmetru,l-am cumparat si cand colo surpriza...sonda landa...

Link to comment
Share on other sites

modulele astea cu 3 leduri au inseriate si o rezistenta de 151 ohmi asa ca nu prea are cum sa se arda...doar in cazul unui nefericit eveniment, totusi eu le-am protejat prin montarea unui stabilizator de tensiune LM7812 sau chiar un zenner de 12v se poate folosi iar pt numar un variabil cu un LM317.

 

scuze...am incurcat topicurile <_<

Link to comment
Share on other sites

deci trebe sau nus chimbat grupu ? ca tot nu m-am lamurit

La is diferentialul este autoblocabil si cred ca are si alt raport. Indicat este sa schimbi motorul cu tot cu transmisie. Is-ul pe spate are frana pe disc. Eu zic ca risti cam mult cu schimbarea asta mai ales daca iti place viteza. Vitezometrul la is are la capat 260. Cel mai simplu este sa vinzi 316 si sa-ti cumperi un 318 is mai ieftin care sa aiba motorul terminat.Presupunind ca reusesti modificarea pentru omologare la RAR trebuie sa duci o gramada de hirtii care sa demonstreze ca ai adaptat franele la noua putere a motorului ca toate modificarile le-a facut un service autorizat pentru asa ceva si multe altele.

Link to comment
Share on other sites

nu se merita sa treci de la 1.6 la 1.8...mai bine iei alta masina, decat sa te stresezi pt nimic sau alt motor mai potent ,un 2.5 de exm....mai ales ca masina trebuie omologata, ca masina artizanala.

 

 

cum adica masina artizanala ? te rog explicami... adica eu daca am 1.8 si imi bag 3.2 de m ? normal nam ce sa caut cu ea la r.a.r pt ca nu imi permite numai cu 30% mai mult din puterea motorului... at cum vine asta ? masina artizanala ? <_<

Link to comment
Share on other sites

SI CUM ISI DAU ASTIA DE LA RAR SEAMA CA EU AM SCHIMBAT MOORUL?eu nu am serie la motor e trecut asa si in carte si in talon , motorul de 18is e tot in patru pistoane , singura diferenta vizibila este chiulasa si virgula .
Link to comment
Share on other sites

SI CUM ISI DAU ASTIA DE LA RAR SEAMA CA EU AM SCHIMBAT MOORUL?eu nu am serie la motor e trecut asa si in carte si in talon , motorul de 18is e tot in patru pistoane , singura diferenta vizibila este chiulasa si virgula .

E trecut tipul motorului ,capacitatea si puterea in carte. Au trecut suficiente is-uri pe la RAR cat sa-si dea seama de diferenta intre motoare.Si oricum, la rar au toate datele daspre fiecare tip de masina bazandu-se pe seria de sasiu.

Link to comment
Share on other sites

Plus ca ei fac cateva poze la masina si le baga in baza de date, cand am fost eu rar era unul acolo care a luat teapa cu un opel , masina avea carte pe euro 1 numai ca ala de la care o cumparase i-a spus ca nu are rarul facut masina era parca de prin 95 ceva benzina oricum peste 1600cmc, iar aia de la rar au recinoscut masina dupa seri si pozele din baza de date.
Link to comment
Share on other sites

Plus ca ei fac cateva poze la masina si le baga in baza de date, cand am fost eu rar era unul acolo care a luat teapa cu un opel , masina avea carte pe euro 1 numai ca ala de la care o cumparase i-a spus ca nu are rarul facut masina era parca de prin 95 ceva benzina oricum peste 1600cmc, iar aia de la rar au recinoscut masina dupa seri si pozele din baza de date.

 

ai dreptate dar daca o faci oricum poti sa mergi la orice statie itp unde se stie ca se fac o gramada de manarii si cu o suma modica mai ai itp 2 ani

Link to comment
Share on other sites

in principiu trebuie sa schimbi motor cutie, grup, posibil cardan si planetare, calculator, debitmetru, alternator, electromotor, posibil si radiator nu stiu exact, suporti motor, bordul daca nu ai cu ceasuri de 240, pe spate sa pui discuri, esapamentul, sa dai emblema jos de 316 daca ai, si multe altele. din cate stiu are acelasi ambreiaj ca motorul de 2000 si cred ca si aceeasi cutie. nu sunt sigur dar din surse stiu ca nu e la fel cu cea de pe 316 sau 318 normal. si cine spune ca nu merita sa l pui nu stie ce zice. daca ai un 1,8 is reglat ceas si esti destul de bun ca sofer te dai cu un 320 si te tii langa el. eu am facut proba asta si nu i venea sa creada celui cu 320 ca ma tin la juma de masina de el, cel putin in primele 3 trepte nu m a facut clar. ideea e sa gasesti un mecanic f bun sa faca modificarea, si electrician. bafta Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

in principiu trebuie sa schimbi motor cutie, grup, posibil cardan si planetare, calculator, debitmetru, alternator, electromotor, posibil si radiator nu stiu exact, suporti motor, bordul daca nu ai cu ceasuri de 240, pe spate sa pui discuri, esapamentul, sa dai emblema jos de 316 daca ai, si multe altele. din cate stiu are acelasi ambreiaj ca motorul de 2000 si cred ca si aceeasi cutie. nu sunt sigur dar din surse stiu ca nu e la fel cu cea de pe 316 sau 318 normal. si cine spune ca nu merita sa l pui nu stie ce zice. daca ai un 1,8 is reglat ceas si esti destul de bun ca sofer te dai cu un 320 si te tii langa el. eu am facut proba asta si nu i venea sa creada celui cu 320 ca ma tin la juma de masina de el, cel putin in primele 3 trepte nu m a facut clar. ideea e sa gasesti un mecanic f bun sa faca modificarea, si electrician. bafta

 

mdea in mare tre sa schimbi o droaie dar tampoanele de motor sunt la fel cardanul la fel radiatorul cred ca e la fel eu daca as schimba mototul l-as lua cu tot cu cutia lui de viteze grupul poti sa-l schimbi pt rapoarte si pt faptul ca la is e blocant puntea nu are rost sa o schimbi , decat bratele si sa ii pui discuri bordul ai putea sa il lasi la fel pt ca 260 nu mai prinde nici mort sa zici merci ca iei 240 . si aici fac o mica paranteza(in momentul in care ai schimbat ceasurile de bord de ex 316 cu 240 si pui unle cu 260 , astea trebuiesc calibrate cumva sau care e faza se ia dupa senzorul de viteza si turatie ) calculatorul si cablajul de motor se schimba , tare faza cu emblema ,

Link to comment
Share on other sites

mdea in mare tre sa schimbi o droaie dar tampoanele de motor sunt la fel cardanul la fel radiatorul cred ca e la fel eu daca as schimba mototul l-as lua cu tot cu cutia lui de viteze grupul poti sa-l schimbi pt rapoarte si pt faptul ca la is e blocant puntea nu are rost sa o schimbi , decat bratele si sa ii pui discuri bordul ai putea sa il lasi la fel pt ca 260 nu mai prinde nici mort sa zici merci ca iei 240 . si aici fac o mica paranteza(in momentul in care ai schimbat ceasurile de bord de ex 316 cu 240 si pui unle cu 260 , astea trebuiesc calibrate cumva sau care e faza se ia dupa senzorul de viteza si turatie ) calculatorul si cablajul de motor se schimba , tare faza cu emblema ,

 

 

 

cine v`a zis ca la IS diferentialul este blocant?

Edited by YoungOne
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.