Jump to content

modificare garda ambreiaj 316i 2001


Aditza

Recommended Posts

si eu am probleme cu ambreiajul kitul este nou am schimbat si pompa si pistonasul de la cutie si tot la jumatate tine cand le-am montat a tinut jos era ok dar i-am facut aerisire si gata tine la jumatate si mai nou cred ca patineaza cand ii dau drumul incet masina trepideaza iar daca ii dau repede smuceste

oare care sa fie cauza ...eu zic ca e din pompa

Link to comment
Share on other sites

si eu am probleme cu ambreiajul kitul este nou am schimbat si pompa si pistonasul de la cutie si tot la jumatate tine cand le-am montat a tinut jos era ok dar i-am facut aerisire si gata tine la jumatate si mai nou cred ca patineaza cand ii dau drumul incet masina trepideaza iar daca ii dau repede smuceste

oare care sa fie cauza ...eu zic ca e din pompa

Aerisirea ai facut-o la service cu pompa dinaia speciala sau la pedala?

Link to comment
Share on other sites

si eu am probleme cu ambreiajul kitul este nou am schimbat si pompa si pistonasul de la cutie si tot la jumatate tine cand le-am montat a tinut jos era ok dar i-am facut aerisire si gata tine la jumatate si mai nou cred ca patineaza cand ii dau drumul incet masina trepideaza iar daca ii dau repede smuceste

oare care sa fie cauza ...eu zic ca e din pompa

 

daca tot trepideaza poate fi volanta,ai verificat-o?

Link to comment
Share on other sites

si eu am probleme cu ambreiajul kitul este nou am schimbat si pompa si pistonasul de la cutie si tot la jumatate tine cand le-am montat a tinut jos era ok dar i-am facut aerisire si gata tine la jumatate si mai nou cred ca patineaza cand ii dau drumul incet masina trepideaza iar daca ii dau repede smuceste

oare care sa fie cauza ...eu zic ca e din pompa

 

daca tot trepideaza poate fi volanta,ai verificat-o?

nu nu am verificat-o pentru ca nu stiu cum se verifica dar din cate stiu volanta cade greu

 

si eu am probleme cu ambreiajul kitul este nou am schimbat si pompa si pistonasul de la cutie si tot la jumatate tine cand le-am montat a tinut jos era ok dar i-am facut aerisire si gata tine la jumatate si mai nou cred ca patineaza cand ii dau drumul incet masina trepideaza iar daca ii dau repede smuceste

oare care sa fie cauza ...eu zic ca e din pompa

Aerisirea ai facut-o la service cu pompa dinaia speciala sau la pedala?

din cate stiu schimbul de lichid se face cu pompa din aceea la care te referi aerisirea se face din aerisitor adica pe pistonasul de ambreiaj este un aerisitor si ii faci pedala la fel ca la frane

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu nu pica tocmai greu,cunosc personal un 320d 2003 la care s-a schimbat volanta,daca mai citesti si pe forum vei vedea ca sunt destui.Cu alte cuvinte sa mai bag oleaca de aer in instalatie daca vreau sa cupleze mai jos?
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu nu pica tocmai greu,cunosc personal un 320d 2003 la care s-a schimbat volanta,daca mai citesti si pe forum vei vedea ca sunt destui.Cu alte cuvinte sa mai bag oleaca de aer in instalatie daca vreau sa cupleze mai jos?

Mai si eu am postat pe acolo insa problema la multi era la tampoane. Adica au fost multi care dupa 2 luni de la schimbarea volantei s-au reintalnit cu trepidatia. Ideea in spatele aerisirii este aceea de a scoate aerul din sistem nu de a baga aer inauntru...aerul impreuna cu lichidul din instalatie nu prea se inteleg bine cand vine vorba de comprimare si se modifica astfel zona in care ambreiajul "musca"!

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu nu pica tocmai greu,cunosc personal un 320d 2003 la care s-a schimbat volanta,daca mai citesti si pe forum vei vedea ca sunt destui.Cu alte cuvinte sa mai bag oleaca de aer in instalatie daca vreau sa cupleze mai jos?

Mai si eu am postat pe acolo insa problema la multi era la tampoane. Adica au fost multi care dupa 2 luni de la schimbarea volantei s-au reintalnit cu trepidatia. Ideea in spatele aerisirii este aceea de a scoate aerul din sistem nu de a baga aer inauntru...aerul impreuna cu lichidul din instalatie nu prea se inteleg bine cand vine vorba de comprimare si se modifica astfel zona in care ambreiajul "musca"!

 

 

sunt constient ca nu trebuie sa existe aer in sistemul ambreiajului,dar ce posibilitate am sa reglez cumva garda? daca schimb kitul cu unul nou se rezolva? dar cu unul la mana a doua?

Link to comment
Share on other sites

daca ai areisit instalatia si tine sus de tot inseamna ca ai probleme cu discul...e pe duca <_< de reglat garda nu prea ai cum sa o reglezi,,,cat despre inlocuirea lui cu unul second nu se merita poti avea aceleasi probleme mai devreme sau mai tarziu :) (nou e vreo 6-7 mil)deci...
Link to comment
Share on other sites

e 6-7 milioane dar nu se monteaza singur si in plus imi mai bate si caseta de directie din cauza acelor bucsi de teflon si e si aia vreo 20 mil cu cea veche la schimb sau 14 milioane reparata la cineva in targoviste si una peste alta multi bani de dat pe criza asta
Link to comment
Share on other sites

e 6-7 milioane dar nu se monteaza singur si in plus imi mai bate si caseta de directie din cauza acelor bucsi de teflon si e si aia vreo 20 mil cu cea veche la schimb sau 14 milioane reparata la cineva in targoviste si una peste alta multi bani de dat pe criza asta

 

 

Esti sigur ca este caseta de directie si nu este alceva.Ai fost la vreun mecanic dasta la coltul blocului si ti-a zis ca tb sa schimbi caseta

Link to comment
Share on other sites

e 6-7 milioane dar nu se monteaza singur si in plus imi mai bate si caseta de directie din cauza acelor bucsi de teflon si e si aia vreo 20 mil cu cea veche la schimb sau 14 milioane reparata la cineva in targoviste si una peste alta multi bani de dat pe criza asta

 

 

Esti sigur ca este caseta de directie si nu este alceva.Ai fost la vreun mecanic dasta la coltul blocului si ti-a zis ca tb sa schimbi caseta

 

tind sa-l cred pentru ca am miscat si singur de roata in timp ce e suspendata si jocul se vede exact unde intra bieleta de directie in caseta si se vede miscarea clara sus jos,e pacat ca pentru niste bucsi trebuie schimbata toata

Link to comment
Share on other sites

e 6-7 milioane dar nu se monteaza singur si in plus imi mai bate si caseta de directie din cauza acelor bucsi de teflon si e si aia vreo 20 mil cu cea veche la schimb sau 14 milioane reparata la cineva in targoviste si una peste alta multi bani de dat pe criza asta

 

 

Esti sigur ca este caseta de directie si nu este alceva.Ai fost la vreun mecanic dasta la coltul blocului si ti-a zis ca tb sa schimbi caseta

 

tind sa-l cred pentru ca am miscat si singur de roata in timp ce e suspendata si jocul se vede exact unde intra bieleta de directie in caseta si se vede miscarea clara sus jos,e pacat ca pentru niste bucsi trebuie schimbata toata

 

daca nu iti curge si nu simti ca volanul se trage mai greu nu este de la caseta restul sunt povesti <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.