Jump to content

bmw


mada

Recommended Posts

E36 325 ... VITEZA maxima cu a 4-a ... a ajuns fix la 200km/h si a intrat limitarea (asta pe la 12 noaptea, 3 persoane in masina)

aceasi masina, aceasi benzina cateva zile mai tarziu, ziua in amiaza mare (2 pers in masina) viteza a 4-a ... si ia ghici ce ... limitarea a intrat la 185km/h

 

concluzie ... un motor merge mai bine cu aer rece si asta am invatat-o pe pielea mea. :)

Fiecare factor conteaza in performanta masinii.

 

E cam aiurea ce zici...

 

Nu prea are cum sa prinda viteze diferite la aceasi turatie...<_<

Link to comment
Share on other sites

Andrei92, probabil ca poti incerca si tu ... mergi cu a 2-a sau a 3-ea sa spunem pana in limitare si vezi ce viteza ai, nu neaparat cu a 4-a ca nu prea ai unde sa prinzi 200km/h in buc.

Incearca odata noaptea si odata ziua si vezi care sunt rezultatele.

 

Nu degeaba multi isi monteaza pe masina "cold air intake". uite o descriere aici in care se vorbeste despre aerul mai dens si aerul rarefiat. http://www.coldairintakeshop.com/

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Nu confunda mersul unui motor dimineatza cand toate componente sunt neunse cu ulei, cu socul tras cand e rece ... si mersul unui motor cand e la 90 de grade apa si trage aer rece.

Tu vara intr-o zi caniculara de ce gafai si simti ca nu ai aer cand stai in cuptorul de afara ... pt ca aerul e foarte rarefiat si oxigen ioc.

 

Daca-i intreba un impatit al curselor care stie cate ceva despre carburatoarele Weber ai vedea ca la munte cand se alearga pe serpentine are o anumite setare e carburatorului ... iar la campie alta. pt ca difera foarte mult temperatura aerului.

La masinile noi ce crezi ca face debimetrul? ... masoara cat aer iti intra in motor? Total gresit! Iti masoara doar temperatura aerului ... si la fiecare valoarea a temp stie din calculator cum are loc arderea si iti potriveste amestecul benzina pentru optim.

 

Stii macar care e rolul unui intercooler intr-un sistem turbo ... ca putea foarte bine sa bage aerul direct fierbinte din turbina in motor si putere ciuciu. Doar aduce aerul din fierbinte (pt ca turbina e montata pe evacuare) spre o temperatura mai mica.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Sunt de-acord cu ce zici tu aici, dar ce legatura are asta cu turatiile ? Mai sus ziceai ca atunci cand temperatura aerului e mai mica, la o anumita turatie masina prinde viteza mai mare decat atunci cand aerul este mai cald, tot la aceasi turatie...complet fals.

Daca ai merge cu masina prin desert, cat ai prinde in viteza a 4-a, cand intra limitarea ? 140 kmh ? Nu, vei prinde aceasi viteza pe care o prinzi si daca ai merge prin tarile nordice, sau unde e temperatura scazuta.

 

PS : Asta cu aerul, de fapt nu ne referim la temperatura lui, atunci cand isi schimba temperatura isi schimba si densitatea, asta conteaza pentru motor. Densitatea e direct-proportionala cu temperatura aerului.

Link to comment
Share on other sites

Nu confunda mersul unui motor dimineatza cand toate componente sunt neunse cu ulei, cu socul tras cand e rece ...

 

Am zis eu ca dimineata merg 2-3 km cu motorul rece?

Link to comment
Share on other sites

Nu confunda mersul unui motor dimineatza cand toate componente sunt neunse cu ulei, cu socul tras cand e rece ... si mersul unui motor cand e la 90 de grade apa si trage aer rece.

Tu vara intr-o zi caniculara de ce gafai si simti ca nu ai aer cand stai in cuptorul de afara ... pt ca aerul e foarte rarefiat si oxigen ioc.

 

Daca-i intreba un impatit al curselor care stie cate ceva despre carburatoarele Weber ai vedea ca la munte cand se alearga pe serpentine are o anumite setare e carburatorului ... iar la campie alta. pt ca difera foarte mult temperatura aerului.

La masinile noi ce crezi ca face debimetrul? ... masoara cat aer iti intra in motor? Total gresit! Iti masoara doar temperatura aerului ... si la fiecare valoarea a temp stie din calculator cum are loc arderea si iti potriveste amestecul benzina pentru optim.

 

Stii macar care e rolul unui intercooler intr-un sistem turbo ... ca putea foarte bine sa bage aerul direct fierbinte din turbina in motor si putere ciuciu. Doar aduce aerul din fierbinte (pt ca turbina e montata pe evacuare) spre o temperatura mai mica.

1.Nu ai dreptate. Debitmetrul iti masoara cantitatea de aer care intra in admisie.

2. Intradevar turbina e invartita de gazele arse , dar aceasta invarte la randul ei un compresor care baga aer de afara. Scopul intercooler-ului este intradevar de a racii aerul, dar raceste aerul caruia datorita comprimarii ii creste temperatura. La presiuni de supra-alimentare mici (~03. bar) nu este strict necesara montarea unui intercooler.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un Volvo S80 T6, 2.8 BiTurbo, 250km/h viteza maxima scrisa in talon, si nu mergea mai tare de 210 <_< M-am enervat si l-am vandut, ca atata mergea si primul BMW pe care l-am avut, un 318 din 1985 :) Edited by razvanduta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.