Jump to content

Nivel lichid racire


eemerge

Recommended Posts

salut,

 

am si eu o mica nelamurire cu nivelul corect al lichidului de racire din vasu de expansiune. masina e un 320d din 2008. Fiind mai greu de cap, nu sunt sigur daca am inteles bine din schema de pe vas cum terbuie sa fie cele 2 'buline' de pe indicatorul nivelului. Momentan ambele sunt 'inauntru' gatului vasului, dar nu cu mult..cea de sus e doar un pic intrata , si din cate am inteles eu ar trebui sa fie in afara...

 

Daca paote cineva sa-mi explice mai clar (eventual niste poze, asa mai ca la neavizati <_<) .....

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

completezi incet (cu motorul rece!!!) pana se ridica si a doua "bulina". Te opresti din turnat, pui busonul si gata. Mai verifici din cand in cand (tot cu motorul rece) daca se pastreaza nivelul.

Ti-am raspuns asa cum ai cerut!

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu este adevarat... Nivelul lichidului de racire trebuie sa fie la minim atunci cand motorul este rece.... Daca il pui la maxim odata cu cresterea temperaturii antigelului sau apa ce folosesti tu o sa creasca si presiunea si risti sa patesti k mine sa iti sar vreun furtun de la motor la radiator... Deci cand ii pui antigelulu sa fie la minim si daca mai e nevoie mai completezi la primul drum...
Link to comment
Share on other sites

Nu este adevarat... Nivelul lichidului de racire trebuie sa fie la minim atunci cand motorul este rece.... Daca il pui la maxim odata cu cresterea temperaturii antigelului sau apa ce folosesti tu o sa creasca si presiunea si risti sa patesti k mine sa iti sar vreun furtun de la motor la radiator... Deci cand ii pui antigelulu sa fie la minim si daca mai e nevoie mai completezi la primul drum...

 

 

Eu zic ca are dreptate cel care a zis ca trebuie sa fie la max cand este rece.Facem un poll? <_<

Link to comment
Share on other sites

La mine se intampla ceva destul de ciudat. Poate ma puteti ajuta.

 

Cu vreo 1200 km in urma...daca pot sa spun asa... s-a aprins "lampa" de nivel scazut la lichid racire. Am citit in carte cum se verifica nivelul si pana unde se completeaza. Am completat la rece cu apa distilata si intr-adevar au intrat in jur de 800 ml. Nu stiu daca am facut bine ca am completat numai cu apa...dar asta mi-a fost cel mai la indemana fiind plecat la vreo 600 km de casa. Totul a fost OK pana acum vreo 200 km cand intr-o zi dupa vreo 3 zile in care nu circulasem cu masina, mi s-a aprins dinnou lampa respectiva chiar la pornire. Am oprit imediat ca sa evit incalzirea si am verificat nivelul de lichid. Totul era OK, nivelul bun. Am pornit dinnou lampa a mai stat aprinsa vreo 10 sec apoi s-a stins dar s-a aprins dinnou dupa ce am parcurs primii 20-30 metri prin parcare si a ramas aprinsa pana a ajuns temperatura pe la 1/3 (daca pot sa spun asa) din distanta intre min si max la temperatura. Din acel moment nu s-a mai aprins. Acelasi lucru s-a intamplat si zilele trecute, de 2 ori chiar in aceeasi zii la distanta de cateva ore, cand iarasi la pornire s-a aprins iar cand temperatura a ajuns la nivelul mentionat mai sus lampa s-a stins si asa a ramas.

Ce parere aveti? Ce poate fii?

 

Multumesc si scuze daca e nepotrivita "lipirea" problemei mele la topicul acesta, dar am considerat ca problema mea este cam in aceeasi zona...nivel lichid racire.

Link to comment
Share on other sites

Mersi pt raspunsuri tuturor, pana la urma am pus cam cum a zis DanS...sa iasa un pic bila de sus deasupra..si am si facut un drum weekendul asta, si no problems so far , deci cred ca e ok <_< cred ca gasisem si o poza pe undeva pe net unde arata cam cum trebuie sa fie, dar din pacate nu mai stiu link-ul :)
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema...din cand cand in cand(indiferent daca e motorul rece sau cald) se aprinde senzorul in bord cum ca ar fi scazut nivelul lichidului de racire,insa am verificat si nivelul este la maxim.Becul sta aprins aproximativ 10-15 secunde dupa care se stinge.Temperatura nu depaseste niciodata 90 de grade...acul sta exact la mijloc,banuiesc ca daca nu as avea antigel si apa distilata cat trebuie s-ar supraincalzi si motorul...am facut si drumuri mai lungi de 700-800 de km si nici o problema,acul nu trece de jumatate,doar ca se aprinde cateodata senzorul ala si e stresant.De la ce ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

la mine cu motorul oprit si rece sta indicatorul ala sus la maxim .

La mine sigur functioneaza cum trebuie...cand e rece sta pe albastru si creste progresiv in 3-4 minute de mers pana la mijloc,unde trebuie sa fie.Ma gandesc sa nu fie stricat senzorul ala care indica nivelul lichidului si de aia se aprinde asa de nebun.Banuiesc ca daca nu as avea destul antigel ar sta aprins incontinuu pana la remedierea problemei,dar la mine se aprinde o data la 2-3 zile si sta aprins doar 10- 15 secunde dupa cum am mai zis.

Edited by ktL745
Link to comment
Share on other sites

la mine cu motorul oprit si rece sta indicatorul ala sus la maxim .

La mine sigur functioneaza cum trebuie...cand e rece sta pe albastru si creste progresiv in 3-4 minute de mers pana la mijloc,unde trebuie sa fie.Ma gandesc sa nu fie stricat senzorul ala care indica nivelul lichidului si de aia se aprinde asa de nebun.Banuiesc ca daca nu as avea destul antigel ar sta aprins incontinuu pana la remedierea problemei,dar la mine se aprinde o data la 2-3 zile si sta aprins doar 10- 15 secunde dupa cum am mai zis.

 

la mine nu s-a aprins niciodata becul de avertizare .... (nici macar nu stiu care este, si nici nu vreau sa stiu <_< )

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu sunt singurul care are "belele" cu senzorul de nivel lichid racire, care se pare ca isi face de cap.

 

Ieri am facut un test: inainte sa pornesc motorul am ridicat capota si am verificat nivelul. Era la maxim. Am pornit si am plecat din parcare. Dupa 300 m parcursi s-a aprins lampa in bord. Am tras rapid pe dreapta, am oprit motorul si am verificat dinnou nivelul (motorul nu se incalzise deloc inca). Acum nivelul era ceva mai jos, adica "joja" respectiva nu mai era la maxim in afara ci era cam 1 cm in interior. Este normal??? Sa fie asta defapt temperatura la care se face nivelul? Am pus capacul inapoi si am pornit. Lampa nu s-a mai aprins pe toata durata deplasarii (vreo 25-30 km) care a avut mai multe opriri si porniri de motor la intervale mici de timp (3-7 min).

Nu mai stiu ce sa cred. O fii senzorul nebun de cap!?

 

Multumesc anticipat celor care-mi vor da un sfat.

Edited by Laser
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.