Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Valva Disa 530i E60


Recommended Posts

salutare, poate sa ma lamureasca cineva si pe mine????

 

de ceva timp incoace mai bine spus decand am schimbat benzina cea de romania cu cea de italia nui mai place peste 4000de ture...smuceste de numa si are pierderi de putere,...

am citit pe undeva ca astea ar fi si simtomele membrana rupta la valva disa, unde este situata mai exact aceasta valva la motorul E60 530i

 

se poate verifica pe masina daca este sau nu defecta???

 

 

uitasem sa precizez ca turometrul in relanti variaza....la treaba asta cineva imi spunea ca se poate sa fie obosita una dintre bobine si deacea sa varieze turometrul!!!

 

pe tester sunt toate bune si frumoase <_<

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

uitasem sa precizez ca turometrul in relanti variaza....la treaba asta cineva imi spunea ca se poate sa fie obosita una dintre bobine si deacea sa varieze turometrul!!!

 

Cred ca e destul de usor sa-ti dai seama daca variaza doar ceasul sau chiar turatia motorului. Simti ca tremura?

Link to comment
Share on other sites

uitasem sa precizez ca turometrul in relanti variaza....la treaba asta cineva imi spunea ca se poate sa fie obosita una dintre bobine si deacea sa varieze turometrul!!!

 

Cred ca e destul de usor sa-ti dai seama daca variaza doar ceasul sau chiar turatia motorului. Simti ca tremura?

 

pe ceas turometri variaza undeva la o liniuta, se simte si pe motor bineinteles

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Problema este permanenta?

 

 

da!!! este permanenta....chiar am tot testat-o zilele aste...si am observat chiar azi o chestie... daca accelerez brutal pana peste 4000 ture.. intrerupe la 4000... iar daca o iau normal si accelerez cumva sa zic normal si trec peste 4000 nu face deloc!!!!

Link to comment
Share on other sites

Deconecteaza senzorul de nivel pentru ulei si incearca.Nu zic sigur ca este de acolo, este o idee.

 

Sa il deconectez si sa incerc cu mufa scoasa??? ce legatura are?? unde este mai exactr senzorul asta??

 

 

 

am desfacut valva si am vazut ca este destul de multa depunere de calamina pe clapeta.... ma gandesc ca si in interiorul galeriei de admisie este la fel plin de calamina....se poate curata cumva admisia??? sunt ceva solutii de curatat???

Link to comment
Share on other sites

Este pe baia de ulei.Nu stiu exact care este legatura insa asa am citit pe un forum american, ca de acolo este posibil sa fie o problema.

ps

 

Daca nu se rezolva problema incearca un update de soft.Este posibil sa ajute.

Valva DISA poate provoca un zgomot care influenteaza senzorii de detonatie, astfel apare pierderea de putere.

Asta ar fi o explicatie.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.