Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Nu porneste


Recommended Posts

E34 din 1991, motor M50 24 v, fara vanos. A crapat distributia, avand o masina identica pt. piese, am schimbat motorul cu totul, acesta fiind identic. Pur si simplu nu vrea sa porneasca, pe doua testere a aratat erori zero, am incercat cu ambele calculatoare, au fost schimbati toti senzorii, reamintesc faptul ca am la dispozitie piese de pe doua motoare, am schimbat si bateria... nimic. Nu da scanteie si nu da drumul la pompa de benzina. La doua service-uri se ridica din umeri pana acum.

Sunt debusolat cu totul. A mai patit cineva asa ceva? :bashwall: Rog ajutor, simt ca explodez si mai ramane sa ii bag un chibrit aprins in rezervor ca sa porneasca de tot. :) <_<

Link to comment
Share on other sites

Motorul pe care l-am pus acum mergea impecabil, nu vad de ce sa verific distributia. Sezorii de la vibrochen au functionat perfect pe ambele motoare pana sa fac transplantul, am incercat cu ambii, la fel cu cei de la ax came. Mai pe scurt, ambele motoare au mers bine, pana sa se intample necazul cu distributia.
Link to comment
Share on other sites

Motorul pe care l-am pus acum mergea impecabil, nu vad de ce sa verific distributia. Sezorii de la vibrochen au functionat perfect pe ambele motoare pana sa fac transplantul, am incercat cu ambii, la fel cu cei de la ax came. Mai pe scurt, ambele motoare au mers bine, pana sa se intample necazul cu distributia.

 

Pai nu stiu ce ai facut tu acolo, ti-am dat si eu niste idei. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ok, asta si cer, niste idei, poate a mai patit cineva. Astept sa vad ce imi mai zice luni la cel de al doilea service, sper sa primesc vestea cea buna. Calculatoarele le-am inversat si inainte intre ele si ambele motoare au mers cu calculatoarele inversate.
Link to comment
Share on other sites

probleme electrice

exista nste relee care se cupleaza cand cheia trece pe motor si alimenteaza controlerul motor, pompa benzina etc.

de asemenea mai au si sigurante in serie cu ele pe caile astea, pot fi arse.

mai pot fi fire desfacute cum ai umblat de ai schimbat motorul.

dc nu ai schinteie , pompa benzina, at controlerul nu este alimentat.

dc ai 2 masini poti pur si simplu schimba releele, sigurantele cu celelalte, dar achimbale pe rand ca sati dai seama care e defect sa le poti folosi pe celelalte, dc asta nu rezolva inseamna ca ai fire desfacute, treb sa fie acolo in zona compartiment motor ca acolo ai umblat.

Link to comment
Share on other sites

Nu da scanteie si nici pompa nu alimenteaza, pompa pe direct porneste.. Am schimbat releele si nimic. Din cate stiu, doar a demufat , a pus motorul si a mufat la loc, nu a umblat la inceput in zona calculatorului. Nu imi dau seama ce fir nu a fost pus la loc in zona motorului.
Link to comment
Share on other sites

Asta cu firul de masa am patit-o eu mai de mult, la un transplant. Am pus unul, dar nu era sanatos si nu invartea electromotorul. Il dadeam jos, il porneam pe banc, mergea. Il puneam pe motor... pauza.

 

La tine se invarte cand dai la cheie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.