Jump to content

imi mananca apa la greu


trink

Recommended Posts

am o mare problema de ceva timp si nu imi dau seama ce se intampla am fost si pe la mecanici ,,iscusiti'' si fiecare cu parerea lui.la trei zile imi mananca toata apa uneori daca merg mai mult prin oras la 2 zile pun apa vreo 3 litrii. se incinge ca dreaq si zilele trecut fara sa imi dau seama am desfacut busonu si gheizer m-am si oparit. termostatul e ok l-am schimbat primul , vascocuplajul e ok l-am schimbat si pe ala radiatorul nu curge si nu am nici o pierdere de apa am verificat. eu banuiesc si mi-a zis si un mecanic ca e garnitura arsa. tind sa cred ca asa e pt ca am avut o pierdere de ulei pe la capacul de culbutori si la un moment dat am verificat uleiul si eram aproape pe gol . nu stiu cat am mers asa dar nu se incingea si nu facea figuri. am schimbat imediat uleiul si a inceput incet incet sa imi apara problema. daca ati patit asa sau stiti ceva help me.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai verificat si nu pierde pe nicaieri inseamna ca ori este garnitura arsa ori chiulasa crapata.

 

de pierdut nu pierde , am vazut pe forum ca sunt niste conducte prin spatele motorului dar ar trebui sa picure pe undeva daca ar pierde pe acolo nu ?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai verificat si nu pierde pe nicaieri inseamna ca ori este garnitura arsa ori chiulasa crapata.

 

de pierdut nu pierde , am vazut pe forum ca sunt niste conducte prin spatele motorului dar ar trebui sa picure pe undeva daca ar pierde pe acolo nu ?

 

 

Nu asa, trebuie sa verifici instalatia sub presiune.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai verificat si nu pierde pe nicaieri inseamna ca ori este garnitura arsa ori chiulasa crapata.

 

de pierdut nu pierde , am vazut pe forum ca sunt niste conducte prin spatele motorului dar ar trebui sa picure pe undeva daca ar pierde pe acolo nu ?

 

 

Nu asa, trebuie sa verifici instalatia sub presiune.

 

dar de ce se incinge asa rau?

Link to comment
Share on other sites

fiindca nu are cu ce sa se raceasca. Sau daca completezi nivelul tot se incinge?

 

nu se mai incinge daia zic ca mananca apa. si cum o verific eu sub presiune? presiune face in vas si multa...

Edited by trink
Link to comment
Share on other sites

am o mare problema de ceva timp si nu imi dau seama ce se intampla am fost si pe la mecanici ,,iscusiti'' si fiecare cu parerea lui.la trei zile imi mananca toata apa uneori daca merg mai mult prin oras la 2 zile pun apa vreo 3 litrii. se incinge ca dreaq si zilele trecut fara sa imi dau seama am desfacut busonu si gheizer m-am si oparit. termostatul e ok l-am schimbat primul , vascocuplajul e ok l-am schimbat si pe ala radiatorul nu curge si nu am nici o pierdere de apa am verificat. eu banuiesc si mi-a zis si un mecanic ca e garnitura arsa. tind sa cred ca asa e pt ca am avut o pierdere de ulei pe la capacul de culbutori si la un moment dat am verificat uleiul si eram aproape pe gol . nu stiu cat am mers asa dar nu se incingea si nu facea figuri. am schimbat imediat uleiul si a inceput incet incet sa imi apara problema. daca ati patit asa sau stiti ceva help me.

 

Am avut aceeasi problema la una din fostele masini, un Golf 2. Iti scoate fum alb pe teava de esapament?

 

Prima greseala este ca ii pui doar apa in vasul de racire. Amesteca cu antigel, altfel apa la temeperatura inalta a motorului o pierzi f repede pt ca se evapora.

 

Si eu completam apa din 2 in 2 zile. Pana la urma i-am dat de cap. garnitura de _chiulasa_ arsa si fisura in blocul motor. Am schimbat motorul cu totul, altul second.

 

Verifica daca ai fum alb pe esapament, fum alb in acest caz inseamna gaze de esapament si aburi, pentru ca se amesteca apa cu benzina datorita garniturii sau fisurii in bloc si normal ca scoate aburi.

 

Sper sa ma insel, dar verifica!

Link to comment
Share on other sites

acu iti spun din proprie experienta

verifica daca scoate aburi pe esapament

daca scoate sigur este dusa garnitura

daca mai si porneste brutal sau cu zgomot dur atunci mai ai si fisura in chiulasa

dar pot sa te invat cum sa vezi daca iti baga apa in capul pistonului

scoti cate o bujie pe rand

scoti de la cilindrul 1 si dai o data scurt la automat

si vezi daca arunca apa

si tot asa pe rand

asa aflii daca e dusa _chiulasa_ sau garnitura de preferat ar fi sa ai pe cineva care sa dea la automat

Edited by baubau
Link to comment
Share on other sites

am o mare problema de ceva timp si nu imi dau seama ce se intampla am fost si pe la mecanici ,,iscusiti'' si fiecare cu parerea lui.la trei zile imi mananca toata apa uneori daca merg mai mult prin oras la 2 zile pun apa vreo 3 litrii. se incinge ca dreaq si zilele trecut fara sa imi dau seama am desfacut busonu si gheizer m-am si oparit. termostatul e ok l-am schimbat primul , vascocuplajul e ok l-am schimbat si pe ala radiatorul nu curge si nu am nici o pierdere de apa am verificat. eu banuiesc si mi-a zis si un mecanic ca e garnitura arsa. tind sa cred ca asa e pt ca am avut o pierdere de ulei pe la capacul de culbutori si la un moment dat am verificat uleiul si eram aproape pe gol . nu stiu cat am mers asa dar nu se incingea si nu facea figuri. am schimbat imediat uleiul si a inceput incet incet sa imi apara problema. daca ati patit asa sau stiti ceva help me.

 

baga mana in spatele motorului, si la chiulasa ai un cot de plastic..nu cumva dai de ceva umezeala pe acolo? si o pulbere albicioasa?

Link to comment
Share on other sites

am o mare problema de ceva timp si nu imi dau seama ce se intampla am fost si pe la mecanici ,,iscusiti'' si fiecare cu parerea lui.la trei zile imi mananca toata apa uneori daca merg mai mult prin oras la 2 zile pun apa vreo 3 litrii. se incinge ca dreaq si zilele trecut fara sa imi dau seama am desfacut busonu si gheizer m-am si oparit. termostatul e ok l-am schimbat primul , vascocuplajul e ok l-am schimbat si pe ala radiatorul nu curge si nu am nici o pierdere de apa am verificat. eu banuiesc si mi-a zis si un mecanic ca e garnitura arsa. tind sa cred ca asa e pt ca am avut o pierdere de ulei pe la capacul de culbutori si la un moment dat am verificat uleiul si eram aproape pe gol . nu stiu cat am mers asa dar nu se incingea si nu facea figuri. am schimbat imediat uleiul si a inceput incet incet sa imi apara problema. daca ati patit asa sau stiti ceva help me.

termostatul a fost nou?

vasco nou?

pompa de apa?

poate un furtun fisurat?

Link to comment
Share on other sites

mie cand mi-au dat jos admisia nu mi-au strans bine un furtun, undeva prin spatele motorului si tot asa pierdeam apa dar pe dedesubt nimic urme. pana intr-o zi cand parcam masina si am vazut ca picura ceva si cand am pus mana pe acel furtun si l-amm miscat un pic a inceput sa tasneasca apa. l-am lasat pana s-a potolit apoi am strans colierul si gata. nimic de atunci.
Link to comment
Share on other sites

fum alb nu scoate apa pe esapament nu scoate de tras ...na acum e psihologica treaba mie mi se pare ca nu mai trage la fel vasco si termostat nou mecanic bun m-am uita la ea si nu picura acum nu stiu sa ma duc sa testez sub presiune instalatia. cum imi mai pot da seama daca e _chiulasa_ de vina?
Link to comment
Share on other sites

am o mare problema de ceva timp si nu imi dau seama ce se intampla am fost si pe la mecanici ,,iscusiti'' si fiecare cu parerea lui.la trei zile imi mananca toata apa uneori daca merg mai mult prin oras la 2 zile pun apa vreo 3 litrii. se incinge ca dreaq si zilele trecut fara sa imi dau seama am desfacut busonu si gheizer m-am si oparit. termostatul e ok l-am schimbat primul , vascocuplajul e ok l-am schimbat si pe ala radiatorul nu curge si nu am nici o pierdere de apa am verificat. eu banuiesc si mi-a zis si un mecanic ca e garnitura arsa. tind sa cred ca asa e pt ca am avut o pierdere de ulei pe la capacul de culbutori si la un moment dat am verificat uleiul si eram aproape pe gol . nu stiu cat am mers asa dar nu se incingea si nu facea figuri. am schimbat imediat uleiul si a inceput incet incet sa imi apara problema. daca ati patit asa sau stiti ceva help me.

 

 

 

Am patit si eu astazi acelasi lucru din cauza unui mare tzepar de mecanic de pe acest forum si foarte bine cunoscut in "anumite medii "....

 

A trebuit sa-mi dea motorul jos si pe langa faptul ca m-a tzinut doua luni fara masina , mi-a spart doua radiatoare , mi-a dat masina fara ca radiatorul sa fie aerisit si o gramada de plastice puse in punga cu tot cu suruburi ( unele de la caseta de directie de pilda ) , a binevoit sa-mi schimbe fara stirea mea caloriferul de clima cu altul lipit cu GUMA DE MESTECAT !!!! Pare incredibil nu ? ( plus alte amanunte de care nu mai amintesc...)

 

Nu vreau sa-i dau numele.... Se va recunoaste singur din povestire

 

Si uite asa azi mi-am alimentat radiatorul cu apa din Fantana Miorita..... ( Si nu e o gluma )

 

 

Vezi sa nu-ti pice si tie tot pe la caloriferul ala de clima.... E pus usor sub parbriz si intra un furtun sau doua in el in functie de clima sau aer...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

am o mare problema de ceva timp si nu imi dau seama ce se intampla am fost si pe la mecanici ,,iscusiti'' si fiecare cu parerea lui.la trei zile imi mananca toata apa uneori daca merg mai mult prin oras la 2 zile pun apa vreo 3 litrii. se incinge ca dreaq si zilele trecut fara sa imi dau seama am desfacut busonu si gheizer m-am si oparit. termostatul e ok l-am schimbat primul , vascocuplajul e ok l-am schimbat si pe ala radiatorul nu curge si nu am nici o pierdere de apa am verificat. eu banuiesc si mi-a zis si un mecanic ca e garnitura arsa. tind sa cred ca asa e pt ca am avut o pierdere de ulei pe la capacul de culbutori si la un moment dat am verificat uleiul si eram aproape pe gol . nu stiu cat am mers asa dar nu se incingea si nu facea figuri. am schimbat imediat uleiul si a inceput incet incet sa imi apara problema. daca ati patit asa sau stiti ceva help me.

 

 

 

Am patit si eu astazi acelasi lucru din cauza unui mare tzepar de mecanic de pe acest forum si foarte bine cunoscut in "anumite medii "....

 

A trebuit sa-mi dea motorul jos si pe langa faptul ca m-a tzinut doua luni fara masina , mi-a spart doua radiatoare , mi-a dat masina fara ca radiatorul sa fie aerisit si o gramada de plastice puse in punga cu tot cu suruburi ( unele de la caseta de directie de pilda ) , a binevoit sa-mi schimbe fara stirea mea caloriferul de clima cu altul lipit cu GUMA DE MESTECAT !!!! Pare incredibil nu ? ( plus alte amanunte de care nu mai amintesc...)

 

Nu vreau sa-i dau numele.... Se va recunoaste singur din povestire

 

Si uite asa azi mi-am alimentat radiatorul cu apa din Fantana Miorita..... ( Si nu e o gluma )

 

 

Vezi sa nu-ti pice si tie tot pe la caloriferul ala de clima.... E pus usor sub parbriz si intra un furtun sau doua in el in functie de clima sau aer...

 

naspa frate , dar eu nu am clima sau aer...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.