Jump to content

318d Intrebari


Bogdan-P

Recommended Posts

Salut,

Vreau sa cumpar un E46 318d din 2002 si ar avea cateva bube, poate a mai patit cineva si as vrea sa stiu cam care sunt solutiile si costurile.

- La pornire, dupa ce motorul porneste se mai aude inca cateva secunde un harait destul de puternic de undeva din fata.

- La oprire tremura destul de rau si parca si tacane ceva.

- Becul de ulei i se aprinde uneori la pornire dar se stinge dupa 10-20 de sec, uleiul pe joja este ok.

- Ambreajul tine peste jumatate in sus, semn de uzura? cam cat ar fi un kit de ambreaj? masina are 101.000 reali.

- Si are senzorul de airbag de la scaunul dreapta dus, cam cat ar costa?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

un kit ambreiaj costa cam 1100 RON/original. la restul nu stiu sa iti raspund corect...

are cam multe bube, poate nu ar trebui sa il cumperi...sau e pretul foarte mic?

 

mai bine cauta un 320d decat un 318d...parerea mea.

bafta!

Link to comment
Share on other sites

un kit ambreiaj costa cam 1100 RON/original. la restul nu stiu sa iti raspund corect...

are cam multe bube, poate nu ar trebui sa il cumperi...sau e pretul foarte mic?

 

mai bine cauta un 320d decat un 318d...parerea mea.

bafta!

 

Este pretul mic si masina in rest bine intretinuta, ceea ce mi se pare f aiurea este ca tipul a fost cu ea de cand a adus-o numai la AB si ce-i de acolo nu i-au zis nimic ca ar avea stricat la ea.... tipul nu se pricepe deloc.

Link to comment
Share on other sites

- La oprire tremura destul de rau si parca si tacane ceva.

 

tampoanele motor 50E bucata

 

-Ambreajul tine peste jumatate in sus, semn de uzura? cam cat ar fi un kit de ambreaj? masina are 101.000 reali.

 

De unde stii ca sunt reali? eu nu as baga mana in foc un kit ambreiaj pe original ajunge pe la 12 mil.

 

- Si are senzorul de airbag de la scaunul dreapta dus, cam cat ar costa?

vreo 100E

 

Ps: la ce bani l-ai gasit ? ti-a dat ceva detalii cum ca are 101.000 reali si deja are probleme la ambreiaj.. la tampoane ? eu am aprox 172k de km si nu am probleme la ambreiaj. tampoanele le-am schimbat si eu, dar alea sunt din cauciuc si se uzeaza in timp

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

- La oprire tremura destul de rau si parca si tacane ceva.

 

tampoanele motor 50E bucata

 

-Ambreajul tine peste jumatate in sus, semn de uzura? cam cat ar fi un kit de ambreaj? masina are 101.000 reali.

 

De unde stii ca sunt reali? eu nu as baga mana in foc un kit ambreiaj pe original ajunge pe la 12 mil.

 

- Si are senzorul de airbag de la scaunul dreapta dus, cam cat ar costa?

vreo 100E

 

Ps: la ce bani l-ai gasit ? ti-a dat ceva detalii cum ca are 101.000 reali si deja are probleme la ambreiaj.. la tampoane ? eu am aprox 172k de km si nu am probleme la ambreiaj. tampoanele le-am schimbat si eu, dar alea sunt din cauciuc si se uzeaza in timp

 

 

Este un prieten, a adus masina in 2005 din Belgia(reprezentanta Bmw) la 56.000km(carte service acolo) doar ca tipul nu prea le are cu condusul, in ultimul timp a inceput sa mearga mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Cum ar fi, cum n-ar fi, e masina sh, de bagat in ea tot o sa bagi la achizitionare, preventiv, sa stai tu linistit(ulei, filtre, placute, etc , ma rog, daca e cazul). Acum, ideea e ca daca mai are si alte defecte... Dar depinde si de pretul de achizitie.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Vreau sa cumpar un E46 318d din 2002 si ar avea cateva bube, poate a mai patit cineva si as vrea sa stiu cam care sunt solutiile si costurile.

- La pornire, dupa ce motorul porneste se mai aude inca cateva secunde un harait destul de puternic de undeva din fata.

- La oprire tremura destul de rau si parca si tacane ceva.

- Becul de ulei i se aprinde uneori la pornire dar se stinge dupa 10-20 de sec, uleiul pe joja este ok.

- Ambreajul tine peste jumatate in sus, semn de uzura? cam cat ar fi un kit de ambreaj? masina are 101.000 reali.

- Si are senzorul de airbag de la scaunul dreapta dus, cam cat ar costa?

 

multumesc

 

1 si 2...zgomotul si tremuratul poate fi de la tampoane. Insa nu stiu de ce zgomotul persista cateva secunde dupa.

3. E senzorul dus. La fel facea si la mine...nu are absolut nimic motorul...cu 2 mil ilocuiesti senzorul.

4. La 318d ambreiajul tine mai sus de jumatate. Sistemul este hidraulic si oricat de uzat sau nou ar fi el tot acolo tine...este auto-ajsutabil asa ca nu ai cum sa-ti dai seama cat de uzat este in functie de punctul in care prinde...aia era la sistemul pe cablu.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Vreau sa cumpar un E46 318d din 2002 si ar avea cateva bube, poate a mai patit cineva si as vrea sa stiu cam care sunt solutiile si costurile.

- La pornire, dupa ce motorul porneste se mai aude inca cateva secunde un harait destul de puternic de undeva din fata.

- La oprire tremura destul de rau si parca si tacane ceva.

- Becul de ulei i se aprinde uneori la pornire dar se stinge dupa 10-20 de sec, uleiul pe joja este ok.

- Ambreajul tine peste jumatate in sus, semn de uzura? cam cat ar fi un kit de ambreaj? masina are 101.000 reali.

- Si are senzorul de airbag de la scaunul dreapta dus, cam cat ar costa?

 

multumesc

 

1 si 2...zgomotul si tremuratul poate fi de la tampoane. Insa nu stiu de ce zgomotul persista cateva secunde dupa.

3. E senzorul dus. La fel facea si la mine...nu are absolut nimic motorul...cu 2 mil ilocuiesti senzorul.

4. La 318d ambreiajul tine mai sus de jumatate. Sistemul este hidraulic si oricat de uzat sau nou ar fi el tot acolo tine...este auto-ajsutabil asa ca nu ai cum sa-ti dai seama cat de uzat este in functie de punctul in care prinde...aia era la sistemul pe cablu.

 

Ok, multumesc mult.

 

Cum ar fi, cum n-ar fi, e masina sh, de bagat in ea tot o sa bagi la achizitionare, preventiv, sa stai tu linistit(ulei, filtre, placute, etc , ma rog, daca e cazul). Acum, ideea e ca daca mai are si alte defecte... Dar depinde si de pretul de achizitie.

 

Nu mi-e de bagat bani in ea, stiu ce insemna masina sh, pe asta vreau sa o iau pentru ca o stiu de cand a adus-o si tipul a avut grija de ea(ultima revizie in toamna la AB + schimbat curele si role) doar ca sunt unele chichite marunte care au rezolvare rapida, de ex cum este cu senzorul de ulei dupa cum zicea f1bogdan.

 

Daca te int sa achiziotionezi un 318d am si eu unul la vanzare la care am schimbat o gramada de piese care sunt in garantie.

 

De curiozitate ce pret are masina?

Link to comment
Share on other sites

11.500E din 11.2004, prima inmatriculare 12.2004 in germania unic proprietar in romania am schimbat multe la masina unele la bmw, altele nu, majoritatea pieselor in garantie

 

turbina, bucse bara stabilizatoare fata+spate, ambele brate+bucse pe fata schimbate, unul a fost recent schimbat iar pe garantia de la BMW avea joc, bielete directie + bielete antiruliu, bucse tirant pe spate, amortizoare spate sachs in garantie 2 ani,tampoane motor ambele, fulia motor, uleiu e schimbat recent cu filtre tot, filtru de motorina e schimbat iar recent.. cam atat din ce imi mai aduc aminte

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca daca eu dau 7000 pe asta este bine <_<

Depinde de dotari si de an. Nr de km e irelevant atunci cand vorbim de masina intretinuta ca la carte. Prin Germania am dat peste multe masini cu 100.000 km, reali si verificabili insa chinuite si neingrijite. Eu am luat-o de exemplu cu 8900 de acolo si e din 8/2004, 127.000km. Dotarile sunt medii. Cea de care vorbesti tu daca e cu doi ani mai veche si are dotari la fel medii, atunci 7000 e un pret ok desi mi se pare cam mic. Insa avand in vedere piata actuala spun ca e ok. Ma gandesc ca la 11.500 masina lui ins1dez este f bine dotata si foarte bine intretinuta, caz in care pretul se justifica daca esti realist si stii sa apreciezi o masina ingrijita! Depinde si de cine cumpara masina. Eu am dat un 525d peste pretul pietei unui prieten insa omul stia ce a cumparat si drept dovada la 250.000km masina merge la fel de bine ca si cand am adus-o la 120.000! Sunt multi insa care nu au la cine sa dea masina si avand in vedere si criza ajung la pret de dumping. Insa drept concluzie finala eu spun ca e OK pretul. Sa o pui si pe un tester pentru siguranta!

 

A si...ignora balariile unora ca 318d e numai jumatate de BMW. E o tampenie spusa de cei care nu au ce face. In felul asta ma pot lauda si eu prin oras cu un 530i(tot in familie) in fata celor cu 520d sau 520i ca au sferturi si jumatati de BMW-uri. 318d este o masina foarte buna pentru oras, mai ales pentru aglomeratie. Are un consum decent(sub 320d si aici nu ma intereseaza ce au de spus multi din detinatorii pentru ca am un prieten cu 320d si mergem zilnic pe acelasi drum cu acelasi stil de condus si vad diferenta de zi cu zi...nu e mare dar la un moment dat se simte) in astfel de conditii si ai si ceva din sportivitatea BMW cand vine vorba de manevrabilitate. Totul depinde de cum vei folosi masina. Daca esti dispus la un consum putin mai mare pentru a castiga mai multa sportivitate atunci sunt de acord cu MikaD, un 320d este mai bun pentru tine. Daca vrei ceva intre 320d si 318d poti face o remapare sau sa inlocuiesti turbina. Tine cont 320d si 318 au fix acelasi motor, diferenta constand in turbina si soft. Bafta!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca daca eu dau 7000 pe asta este bine <_<

Depinde de dotari si de an. Nr de km e irelevant atunci cand vorbim de masina intretinuta ca la carte. Prin Germania am dat peste multe masini cu 100.000 km, reali si verificabili insa chinuite si neingrijite. Eu am luat-o de exemplu cu 8900 de acolo si e din 8/2004, 127.000km. Dotarile sunt medii. Cea de care vorbesti tu daca e cu doi ani mai veche si are dotari la fel medii, atunci 7000 e un pret ok desi mi se pare cam mic. Insa avand in vedere piata actuala spun ca e ok. Ma gandesc ca la 11.500 masina lui ins1dez este f bine dotata si foarte bine intretinuta, caz in care pretul se justifica daca esti realist si stii sa apreciezi o masina ingrijita! Depinde si de cine cumpara masina. Eu am dat un 525d peste pretul pietei unui prieten insa omul stia ce a cumparat si drept dovada la 250.000km masina merge la fel de bine ca si cand am adus-o la 120.000! Sunt multi insa care nu au la cine sa dea masina si avand in vedere si criza ajung la pret de dumping. Insa drept concluzie finala eu spun ca e OK pretul. Sa o pui si pe un tester pentru siguranta!

 

A si...ignora balariile unora ca 318d e numai jumatate de BMW. E o tampenie spusa de cei care nu au ce face. In felul asta ma pot lauda si eu prin oras cu un 530i(tot in familie) in fata celor cu 520d sau 520i ca au sferturi si jumatati de BMW-uri. 318d este o masina foarte buna pentru oras, mai ales pentru aglomeratie. Are un consum decent(sub 320d si aici nu ma intereseaza ce au de spus multi din detinatorii pentru ca am un prieten cu 320d si mergem zilnic pe acelasi drum cu acelasi stil de condus si vad diferenta de zi cu zi...nu e mare dar la un moment dat se simte) in astfel de conditii si ai si ceva din sportivitatea BMW cand vine vorba de manevrabilitate. Totul depinde de cum vei folosi masina. Daca esti dispus la un consum putin mai mare pentru a castiga mai multa sportivitate atunci sunt de acord cu MikaD, un 320d este mai bun pentru tine. Daca vrei ceva intre 320d si 318d poti face o remapare sau sa inlocuiesti turbina. Tine cont 320d si 318 au fix acelasi motor, diferenta constand in turbina si soft. Bafta!

 

Stiu la ce te referi, astazi mi-am vandut si eu masina un 525d din 2000 tot cu 250.000 impecabila cu 6500 cu toate ca masina nu facea atat dar... decat sa stau si sa ma uit la ea.....

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...l=vand+bmw+525d

 

318 il iau temporar pana mai strang niste bani si pot sa-mi iau ceva calumea, il iau mai mult datorita pretului si faptului ca stiu masina, nu o iau de la un strain. Eu din cat am mers cu ea mi se pare f ok, evident motorul este mai galagios si nu alearga extraordinar dar mi se pare o masina de oras f buna.

Ca si dotari nu are cine stie ce:jante pe 15, clima, asc, 6 airbag, geamuri fata, radio cd.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca daca eu dau 7000 pe asta este bine <_<

Depinde de dotari si de an. Nr de km e irelevant atunci cand vorbim de masina intretinuta ca la carte. Prin Germania am dat peste multe masini cu 100.000 km, reali si verificabili insa chinuite si neingrijite. Eu am luat-o de exemplu cu 8900 de acolo si e din 8/2004, 127.000km. Dotarile sunt medii. Cea de care vorbesti tu daca e cu doi ani mai veche si are dotari la fel medii, atunci 7000 e un pret ok desi mi se pare cam mic. Insa avand in vedere piata actuala spun ca e ok. Ma gandesc ca la 11.500 masina lui ins1dez este f bine dotata si foarte bine intretinuta, caz in care pretul se justifica daca esti realist si stii sa apreciezi o masina ingrijita! Depinde si de cine cumpara masina. Eu am dat un 525d peste pretul pietei unui prieten insa omul stia ce a cumparat si drept dovada la 250.000km masina merge la fel de bine ca si cand am adus-o la 120.000! Sunt multi insa care nu au la cine sa dea masina si avand in vedere si criza ajung la pret de dumping. Insa drept concluzie finala eu spun ca e OK pretul. Sa o pui si pe un tester pentru siguranta!

 

A si...ignora balariile unora ca 318d e numai jumatate de BMW. E o tampenie spusa de cei care nu au ce face. In felul asta ma pot lauda si eu prin oras cu un 530i(tot in familie) in fata celor cu 520d sau 520i ca au sferturi si jumatati de BMW-uri. 318d este o masina foarte buna pentru oras, mai ales pentru aglomeratie. Are un consum decent(sub 320d si aici nu ma intereseaza ce au de spus multi din detinatorii pentru ca am un prieten cu 320d si mergem zilnic pe acelasi drum cu acelasi stil de condus si vad diferenta de zi cu zi...nu e mare dar la un moment dat se simte) in astfel de conditii si ai si ceva din sportivitatea BMW cand vine vorba de manevrabilitate. Totul depinde de cum vei folosi masina. Daca esti dispus la un consum putin mai mare pentru a castiga mai multa sportivitate atunci sunt de acord cu MikaD, un 320d este mai bun pentru tine. Daca vrei ceva intre 320d si 318d poti face o remapare sau sa inlocuiesti turbina. Tine cont 320d si 318 au fix acelasi motor, diferenta constand in turbina si soft. Bafta!

 

Stiu la ce te referi, astazi mi-am vandut si eu masina un 525d din 2000 tot cu 250.000 impecabila cu 6500 cu toate ca masina nu facea atat dar... decat sa stau si sa ma uit la ea.....

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...l=vand+bmw+525d

 

318 il iau temporar pana mai strang niste bani si pot sa-mi iau ceva calumea, il iau mai mult datorita pretului si faptului ca stiu masina, nu o iau de la un strain. Eu din cat am mers cu ea mi se pare f ok, evident motorul este mai galagios si nu alearga extraordinar dar mi se pare o masina de oras f buna.

Ca si dotari nu are cine stie ce:jante pe 15, clima, asc, 6 airbag, geamuri fata, radio cd.

Mda...eu zic ca e ok. Intradevar mai galagioasa putin decat 525d pentru ca e in 4 cilindri insa are destula forta pentru oras. Eu sunt multumit de ea. Am luat-o pentru oras in principal insa am facut si drumuri lungi si e foarte confortabila. Temporar e si la mine, am vrut sa vad cum e seria 3 la BMW. In primavara pleaca si a mea si ma gandesc la un E90!

Link to comment
Share on other sites

- La pornire, dupa ce motorul porneste se mai aude inca cateva secunde un harait destul de puternic de undeva din fata.

- La oprire tremura destul de rau si parca si tacane ceva.

- Becul de ulei i se aprinde uneori la pornire dar se stinge dupa 10-20 de sec, uleiul pe joja este ok.

 

-posibil de la electromotor

-cum au zis si colegii, probabil de la tampoane

-e dus senzorul de nivel ulei

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Nu este nici un senzor dus.Sta becul aprins pana ia ulei in rampa.Face si zgomot pana ia ulei.Chestia asta este specific la E46 318d.Ambreiajul asa tine el nu e nici o problema.Verifica tampoanele la motor.La mine trepideaza cand se opreste cu tampoane noi.Din punctul meu de vedere ca si posesor de 318d nu vad nici o problema.

Nu cred ca are rost sa schimbi plasa de sub scaunul pasager este o operatiune destul de complicata si costissitoare.Mai bine faci un montaj sa stingi becul si atat.Despre acesta problema gasesti pe forum.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Nu este nici un senzor dus.Sta becul aprins pana ia ulei in rampa.Face si zgomot pana ia ulei.Chestia asta este specific la E46 318d.Ambreiajul asa tine el nu e nici o problema.Verifica tampoanele la motor.La mine trepideaza cand se opreste cu tampoane noi.Din punctul meu de vedere ca si posesor de 318d nu vad nici o problema.

Nu cred ca are rost sa schimbi plasa de sub scaunul pasager este o operatiune destul de complicata si costissitoare.Mai bine faci un montaj sa stingi becul si atat.Despre acesta problema gasesti pe forum.

 

M-am linistit <_< pentru ca becul nu se aprinde tot timpul si daca sta aprins sta foarte putin iar azi am aflat ca a schimbat tampoanele anul trecut in toamna deci... asa este masina probabil. O sa caut sa anulez cumva senzorul ala daca zici ca este complicat de schimbat, dar daca fac asta airbag-ul o sa sara in caz de accident?

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici un senzor dus.Sta becul aprins pana ia ulei in rampa.Face si zgomot pana ia ulei.Chestia asta este specific la E46 318d.Ambreiajul asa tine el nu e nici o problema.Verifica tampoanele la motor.La mine trepideaza cand se opreste cu tampoane noi.Din punctul meu de vedere ca si posesor de 318d nu vad nici o problema.

Nu cred ca are rost sa schimbi plasa de sub scaunul pasager este o operatiune destul de complicata si costissitoare.Mai bine faci un montaj sa stingi becul si atat.Despre acesta problema gasesti pe forum.

Depinde. Daca si la el face la fel cum facea si la mine atunci e dus senzorul. La mine se aprindea de fiecare data la 15 secunde de la pornire si se stingea dupa inca 15 secunde de stat aprins pe culoarea galbena. A inceput sa faca asta dupa 5-6000 de km de rulat prin tara. Am inlocuit senzorul si nu mai face. De acord ca sta aprins pana urca uleiul in rampa insa mie nu mi se pare normal sa se aprinda dupa 15 secunde...adica totu bine imediat dupa pornire si abia dupa 30(15+15) de secunde uleiul urca complet?! Insa oricum acest lucru nu e absolut deloc grav...poate merge asa cu masina linistit doar sa mai verifice din cand in cand joja la ulei.

 

Cat despre airbag eu zic sa-l verifici sa fie OK airbag-ul in sine si daca totul e bine sa tai firul de la senzor. Nu garantez ca merge dar la frane asa am procedat la un prieten caruia ii picase senzorul. Initial l-am scos insa martorul statea aprins in bord si apoi i-am taiat firul si l-am innadit la loc, insa fara sa faca contact firele...si s-a stins! Inlocuirea e scumpa intradevar si nu-i ceva critic!

Link to comment
Share on other sites

Din ce spui tu ca "probleme" stai linistit nici una nu e de fapt problema. Si al meu tot asa facea la pornire cateva sec pana lua ulei pe tacheti, si la oprire se mai auzea un tacanit , ca si cum ar fi inchis vreo clapeta ceva. Senzorul din scaun e stricat la majoritatea BMW-urilor din cauza ca acea cutiuta e prea apropiata de podea si cei de la spalatorie o tot lovesc cu aspiratorul.

Cum ziceau si colegii e o masina excelenta de oras cu un consum rezonabil si manevrabila, si BMW 100% chiar la 116 cp.

Cand vad la ce preturi au ajuns, 7000! Ce sa mai zic c-am dat-o pe-a mea cu 11 000 , tot din 2002 anul trecut in septembrie,inainte sa cada piata. <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.