Jump to content

318d Intrebari


Bogdan-P

Recommended Posts

Din ce spui tu ca "probleme" stai linistit nici una nu e de fapt problema. Si al meu tot asa facea la pornire cateva sec pana lua ulei pe tacheti, si la oprire se mai auzea un tacanit , ca si cum ar fi inchis vreo clapeta ceva. Senzorul din scaun e stricat la majoritatea BMW-urilor din cauza ca acea cutiuta e prea apropiata de podea si cei de la spalatorie o tot lovesc cu aspiratorul.

Cum ziceau si colegii e o masina excelenta de oras cu un consum rezonabil si manevrabila, si BMW 100% chiar la 116 cp.

Cand vad la ce preturi au ajuns, 7000! Ce sa mai zic c-am dat-o pe-a mea cu 11 000 , tot din 2002 anul trecut in septembrie,inainte sa cada piata. <_<

 

Treaba cu huruitul ala la pornire cica ar fi de la pompa ulei... oricum normal nu este sa se auda, o sa ma interesez sa vad cam cat costa una, eventual s-o schimb si vedem pe urma daca mai este zgomotul :)

 

Deci nu stiu dc e bine dar tot o zic:

banuiesc, cred, ca 318d e foarte lenes, din moment ce un 320ci nu m-a dat pe spate ca si performante(cu dsc on)

Astept pietrele...

 

Sa stii ca nu este, eu chiar am ramas surprins de cat de bine se misca.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu stiu dc e bine dar tot o zic:

banuiesc, cred, ca 318d e foarte lenes, din moment ce un 320ci nu m-a dat pe spate ca si performante(cu dsc on)

Astept pietrele...

Depinde de pretentii. Normal ca in comparatie cu un benzinar e mai lenesa. E masina facuta pentru consum in oras nu pentru performante. incearca un 2.5 diesel daca vrei sa obtii ceva performante.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca undeva e o greseala. 318d si 320d din 2004 au motoare total diferite. 318d are motorul de 1951 cmc care este si pe 320d pre-facelift si are acolo 136 CP, pe cand 320d din 2004 are motorul de 1995 cmc si 150 CP, motor care difera destul de mult de varianta de 1951 cmc.

 

Acel tzacanit de la pornire sa nu fie cumva de la intinzatorul hidraulic de la lantul de distributie. Acesta poate produce acel zgomot, pana isi ia ulei si tace.

Edited by danrzc
Link to comment
Share on other sites

Cred ca undeva e o greseala. 318d si 320d din 2004 au motoare total diferite. 318d are motorul de 1951 cmc care este si pe 320d pre-facelift si are acolo 136 CP, pe cand 320d din 2004 are motorul de 1995 cmc si 150 CP, motor care difera destul de mult de varianta de 1951 cmc.

 

Acel tzacanit de la pornire sa nu fie cumva de la intinzatorul hidraulic de la lantul de distributie. Acesta poate produce acel zgomot, pana isi ia ulei si tace.

Te inseli...atat pre cat si dupa facelift cilindreele sunt aceleasi. La mine scrie in carte(si certificat) la 318d 1995 cmc. Vezi si pe carfolio...tot asta iti arata!

Link to comment
Share on other sites

La mine apare in talon 1951 cmc <_<

 

e 2002.. la mine apare 1995 cm si e 2004.. s-a schimbat cilindreea dar nush din ce an .. plus ca e common rail

 

De la sfarsitul lui 2003 sau inceputul lui 2004 s-a facut schimbarea pe 1995 cmc common-rail la 318d. A mai fost discutat subiectul asta parca.

Link to comment
Share on other sites

OK. Eu luasem informatia de pe wikipedia, unde este tabelul de mai jos la BMW E46:

 

Diesel

Model Engine Production Volume

cc Type Power Torque 0-100 km/h

318d/td M47D20 2001-2005 1951 I4, 16v 113 bhp (84 kW; 115 PS) 195 ft·lbf (264 N·m) 10.7 s

320d M47D20 1999-2001 1951 I4, 16v 134 bhp (100 kW; 136 PS) 207 ft·lbf (281 N·m) 9.9 s

320d/cd/td M47TUD20 2001-2007 1995 I4, 16v 148 bhp (110 kW; 150 PS) 243 ft·lbf (329 N·m) 8.8 s

330d/xd/cd M57D30 1999-2003 2926 I6, 24v 181 bhp (135 kW; 184 PS) 288 ft·lbf (390 N·m) 7.8 s

M57TUD30 2004-2007 2993 201 bhp (150 kW; 204 PS) 302 ft·lbf (409 N·m) 7.2 s

Link to comment
Share on other sites

318d 2002 noiembrie, 1951 cmc.... iar tacanitul acela la pornire este prezent aproape la toate, e ceva normal, cum s a spus si mai sus pana isi trage ulei.....

 

Da.. nu stiu ce sa zic... am mai auzit si altele si nu fac asa, mai ales cand este rece zgomotul este destul de prezent si tine cam 3 secunde, daca o opresc si o pornesc in timp de cateva minute nu mai face deloc, cum sta mai mult iar... ciudat este ca nu afecteaza mersul motorului deloc, nu tremura, merge la fel cu sau fara acel zgomot, cineva mi-a zis ca ar fi de la tacheti, sa faca unul figuri ...

Link to comment
Share on other sites

la partea cu tremuratul la oprire: ĂŽncearcĂŁ ca ĂŽnainte de oprire sĂŁ-l laÂşi 30sec-1minut la ralanti Âşi de-abia atunci sĂŁ-l opreÂşti.

eu la E90 320d dacã opresc motorul imediat cum o bag În garaj trepideazã urât motorul ºi se opreºte brusc.

dar dacĂŁ ĂŽl las 30sec-1minut la ralanti ĂŽnainte de oprire se opreÂşte foarte frumos Âşi nu se simte nicio vibraĂžie.

asta pt mersul ĂŽn oraÂş...de la drum lung ĂŽl las cam 2 min..oricum metoda asta e sĂŁnĂŁtoasĂŁ Âşi pt turbinĂŁ, ajung paleĂžii la temperatura normalĂŁ Âşi nu se rĂŁcesc forĂžat.

Link to comment
Share on other sites

este lichid suficient la servo ?

 

Da, este la nivel.

 

la partea cu tremuratul la oprire: ĂŽncearcĂŁ ca ĂŽnainte de oprire sĂŁ-l laÂşi 30sec-1minut la ralanti Âşi de-abia atunci sĂŁ-l opreÂşti.

eu la E90 320d dacã opresc motorul imediat cum o bag În garaj trepideazã urât motorul ºi se opreºte brusc.

dar dacĂŁ ĂŽl las 30sec-1minut la ralanti ĂŽnainte de oprire se opreÂşte foarte frumos Âşi nu se simte nicio vibraĂžie.

asta pt mersul ĂŽn oraÂş...de la drum lung ĂŽl las cam 2 min..oricum metoda asta e sĂŁnĂŁtoasĂŁ Âşi pt turbinĂŁ, ajung paleĂžii la temperatura normalĂŁ Âşi nu se rĂŁcesc forĂžat.

 

 

Deobicei o las la relanti mai mult dupa ce fac un drum mai lung dar la mers prin Buc o opresc direct, o sa incerc si asa <_<

Link to comment
Share on other sites

Am o problema de vreo saptamana... porneste ceva mai greu, mai ales dimineata, i-am schimbat bujiile crezand ca de acolo este dar tot degeaba... pleca ceva mai bine(nu mai invarte asa mult)avand in vedere ca toate bujiile erau arse dar.... tot nu pleaca calumea, cum se incalzeste motorul pleaca perfect, pe tester este ok, nu are nici o eroare...... Are cineva idee ce ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

Am o problema de vreo saptamana... porneste ceva mai greu, mai ales dimineata, i-am schimbat bujiile crezand ca de acolo este dar tot degeaba... pleca ceva mai bine(nu mai invarte asa mult)avand in vedere ca toate bujiile erau arse dar.... tot nu pleaca calumea, cum se incalzeste motorul pleaca perfect, pe tester este ok, nu are nici o eroare...... Are cineva idee ce ar putea fi?

Cred ca este pe duca bateria

Link to comment
Share on other sites

Am o problema de vreo saptamana... porneste ceva mai greu, mai ales dimineata, i-am schimbat bujiile crezand ca de acolo este dar tot degeaba... pleca ceva mai bine(nu mai invarte asa mult)avand in vedere ca toate bujiile erau arse dar.... tot nu pleaca calumea, cum se incalzeste motorul pleaca perfect, pe tester este ok, nu are nici o eroare...... Are cineva idee ce ar putea fi?

Cred ca este pe duca bateria

 

 

M-am gandit si la baterie avand in vedere ca este cea originala <_<) dar de ce porneste bine cand se incalzeste? ... si alta chestie.. cand porneste greu da si putin fum albicios cu miros intepator.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.