Jump to content

BMW M3 e92 G-Power


alex_maniacu_91

Recommended Posts

Tunerul German G-Power a revenit cu o noua versiune tunata a modelului BMW M3 e92, denumita Tornado. Astfel motorul V8 de 4.0l si 420 de cai a ajuns acum la 500 de cai.

Datorita unei cutii de viteze cu 6 rapoarte, masina poate accelera de la 0 la 200km/h in doar 13.5 secunde, cu aproximativ 2 secunde mai rapid ca un M3 normal. M3 Tornado atinge o viteza maxima de 318km/h.

 

G-Power Tornado ruleaza pe cauciucuri Michelin Pilot Sport, 255/35/20 pe fata si 295/35/20 pe spate. Noul model de la G-Power este mai mult un model bazat pe performanta motorului, dar tunerul German a adaugat de asemenea si niste elemente noi de interior: trimuri de carbon, un nou vitezometru si un set de pedale de aluminiu. Inca nu s-a anuntat un pret oficial pentru acest kit.

Link to comment
Share on other sites

Tunerul German G-Power a revenit cu o noua versiune tunata a modelului BMW M3 e92, denumita Tornado. Astfel motorul V8 de 4.0l si 420 de cai a ajuns acum la 500 de cai.

Datorita unei cutii de viteze cu 6 rapoarte, masina poate accelera de la 0 la 200km/h in doar 13.5 secunde, cu aproximativ 2 secunde mai rapid ca un M3 normal. M3 Tornado atinge o viteza maxima de 318km/h.

 

G-Power Tornado ruleaza pe cauciucuri Michelin Pilot Sport, 255/35/20 pe fata si 295/35/20 pe spate. Noul model de la G-Power este mai mult un model bazat pe performanta motorului, dar tunerul German a adaugat de asemenea si niste elemente noi de interior: trimuri de carbon, un nou vitezometru si un set de pedale de aluminiu. Inca nu s-a anuntat un pret oficial pentru acest kit.

 

ai uitat ceva

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=738203

<_<

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

un pic mai repede decat un M6 stock...0-200 ma refer. M6 face 0-200 in 14 secunde, asta in 13,5 (conditii controlate presupun). Viteza maxima, cam slab pt G Power, M6 Stock 507 cai face viteza asta fara probleme.

 

si asta in conditiile in care M3 E92 este mai usor decat M6....

 

Hmmm, tot M6 ramane Ultimate Driving Machine <_<

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

mie personal nu mi se pare nimic spectaculos in acest M3 E92. cel stock ma refer.

 

s-au zagrcit mult la capacitatea cilindrica, din considerente pe care nu le inteleg, cat si la putere.

 

este un esec, asa cum a fost si R8-ul.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

mie personal nu mi se pare nimic spectaculos in acest M3 E92. cel stock ma refer.

 

s-au zagrcit mult la capacitatea cilindrica, din considerente pe care nu le inteleg, cat si la putere.

 

este un esec, asa cum a fost si R8-ul.

Desi nu-mi plac modelele audi , r8-ul mie mi se pare o masina reusita, mai ales dupa ce au pus motorul V10. Consider ca a ajuns un super-car la bani putini.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

cand o sa puna un v10 pe m3, poate o sa fiu impresionat.

 

Pana au pus noul motor pe R8, a primit si acesta o gramada de critici.

Link to comment
Share on other sites

This is the future! Desi acum cativa ani BMW se batea cu pumnul in piept ca nu vor utiliza turbo uite ca nu mai au incotro. Da, G-Power e un tuner insa chiar si cei de la M au afirmat ca umratorul M3 va reveni la 6 cilindrii si cel mai probabil cu turbo.

 

pole: capcaitate cilindrica mai mare nu cred ca o sa mai vezi nici la viitorul M3 cat nici la viitoarele M5/M6.

 

Daca deja au in teste motoare de 3 si 4 cilindrii cu turbo e clar ca au schimbat complet macazul! Iar in ceea ce priveste M3-ul G-Power nu pot sa zic decat ca imi place. Cu siguranta i-ar sta mai bine in alta culoare si cu alte jante though.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.