Jump to content

Am schimbat filtru de benzina la 320i e36 la service


Recommended Posts

Pe elevator mi-a schimbat astea,prima data cand am fost cu filtru si nu era bun si sa uitat si le-a comparat am bagat masina pe tunel,dupa aceia am fost am schimbat filtru si cand am venit si a bagato pe elevator,problema este ca elevatorul pt mine era o spaima,la fosta masina e30 atata timp cat am avut-o nu am dorit sa sa o urce pe elevator,acum sa nu o mai dau la ocolite,si sa vb. filozofic....,nu vroiam ca imi era ca datorita greutatii pe fata si a vechimii se rupe masina pe jumate,eu stiam asta mai demult

Cum sa se rupa masina? Nici dacia nu se rupe daca o pui pe elevator.

Probabil ar trebui sa schimbi anturajul si mecanicii la care mergi, pentru ca te-au prostit de fiecare data.

Filtrul se schimba usor, un colier se schimba la fel de usor, un furtun la fel. Trebuie doar un patent / surubelnita / sau niste chei si o lampa (bec) cu care sa vezi ce faci.

Treaba de gradinita. Nu trebuie scoasa nici o borna, e suficient sa bagi surubelnita pe furtun, sau un surub de 8 si nu va curge nimic.

Nu trebuie topor, circular, ranga sau alte unelte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doamne adica voi nu ma credeti ca da!si pt. un filtru de benzina a fost o problema,e un service,un service destul de bun,cu aparatura.....,dar la acel service cati sunt care vin cu masini din astea?foarte putini....,in rest vin cu masini dupa anul 2000,vin pt. schimb de cosumabile,testere,etc...masini cu,care personalul de acolo este familiarizat si stiu unde sunt amplasate majoritatea pieselor si cum se desfac,deci sunt invatati cu alte masini,cand a ridicat masina pe elevator si a vazut unde este amplasat filtru de benzina la 2.0 e36 au inceput sa......injure si intradevar era de injurat pt. ca sa chinuit,sub elevator,cobora elevatorul mai jos sa lucreze si prin partea de sus de la motor,sa taiat la mana,sa zgariat ,intr-o ora si ceva a fost schimbat dar foarte multa munca,va spun serios,si mie mi-ar fi placut sa dureze cum a zis cineva mai sus 20 de minute......,eu am ajuns demult de acum 4 ani si ceva 5 ani la concluzia ca aceste masini trebuiesc reparate la anumiti tipi care lucreaza numai cu din astea,care au si dezmembrari de asa ceva,adica pe la anumite curti,parcuri de dezmembrari,pt ca la un service normal personalul de acolo nu este obisnuit cu asa ceva si creeaza anumite probleme,dar am zis ca pt un filtru de benzina s-or descurca pana la urma si la un service normal,Pyule ...ce sa mai zic.....tu esti cu efectul placebo referitor la masina te las asa ca asa poate te simti tu bine,Rocco pai in legatura cu sfatul tau pai daca iau ceva de aici de la noi fabricat dupa anul 2000 nu voi mai sti ce e aia surubelnita macar,trebuie sa imi iau la revedere de la toate serviceurile,de la toti mecanici,nu prea suport despartirile asa...brusc,deci acum am rabla aia cum zici tu Rocco,defapt suntem colegi,a si apropo trebuie sa schimb si bucsele.....ca sunt cam terminate,ne auzim intr-un nou episod cel mai apropiat o sa fie cu bucsele cred,va multumesc pt. sfaturi si la greu fi-ti cu mine.
Link to comment
Share on other sites

si pt. un filtru de benzina a fost o problema,e un service,un service destul de bun,cu aparatura.....,dar la acel service cati sunt care vin cu masini din astea?foarte putini....,in rest vin cu masini dupa anul 2000,vin pt. schimb de cosumabile,testere,etc

 

Da, intradevar, incredibil de bun service <_<

Sa-mi zici si mie numele, ca vreau sa ma duc si eu pe la ei.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat filtrul de benzina 318i 1991 , e destul de greoaie operatiunea daca nu ai rampa sau elevator si mai ales daca surubul cu,cap de imbus de la colierul care tine filtrul fixat este ruginit , asa cum a fost la mine din pacate...a trebuit taiat cu o panza de bonfaier, a durat cam 30 min.
Link to comment
Share on other sites

Presimt ca urmeaza episodul elodia 199986 din seria 546 ... subiectul Bucsile.

 

Mosule, eu nu inteleg de ce trebuie sa faci atatea topicuri gen schimbat bec ... "mi s-a ars becu` da` unde-i becu ca nu-l gasesc"?, "am bmw dar nu-mi permit sa cumpar bec si-l montez pe ala din portbagaj in torpedou, oare merge?", "am suspensie sport ... de ce mi se zdruncina cazanul?" "schimbat filtrul de benzina la o masina proiectata de cretini." Altii au degetele bulite saptamanal de surubarit si nu vin sa faca topicuri in care sa se planga.

 

Baga un e-mail la nemti si spunele sa-ti mute gura la rezervor in locul filtrului si sa-ti puna filtrul pe scaunul din dreapta ca sa fie mai usor de schimbat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce topic o sa fie cand ajungi la filtrul de polen sau schimbul de ulei ... Dumnezeu cu mila

Link to comment
Share on other sites

Presimt ca urmeaza episodul elodia 199986 din seria 546 ... subiectul Bucsile.

 

Mosule, eu nu inteleg de ce trebuie sa faci atatea topicuri gen schimbat bec ... "mi s-a ars becu` da` unde-i becu ca nu-l gasesc"?, "am bmw dar nu-mi permit sa cumpar bec si-l montez pe ala din portbagaj in torpedou, oare merge?", "am suspensie sport ... de ce mi se zdruncina cazanul?" "schimbat filtrul de benzina la o masina proiectata de cretini." Altii au degetele bulite saptamanal de surubarit si nu vin sa faca topicuri in care sa se planga.

 

Baga un e-mail la nemti si spunele sa-ti mute gura la rezervor in locul filtrului si sa-ti puna filtrul pe scaunul din dreapta ca sa fie mai usor de schimbat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce topic o sa fie cand ajungi la filtrul de polen sau schimbul de ulei ... Dumnezeu cu mila

<_<

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ce e de ras...asa,chiar nu stiu.....,aaaa stiu ca e de necrezut,pai da.........e un ras ironic stiu,bun amuzati-va cei care gasesc ceva de ras in treaba asta,eu am spus doar adevarul,am fost astazi am luat 2 bucse,cum le-am luat direct la service ca sa imi iasa din cap si treaba asta si dupa aceia sa fac o pauza cu reparatile,vreau sa va spun ca in viata asta nu mi-asi dori sa fiu mecanic....,am ajuns la service patronu mi-a zis ca trebuie dat bratul jos,eu i-am zis ca nu trebuie si am coborat cu el si cu un mecanic sub masina ca era pe tunel,mecanicul a zis ca incearca sa o scoata...desfacand doar cele 2 suruburi,se duce la dulap si ia de acolo o ranga si un ciocan,aici trebuia fotografiat si poza trimisa in germania la cei de la bmw sa vada si ei ce au proiectat si au scos in la sf. lui 1990,eu in gluma i-am zis la mecanic''pai am crezut ca apari cu un laptop'' iar el de colo''laptop la asa ceva......'',si se apuca de actiune batai de ciocan pana zboara de acolo gamalia aia unde este si bucsa,dupa aceia urmeaza alte batai ca a pus-o in menghina cu greu scoate bucsa si dupa aceia o pune pe cea nou o centreaza la o presa fixa,se mai chinuie acolo si cand sa o fixeze in brat intra dar nu intra toata,se apuca sa fixeze o tija cilindrica in ea si dadea cu ciocanul,s-au ranit pe acolo,injuraturi,iar injuraturi,iar unul din ei arunca ciocanul si tija a zis ca o da dracu ,ca a-si baga.....,eu am coborat sub masina era celalalt mecanic si i-am zis''pai ce fac.....nu am cum sa merg cu masina asa'' unul dintre ei mi-a zis mai in gluma ca ar fi bine sa nu mai vin cu asa ceva pe acolo.....mai veneau unii altii cu renault laguna,megane,sa mai schimbe un bec,placute chesti din astea minore,pana la urma iar sa apucat de batut si cu greu a dovedit-o,maine ma duc cu a doua bucsa,dar,dar......ce mi-a palcut ca masina e mult mai ''carnoasa'' pe denivelari ca am bagat-o la niste teste pe niste portiuni din astea mai nasoale,acum parca e mai placut,maine sa vedem cu a doua bucsa,deci asta a fost ceva real,cine rade,rade degeaba ca asa va pati cu e36 la un service de acest gen...unde sunt obisnuiti cu masini mai....''finute''.
Link to comment
Share on other sites

... a si apropo trebuie sa schimb si bucsele.....ca sunt cam terminate,ne auzim intr-un nou episod cel mai apropiat o sa fie cu bucsele cred,va multumesc pt. sfaturi si la greu fi-ti cu mine.

 

 

Doamne fereste!!! Sper ca nu o sa deschizi inca un topic despre schimbatul bucselor! Daca te decizi sa le schimbi tu mai bine citeste inainte pe forum ca sunt o gramada de topicuri despre schimbatul bucselor... dar daca nu ai presa mai bine nu te apuca si mergi la service... la un service cu mecanici competenti!!!

Link to comment
Share on other sites

am ajuns la service patronu mi-a zis ca trebuie dat bratul jos,eu i-am zis ca nu trebuie si am coborat cu el si cu un mecanic sub masina ca era pe tunel,mecanicul a zis ca incearca sa o scoata...

Ce sa scoata? In tunel e ok ca nu-l vede nimeni...asa merge...ma speriasem

si dadea cu ciocanul,s-au ranit pe acolo,injuraturi,iar injuraturi,iar unul din ei arunca ciocanul si tija a zis ca o da dracu ,ca a-si baga.....,\

Ce si unde...pe gaura bucsei sau sub vanos?...in tunel?

eu am coborat sub masina era celalalt mecanic si i-am zis''pai ce fac.....nu am cum sa merg cu masina asa''

unul dintre ei mi-a zis mai in gluma ca ar fi bine sa nu mai vin cu asa ceva pe acolo.....

Stie el ce stie....explicatia intr-un reply mai sus

mai veneau unii altii cu renault laguna,megane,sa mai schimbe un bec,placute chesti din astea minore,

Pai daca se strica sau uzeaza...astea le face orice mecanic

ce mi-a palcut ca masina e mult mai ''carnoasa'' pe denivelari ca am bagat-o la niste teste pe niste portiuni din astea mai nasoale,

Te-ai apucat de off-road se vede..Ia-ti un tricou cu Camel Trophy..

...unde sunt obisnuiti cu masini mai....''finute''.

Finute putin spus...

 

 

O chestie...cand ai postat asta, mi-am adus aminte de filmul Zoolander...tipul ala se hotarase sa se faca miner...beeeeeeeeeeeton !

 

Presimt ca urmeaza episodul elodia 199986 din seria 546 ... subiectul Bucsile.

 

Baga un e-mail la nemti si spunele sa-ti mute gura la rezervor in locul filtrului si sa-ti puna filtrul pe scaunul din dreapta ca sa fie mai usor de schimbat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce topic o sa fie cand ajungi la filtrul de polen sau schimbul de ulei ... Dumnezeu cu mila

 

Oricum la modelele astea are ECU wireless si nu are probleme, altfel era jale...

Mai bine asa cum i s-a recomandat acum ceva timp, sa schimbe distributia cu transmisia si sa adapteze un koklander aduclomersbaratol de solenza...e mai bine si elimina si suspensia sport.

La ulei nu trebuie sa umble...daca-l innobileaza cu Metalube SP3 sau chiar RC1 scapa de uzura, ramane fara noxe, ii creste performanta si are ardere completa..inclusiv caroseria...masina va fi totul alta

Link to comment
Share on other sites

bogdyy: Pana acum aveam un dubiu, dar acum sunt sigur. Ai tu ghinion. Acum ramane sa-mi dau seama la ce: la masini sau la mecanici.

 

P.S: La schimbatul bucselor este nevoie de forta (ciocan/baros) ca altfel nu ies :bashwall: Asa este la toate masinile :)

Baros din ala de 10km.

E cel mai potrivit pentru treaba asta <_<

Link to comment
Share on other sites

Gata le-am schimbat pe amandoua,e mai carnoasa acum masina,daca era si cu suspensie normala era.......marfa,dar vreau cam mult,problema ca acum scrtie ceva in mers,ce o fi numai Dumnezeu stie,acum am fost in oras si am mers ceva cu masina si.....,Dane cum fac sa ma impac cu masina asta,i-am gasit si niste jante bbs spitate nici nu stiu ce sa fac daca merita sau nu merita....ma tot gandesc asa,jantele sunt pe 16 le-am vazut pe un 318is la dezmembrari cauciucuri pe 55 erau ca ale mele tot pe 55,ai dadea masivitate asa masini,mi-au placut cum dadea pe is,ca daca avea cauciuc pe 35 de ex.ma faceam ca nu am observat asa ceva,dar ce naiba ma fac,tu nu vezi o problema rezolvata duce la alta.
Link to comment
Share on other sites

Bogdane, daca pui pe 16 cu suspensia ta s-ar putea sa atinga pe undeva pe acolo. Fa o proba si vezi cum stau pe masina. In fine este imbucurator ca ai inceput vara cu dreptul...

Deci sa inteleg ca vei folosi masina si nu o vei mai injura...Asta chiar e bine si un mesaj pozitiv

Link to comment
Share on other sites

Uite Dane.....ce coincidenta...3..nemtesti,3 rosii....,3 coupeuri.....si 3 suspensii sport...,aici cu suspensie nu imi place Dane,pentru ca una din ele e a mea,ah suspensie sport,cosmarul meu la o masina....,la naiba.....<_<

post-550-1244402659_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Uite Dane.....ce coincidenta...3..nemtesti,3 rosii....,3 coupeuri.....si 3 suspensii sport...,aici cu suspensie nu imi place Dane,pentru ca una din ele e a mea,ah suspensie sport,cosmarul meu la o masina....,la naiba..... <_<

 

Aia din stanga e cea mai tare

Link to comment
Share on other sites

Deci Dane bbs-urile acelea spitate de care spun,sunt pe alta masina tot un coupe,coupeul avea cauciucuri pe 16 si talon de 55 cum le am eu,m-am uitat la el si am observat ca masina se vedea masiva,a mea nu se vede asa masiva din cauza ca am capace si capacele coboara mult in jos pe buza cauciucului si da impresia ca am cauciuc pe 40 iar eu urasc masinile cu ,cauciucurile talon mic si in plus nu ai da masivitate masinii nici din spate nici din lateral nici din fata,vb. foarte serios,e un aspect care l-am luat de mult in vizor,cu jantele astea masina nu va sta mai ridicata pt ca si ale mele sunt tot pe 16,va fi chestia doar de aspect,acum sa vad ce si cum..........sa probez una sa vad cum sta.
Link to comment
Share on other sites

Deci Dane bbs-urile acelea spitate de care spun,sunt pe alta masina tot un coupe,coupeul avea cauciucuri pe 16 si talon de 55 cum le am eu,m-am uitat la el si am observat ca masina se vedea masiva,a mea nu se vede asa masiva din cauza ca am capace si capacele coboara mult in jos pe buza cauciucului si da impresia ca am cauciuc pe 40 iar eu urasc masinile cu ,cauciucurile talon mic si in plus nu ai da masivitate masinii nici din spate nici din lateral nici din fata,vb. foarte serios,e un aspect care l-am luat de mult in vizor,cu jantele astea masina nu va sta mai ridicata pt ca si ale mele sunt tot pe 16,va fi chestia doar de aspect,acum sa vad ce si cum..........sa probez una sa vad cum sta.

 

Go for it! ...adica fa o proba !...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ce e de ras...asa,chiar nu stiu.....,aaaa stiu ca e de necrezut,pai da.........e un ras ironic stiu,bun amuzati-va cei care gasesc ceva de ras in treaba asta,eu am spus doar adevarul,am fost astazi am luat 2 bucse,cum le-am luat direct la service ca sa imi iasa din cap si treaba asta si dupa aceia sa fac o pauza cu reparatile,vreau sa va spun ca in viata asta nu mi-asi dori sa fiu mecanic....,am ajuns la service patronu mi-a zis ca trebuie dat bratul jos,eu i-am zis ca nu trebuie si am coborat cu el si cu un mecanic sub masina ca era pe tunel,mecanicul a zis ca incearca sa o scoata...desfacand doar cele 2 suruburi,se duce la dulap si ia de acolo o ranga si un ciocan,aici trebuia fotografiat si poza trimisa in germania la cei de la bmw sa vada si ei ce au proiectat si au scos in la sf. lui 1990,eu in gluma i-am zis la mecanic''pai am crezut ca apari cu un laptop'' iar el de colo''laptop la asa ceva......'',si se apuca de actiune batai de ciocan pana zboara de acolo gamalia aia unde este si bucsa,dupa aceia urmeaza alte batai ca a pus-o in menghina cu greu scoate bucsa si dupa aceia o pune pe cea nou o centreaza la o presa fixa,se mai chinuie acolo si cand sa o fixeze in brat intra dar nu intra toata,se apuca sa fixeze o tija cilindrica in ea si dadea cu ciocanul,s-au ranit pe acolo,injuraturi,iar injuraturi,iar unul din ei arunca ciocanul si tija a zis ca o da dracu ,ca a-si baga.....,eu am coborat sub masina era celalalt mecanic si i-am zis''pai ce fac.....nu am cum sa merg cu masina asa'' unul dintre ei mi-a zis mai in gluma ca ar fi bine sa nu mai vin cu asa ceva pe acolo.....mai veneau unii altii cu renault laguna,megane,sa mai schimbe un bec,placute chesti din astea minore,pana la urma iar sa apucat de batut si cu greu a dovedit-o,maine ma duc cu a doua bucsa,dar,dar......ce mi-a palcut ca masina e mult mai ''carnoasa'' pe denivelari ca am bagat-o la niste teste pe niste portiuni din astea mai nasoale,acum parca e mai placut,maine sa vedem cu a doua bucsa,deci asta a fost ceva real,cine rade,rade degeaba ca asa va pati cu e36 la un service de acest gen...unde sunt obisnuiti cu masini mai....''finute''.

 

prietene tu vorbesti serios? eu cred ca ai ghinion la service-uri sau la mecanici...

 

cum se poate ca niste mecanici sa fie atat de incompetenti si in acelasi timp sa se creada cei mai buni? cum sa schimbi bucsele cu ciocanul si ranga? in ce lume traim? nici nu stiu cum sa reactionez cand citesc ceea ce scrii...

mai bine cauta-ti un mecanic care se pricepe la BMW sau mergi un service bun in alt oras....

eu nu am facut nici facultate de mecanica si nici scoala profesionala de mecanici auto si nici nu am sculele care le au ei la service, dar iti zic sigur ca m-am descurcat mai bine decat ei cand am schimbat bucsele.

 

... foarte simplu... am ridicat masina pe chituci... am dat rotile jos... am desfacut suruburile de la cadrul de metal al bucsei cu o cheie tubulara de 17... am dat cu spray degripant ca sa se inmoaie putin... apoi am improvizat o presa ca sa extrag bucsa de pe brat... cand am reusit sa scot bucsa de pe bret am inlocuit-o cu cea noua si apoi am improvizat o alta presa ca sa pot pune bucsa noua inapoi pe brat...

 

la prima bucsa a mers putin mai greu pt ca nu am mai schimbat niciodata si a durat ceva timp... pe a doua am schimbat-o in maxim 2ore...

mai mult timp mi-a luat sa ma gandesc si sa improvizez niste prese decat munca efectiva la schimbatul bucselor...

 

in legatura cu rotile am constatat ceva saptamana trecuta...

eu am roti pe 16" cu cauciucuri 205/55/ZR16 si saptamana trecuta am luat niste roti de iarna pe 15" cu cauciucuri 185/65/R15... din curiozitate am pus rotile de iarna langa cele de vara si aveau acceasi marime (ma refer ca aveau acelasi diametru)... am observat ca tu vrei roti cu cauciucuri cu talon mare pt ca ti se pare masina mai carnoasa... deci ai putea sa-ti pui roti pe 15 cu cauciucuri cu talon de 65 <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

este bine sa o scoti preventiv , + ca nu mai improsca cu benzina in toate directiile cand dai filtrul jos....

 

 

 

 

aoleu, dar ce legatura are? presiune pe traseu ramane indiferent daca ai bateria cuplata sau nu...

 

sa ne intelegem, filtrul se schimba cu motorul oprit si fara contact pus...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.