Jump to content

am rezolvat treaba cu racirea


Recommended Posts

Am incarcat gaurile de racire care erau largite, am verificat planeitatea chiloasei si am luat 2 mm la freza din ea, si tot scoate gaze pe la furtunul care duce spre radiator. Nu stiu daca are corespondenta canalul de racire cu cel dintre supape, posibil acolo sa fie vreo fisura ca n-am dat supapele jos... si daca stie careva cum e fluxul de apa prin _chiulasa_ sau are vreo poza ceva de la E34 TD de 2.5 sa mi-o trimita si mie. Multumesc anticipat

post-72-1108133602_thumb.jpg

Edited by roger
Link to comment
Share on other sites

Dar cu bicicleta aia ce este??? si ia are probleme la _chiulasa_??? :)

6416[/snapback]

 

Inca mai am probleme cu incalzirea, tot se incalzeste peste 3000 de ture, am gresit poza... :blink: , ... Daca stii ceva... raspunde-mi te rog

Link to comment
Share on other sites

Inca mai am probleme cu incalzirea, tot se incalzeste peste 3000 de ture, am gresit poza... :blink: ,  ... Daca stii ceva... raspunde-mi te rog

6917[/snapback]

 

Uita-te pe topicul facut de Scarface.Eu am avut o experienta de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

Inca mai am probleme cu incalzirea, tot se incalzeste peste 3000 de ture, am gresit poza... :blink: ,  ... Daca stii ceva... raspunde-mi te rog

6917[/snapback]

Verifica urmatoarele:starea termostatuliui-sa nu fie blocat pe inchis

-radiatorul sa fie original-adica dimensionat ptr. motorul tau

-avansul sa nu fie mare

-nu stiu ce motor ai-daca e de 6 pistoane-sa fie bine aerisit

-daca ai schimbat garnitura,ai verificat si starea chiulasei?poate trebuia planata

-cureaua de la pompa de apa bine intinsa

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Verifica urmatoarele:starea termostatuliui-sa nu fie blocat pe inchis

-radiatorul sa fie original-adica dimensionat ptr. motorul tau

-avansul sa nu fie mare

-nu stiu ce motor ai-daca e de 6 pistoane-sa fie bine aerisit

-daca ai schimbat garnitura,ai verificat si starea chiulasei?poate trebuia planata

-cureaua de la pompa de apa bine intinsa

7189[/snapback]

Radiatorul este nou si luat de la bavaria,avansul cred ca e reglat tot la ei (bavaria)aerisit este bine,cureaua intinsa ,toata treaba e de la planeitatea chiulasei si gaurile de racire di ea,adica sunt corodate,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
curatati radiatoru la exterior cat si la interior.cati km are masina,istorie a ei.poate ai un cilindru fisurat.

  circuitu de apa trece pe langa carter,poate e acolo fisurat.am niste scheme dar trebe sa le scanez.

9877[/snapback]

sa-mi trimiti shi mie schemele alea te rog cand poti,mersi. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Cred ca e solutia pana se rezolva problema.  :blink:

Oricum chiar si cu masina buna, e o solutie buna la traficul din Bucuresti.

6931[/snapback]

 

eu sunt din cta,nu prea am probleme cu traficul...mai putin vara:)

Link to comment
Share on other sites

Inca mai am probleme cu incalzirea, tot se incalzeste peste 3000 de ture, am gresit poza... :blink: ,  ... Daca stii ceva... raspunde-mi te rog

6917[/snapback]

 

se pare ca cineva acolo sus ma iubeste :))

am demontat chiulasa de 3 ori shi nu mai sufla pe nicaieri si sper sa se fi rezolvat.Am planat chiulasa,am strans-o de trei orisi imi falfaia o supapa la admisie la pimul piston si a treb sa o dau jos din nou.

Link to comment
Share on other sites

curatati radiatoru la exterior cat si la interior.cati km are masina,istorie a ei.poate ai un cilindru fisurat.

  circuitu de apa trece pe langa carter,poate e acolo fisurat.am niste scheme dar trebe sa le scanez.

9877[/snapback]

 

mai ai ceva idee de schemele alea....te rog..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.