Jump to content

Consum enorm de ulei e46 ! pls help


danutz12345

Recommended Posts

Salut,

 

Problema consta in faptul ca bmw meu un 318Ci cu facelift consuma enorm de mult ulei ,chiar azi am complecat cu 1litru pentru ca mi se aprinsese becul galben in bord,si am facut cam 1800-2000km de cand lam mai completat cu 1litru.Schimbul de ulei lam facut la 85.000km dar nu mai stiu cand am inceput sa fac completarile cu ulei de la cati km..stiu sigur k am completat de vro 4 ori deja cu cate 1litru cam pe la 2000km.

 

Am fost mai demult la 2 mecanici diferiti cu ea sa vad ce se intampla,au ascultat motoru ,turato etc sa vada dak scoate ulei,fum pe teapa de esapament si nimic ,au zis k e ok

 

Masina este din 2003 ,are 96.000 km ,uleiul este Castrol 5W30 ,de mentionat este k conduc sportiv la turatii mari numai prin bucuresti etc dar totusi ma sperie consumul asta de ulei.Din ce am discutat am inteles k motorul asta in 4 cilindri de la bmw consuma ulei dar nu cred k asa mult, ma gandesc k 5W30 nu este pt el,este prea subtire si ar fi trebuit sa ai bag 5W40 ..nu mai stiu ce sa zik nici eu k nu ma pricep la motoare etc

 

Orice sfat este binevenit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca ma duc la bmw si o pun pe tester le apare de la ce ar putea sa fie problema?citeam despre garnitura de _chiulasa_ parca..mentionez k mam uitat sub masina si nu pierde ulei si cand am fost la mecanic iam zis sa se uite la scut k nu cumva sa curga pe el si a zis k e ok nu a curs..din ce citesc pe net consumul asta de ulei este imens si ma gandesc k e motorul dus desi probleme cu el nam avut,de tras trage la fel de bine..
Link to comment
Share on other sites

dimineata cand o pornesti vezi daca scoate fum albastru , si poate sa mearga alta masina in spatele tau sa vada daca in schimbari de trepte scoate fum albastru , daca da sunt semeringurile de supapa care au imbatrinit , poti sa incerci sa iei si o compresie la motor , dar nu cred ca segmentii ar fi uzatii , doar daca la un moment dat sa mers fara ulei , bafta
Link to comment
Share on other sites

am facut azi ce mia zis newone ,a mers cineva in spatele meu si mia zis k nu a scos pic de fum,si am mers tare schimbat viteze numai la 6000 rpm.Cand am pornit masina am si ambalato sa vad dak scoate fum,ulei etc si iar nimic..deci nu cred k e de la semeringuri..sa fie de la segmenti sa fie dusi?ce test mai pot sa fac sau ce altceva ca sa ami dau seama de la ce ar putea sa fie ..a uleiul care i lam pus este Castrol Edge 5W-30.
Link to comment
Share on other sites

schimba uleiul . mergi cu alt ulei si vezi cum se comporta. cumpara ulei din alta parte (3xpert sau grozadan de pe forum). baga 0w-40 Castrol RS.

este foarte ciudat ca nu scoate fum , nu are scurgeri .. si totusi uleiul dispare intr-un ritm ametitor.

Link to comment
Share on other sites

Nu e de la ulei.. eu am acelasi motor si nu consuma delok ulei! Ai o problema la motor du-te si verifica-l undeva la un service. Daca zici ca ai si un mers mai sportiv ... asta motivul cred eu. Turatii mari .... si neschimbarea uleiului la timp.
Link to comment
Share on other sites

iam facut schimbul de ulei imediat dupa ce am aduso anu trecut din germania..pe borg ami arata k mai am cateva sute de km atunci..am facut schimbul si dupa nu stiu o perioada a inceput sa manance ulei..am vb cu niste mecanici zicea k dak nu scoate fum ,ulei pe esapament nu e de la segmenti sau de la garnitura de _chiulasa_ ,nu stiu ce poate sa aiba ,o sa ajung cu ea la un mecanic sa vad ce poate sa aiba,ami zicea cineva de o pompa de ulei in motor sau ceva de genu asta care sa fie stricata si sa imprastie uleiul aiurea si dasta sal consume sau ceva de genu...
Link to comment
Share on other sites

iam facut schimbul de ulei imediat dupa ce am aduso anu trecut din germania..pe borg ami arata k mai am cateva sute de km atunci..am facut schimbul si dupa nu stiu o perioada a inceput sa manance ulei..am vb cu niste mecanici zicea k dak nu scoate fum ,ulei pe esapament nu e de la segmenti sau de la garnitura de _chiulasa_ ,nu stiu ce poate sa aiba ,o sa ajung cu ea la un mecanic sa vad ce poate sa aiba,ami zicea cineva de o pompa de ulei in motor sau ceva de genu asta care sa fie stricata si sa imprastie uleiul aiurea si dasta sal consume sau ceva de genu...

pai daca motorul iti mananca asa de mult ulei inseamna ca teava de esapament ar trebui sa arate negru de tot si cu ulei ars, dar ai zis ca nu este cazul la tine

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca daca teava de esapament nu e neagra si nu scoate fum , uleiul nu ajunge in camera de ardere deci practic nu il consuma ... il pierde <_<.si asta inseamna ca ai scurgeri de ulei. la modul cum il pierde sigur ar trebui sa fie murdar motorul. mecanicul a verificat atent toate garniturile?

 

@VerdesM: si eu o duc foarte des daca nu zilnic in 6000RPM si nu vad diferente sesizabile intre schimburile de ulei .nu cred ca asta e problema.

Link to comment
Share on other sites

nu te mai amagi atata...

directia este una singura: fuga repede la un mecanic serios si cu experienta si masoara-i compresia la pistoane

dar tine cont ca motorul trebuie sa fie rece.

in mod sigur compresia nu este in regula la vreun piston ori la mai multi.

rezultatul trebuie sa fie intre 12 si 14 bar la fiecare piston in parte

dar diferenta dintre un piston si altul nu trebuie sa depaseasca 1 bar.

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

da pai o sa schimb uleiul asta clar dar pana una alta nu e doar asta singura problema ,sper sa nu fie ceva foarte grav..daca ar fi compresia sa zicem ce se schimba si cam ce costuri ar fi aveti idee?

 

 

 

Consoleaza-te cu ideea ... Se poate sa fie dus motorul dar vezi partea pozitiva a lucrurilor.... Un motor care mananca ulei trage mai bine decat unul care nu manaca !!!! Si tot asa un motor caruia ii bat tachetii consuma mai putin decat unul caruia nu-i bat tachetii.... In cel de-al 2-lea razboi mondial nemtii reglau motoarele tancurilor in asa fel incat sa le bata tachetii pt a face economie de combustibil... <_<

 

 

Cat despre compresie poate fi de la mai multi factori.... Pot fi supapele de evacuare arse ceea ce ar fi varianta ce-a mai buna... Te costa cam 8-12 milioane operatiunea .... Se da motorul jos , se alezeaza _chiulasa_ se rectifica supapele si se schimba garnitura la _chiulasa_.

 

In caz ca pierde compresie din cauza blocului motor uzat poti sa-l dezmembrezi ( motorul ) .... Ar fi cea mai nashpa situatie...

 

In caz ca pierzi compresie de la pistoane trebuie refacut motorul complet. Te costa intre 800 - 1200 de euro....

 

Cred ca varianta cea mai corecta e sa completezi uleiul la 2000 de km. Vezi cum sta treaba cu compresia si incearca un tratament de motor...

 

Despre tratamentul de motor vei auzi pareri pro si contra. Eu sunt de parere ca merita riscat 165 lei cat costa un duralube.

 

 

Bafta !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

aoleu. nu mai speriati omul in halul asta.

du-te la un mecanic sa dea capacul de sus si scutul jos si sa se uite atent cu o lanterna.

eu raman la parerea ca are o garnitura sau mai multe duse.

 

@the_rifle: in variantele expuse de tine nu ar trebui sa aiba teava neagra si sa scoata fum?

Link to comment
Share on other sites

sa fie dus motorul la doar 96.000km? dal dracu k ala de la care am luato era neamt ,al chema klein ,era blond ,nu cred k dadea ala kilometrajul inapoi ..sau poate cine stie o avea 300.000 si eu nu stiu <_<) Cum pot sa aflu dak a fost dat km inapoi?parca era o chestie cu cheia..ma duceam la bmw la noi o baga intrun aparat si daca aparea 0 sau 1milion de km insemna k a fost dat inapoi km..

 

O sa ajung la un alt mecanic si o sa al pun sa faca investigatii cu lanterna ..poate am noroc si e ceva rupt pacolo si pierde..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.