Jump to content

Scoate fum alb , pierd antigel , si moare motorul si altele . HELLLPPP


Recommended Posts

Sper sa nu supar pe nimeni , sunt foarte nou pe forum , am incercat sa gasesc o rezolvare pe forum , dar nu am gasit nimic. de service , m-am saturat sa arunc cu bani .. am bagat peste 2500 de euro de la inceputul anului pe totzi idiotzii de la service-uri.. care ishi tot dau cu presupusul de la ce e .

 

Am un e39 , 525d , 2001 , steptronic . il am de 5 ani , dar in ultimul an ... mai am un pic si ii dau foc .

 

PROBLEMA NR.1 : are momente , nu mereu .. dar foarte des , are variatii de turatii la relantii intre 500 si 1100 ( se mai intimpla sa shi moara motorul ) . daca accelerez , parca am mizerie in motorina si trebuie sa accelerez mult .. o ia mai greu .. ishi revine .. dupa care cind ajunge inapoi la turatii de 1000 , iar nu mai trage . NU CONTEAZA DACA ESTE RECE SAU CALD MOTORUL . pe tester imi da " 265 air mass meter " si "coolant temperature - 111 "( este peste limita maxima) - am fost la un prieten care are service , a pus debitmetru nou .. si face la fel .. shi imi da acceashi eroare .. dupa ce s-a dat reset la ea .. dispare .. si apare din nou .. la urmatoarea variatie de turatie .

 

PROBLEMA NR. 2 pierde antigel ... am schimbat cam tot de se putea schimba ( fortat de imprejurari ) , furtune sparte , vas de expansiune ( spart ) , capac , radiator ( spart )

 

PROBLEMA NR.3 Are momente , nu mereu , nu conteaza daca este motorul rece sau cald , scoate abur pe toaba de eshapament . ( nu foarte mult .. dar deranjant )

 

PROBLEMA NR. 4 Am un martor de airbag aprins . un "priceput" de la un service mi-a spus ca e de la computerul de airbag adik 150 de euro , asta dupa ce mi-a luat 4mil pe minic . pe tester spune : " 16 ignition circuit zk15-> battery unplug 2 " si " ignition circuit 15 - not ok "

 

PROBLEMA NR. 5 Nu mai functioneaza aerul , nici clima nici ventilatie .. NIMIC . eroarea : "10 AUC sensor" --- asta cred ca e un sensor care trebuie schimbat ..

 

PROBLEMA NR.6 mi-a picat bateria , am schimbat-o .. si nu mai am volum , balans la casetofon .. adik este blocat pe foarte tare.. nu merge nici mai tare nici mai incet. ( este navigatia mare ) .. nu este variatorul .. nu merge nici volumul de pe volan .. iar la tester imi arata functiile de pe volan active .. nu imi apare altceva pe tester , pentru ca este original BMW dar nu original al masinii .. si nu il citeshte .

 

ALTE ERORI DE PE TESTER : FRICTION TORQUE Nm - 42 ( maximul este 16) , " 40 thermal sensor for oillevel defect"

 

mai caut erori si revin.. sigur mai gasesc vreo citeva . ( am imprumutat o diagnoza de la cineva )

 

 

CAM ATIT DEOCAMDATA .. HEEELLLPPP MACAR CU IDEI .

 

 

MULTUMESC ANTICIPAT >> SI SCUZE DACA GRESHESC CU CEVA .. EU AM CAUTAT PROBLEMELE MELE .. DAR NU PREA LE-AM GASIT .

Link to comment
Share on other sites

salut am o problema cu un 320i daca ma puteti ajuta ca m-am saturat saa bag bani de aiurea la toti 0nepriceputii in buzunare.Asa se prezinta problema mea: cand e la relanti da sa moara,in mers nu mai merge rotund,iar ce e mai nou mi-sa aprins martorul de ulei in bord.am schimbat:ulei,bujii,debitmetru,filtrele si dupa ultimul tester MESERIASII zic ca nu are nimic.ce sa mai fac <_<
Link to comment
Share on other sites

problema 1 se trage de la problema 2 si 3 deci,motorul se incalzeste prea tare ,se dilata si pierzi toata compresia iar pompa lucreaza bine doar pana in anumite temperaturi

cu fumul alb si ca moare motorul,poate ai o patina de la distributie rupta si s-a modificat pozitia la pompa

alt ceva nu stiu ce sa zic

Link to comment
Share on other sites

Problema 1 si 2 de la garnitura de chiulasa, apa iti intra in camera de ardere si automat ca benzina aia o sa-ti arda ca ceasul rau ... de unde si fumul alb de la evacuare (apa ajunge abur dupa ardere) ... de unde si pierderea de apa ... si automat incepe si motorul sa fiarba daca nu are apa destula.

 

Si problemele alea electrice sunt cam multe ... nici eu n-am avut atatea probleme cand am cumparat masina. Sigur nu ai lasat masina in vreun service, a cam devenit obicei la romani sa fure piesele bune si sa-ti bage proaste in locul lor.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa ii verifici chiulasa sau garnitura de chiulasa - daca iti scoate abur si iti mananca lichid de racire este evident ca aici e problema - asta din punctul meu de vedere.

Martorul de la airbag poate sa fie de la banda de volan sau de la firul de sub scaun care din cauza sticlelor care il mai lovesc sau uzura se mai intrerupe...

De unde esti?

Aici pe forum sunt mai multi mecanici cu referinte bune de la cei pe care i-au ajutat.

Am si eu un mecanic bun... sunt si altii care au zis de bine de unul si de altul...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.