Jump to content

discuri frana


SorinT

Recommended Posts

cei care ati schimbat discurile cu unele perforate, ati sesizat o schimbare obiectiva a franarii? ce fel de discuri ati ales si cam la ce pret? daca aveti foto cu discurile montate as fi bucuros sa vad si eu, ma gandesc sa schimb discurile si imi e greu sa ma decid ce fel. ale mele au 170k km si s-au cam dus. multumiri <_<
Link to comment
Share on other sites

vorbeste cu b-14-bye ca el are pe masina discuri perforate fata-spate

normal ca se simte o imbunatatire la franare intrucat racirea discurilor este mai rapida

cu "striatii" sunt ATE POWER DISC si Brembo MAX

perforate sun ZIMMERMANN

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Perforatiile nu prea sunt pentru racire. Am avut si eu zimmermann perforate si nu m-au impresionat deloc, nici ca performante nici ca design. Ba se si ovalizasera un pic, se simtea o vibratie la franare.

Am pus ATE power disk care arata mult mai bine si sunt cel putin la fel de performante. Plus ca zimmermann par a fi lucrate de amatori in comparatie cu ATE. Ma refer la aspect, calitatea prelucrarii, chiar si la ambalaj.

Asa arata ATE power disk:

 

post-787-1244044007_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu am pus acum o luna zimmermann sport si pot spune ca franeaza mult mai bine decat cu discurile originale,mentionez ca am avut si discuri originale noi pe masina!deci nu fac comparatia intre unele uzate si unele noi zimmermann....
Link to comment
Share on other sites

Un disc ma tine cat 2 schimburi de placute, indiferent ca e ATE sau Zimmermann. Acum am pus si placutele tot ATE. Nr. de km depinde mult de stilul de condus. Nu mi s-a parut ca placutele se uzeaza vizibil mai repede decat cu alte discuri.

 

eu am pus acum o luna zimmermann sport si pot spune ca franeaza mult mai bine decat cu discurile originale

Mie mi s-a parut ca franeaza cam la fel, oricum diferentele sunt insesizabile in conditii normale, chiar e interesant cum la tine franeaza mai bine?

Nu am testat cum se comporta in conditii de racing, ci doar pe drumuri normale.

Link to comment
Share on other sites

Un disc ma tine cat 2 schimburi de placute, indiferent ca e ATE sau Zimmermann. Acum am pus si placutele tot ATE. Nr. de km depinde mult de stilul de condus. Nu mi s-a parut ca placutele se uzeaza vizibil mai repede decat cu alte discuri.

 

eu am pus acum o luna zimmermann sport si pot spune ca franeaza mult mai bine decat cu discurile originale

Mie mi s-a parut ca franeaza cam la fel, oricum diferentele sunt insesizabile in conditii normale, chiar e interesant cum la tine franeaza mai bine?

Nu am testat cum se comporta in conditii de racing, ci doar pe drumuri normale.

in mod normal ar trebui sa pui si placute de frana ATE POWER PAD sau alte placute de frana sport DS PERFORMANCE de ex

Link to comment
Share on other sites

faza cu discurile perforate si franarea mai buna e cam efect placebo dupa mine;se racesc mai repede dar doar dc esti nebun si stai pe deal in jos cu frana tot timpul,fara cea de motor si mai si accelerezi intre timp,dc se poate cu un motor de 300 cai
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
perforate la masina ta alegi doar pt design;franare mai buna poti sa obtii cu ate power disc(au striatii),dar se si uzeaza mai repede placutele

 

deci la M au pus perforate doar de design ? :) shit...sa imi pun urgent ATE <_<

Link to comment
Share on other sites

sunt convins ca cele perforate sau cu striatii se racesc mai bine, dar cum a spus si grozadan in conditii de solicitare intensa cum ar fi sa franezi la intervale scurte de timp si intensitatii mari le cunosti adevarata valoare. eu nu am avut niciodata si sunt curios in privinta eficientei si dpdv al rezistentei lor in timp cat si ca aspect. nu am vazut pana acum un e46 cu astfel de discuri(nici n-am stat atent) <_< Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pai vezi orice m3 e46... are discuri perforate.

 

http://www.stevecarter.com/m38999.jpg

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

sunt convins ca cele perforate sau cu striatii se racesc mai bine, dar cum a spus si grozadan in conditii de solicitare intensa cum ar fi sa franezi la intervale scurte de timp si intensitatii mari le cunosti adevarata valoare. eu nu am avut niciodata si sunt curios in privinta eficientei si dpdv al rezistentei lor in timp cat si ca aspect. nu am vazut pana acum un e46 cu astfel de discuri(nici n-am stat atent) :blink:

le vezi eficienta si diferenta daca franezi brusc de la 120 km/h de exemplu

 

 

 

perforate la masina ta alegi doar pt design;franare mai buna poti sa obtii cu ate power disc(au striatii),dar se si uzeaza mai repede placutele

 

deci la M au pus perforate doar de design ? :unsure: shit...sa imi pun urgent ATE <_<

:)

ce nebuni si aia de BMW sa puna doar asa ca design perforate :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

da, dar la ce diametru au la m3 nu au cum sa arate rau. eu sunt curios la astea mai mici . am vazut la alte masini si nu prea aratau bine perforate si cu diam mic.

la m3 3.2 au diametrul 325 mm la m3 csl 345

nu asta e important

principiul de franare este acelasi

sau tu zici ca alea de 286 mm arata rau ?

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca or sa arate bine si la mine pe 300mm. nu e diferenta chiar asa mare de diam (aveam impresia ca discurile de la m-uri sunt pe la 400mm diam).

poi daca le iei doar pentru aspect optic nu cred ca e o mare afacere

in fine bafta la achizitionare

<_<

vezi ca doar zimermann sunt perforate

ate si brembo sunt cu striuri

si preturile sunt diferite la ele

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

nu voiam sa arate ca naiba, am spus ca nu am vazut alte sedanuri cu astfel de discuri si acum cateva luni am aflat ca se pot monta si discuri sport oem. din cauza asta va intrebam daca e vreo diferenta fata de cele standard atat ca aspect, cat si ca functionalitate. acum m-am convins si o sa imi pun cu prima ocazie ate pwr disc. multumesc tuturor
Link to comment
Share on other sites

nu voiam sa arate ca naiba, am spus ca nu am vazut alte sedanuri cu astfel de discuri si acum cateva luni am aflat ca se pot monta si discuri sport oem. din cauza asta va intrebam daca e vreo diferenta fata de cele standard atat ca aspect, cat si ca functionalitate. acum m-am convins si o sa imi pun cu prima ocazie ate pwr disc. multumesc tuturor

atunci bafta

sper sa cumperi la un pret bun discurile ate power disc si ai grija sa fie 300 mm diametru ca aia ai pe masina nu 286mm

se schimba obligatoriu si placutele la schimbul de discuri

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

S-a mai discutat despre discurile perforate, sunt foarte eficiente la franari violente si repetate, se aplica cam greu eficienta lor la masinile normale, folosite in regim normal de mers. Mai exista varianta cu discuri ceramice(carbon) pentru masinile super-sport.

Eu mi-am pus discuri Brembo, nicio modificare in bine sau in rau fata de cele originale BMW.

Link to comment
Share on other sites

exact cum se spunea mai sus, s-a mai discutat intr-un topic. eu am pe masina Zimmermann perforate, insa discurile sunt mai mari din fabrica. le am de vreo 2 ani, franeaza excelent si imi place si aspectul. cand se vor uza, le voi schimba si pe cele pe spate tot cu perforate.

 

am vazut pe realoem ca exista si discuri OEM perforate pentru 330d E46 <_<

 

nu iti recomand sa schimbi discurile cu unele mai mari la 320d, trebuie schimbate si placutele si etrierii...daca nu chiar si pompa. apoi n-o sa-ti mai intre decat jante de minim 17"

 

in conditii normale de mers, probabil sunt ok orice discuri. pot sa spun insa ca am facut la un moment dat niste teste cu 330d si a4-2.5 tdi (tot al meu, dar condus de un prieten). bmw-ul se oprea cam cu 2 metri mai repede decat audi...iar dupa vreo 5-6 teste de genul asta, de la diferite viteze...la audi mirosea a ferodou incins iar franele tineau extrem de prost.

 

la bmw nu mirosea nimic, franele tineau perfect si chiar nu erau incinse rau (am pus mana pe jante doar si erau caldute).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.