Jump to content

discuri frana


SorinT

Recommended Posts

da, categoric...alea nu erau conditii de utilizare normale...le-am dat de le-au sarit capacele de la jantele de aliaj <_<

 

si 330d vine standard cu discuri ventilate doar, mai mari in dimensiuni ce-i drept si franeaza excelent.

 

ideea e ca nu conteaza pe ce masina sunt puse, atata timp cat discurile perforate/cu striatii sunt aproape la acelasi pret cu cele clasice, pentru acel minim plus de performanta si pentru look merita puse.

 

chestia asta cu..."e 320d si are doar 150 cai, nu merita sa-ti pui discuri perforate"..cred ca e valabila doar pentru kit-urile de frana profi, pentru racing, gen Brembo...care costa de pe la 1500-2000 euro in sus. acolo clar nu merita investitia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

o intrebare pt cunoscatori: desi placutele si discurile au acelasi producator (ATE), am observat ca se formeaza santuri de cca 1,5-2mm pe marginile suprafetei de franare a discurilor, ca si cum placutele ar fi mai mici... nu cred ca e normal procesul asta, multe masini nu au acest "sant"...

 

daca erau producatori diferiti, mai intelegeam sa nu fi nimerit exact dimensiunea, dar nici chiar ATE pt produsele proprii?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Este normal, intotdeauna se intampla asa. Placutele nu calca chiar pana la marginea discului de frana (by design) si in zona aceea se formeaza o buza, nu un sant. Daca buza are deja 2 mm inseamna ca discurile sunt prea uzate.
Link to comment
Share on other sites

discurile au un semn de uzura...daca sunt f apropiate de acel semn sunt uzate...pana atunci mergi linistit

 

si care este semnul de uzura?eu le am uzate peste 2 mm dar nu cred ca trebuiesc schimbate.tocmai am schimbat placutele cu unele Pagid.destul de bune zic eu.franeaza bine si nu scartie

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca diferentele de franare se vad doar in conditii extreme ! Exact pt asta au fost facute discurile mai performante !

Pt conditii normale de trafic , adica in bucuresti ziua pe aglomeratie cu 30 la ora sunt suficienti tamburii pe spate sau doar frana de mana ! Nu inteleg de ce discutati de conditiile normale de trafic !!!

Volga era echipata cu tamburi si pe fata si pe spate caci franarea se facea de la cel mult 60 de km pe ora...

 

Normal ca diferentele sunt la peste 120 km/h pt ca acolo chiar conteaza. De fapt, amanuntele fac diferenta !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Apropos de discuri:

 

La Seria 1 cand apesi in scurt frana, ingheata imediat (discuri normale), la M6 (discuri perforate) o ia mai progresiv asa apoi ingheata, nu stiu cum sa explic mai clar... o chestie destul de ciudata, asta nu inseamna ca nu franeaza, dar e foarte diferit fata de seria 1 de exemplu.

 

sau poate mi se pare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.