Jump to content

Lichid racire E60


ABK

Recommended Posts

Astazi mi-a aparut din nou martorul de "Coolant level low" pe bord. Am mai avut aceeasi problema acum 6 luni. Am luat 1 litru de antigel Fuchs (culoare verde) si am completat in vas pana la nivel maxim. Acelasi lucur l-am facut si astazi dupa ce am vazut mesajul din bord.

Este ceva normal sa se mai evapore sau am o fisura pe undeva si incet incet pierde lichid? Pe unde ar trebui sa ma uit mai cu atentie? Sub masina nu am remarcat nimic. Masina nu este "forjata" deloc ci doar "chinuita" moderat print traficul din Bucuresti.

 

P.S. Am inteles ca in total intra 5L de antigel. <_<

 

Rog stergeti celalalt topic. Sunt ceva probleme tehnice cu forumul.

Link to comment
Share on other sites

Eu de cand umblam cu Dacia nu am mai auzit de apa pentru racire. Inainte am avut o Skoda si in afara de Aral G12, concentrat direct din bidon, nu am bagat si nu am avut nici o problema 5 ani de zile. Esti sigur ca se mai dilueaza cu apa? <_<
Link to comment
Share on other sites

Astazi mi-a aparut din nou martorul de "Coolant level low" pe bord. Am mai avut aceeasi problema acum 6 luni. Am luat 1 litru de antigel Fuchs (culoare verde) si am completat in vas pana la nivel maxim. Acelasi lucur l-am facut si astazi dupa ce am vazut mesajul din bord.

Este ceva normal sa se mai evapore sau am o fisura pe undeva si incet incet pierde lichid? Pe unde ar trebui sa ma uit mai cu atentie? Sub masina nu am remarcat nimic. Masina nu este "forjata" deloc ci doar "chinuita" moderat print traficul din Bucuresti.

 

P.S. Am inteles ca in total intra 5L de antigel. <_<

 

Rog stergeti celalalt topic. Sunt ceva probleme tehnice cu forumul.

 

 

Asa am patit si eu cu ceva timp in urma cu 320i;mi s-a aprins martorul nivel scazut lichid de racire;dupa vizita la reprezentanta au constatat cei de acolo ca termostatul era de vina(pierdea lichid pe la ceva garnituri).Dupa schimbarea termostatului n-au mai fost probleme cu lichidul.

Link to comment
Share on other sites

mi-a povestit un mecanic ca daca nu se vad urme de scurgere - antigelul lasa o urma ca un fel de sapun atunci cand se usuca (asta o stiu pe propria piele, cu un passat)- sa se verifice sistemul care preia din gazele arse si le trimite inapoi in motor. Aceste gaze se racesc cu antigel din sistemul de racire...la mine motor 3.0d piesa se alfa in partea din fata a motorului, este un cilindru rectangular din aluminiu, pe o parte este un furtun si pe cealalta un alt furtun care intra sub capacul motorului. E mare problema dc acea piesa se deterioreaza in interior, pt ca atunci intra antigel in admisie. poate revin cu o poza...

 

nu strica sa verifici si aspectul asta...

Link to comment
Share on other sites

In seara asta cand am ajuns acasa m-am uitat in compartimentul motor si am observat ca sub vasul cu lichid de racire erau cateva picaturi. Am pus mana sub vas si era usor umed deci e clar ca pe acolo pierde usor in timp. Oare se mai poate lipi/repara vasul asta sau trebuie cumparat altul? Aveti idee cam cat ar costa vasul asta?
Link to comment
Share on other sites

O poza ar fi bine venita ca sa stiu unde sa ma holbez <_< Masina mea e un benzinar 530i dar banuiesc ca cilindrul de care zici e pozitionat la fel. Astept o poza daca se poate.

 

Mersi.

 

 

remediaza problema pe care ai descoperi-o, si dc nu se rezolva cata piesa asta. Oricum, spune-ne si noua dc aceasta piesa exista si la benzinar.

 

piesa este cea de dedesubt,cea dreptunghiulara

Link to comment
Share on other sites

Mie un mecanic mi-a spus ca piesa aia face parte din aerul conditionat..

 

 

 

 

te sfatuiesc sa nu lasi masina pe mainile acestui mecanic...!

eu am vazut cateva astfel de piese la mecanicul meu, si pe dinauntru aceste piese sunt arse de gazele de esapament...dc ar fi de la a/c, de ce ar fi arse?...si de ce duce in motor?

 

Acea piesa raceste gazele care sunt preluate din evacuare, si retransmise in motor prin admisie..acest lucru se face in vederea reducerii emisiilor de gaze...

Link to comment
Share on other sites

In seara asta cand am ajuns acasa m-am uitat in compartimentul motor si am observat ca sub vasul cu lichid de racire erau cateva picaturi. Am pus mana sub vas si era usor umed deci e clar ca pe acolo pierde usor in timp. Oare se mai poate lipi/repara vasul asta sau trebuie cumparat altul? Aveti idee cam cat ar costa vasul asta?

 

Daca esti sigur ca e vasul, schimba-l. Nu merita lipit. cine stie ce patesti la un drum lung mai apoi...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sigur daca e vasul si clar ca voi remedia problema. Cand am sa duc masina la revizie la Dormag ii oun sa verifice si asta normal. Vasul are destul de multe puncte de legatura (suruburi si furtunuri) si nu cred ca ma voi apuca eu sa "scularesc".

 

BMW E60: Am sa revin si cu poza. La prima vedere benzinarul nu are piesa asta. Cel putin nu amplasata acolo.

Link to comment
Share on other sites

Nu am apucat sa ma duc inca la service. Avand in vedere ca "frec" masina mai mult prin Bucuresti si pe distante scurte nu am fost foarte preocupat si din pacate nici timpul nu imi permite prea mult.

 

Revin totusi cu poze.

post-24073-1245273141_thumb.jpg

post-24073-1245273162_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Readuc tipicul la viata.

 

Azi dimineata am verificat nivelul lichidului de racire la E60, iar spre surprinderea mea este mult sub nivelul minim(asta am facut inainte sa pornesc si sa se incalzeasca motorul). Ce pot face ?

 

Pot sa completez cu orice antigel de racire ? Problema este ca nu stiu ce lichid de racire are in momentul de fata masina in ea, iar daca il combin cu altceva mi-e frica sa nu fac vreo boacana. Trebuie facuta vreo concentratie ceva ?

 

Astept cateva sfaturi, va rog. :)

Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa fie albastru lichidul. si concentratia o faci cum vrei tu, in functie de temp la care vrei sa reziste la inghet. scrie pe spatele cutiei cu antigel cum sa o prepari. poti sa pui aral, hepu sau original bmw.

 

Am inteles, multumesc pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.