Jump to content

e90 filtru particule


ganga

Recommended Posts

Am revenit si cu 2 filmulete:

 

Imediat dupa pornire:

 

https://www.youtube.com/watch?v=SvEjqVU-jqc&feature=youtu.be

 

Dupa 10 km de mers in Bucuresti:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=PoTDGfi5OkM&feature=youtu.be

 

Cred ca o sa merg sa fac din nou o diagnoza, totusi nu cred ca imi pot da seama doar din diagnoza daca este prezent filtru de particula sau nu si eventual in ce stare este. Voi incerca sa schimb motorina, momentan folosesc Rompetrol si de la Mol/Omv.

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

nasoala treaba cu DPF-ul.cert e ca cea mai sigura varianta ramane eliminarea lui.

eu am 220.000 km.filtrul este cel original, avand masina de la 65.000km stiu sigur asta.

turbina mi-a picat la 183.000 km si valorile filtrului, acum dupa 35.000 km rulati cu noua turbina sunt aproape minime.

 

asa ca turbina poate pica si cu DPF impecabil.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

OK, daca e scos cum imi dau seama daca este modificat si softul penru DPF off?

Cred ca poti sa iti dai seama si daca mergi la un tester de noxe si orice valoare (se prea poate MULT mai mare)peste cea data de fabricant pentru motorul tau inseamna ca filtru DPF nu retine noxele; deci ori e gol ori e gaurit.

 

Sigurul efectcu adevarat negativ de care am auzit este ca presiunea mica in spatele turbinei (..nelimitata de prezenta filtrului) poate SA DUCA la viata mult mai scurta a ei, asta numai daca la rescrierea ECUului nu s-a tinut seama de limitarea "variabilitatii" paletelor turbinei..

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu mai ai DPF sau cel putin acesta a fost gaurit. Trebuie sa mergi neaparat sa vezi daca a fost eliminat corect din soft pentru nu e normal ca masina sa scoata fum in halul ala ( chiar si cu DPF OFF).

 

Beemer, nu incepe iar cu aberatiile astea cu presiune prea mica in spatele turbinei pentru ca nu are nici un efect asupra vietii turbinei. Chiar daca ar fi adevarat ( desi nu este pt ca in cazul motoarelor turbo o evacuare mai rapida a gazelor este benefica) galeria de evacuare ar oferi o contrapresiune suficienta

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Asa face doar 30 de secunde -1 minut dupa ce o pornesc, asa vreau si eu sa fac sa vad in ce stare este dpf-ul fizic si daca s-a facut modificarea si din soft.

 

Imi puteti recomanda pe cineva unde as putea sa verific? Poate sa mai fie si alta cauza? de la injectoare?

 

Cum poate cauza motorului daca nu se facea si din soft? Eu cred ca totusi s-a modificat si softul ca nu da cu fum in afara de 1 min la pornire.

 

Mai citisem undeva ca fumul de la pornire poate fi si cauza segmentilor.

 

In cazul in care nu mai am DPF as putea schimba uleiul cu unul care sa protejeze mai mult motorul?

 

Citisem ca Castrol 5w30 este pentru DPF.

 

 

LE: Am uitat sa precizez ca ITP-ul l-am trecut pe bune!

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Bun :goodjob:

 

DPF

-RPM IDLE:0.0 Bar (max 35) / RPM 2000: 15.9 bar (max 75) / Cutoff speed: 56.9 Bar (max 200 )

Valorile astea sunt pt dpf functional (negaurit). :)

Si vezi ca se masoara in "mbar". Daca ar fi in BAR ti-ar zbura turbina cu totul.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Pai e vorba de presiunea exercitata asupra turbinei la iesire. Din cauza ca se renunta la dpf , treaba asta o afecteaza.

Se intelege asta .. ca rotatia paletelor turbinei e limitata de faptul ca gazele esapamentului sunt retinute (pentru filtrare, daca mai ai dpf..) dar eu vreau sa inteleg si ce se intampla (poate intampla) si dupa gaurirea DPF-ului.

Altii poate nu!

:offtopic:

E cam pacat ce facem noi acum..

Dar si legea o sa se schimbe ca doar suntem in UE :oops:

In vest deja e ILEGAL sa gauresti, afectezi DPF-ul...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am verificat astazi si eu parametrii astia in bmwhat. In prima poza valorile sunt pentru ralantii iar in a2a poza la 2500rpm. Ce parere aveti? E infundat filtrul?

 

Sent from my SM-G800F

Pune mana si calculeaza diferentele intre cele doua valori si o sa observi ca nu te incadrezi in valorile recomandate, este prea mare presiunea.

Verifica daca nu cumva ai probleme cu bujii, releu bujii, filtru epurator, termostate ... asta ca sa fii sigur ca ti se porneste regenerarea, si mai verifica de erori.

Daca ai rezolvat toate aceste probleme atunci scoti furtunasul de vacuum de la EGR si il blochezi cu un surub si mergi asa doua saptamani, timp in care monitoruzezi valorile presiunii ... care trebuie sa se curete teoretic mai repede cu egr dezactivat.

Daca dupa 2sapt nu a scazut presiunea in filtru ... Aplici celelalte metode ... dat jos si curatat sau anulat ....

Link to comment
Share on other sites

Bratila, nu e bun parametrul ala. Trebuie sa selectezi "corrected diff pressure.." . Vezi ca am pus poze pe topicul meu cu E60. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117628-bmw-520d-e60-2009/page__st__480

 

Testeaza asa si o sa vezi valorile reale. In loc de hPa sunt mbar, echivalent. Si asa poti face comparatia reala cu valorile din DIS.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Bratila, nu e bun parametrul ala. Trebuie sa selectezi "corrected diff pressure.." . Vezi ca am pus poze pe topicul meu cu E60. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117628-bmw-520d-e60-2009/page__st__480

 

Testeaza asa si o sa vezi valorile reale. In loc de hPa sunt mbar, echivalent. Si asa poti face comparatia reala cu valorile din DIS.

 

Andrei multumesc frumos, dar la mine pe "corrected diff pressure" imi arata -999,xx, xx-oscileaza destul de putin (77 idle, 82 la 2000 rpm). Sa fie senzorul defect? Imi poti spune cat a costat senzorul ? Si daca se poate si cum se monteazĂŁ?

 

Sent from my SM-G800F

Link to comment
Share on other sites

Pai cam mari valorile daca e asa. Normal la 2000rpm max admis 75mbar. La remaining capacity of DPF ce interval ai ? Senzorul se mai poate defecta dar daca nu ai eroare explicit e ok. Eu aveam eroare la el si de aia l-am schimbat. Si intradevar era defect pt ca afisa cu totul alte valori dupa cum ai vazut pe topicul masinii mele.
Link to comment
Share on other sites

Am avut o eroare: exhaust pressure sensor. Ma gandesc ca e defect ca mie imi arata -999,xx. Valorile sa fie "xx" ?

La remaining capacity imi zice 62,000km. A scazut de la 85,000km la 62,000km in ultimii ~20,000km parcursi.

Sent from my SM-G800F

Edited by bratila23
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.