Jump to content

Schimbare bucsi bascula


dany.2007

Recommended Posts

e destul de greu daca nu ai rampa,bucsele oricum cumparale cu tot cu carcasa,eu unu le-am scos cu o presa pt rulmenti,dupa schimbare trebue reglata directia.

bucsele oricum au joc si alea noi daca tragi de brat se misca,baga un levier la pivoti sa vezi daca nu ai joc,aia de la roata se duc cel mai repede.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meyle a fabricat asa ceva, Mahle face filtre!

 

si back on-topic, pivotii au un sunet strident e un suner metal pe metal, daca sunetul e infundat si roata are joc fata-spate (o vibratie asa mai larga) sunt bucsele problema

Indicat e sa le schimbi cu tot cu carcasa aia de aluminiu, e mult mai simplu...

 

oricum, operatia e foarte simpla!

Deci, am inteles eu bine, sau carcasele sunt din aluminiu la e46?

 

 

da, sunt din aluminiu

Link to comment
Share on other sites

da, sunt din aluminiu

Ma intreb de ce s-au facut si astea, si basculele, din aluminiu. probabil ca sa cumperi bratul cu totul...

nu, ci ca sa nu ingreuneze ÂŞI mai rau masina

 

e 46 in functie de motorizare are ~1500kg <_<

 

de curiozitate sa iei in mana o bascula de e46 si in cealalta mana o bascula de e36 sa vezi ce diferenta e

Link to comment
Share on other sites

Gataaaaaaaa, le-am schimbat , alta masina :bashwall:

 

Am vorbit cu un prieten de la un service sa ma ajute cu o rampa . Intradevar fara rampa e foarte greu .

Operatia a durat cam 2 ore datorita lipsei sculelor <_< .

 

Recomand schimbarea lor la un service deoarece e greu de scos daca nu ai presa si greu de bagat la loc . Masina mea are cam 150k iar bucsile de bascula cred ca erau originale.

Intr-un final am gasit o presa si le-am scos relativ usor , mai greu au fost de pus cele noi la loc pentru ca nu am avut presa si am folosit un levier .

Partea cea mai greu este de pus la loc :unsure: .

 

Piesele au costat 242 ron (Febi) , sa vad cat ma tin si astea .

 

10x all pentru opinii :)

 

 

Am uitat sa intreb : Trebuie reglata directia acum dupa schimbarea bucsilor ?

Mai sus am vazut ca da, alte pareri ?

 

10x

Link to comment
Share on other sites

de curiozitate sa iei in mana o bascula de e46 si in cealalta mana o bascula de e36 sa vezi ce diferenta e

Care ar fi diferenta? La greutate?

Nu cred ca o sa am ocazia sa fac asta in viitorul apropiat...

Link to comment
Share on other sites

Care ar fi diferenta? La greutate?

Nu cred ca o sa am ocazia sa fac asta in viitorul apropiat...

da, sunt mai usoare

 

 

. Masina mea are cam 150k iar bucsile de bascula cred ca erau originale.
asta s-o crezi tu ! <_<

 

 

 

Am uitat sa intreb : Trebuie reglata directia acum dupa schimbarea bucsilor ?
e bine sa faci macar o verificare
Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la un service pt verificari de rutina si mi-au zis baietii ca trebuie sa schimb pivotii si bucsile pe fata...

Problema e ca la mine nu bate absolut nimic!

Se poate sa fie uzate piesele respective dar eu sa nu simt nimic (troncaneli etc)??

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la un service pt verificari de rutina si mi-au zis baietii ca trebuie sa schimb pivotii si bucsile pe fata...

Problema e ca la mine nu bate absolut nimic!

Se poate sa fie uzate piesele respective dar eu sa nu simt nimic (troncaneli etc)??

normal.. nu prea, din proprie experienta iti spun ca atunci cand ai bucsele duse nu prea mai stai in masina cand treci peste denivelari/linii de tramvai etc

despre pivoti nu stiu ca inca nu i-am auzit dar banuiesc ca aia fac galagie si mai mare

Link to comment
Share on other sites

pe Febi atata costa setul, intre 240-300 ron setul... da nu te astepta sa aiba ulei in ele ca cele originale...

ai luat set de busce pe FEBi si nu aveau ulei?

ca si pe alti producatori de altfel

 

inseamna ca ai luat niste sh

sau nu ti-au dat bucsele care erau la e46

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la un service pt verificari de rutina si mi-au zis baietii ca trebuie sa schimb pivotii si bucsile pe fata...

Problema e ca la mine nu bate absolut nimic!

Se poate sa fie uzate piesele respective dar eu sa nu simt nimic (troncaneli etc)??

 

Mergi cu geamurile deschise si muzica oprita pe un drum mai prost (de preferinta noaptea sa fie liniste) si daca nu auzi nimic suspect nu ai motive de ingrijorare.

Link to comment
Share on other sites

Gataaaaaaaa, le-am schimbat , alta masina :bashwall:

 

Am vorbit cu un prieten de la un service sa ma ajute cu o rampa . Intradevar fara rampa e foarte greu .

Operatia a durat cam 2 ore datorita lipsei sculelor <_< .

 

Recomand schimbarea lor la un service deoarece e greu de scos daca nu ai presa si greu de bagat la loc . Masina mea are cam 150k iar bucsile de bascula cred ca erau originale.

Intr-un final am gasit o presa si le-am scos relativ usor , mai greu au fost de pus cele noi la loc pentru ca nu am avut presa si am folosit un levier .

Partea cea mai greu este de pus la loc :unsure: .

 

Piesele au costat 242 ron (Febi) , sa vad cat ma tin si astea .

 

10x all pentru opinii :)

 

 

Am uitat sa intreb : Trebuie reglata directia acum dupa schimbarea bucsilor ?

Mai sus am vazut ca da, alte pareri ?

 

10x

 

de scos e greu, de pus e foarte usor, nu trebuie presa, nu trebuie nimic. putina apa cu 10% sapun si intra imediat

Link to comment
Share on other sites

febi au ulei, ca cele originale

 

un prieten le-a dat jos taindu-le si n-am vazut strop de ulei(poate erau scurse, ce sa zic), in schimb eu cand le-am dat jos pe cele originale nu ne-am mai vazut de fum de la panza flexului ce a intrat in ulei....

 

de scos e greu, de pus e foarte usor, nu trebuie presa, nu trebuie nimic. putina apa cu 10% sapun si intra imediat

 

exista vaselina speciala pt cauciuc...

Link to comment
Share on other sites

De scos , au iesit relativ usor cu presa, dar de pus cele noi a fost mai greu , desi le unsesem cu vaselina :) .

Exista, am inteles o presa pentru pus ca intra foarte greu .

 

Bucsile le-am luat de la 4ucom pentru ca avea pretul cam cel mai bun . De asta il si recomand , serios si prompt omul.

 

Cristi B. : Daca nu bate nimic care sa simti, nu are rost sa le schimbi . La mine au inceput sa bata destul de sesizabil si atunci am fost sa le schimb. Zic asta sa nu cumva sa le schimbi degeaba <_< ca am mai intalnit mecanici dastia ca iti spun ce piese sa iei dupa ce ii spui diagnosticul prin telefon , fara sa o vada . :bashwall:

 

io's : masina avea 130k km cand am luato din Germania, eu am facut cam 20k km in Ro . De asta ziceam ca pareau a fi originale .

Link to comment
Share on other sites

pe Febi atata costa setul, intre 240-300 ron setul... da nu te astepta sa aiba ulei in ele ca cele originale...

ai luat set de busce pe FEBi si nu aveau ulei?

ca si pe alti producatori de altfel

 

inseamna ca ai luat niste sh

sau nu ti-au dat bucsele care erau la e46

 

nu, dar am vazut bucse date jos originale cu peste 100.000km si curgea uleiul din ele ca la robinet cand le-a taiat si am vazut date jos si Febi cu maxim 50.000km si erau uscate! De aceea inclin sa cred ca n-au ulei in ele... cine are ~130 de lei de investit poate face o proba...chiar as fi curios!

 

PS: eu am luat bucsele febi noi, dar n-am cum sa-mi dau seama daca au sau nu ulei in ele...n-o sa le gauresc

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

De scos , au iesit relativ usor cu presa, dar de pus cele noi a fost mai greu , desi le unsesem cu vaselina :) .

Exista, am inteles o presa pentru pus ca intra foarte greu .

 

Bucsile le-am luat de la 4ucom pentru ca avea pretul cam cel mai bun . De asta il si recomand , serios si prompt omul.

 

Cristi B. : Daca nu bate nimic care sa simti, nu are rost sa le schimbi . La mine au inceput sa bata destul de sesizabil si atunci am fost sa le schimb. Zic asta sa nu cumva sa le schimbi degeaba <_< ca am mai intalnit mecanici dastia ca iti spun ce piese sa iei dupa ce ii spui diagnosticul prin telefon , fara sa o vada . :bashwall:

 

io's : masina avea 130k km cand am luato din Germania, eu am facut cam 20k km in Ro . De asta ziceam ca pareau a fi originale .

 

nu se pune vaselina, deoarece vaselina o sa stea in permanenta acolo, sau macar pentru o perioada buna. in cel mai rau caz pui un pic de ulei dar niciodata vaselina. in tis scrie clar 10% sapun 90% apa. la mine a mers imediat

Link to comment
Share on other sites

...pun si eu o intrebare...ca sa schimbi bucsele (E46) trebuie sa dai bascula jos cu totul sau doar desfaci din cele doua suruburi bucsa?....am vazut filmuletul postat, dar cand am intrebat un mecanic acesta mi-a zis ca n-are cum sa scoata/bage bucsa daca nu da bascula jos!!!....exista o presa speciala pentru asta sau in ce fel se dau jos?...multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.