Jump to content

Cand e cald trage infundat,320i e36


Recommended Posts

Salut baieti,imi pare rau ca mai trebuie sa fac un topic cu o alta posibila problema,deci cand e cald dupa ce merg cu ea cativa km in viteza 1-a parca trage infundat,poate asa e tipul asta de motor dar alte marci nu stiu in viteza a-1-a sunt foarte sprintene si a-2-a,de ex. golf 4 tdi de 136 cp este uimitor cum poate sa traga,te baga de la primele turatii in scaun,e total diferenta radicala si e un diesel,nu este injectie,2.0 la mine nu stiu deci daca merg cu a-4-a si am 60km la ora nu-ti dais eama atunci merge asa cursiv,dar daca vrei sa pleci de pe loc.....trage infundat asa,Dane tu ce spui?care ar fi problema in afara faptului ca trebuie schimbata masina:).
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun si trebuie schimbata?Ahh...doamne......ce zi norocoasa a avut individu' care mi-a vandut masina asta si ce pacatoasa zi a fost atunci pt. mine,deci bavaria tu zici ca volanta,nici nu stiu cum arata asa ceva,si nici nu imi imaginez,daca poate sa detalieze cineva.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e efectul placebo.

Gandeste-te ce greutate are golf4 de 136 cai - diesel, si ce greutate are masina ta de 150 de cai - benzina.

Poate asa o sa intelegi.

Link to comment
Share on other sites

Pyule aici da....e si greu cum zice un amic cu e36''tomberonu''<_<,dar totusi......,bine ca la coupe numai usa e vreo 50 de kg:),nu stiu dar tehnologia asta a avansat foarte mult la masinile astea noi,un motor de 1.6 la una din asta noua te baga in scaun,ajung la parerea ca si un 325i e36 si 328i e36 poate fi intrecut de un passat diesel cel cu I de culoare rosie,nu ai nici o sansa la felul cum trag motoarele astea puse pe e36 vb de astea in 6 pistoane ca alea in 4....nu se mai pune problema de putere.
Link to comment
Share on other sites

de ce compari un motor din noua generatie care are alta tehnologie cu motoarele de pe E36?

In comparatie cu ce s-au pus pe alte masini din aceeasi generatie cu E36 motoarele de pe E36 sunt superioare si mai puternice! Gandeste-te ca motorul de 1,6 are 102cai iar cel de pe 328 are 192cai... Motorul meu de 1,7 diesel are 90cai, iar un motor de 1,7 diesel de pe un Opel Astra din '99 are doar 75cai...diferenta e enorma si se simte daca stii cum sa conduci!

Sa stii ca motoarele in 4cilindrii nu sunt asa slabute cum crezi... Doar ca nu poti sa ai aceleasi performante cand tragi dupa tine o caroserie de 1350kg... Pun pariu ca un motor de golf pus pe o caroserie de E36 sedan abia nu ar trage precum un 316i.

Ma uitam ca cei de la vw abia au reusit sa scota 204cai dintr-un motor de 4000cmc pe cand bmw are 192cai pe motorul de 2,5 sau 2,8... Imagineaza-ti ce putere are un motor de 4000 de la BMW

Link to comment
Share on other sites

Zau, daca-mi facea a mea atatea probleme, cred ca turnam 5 litri de benzina pe ea/in ea si chemam pompierii <_<

 

Asta nu inseamna ca te sfatuiesc sa faci asa ceva, doamne fereste, nu vreau sa te vad la stirile de la ora 5

Link to comment
Share on other sites

Crbl de ex. 328i e36 e tot in gen cu asta care al am eu 2.0 e36,dar degeaba are 328i m50 192 de cai daca trage haotic,cel putin la mine.........cam asa face,mult zgomot,si.....parca infundat asa trage,poate e cum zicea bavaria,volanta o fi,sau asa o trage ele,adica daca sunt grabit si vreau sa plec de pe loc mai tare trebuie sa o duc in 6 mii ture ca sa miste ceva,golful ala o fi mai usor dar ai bagat piciorul in el sti cum era?impresionantttt!!!!!!!atingea-i pedala de la primele turatii de baga in scaun dar la astea m50 sunt reputatia,asa a ramas in mintile oamenilor ca putere,turatii,chestii,mai bine zis zgomot mult,asipira erul intr-un mod inspaimantator si....,si.....,si.....,deci pana la urma o sa ajung sa merg ca un pensionar cu 60 km pe ora in viteza a-4-a si 80km la ora cu viteza a-5-a,cam asa am inceput sa merg ca sa nu-l mai aud ca se ''screme'' atat cand mergi cu el in trepte inferioare,am mers cu un amic el statea in dreapta mi-a zis ca nu-i place cum trage masina si a avut vreo 6 masini,nici una bmw,asta e o fi volanta,unde dracu s-o afla si asta nu stiu,stiu doar ca mi-a iesit prin piele cate are masina asta,cel putin ai dau cheie si porneste,deci porneste......,deci porneste.....si pt. astea le multumesc inginerilor care au facut acest motor,totusi e o minune si asta,deci porneste.....,nu am suspensie,nu am motor,nu am scaune...,dar porneste....cat e timpul cald.
Link to comment
Share on other sites

si eu sustin acelasi lucru, ca e efectul placebo, desi normal a ta ar trebui sa traga de la 1500 de ture daca esti singur in masina.

roaga pe cineva la intalnire, tot cu e36, sa o conduca si sa faca o comparatie, sau condu tu tot un 320i sa iti dai seama, ca altfel poate faci caz pt nimic, si masina e buna.

eventual schimba filtrele.

Link to comment
Share on other sites

volanta se afla in capatul arborelui cotit (intre motor si ambreiaj)... din cate stiu volanta are o margine dintata... cand pui contactul electromotorul invarte volanta, care la randul ei invatre arborele cotit, care pune in miscare pistoanele si celelalte componente mobile din interiorul motorului...supapele de admisie se deschid, pompa de benzina baga benzina, bujia da scanteie si motorul porneste!!! si toate astea in cateva clipe <_<

 

din cate mai stiu prin discul ambreajului care este in legatura cu volanta se transmite miscarea de la motor la cutia de viteze... cand apesi ambreiajul se discul ambreiajului se decupleaza de volanta astfel ca se intrerupe transmiterea miscarii catre cutia de viteze...

 

poate la tine e pe duca discul ambreajului si patineaza si de asta nu te baga in scaun...

pisica mea are 90cai si abia in treapta a 3-a simt ca trage bine cand trec de 3000ture... in prima treapta numai daca dau drumu mai brusc la ambreiaj pleaca mai in forta de pe loc ... si in orice treapta as fi cu pedala la podea nu trage deloc pana nu trec peste 2000 ture...

cred ca ideea e sa o turezi mai mult inainte sa dai drumu la ambreiaj si o sa vezi ca o sa te bage in scaun... ma ales ca e benzinar si are demaraj...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20 in linkul asta ai poza cu volanta... in engleza cred ca ii zice "fly wheel" ... daca gresesc rog sa ma corecteze cineva...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

Pai si ''tomberonul'' de e36 cu usa de de 50 kg(coupe) ce masa sa aibe?Crbl,crede-ma man,nu ai mers poate cu un diesel wv passat sau golf cu i-ul rosu,sti cum e?al atinge pe pedala si te baga in scaun,pai pana s-o trezi m50 2.8 sa traga,pana se screme,nu-i mai citesti numarul la wv,ca si 2.8 care e cel mai mare motor de pe e36 tot in stilul asta trage infundat asa,doar ca e 2.8...,e tehnologia,concurenta din ziua de astazi care......,dar deh alea nu ies in evidenta asa sunt mai silentioase,rotunjite,mai cu aspect de masini de familie,astea daca au si jante,chestii,aspira aerul ala inspaimantator asa si te face sa crezi ca e....mama mama,oricum chestile astea raman intre noi,sunt multi,multi care nu se pricep oameni care nu au asa ceva,pai mi-ai spus de filtre,da sunt schimbate de cand am luat-o,uleiul,filtru de aer,aproape toate consumabilele,cuplu mare are de la 3 mii de ture in sus pana la 3 mii si ceva de ture te rogi de ea,o descanti,dai un telefon,mananci ceva si apoi te pregatesti ca incepe sa traga,pai am facut un test intr-o duminica la un stop pe un bulevard cu un mercedes cabrio,era din acela micut de prin 2001 asa,ce sa mai zic,am ramas cu gura cascata,pana sa dezmeticit motorul asta sa traga ala a ajuns la celalalt stop,radicala diferenta!
Link to comment
Share on other sites

intr-a 1a si a 2a trebuie sa manance jar si 320i-ul. verifica-i compresia, sau ce mai zic cei care stiu, chiar nu ma pricep. si sustin in continuare sa mergi cu cel putin inca un 320i sa vezi cum merge, sa ai termen de comparatie.

 

Later edit: Am observat cum zici si tu, ca TDI-urile astea de generatie noua, accelereaza incredibil ( sa nu mai zicem ca un 330d are cuplul mai mare decat un M3), dar oricat de rapida e acceleratia, le prinzi in 10-15m.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca are ceva nasol motorul tau de raspunde asa greu la acceleeratie... la mine in primele 3 trepte daca ma dau putin la ea imediat trece de 2500ture si e diesel cu doar 90 cai si cuplu de 190Nm la 2000ture... motorul tau are 150cai si cuplu 190Nm la 4700ture... diferenta de demaraj se simte fata de tractorasul meu...

am vazut odata un 525tds cand accelera pleca de langa mine ca sageata!

ma gandesc ca daca ai tura motorul peste 3000ture cand pleci de pe loc nu te-ar mai face astia la semafor

 

cred ca motoarele de la vw cu I rosu sunt supraalimentate ...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

nu ai mers poate cu un diesel wv passat sau golf cu i-ul rosu,sti cum e?al atinge pe pedala si te baga in scaun,pai pana s-o trezi m50 2.8 sa traga,pana se screme,nu-i mai citesti numarul la wv,ca si 2.8 care e cel mai mare motor de pe e36 tot in stilul asta trage infundat asa,doar ca e 2.8...,e tehnologia,concurenta din ziua de astazi care...

Chiar nu iti dai seama ca o iei pe aratura rau de tot?

 

De curiozitate... Ai fost vreodata la un tester? Te-am mai intrebat odata acu o vreme, si ai evitat raspunsul.

Link to comment
Share on other sites

Pyule de ce o iau ma pe aratura?crezi ca spun chestile astea de drag?Imi spui de tester da..o ce buna ideie,daca ar functiona treaba cu testerul.....,la ''tomberoanele'' astea tot ranga si ciocanul trebuie sa le arati cu parere de rau,tu te imaginezi intr-un service curat si vine un tip imbracat frumos cu un laptop?:)Crbl deci astea diesel,astea noi de la wv sunt date dracu pe demaraj,nu as dori sa te vad intr-o duminica intr-un 328 e36 coupe la un stop paralel cu un golf tdi(cel cu rosu) si sa scoata din masina aia tot ce poate,pt. ca vei fi foarte dezamagit,eu am ramas masca....cum poate un diesel sa fie asa bun,aparentele inseala ca deh..e rotunjita,mai de familie si.....dar eu vb din experienta,nu sunt eu cu intrecerile sau ahtiat dupa asa ceva dar......am mai testat masina asa cu alte marci,uite ti-am zis cand e cald parca imi trage infundat in viteza a1-a,as fi vrut sa se duca asa cursiv,i-am schimbat filtru de benzina am zis ca poate cat de cat acolo un pic,dar doar un pic se va cunoaste,canci.....,oricum o declar masina exclusiv pt. municipiu,de anumite impresii,cine nu are a doua masina e nasol.
Link to comment
Share on other sites

Salut man,pai conteaza si cum trage motorul man,unde are cuplu mare,daca m50 trage cum trage......mie unu nu imi place,eu gandesc asa sa zicem are 194 de cai 200 cp pai cand o apesi sa rupa asfaltul,oricum e de dimeniul trecutului,dar vreau sa spun asa,ca de criticat un motor care a fost scos in 1990 acum dupa 20 de ani aproape un inginer ti-ar raspunde ca asa a fost conceptul atunci,dar problema care am spus-o aici referitor la mine a fost sa nu cumva ca treaba asta cu trasul infundat sa nu fie o problema care se poate agrava,ca si asa sunt atat de nemultumit de ea ca amsina si asta mai trebuie sa ma pomenesc ca nu mai porneste,ca de mers asa la drum mai intins si liber merg cu 80 si cu a-5-a,daca merg pe autostrada merg cam cum merge un autocar Dacos 110-120km,oricum asta ramane intre noi ca unu naiv daca ma intreaba ce motor am scrie pe spate 320i,ai bag 150 cp,chiar ieri ma intrebat un tip intr-o parcare avea o nova dacie si a auzit de 150 cp a inceput sa se minuneze dar in sinea mea ma bufnea rasul,deci mie de asta imi e...sa nu cumva sa aibe motorul ceva,ca de bine de rau mai ma duce la o cafea,la un suc,la cate un gratar pe la cineva la curte si ai multumesc ca ma duce,ma zdruncina,stau cu fundul pe podea ca deh am scaune sport,stau atent sa ocolesc celebrele denivelari,daca sunt grabit mai injur un pic cand se screme sa traga,cand ma dau jos si ma trag de stalpul de sus de langa parbriz ca am scaune sport....mai imi vine o usa in tibie,in genunchi,dar culmea porneste si inca ceva ma minuneaza ca nu creste apa sta la jumate si e timpul destul de caldut,poate ma astept sa bubuie vasul de expansiune dar m-am uitat la nivelul apei si este unde au indicat inginerii, unde au gradat pupaia-si eu pe creierasul ala de genii,minti luminate,care atunci cand au facut o masina ce s-au gandit ei si la viitor cum va mai functiona peste 15 ani:).
Link to comment
Share on other sites

Pyule de ce o iau ma pe aratura?crezi ca spun chestile astea de drag?Imi spui de tester da..o ce buna ideie,daca ar functiona treaba cu testerul.....,la ''tomberoanele'' astea tot ranga si ciocanul trebuie sa le arati cu parere de rau

 

E atat de greu sa raspunzi la o intrebare? Sau nu avut bani de tester, si de asta nu ai fost?

Link to comment
Share on other sites

daca intr-adevar se simte mersul infundat de care zici, atunci revenim la primul raspuns primit, curata/verifica injectoarele, iar la volanta nu stiu ce ar trebui facut.

pentru ca sincer, nu ai de ce sa fii nemultumit de o asemenea masina, decat daca ai avut inainte 330i sau M3 <_<. vezi pe youtube niste filmulete cu 320i sa vezi daca e sau nu o problema la tine.

Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut pe forum la vw indiferent ca are doar I rosu sau DI rosu sau chiar TDI rosu, atat passat-ul cat si golf-ul nu au mai mult de 150cai... Fiind motoare diesel poate au cuplul mai mare dar la demaraj nu ar trebui sa te faca pe tine cu 320i, cu atat mai putin un 328i... Diferenta de putere ar trebui sa-si spuna cuvantul...asta daca stii cum sa pleci de pe loc cand vrei sa te mai joci pe la semafoare <_<

...insa daca motorul e bolnav oricat ar fi el de puternic nu va avea vlaga...

Solutia... Mergi la tester!!! Dar nu la un service unde lucreaza doar cu ranga si ciocanul! Du-te la un service competent unde vine un tip imbracat frumos si cu laptop si fa o diagnoza completa!!! Vezi ce erori ai! Rezolva-le! Verifica compresia! Si pune motorul la punct si sa vezi ca o sa ai satisfactii din partea masinii!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.