Jump to content

Cand e cald trage infundat,320i e36


Recommended Posts

Salut,mai treaba cu testeru,eu nu am incredere in testere la masini asa vechi,pt. ca datele care o sa mi le dea sau diagnoza nu o sa fie pusa cu precizie,am un amic care se ocupa cu asa ceva la servici,o sa-l deranjez deageaba pt. ca rezultatul nu o sa fie unu cu precizie,masina a fost echipata cu mufa pt. tester dar acum....,acum parerea mea ca nu trebuie sa ne bazam pe asta ca e veche,aceiasi parere am si despre clima pe e36...ca mai sunt unii care spun''am clima.....ce marfa'',ai clima pe e36 egal cu 0,e ok ca infrumuseteaza bordul pt ca aia la majoritatea nu functioneaza,deci cu testerul cam asta e parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Solutia... Mergi la tester!!!

 

Sunt tare curios daca asta este solutia, probabil nici nu sunt erori. <_<

 

 

pei si atunci care e solutia?

ma gandesc ca poate sunt erori! ca un motor nu merge el prost asa din senin... trebuie sa aiba ceva...

 

si inca ceva... nu vezi ca el e reticent in privinta testerului??? ce daca ce masina veche... asta nu inseamna ca testerul nu ii va da un rezultat cu precizie... inginerii aia nu au fost atat de prosti sa monteze mufele alea de diagnoza... ca altfel faceau un motor ca la dacie si nu isi mai bateau capul cu diagnoze si alte alea...

nu te mai lua dupa ce spun altii... ai mai zis undeva ca ti-e frica sa urci masina pe elevator ca sa nu se rupa in partea din fata ca e mai grea din cauza motorului... eu pana acum nu am mai auzit una ca asta...

mergi la amicul tau si pune masina pe tester!!! chiar daca o sa-l deranjezi degeaba macar o sa vezi daca ai erori sau nu!!!

 

si nu te mai baza pe teorii de astea ca daca masina e veche rezultatele la diagnoza nu vor fi cu precizie sau ca ti se rupe masina daca o urci pe elevator... a mea are aproape 13 ani si jhu are pic de rugina pe dedesupt!

Link to comment
Share on other sites

Salut,mai treaba cu testeru,eu nu am incredere in testere la masini asa vechi,pt. ca datele care o sa mi le dea sau diagnoza nu o sa fie pusa cu precizie,am un amic care se ocupa cu asa ceva la servici,o sa-l deranjez deageaba pt. ca rezultatul nu o sa fie unu cu precizie,masina a fost echipata cu mufa pt. tester dar acum....,acum parerea mea ca nu trebuie sa ne bazam pe asta ca e veche,aceiasi parere am si despre clima pe e36...ca mai sunt unii care spun''am clima.....ce marfa'',ai clima pe e36 egal cu 0,e ok ca infrumuseteaza bordul pt ca aia la majoritatea nu functioneaza,deci cu testerul cam asta e parerea mea.

 

Total gresit. Nu conteaza ca e veche, erorile de pe tester sunt relevante daca sunt interpretate corect. Nu orice agiamiu care si-a cumparat tester de pe okazii stie sa repare o masina.

 

Legat de clima la mine merge perfect <_< .

 

Nu e bine sa generalizezi, daca la tine merge cum merge incearca mai intai sa intrebi daca asa este si la altii, si nicidecum sa tragi concluzia ca asa e la toate.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,imi pare rau ca mai trebuie sa fac un topic cu o alta posibila problema,deci cand e cald dupa ce merg cu ea cativa km in viteza 1-a parca trage infundat,poate asa e tipul asta de motor dar alte marci nu stiu in viteza a-1-a sunt foarte sprintene si a-2-a,de ex. golf 4 tdi de 136 cp este uimitor cum poate sa traga,te baga de la primele turatii in scaun,e total diferenta radicala si e un diesel,nu este injectie,2.0 la mine nu stiu deci daca merg cu a-4-a si am 60km la ora nu-ti dais eama atunci merge asa cursiv,dar daca vrei sa pleci de pe loc.....trage infundat asa,Dane tu ce spui?care ar fi problema in afara faptului ca trebuie schimbata masina:).

 

Pe caldura mare cam orice motor pare mai elastic fie turbo-diesel sau benzina aspirat ori supraalimentat.Deci dc nu e o diferenta foarte sesizabila e posibil ca asta sa fie cauza sau efectul placebo.

Cat despre treaba cu golful tdi e si normal sa fie mai rapid un golf tdi de 130 cp decat un E36 de 150cp.Tdi-ul este supraalimentat,are cuplu mult mai mare 310NM la 1900rot/min fata de 190NM la 4200rot/min la 320i E36,greutatea mai mica + diferenta tehnologica dintre ele. G4 TDI-130cp 0-100 in 9,6s iar 320i e36-150cp 0-100 in 9,9s parca iar dc mai adaugi si vechimea,uzura si numarul mare de km la bord e si normal sa nu mai aiba aceleasi performante din tinerete fie el si bmw!

Chiar am avut ocazia sa merg cu ambele masini si pot spune ca(nu vreau sa te superi pe mine,e doar o parere) 320i E36 L6 nu m-a impresionat deloc,e o masina care trebuie dusa la turatii mari si abia se misca,urla si nu prea trage,un fel de "caine care latra dar nu musca" pt cei 150 de cp fata de tdi-ul de pe golf care are un cuplu foarte mare si de la turatie foarte joasa,dupa turbo lag-ul de la inceputul accelerarii brusc isi face aparitia cuplul foarte mare datorat turbosuflantei care te impinge in scaun,simti ca masina chiar trage. <_<

Link to comment
Share on other sites

Solutia... Mergi la tester!!!

 

Sunt tare curios daca asta este solutia, probabil nici nu sunt erori. <_<

 

 

pei si atunci care e solutia?

ma gandesc ca poate sunt erori! ca un motor nu merge el prost asa din senin... trebuie sa aiba ceva...

 

Link to comment
Share on other sites

Solutia... Mergi la tester!!!

 

Sunt tare curios daca asta este solutia, probabil nici nu sunt erori. <_<

 

 

pei si atunci care e solutia?

ma gandesc ca poate sunt erori! ca un motor nu merge el prost asa din senin... trebuie sa aiba ceva...

 

 

 

Solutia... Mergi la tester!!!

 

Sunt tare curios daca asta este solutia, probabil nici nu sunt erori. :)

 

 

pei si atunci care e solutia?

ma gandesc ca poate sunt erori! ca un motor nu merge el prost asa din senin... trebuie sa aiba ceva...

 

si inca ceva... nu vezi ca el e reticent in privinta testerului??? ce daca ce masina veche... asta nu inseamna ca testerul nu ii va da un rezultat cu precizie... inginerii aia nu au fost atat de prosti sa monteze mufele alea de diagnoza... ca altfel faceau un motor ca la dacie si nu isi mai bateau capul cu diagnoze si alte alea...

 

 

Poate sunt, nu zic nu.

Sistemul de injectie de la M50 este destul de primitiv, nici diagnosticarea lui nu este departe.De exemplu o ardere incompleta nici nu este sesizata de computerul de injectie decat daca ceva este defect 100%, bujie, bobina,...

Oricum merita incercat sa o testeze.

Link to comment
Share on other sites

THX eu nu ma supar,nu sunt carcotas.....,eu mi-am spus parerea mea de 320i au sarit unii si altii de aici ca ce cum...cum sa nu traga,asta vroiam sa spun.....ca nu pleaca repede cum ai atins pedala fata de acele wv care te baga in scaun pur si simplu,face zgomot,fasaie inspaimantator dar......,asa trage si 325i e36 si 328i banuiesc diferenta este ca platesti asigurarea obligatorie mai mult si impozitul si poate mananca mai multa benzina fara rost,acum poate o s-o duc la amicul asta la tester dar cred ca asa o trage motorul normal,dar o sa incerc,pe mine hai sa zicem...personal nu m-ar deranja ca trage asa pana la urma asta e motorul dar imi e sa nu aibe vreo buba undeva ca si asa,si asa...masina asta ma nemultumeste si la alte capitole,nu le mai insir ca sunt multe,multe.....si daca mai vine si motorul ma face ''fericit'',eu circul cu 2 masini,din cele 2,numai pe una o pot numi masina,masina adica...masina.
Link to comment
Share on other sites

chiar nu pot sa fiu de acord cu faptul ca sustineti in continuare ca un 320i sau chiar 328 nu trage, face zgomot, nu merge etc.

eu pot sa pun pariu ca un 320i e36 cu toate filtrele schimbate, debitmetru si alte piese esentiale noi, nu numai ca se va tine lipit de golful ala tdi de 130 de cai, dar il va si depasi la viteze de peste 100.

 

golful se duce tare intr-a 1a, din a 2a l-ai ajuns.

 

si pana la urma iar se compara un motor turbo cu unul aspirat.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Daca ai o problema cu motorul, clar ca nu va trage cum vrei tu. Hai sa iti dau un exemplu: un motor de 2,5 M50, l-am segmentat si dupa 5-6 mii de km tot nu tragea cum ar fi trebuit, desi la tester totul era ok. Schimbat multe ... debitmetru, filtre, bujii, sonda lambda, injectoare, senzori, practic luam de pe alt motor si puneam pe asta in speranta sa mearga mai bine, dar mergea la fel. "Bucuria" a fost ca a sarit distributia si a trebuit sa pun altul pe care il aveam pe alta masina, neumblat in el. Diferenta se simte in mod evident, adica asta de acum trage bine, am calcat pedala si pleaca. Nu compara diesel turbo cu benzina la aceeasi turatie, clar benzinarul nu va pleca la fel la doua mii de ture, iti spun pt. ca am avut si 320d de 150 de cai.

Si nu ignora un aspect, cand compari masini cu tractiune diferita. O masina cu tractiunea fata, chiar cu putere mai mica si performante mai slabe, iti va da impresia ca accelereaza mai rapid decat una cu tractiune spate.

Link to comment
Share on other sites

Si nu ignora un aspect, cand compari masini cu tractiune diferita. O masina cu tractiunea fata, chiar cu putere mai mica si performante mai slabe, iti va da impresia ca accelereaza mai rapid decat una cu tractiune spate.

 

Bine spus iti va da impresia, in realitate cea cu tractiune spate pleaca mult mai bine, pur si simplu se duce inainte fara ridicat de bot, scartait de roti si atata drama.

Link to comment
Share on other sites

Deci o sa ma duc la un tester la un amic sa vad ce si cum,ma duc asa ca incercare,motorul poate sa traga ok asa cum trage un 2.0 oricum mie nu imi place stilul cum trage,dar pana la urma asta e ca am mai spus mai sus,m-am gandit ca are ceva motorul,el nu bate sau sa se auda ceva ciudat la el,dar am crezut ca....se poate sa aibe ceva ca dupa ce am numai nemultumiri cu ea am mai spus ma zdruncina parca e caruta,stau cu fundul pe podea ca deh am scaune sport,noroc ca am 181 cm inaltime ca altfel ma uitam la avioane prin parbriz,nu stiu.....macar voi care aveti sau sunte-ti posesori de e36 va declarati multumiti sau poate va impacati cu ideia asta,oricum si eu trebuie sa fac la fel sa ma impac cu ideia asta ca e o masina buna,8 luni au trecut si nu am putut sa ma obisnuiesc nu stiu cum sa fac.....
Link to comment
Share on other sites

mi se pare cam mult 30cm, sau poate atat ramane la scaune sport.

 

bogdyy, am mers in ultimul timp cu 320i al unui prieten, si cu un 318d, intr-adevar e46, si da, 318d accelereaza pe langa 320i ca chiar ai impresia ca e mai rapid, dar o data ajuns 320i-ul la 4000rpm nu pot sa zic ca 318d-ul e mai bun. concluziile le tragi tu, daca masina e chiar buna, si pur si simplu nu iti place tie, atunci vinde-o si ia-ti un diesel, zic eu ca ai fi mai multumit.

Link to comment
Share on other sites

mi se pare cam mult 30cm, sau poate atat ramane la scaune sport.

 

bogdyy, am mers in ultimul timp cu 320i al unui prieten, si cu un 318d, intr-adevar e46, si da, 318d accelereaza pe langa 320i ca chiar ai impresia ca e mai rapid, dar o data ajuns 320i-ul la 4000rpm nu pot sa zic ca 318d-ul e mai bun. concluziile le tragi tu, daca masina e chiar buna, si pur si simplu nu iti place tie, atunci vinde-o si ia-ti un diesel, zic eu ca ai fi mai multumit.

Am scaune normale, jos la maxim, si putin lasat pe spate. Imi place sa stau cat mai comod, nu-mi place sa ma simt ca in dacie, sa nu mai zic de logan, acolo chiar stai foarte sus, si la inaltimi mai mari devine problema.

O sa masor mai tarziu, si va zic exact cat spatiu mai ramane.

Link to comment
Share on other sites

Pyule ma tu mereu intelegi gresit,dar aproape tot timpul,cand am zis de scaune am zis ca stau prea,prea jos si daca nu aveam 181 cm inaltime ma uitam de jos in sus prin parbriz la avioane,eu nu inteleg de ce a mai pus scaune ori podeaua ori scaunele sport de pe e36 tot dracu ala e,pt ca daca e cineva scund nu mai vezi nimik in fata,nu ca pana la urma o sa incerc sa ma dau jos din masina in ''patru labe'' ca e mai simplu,la logan da stai sus ca asa cere piata si in stil logan sunt multe marci pyule asa ca....scuza-ma,asta cere populatia,genu asta de masini le plac,m-am uitat un pic la o emisiune auto si prezenta o marca de masina si reprezentantul spunea ca e o masina fiabila,nu pierzi timpul prin service doar schimbul de consumabile la un anumit nr de km si prezentatorul a intervenit si a spus ca un avantaj este ca masina este inalta si asta e un atu',pt ca astea se cer pe piata,cat despre motorul meu o sa vad la renumitul tester sa vad ce si cum dar cred ca asa trage el,doamne si imi aduc aminte de acum 4-5 ani ce nebunie era cu e30 cand se monta motoare m50 2.5 2.0 si se spunea ....''phaaa....2.5 24 valve....mananca pamantul'' si ce rau imi pare ca nu am avut in acele momente doar un golf 4 tdi asa frumos scris cu rosu,simplu finut,daca era cald dadeam si un aer conditionat si dadeam si linia,nu pot sa uit vorba aia''2.5 24 valve m50.....te dai la el rupe......''<_< si eu cu un motor de 1.8 m40 pe e30 le mai credeam.
Link to comment
Share on other sites

de ce compari un motor din noua generatie care are alta tehnologie cu motoarele de pe E36?

In comparatie cu ce s-au pus pe alte masini din aceeasi generatie cu E36 motoarele de pe E36 sunt superioare si mai puternice! Gandeste-te ca motorul de 1,6 are 102cai iar cel de pe 328 are 192cai... Motorul meu de 1,7 diesel are 90cai, iar un motor de 1,7 diesel de pe un Opel Astra din '99 are doar 75cai...diferenta e enorma si se simte daca stii cum sa conduci!

Sa stii ca motoarele in 4cilindrii nu sunt asa slabute cum crezi... Doar ca nu poti sa ai aceleasi performante cand tragi dupa tine o caroserie de 1350kg... Pun pariu ca un motor de golf pus pe o caroserie de E36 sedan abia nu ar trage precum un 316i.

Ma uitam ca cei de la vw abia au reusit sa scota 204cai dintr-un motor de 4000cmc pe cand bmw are 192cai pe motorul de 2,5 sau 2,8... Imagineaza-ti ce putere are un motor de 4000 de la BMW

 

 

 

Intradevar si eu am 318 TDS de 90 ala de 1.7 litri :) consum de 6.5 in oras si cam asa e cum spune si mc_crbl masinile se cam cunosc la adevarata putere a lor si tin si de caroserie etc, ... iar TDS-ul chiar trage ia burn usor ..merge pe burnout....se invarte la cerculete ...si motorul se aude muult mai incet ca la alte diesel-uri nesimtite chiar ...gen audi A4 modelul nou varianta diesel de 2,4 - 2.5 litri nu mai stiu exact cat ... ca solutie ar fi sa-i mai schimbi din filtre .. sau chiar poti sa-ti pui un filtreu de aer K&N conic de vreo 5-6 mil. <_< si ar trebui sa traga .. ca un 325i cu VANOS sigur nu o sa traga dar oricum nu va fi mare dif. cred.

Edited by Liviudev
Link to comment
Share on other sites

Salut,am mai testat in seara asta un pic fara sa vreau,fara sa imi planific nimik,eram cu cineva in masina in drum spre casa,am oprit la un magazin pe un bulevard sa iau 2 nessuri,cand ma urc in masina observ in oglinda retrovizoare un bmwu lasat asa stil broasca ce nu suport eu,niste jante asa cu buza iesite in afara,angel eyes,am zis ca este e36,venea usor asa,pornesc masina si tot ma uitam in oglinda in secundele alea cum venea asa in stil din asta cum sa zic lasata asa,ca o broasca cufurita si m-am enervat atunci si inainte sa ajunga in dreptul meu am accelerat aveam banda mea libera era sosea cu 2 benzi sens unic,am accelerat treptat deci nu am accelerat la 5000 de turatii si sa-i dau drumu la ambreiaj,si motorul asta cand accelerezi asa treptat e constipat si m-am uitat la asta cu bmwul ca ajunsese in dreptul meu si a accelerat si asta si ma luat,bine ca el venea cu inertie din spate,de asta zic ca trage asa constipat motorul cand al accelerezi treptat si dupa ce ma lua am observat ca era un e39 cea ce nu ma interesa,am facut degeaba testul asta,am crezut ca era e36 ceva m tech si lasate asa si vreun conducator care cumva se crede la volanul unui aston martin,deci cand o accelerezi treptat e mortaciune 2.0,2.5,2.8 vanos.....,eu la testul asta daca aveam un golf 4 tdiu din ala de 136 cp nu avea nici o sansa cel cu 5-arul,oricum nu am nici o treaba cu7-arurile,5-arurile eu am treaba cu e36 si mai ales daca vad una lasata din garda la stop al provoc,pt ca eu nu suport masinile cu suspensie sport.
Link to comment
Share on other sites

Pyule aici da....e si greu cum zice un amic cu e36''tomberonu''<_<,dar totusi......,bine ca la coupe numai usa e vreo 50 de kg:),nu stiu dar tehnologia asta a avansat foarte mult la masinile astea noi,un motor de 1.6 la una din asta noua te baga in scaun,ajung la parerea ca si un 325i e36 si 328i e36 poate fi intrecut de un passat diesel cel cu I de culoare rosie,nu ai nici o sansa la felul cum trag motoarele astea puse pe e36 vb de astea in 6 pistoane ca alea in 4....nu se mai pune problema de putere.

 

Stai linistit, n-am ce face din 2.5 v6 tdi cipuit... dar mai 1.9tdI :))

 

Nu generaliza....

 

Nu stiu ce tot vorbesti tu ca e lesinat un 2.5 sau un 2.8 cand tu nu conduci frecvent modelele astea, poate nu le-ai condus niciodata, mai ales 2.8

 

Sau poate la valoarea ta 200-220 de cai sunt sub standardele la care o masina ar putea trage....

 

Esti la mama dracului de departe, ca te-as da eu o tura cu 2.8....dar atunci... ai merge acasa si ti-ai da foc la masina :bashwall:)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Rocco pai ce vrei sa spui ca te pui cu un 2.5 tdi din ala de la wv cu 2.0 e36?ce dracu mai Rocco vb. din povesti acum,cum naiba astea sunt generatie nou gandeste-te tu ai motor generatie veche,din ce an e masina ta?95 parca,naiba are 14 ani conceptie motor 1990,plus uzura,eu nu ma pun cu astea noi cu golf 4,a poate ma pun daca are vreunu suspensie sport si asta ma enerveaza si daca sunt paralel cu el pe un bulevard la un stop,dar sincer ce imi place la astea in 6 pistoane ma nu stiu nu se incing si parca sunt mai rezistente asa,cel putin la asta nu am ridicat capota cum am ridicat la panarama aia de urs,dar si astea sunt depasite de mult ca tehnologie,deci eu asta spun ca e bmwu...da-l naiba o fi bmwu dar bun a fost la timpul lui nu poti sa te pui cu una din asta noua,ca are sunet,chestii aia da...dar e asa de frectie,cei cu e90 de ex. daca hai cu un e46 2.0 din 2004 sa zicem da,dar asa.....nu stiu asta e parerea mea,nu mai vreau sa ma imbat cu apa rece.
Link to comment
Share on other sites

nu am zis ca bati un 2.5tdi cu 2.0... 2.0 am avut si eu si chiar e lesinat, e o diferenta de la cer la pamant intre 2.0 si 2.8

 

Eu am trecut de la 2.0 la 2.8 si prima impresie a fost ca trage in viteza a 5-a cum trage 2.0 in a 3-a....

 

 

si asa la accelerare de la 100 sa zic, zici ca sunt cel putin 2 motoare de 2.0 sub capota.

 

 

 

Ce ziceam eu, e sa vorbesti despre lucrurile pe care le stii, daca nu ai condus un 2.8, nu detii unu, nu-l fa lesinat.

 

Cel putin nu in comparatie cu rahat de golf sau passat.

 

Spre uimirea ta, ii dau la golf 5 GTI cel putin o masina pe 400m....

Link to comment
Share on other sites

Cu 2.8 nu am mers dar am mers cu un 2.5 l-am condus sii nu ma impresionat,acum nu vreau sa zic da man asa e...2.5 m50 trage....e ok,pe mine nu ma impresionat,cu 2.8 nu am mers,daca ar fi sa mai imi iau vreodata un e36 2.0 sau 2.5 as lua pt. ca ma repet din cate am observat sunt asa parca mai rezistente decat m40,m43 de pe e36,dar daca tu imi spui de golf 5 gti ca faci cu un motor conceptie 1990 m50 2.8...ce sa mai zic,placebo,Rocco nu uita....toate au o viata,au fost ca niste sapunuri scumpe cand sunt noi......te speli pe fata cu ele,pe maini,pe corp dar dupa un timp te speli pe picioare cu ele,tu imi spui de 2.8 ca faci golf 5 gti...foarte bine,eu ma multumesc sa nu se incinga si sa ajunga apa pe rosu si sa porneasca,oricum eu in portbagaj am asa frumos aranjate si mascate ca imi place ordinea,fire cu carlige in tzipla pt baterie,pompa,sufa de tractat noua nouta,2 carlige de e36 tractat care se infileteaza in bara,buton rezerva one touch geamuri,trapa si o carte de vizita a unei firme cu tractari auto si platforme auto,iar Rocco daca ai fi avut un 2.8 m50 sincer te-asi fi provocat la o intrecere sau cum vrei tu sa-i spui cu o calibra sfi si cu un alfa 156 2.5 injectie pt. ca sunt masinile care m-au impresionat,dar din pacate ramane asa cum este situatia,fiecare cu parerile lor.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.