Jump to content

nu stiu care e46 e m bun 320d(an 2002)150cp,320i(an 2000)150cp


incepator.bmw

Recommended Posts

Am 320D cu 150CP, am avut si benzinar cu 150CP

Eu aleg 320D.

 

Orice masina o sa ai...o sa gasesti alta care sa te ''faca''.

Depinde foarte mult de SOFER comportamentul unei masini <_<

JACOBS?de ce alegi 320d?consum,putere,demaraj>>la ce te referi?cat consuma benzina si consuma motorina

 

320i

putere ---> 150CP la 5900rpm

cuplu ---> 194 la 3500rpm

0 la 100km/h ---> 9,9s

consum mixt = 9L

nu are DSC

 

320D

putere ---> 150CP la 4000rpm

cuplu ---> 337 la 2000rpm

0 la 100km/h ---> 8,5s

consum mixt = 8L

are DSC

 

acum te intreb eu...de ce sa aleg 320i ???? :) daca este sa aleg un 320i...il aleg pe cel cu 170CP

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

 

consumul asta il ai daca mergi subturat cu dieselul printr-un oras in care doar masina ta circula :), iar 14L la 100 cu benzinarul .... DOAR daca nu il lasi sa stea sub 3500rpm <_<

in oras aglomerat...320D cu 150CP consuma cel putin 9,5L, iar un 320i cel putin 12L.

Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

unde-ai scos tu consum de 7-8 % in oras cu 320d 150cp?

In Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

unde-ai scos tu consum de 7-8 % in oras cu 320d 150cp?

In Bucuresti.

Poate noaptea, cand nu prea e trafic.

Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

unde-ai scos tu consum de 7-8 % in oras cu 320d 150cp?

In Bucuresti.

cum ai calculat acest consum ??? pe cati km ?

Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

unde-ai scos tu consum de 7-8 % in oras cu 320d 150cp?

In Bucuresti.

Poate noaptea, cand nu prea e trafic.

In fine,sa zicem ca nu am fost foarte precis eu am 318d Touring dar diferenta de consum pana la 320d e foarte mica.Plus ca touringu e mai greu cu ~50kg decat berlina.Pe carflio da 7.3 la 318d si 7.6 la 320d.

Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

unde-ai scos tu consum de 7-8 % in oras cu 320d 150cp?

In Bucuresti.

Poate noaptea, cand nu prea e trafic.

 

nici asa. si repet, nu va mai luati dupa consumul din BC, ca e de la rubrica Diverse.

Link to comment
Share on other sites

 

nici asa. si repet, nu va mai luati dupa consumul din BC, ca e de la rubrica Diverse.

Ok stiu ca ia mai mult cu vreun litru eu doar am vrut sa subliniez faptul ca diferenta de consum in oras e aproape dubla pentru benzinar

Link to comment
Share on other sites

citesc pe aici si ma crucesc ... omul vrea sa faca donut si burnout si liniute la semafor dar il doare de costul benzinei sau motorinei...

pai la cate vei rupe la masina aia si cat bagi in cauciucuri + celelate care vor pica adica volanta +kit de ambreiaj .+ multe altele, consumul e ultima chestie care trebuie sa te ingrijoreze.

Eu zic mai bine sa iti iei naibi o motocicleta si faci aproape orice care are 4 roti.. si faci si burnout si donut si ne lasi frate sa murim in paturile noastre linistiti ca daca esti cu motocicleta macar mori de unul singur si nu mai iei pe cineva cu tine....

Faptul ca te ingrijoreaza consumul la o masina de 150 cp fie ea diesel sau benzina cand vrei sa faci cu ea burnout si donut si sa faci niste amarati cu un golf 3-4 la un semafor, mie imi demonstreaza ca nu ai nici o treaba ...

Link to comment
Share on other sites

citesc pe aici si ma crucesc ... omul vrea sa faca donut si burnout si liniute la semafor dar il doare de costul benzinei sau motorinei...

pai la cate vei rupe la masina aia si cat bagi in cauciucuri + celelate care vor pica adica volanta +kit de ambreiaj .+ multe altele, consumul e ultima chestie care trebuie sa te ingrijoreze.

Eu zic mai bine sa iti iei naibi o motocicleta si faci aproape orice care are 4 roti.. si faci si burnout si donut si ne lasi frate sa murim in paturile noastre linistiti ca daca esti cu motocicleta macar mori de unul singur si nu mai iei pe cineva cu tine....

Faptul ca te ingrijoreaza consumul la o masina de 150 cp fie ea diesel sau benzina cand vrei sa faci cu ea burnout si donut si sa faci niste amarati cu un golf 3-4 la un semafor, mie imi demonstreaza ca nu ai nici o treaba ...

bine sintetizate aspectele. Sunt sigur ca pana la urma incepator.bmw va gasi sigur un raspuns la intrebarea sa si va face alegerea care sa il avantajeze cel mai bine. <_<

Link to comment
Share on other sites

citesc pe aici si ma crucesc ... omul vrea sa faca donut si burnout si liniute la semafor dar il doare de costul benzinei sau motorinei...

pai la cate vei rupe la masina aia si cat bagi in cauciucuri + celelate care vor pica adica volanta +kit de ambreiaj .+ multe altele, consumul e ultima chestie care trebuie sa te ingrijoreze.

Eu zic mai bine sa iti iei naibi o motocicleta si faci aproape orice care are 4 roti.. si faci si burnout si donut si ne lasi frate sa murim in paturile noastre linistiti ca daca esti cu motocicleta macar mori de unul singur si nu mai iei pe cineva cu tine....

Faptul ca te ingrijoreaza consumul la o masina de 150 cp fie ea diesel sau benzina cand vrei sa faci cu ea burnout si donut si sa faci niste amarati cu un golf 3-4 la un semafor, mie imi demonstreaza ca nu ai nici o treaba ...

Dupa cum bine vezi sunt incepator...de asta am pus si intrebarea....curiozitatea era sa vad diferentza de consum dintre 320i 150 cp si 320d 150 cp....nu ca m'ar omora consumul si doream sa aflu m multe parerei la oameni care au,au mai avut diferentele de consum.eu stiam ca benzinarul e mai bun,dar am auzit ca la motoarele astea trage mai bine motorina trage constant nu de la 3500rpm ca benzina...asta vruiam sa stiu dc e adevarat ca la o liniuta intre e 46 i si d de 150 cp care face???

Link to comment
Share on other sites

Daca te apuci si faci burnouturi,cerculete,liniute si alte figuri din astea vei regreta cu siguranta cand se va strica ceva la masina si crede-ma se va strica iar sunt piesele foarte scumpe.Bine poate ca ai bani si nu te intereseaza dar daca esti un tip echilibrat afla ca un E46 nu e un "tanc" si se strica foarte usor daca nu este exploatat corespunzator.
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 320d din 2002 150cp - foarte multumit de el (ce-i drept unic proprietar) intretinerea foarte ieftina, spre exemplu o revizie de 10.000 iasa cam asa:

 

Filtre:

 

Aer 90 mann

Polen (carbon) 115 mann

Ulei 43 mann

Motorina 125 lei mann

Epurator 130lei original

 

Iesi la 500 ron + 250 ulei motor - 750 ron/revizie

 

Consum - oras 5.4 (nu vreau sa nasc discutii suplimentare legate de consum, ieri ne-am intalnit pentru stickere la cluj, colegii care au fost pot sa confirme), drum lung 4.5-5 depinde de greutatea la talpa.

 

Nu ai treaba cu liniutele nici daca scoti dsc-u. Nu e masina de forja, in oras schimbat la 2500-3000rpm, la drum lung 3500 max (eu, altii poate ii dau in goarna ma mult)

Link to comment
Share on other sites

Daca te apuci si faci burnouturi,cerculete,liniute si alte figuri din astea vei regreta cu siguranta cand se va strica ceva la masina si crede-ma se va strica iar sunt piesele foarte scumpe.Bine poate ca ai bani si nu te intereseaza dar daca esti un tip echilibrat afla ca un E46 nu e un "tanc" si se strica foarte usor daca nu este exploatat corespunzator.

ms pt raspuns....eu am avut un urs timo de apropae 3 luni si nu am schimbat nimic pe el decat uleiul pentru ca am spart baia de ulei o data...in rest am rupt masinuta aia si nu mi'a cerut absolut nimic..mai tocite sunt caucicurile pe fata decat pe spate...a singura problema numai tine frana de mana...a fost luat de la o baba din germania..masina super intretinuta...nici o ruginitura..a fost tinuta in garaj...interior impecabil..motorul tragea f bine...

In schimb la asta care vreau sa o iau acum adica e46 nu stiu sigur benzina sau motorina nu o sa o rup chiar asa,dar mai simti nevoia sa mai dai cate un scart,o liniuta mica la ocazie...poate si un cerc,doua...dar foarte rar...eu initial am vrut sa imi iau un e36 in 6000 de euro kit m..325i..dar m-am convins..e f frumoasa imi place mai mult decat e 46,dar si-au luat toti cocalarii si de asta nu suport,sa vezi un tigan din ferentari cu maneau in blana in bmw e36..e penibil

Link to comment
Share on other sites

din contra un motor diesel trage cum vrei tu numai constant nu. Are varful si cuplu jos si da senszatia de kick dar dupa acea fass.. nu se mai intampla nimic cand sari de 3000 de ture. Un TD nu e un motor care sa il forjezi. Sunt atat de multe lucruri care pot merge prost la el mai ales exploatat in regimul ala care il descrii tu incat pur si simplu nu merita.

Ia-ti benzina aspirat .. macar in ala dai cum vrei ca tine. In rest vei avea probleme obisnuite care apar la orice BMW exploatat in regimul care il vrei tu.

"

Iesi la 500 ron + 250 ulei motor - 750 ron/revizie

"

Eu nu stiu ce ti se pare asa ieftin la revizia asta. Pe mine ma costa 240 de euro maxim la masina din semnatura ( ca idee intra vreo 9L de ulei in ea) facuta la reprezentanta BMW in Germania daca schimb toate filtrele .. cea e nu e cazul, cel putin la mine se schimba filtrul de aer si alea de AC cam la 2 schimburi de ulei.

"....eu am avut un urs timo de apropae 3 luni si nu am schimbat nimic pe el decat uleiul pentru ca am spart baia de ulei o data.."

Ori ai avut noroc chior si masina era intradevar in stare exceptionala ori ca nu ai avut grad de comparatie si ti se parea tie.... Nu e posibil sa fi fost in stare tehnica perfecta o masina de varsta aia mai ales .. pentru oricine oricat are grija de masina cand stie ca o vinde nu ii mai face nimic la ea decat minimul de intretinere cat sa nu ramana cu ea in drum. Asta e valabil inclusiv, si mai ales in Germania, unde oamenii sunt extrem de cumpatati.. ca sa nu ii jignesc poate si sa le zic pe nume..ca de fapt sunt de o zgarcenie rar intalnita... <_< Ai mers cu ea 3 luni dar banuiesc ca pe asta ai de gand sa o tii mai mult ...

Vrei linutze si burnout i-ati un 6 in linie de 2.5.. - 3L, punei turbo si dai bataie..

ori faci treaba k lumea daca asta e scopul si te apuci de tunat/ cumparat masina de 300 CP+ .. ori iti iei o masina cat de cat (150 de cai la seria 3 e super ok de mers normal fara frica in depasiri ).

Link to comment
Share on other sites

din contra un motor diesel trage cum vrei tu numai constant nu. Are varful si cuplu jos si da senszatia de kick dar dupa acea fass.. nu se mai intampla nimic cand sari de 3000 de ture. Un TD nu e un motor care sa il forjezi. Sunt atat de multe lucruri care pot merge prost la el mai ales exploatat in regimul ala care il descrii tu incat pur si simplu nu merita.

Ia-ti benzina aspirat .. macar in ala dai cum vrei ca tine. In rest vei avea probleme obisnuite care apar la orice BMW exploatat in regimul care il vrei tu.

"

Iesi la 500 ron + 250 ulei motor - 750 ron/revizie

"

Eu nu stiu ce ti se pare asa ieftin la revizia asta. Pe mine ma costa 240 de euro maxim la masina din semnatura ( ca idee intra vreo 9L de ulei in ea) facuta la reprezentanta BMW in Germania daca schimb toate filtrele .. cea e nu e cazul, cel putin la mine se schimba filtrul de aer si alea de AC cam la 2 schimburi de ulei.

"....eu am avut un urs timo de apropae 3 luni si nu am schimbat nimic pe el decat uleiul pentru ca am spart baia de ulei o data.."

Ori ai avut noroc chior si masina era intradevar in stare exceptionala ori ca nu ai avut grad de comparatie si ti se parea tie.... Nu e posibil sa fi fost in stare tehnica perfecta o masina de varsta aia mai ales .. pentru oricine oricat are grija de masina cand stie ca o vinde nu ii mai face nimic la ea decat minimul de intretinere cat sa nu ramana cu ea in drum. Asta e valabil inclusiv, si mai ales in Germania, unde oamenii sunt extrem de cumpatati.. ca sa nu ii jignesc poate si sa le zic pe nume..ca de fapt sunt de o zgarcenie rar intalnita... <_< Ai mers cu ea 3 luni dar banuiesc ca pe asta ai de gand sa o tii mai mult ...

Vrei linutze si burnout i-ati un 6 in linie de 2.5.. - 3L, punei turbo si dai bataie..

ori faci treaba k lumea daca asta e scopul si te apuci de tunat/ cumparat masina de 300 CP+ .. ori iti iei o masina cat de cat (150 de cai la seria 3 e super ok de mers normal fara frica in depasiri ).

poi pentru inceput cam asta ar 150cp..sunt si incepator..nu am experientza..ms pt sfat...eu mi'as lua benzina...dar cred ca ma risc pe motorina sa vad cum trage si dc nu imi place o vand chiar daca pierd la ea si imi iau frat un urs ceva motor peste 2500i il m fac eu si in 10000 de euro cred ca imi iese ceva bun

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 320d din 2002 150cp - foarte multumit de el (ce-i drept unic proprietar) intretinerea foarte ieftina, spre exemplu o revizie de 10.000 iasa cam asa:

 

Filtre:

 

Aer 90 mann

Polen (carbon) 115 mann

Ulei 43 mann

Motorina 125 lei mann

Epurator 130lei original

 

Iesi la 500 ron + 250 ulei motor - 750 ron/revizie

 

Consum - oras 5.4 (nu vreau sa nasc discutii suplimentare legate de consum, ieri ne-am intalnit pentru stickere la cluj, colegii care au fost pot sa confirme), drum lung 4.5-5 depinde de greutatea la talpa.

 

Nu ai treaba cu liniutele nici daca scoti dsc-u. Nu e masina de forja, in oras schimbat la 2500-3000rpm, la drum lung 3500 max (eu, altii poate ii dau in goarna ma mult)

 

1. ce e cu consumul acela ??? tu ne crezi dobitoci sau vrei sa iti bati joc de cel care a initiat topicul ??? daca atat iti consuma cand cobori Feleacul [scoasa din viteza]...mentioneaza !!!

2. cum sa schimbi la 10.000 km filtrul de combustibil sau filtrul epurator ??? cine te minte ? cum arata mecanicul ala ??? :bashwall:)))))))

 

recomand 330d e46 :)

daca tot il recomanzi spune si ceva despre el...consum...performante...ms

 

Eu ti-am scris pe cealalta pagina ceva. Poate nu ai urmarit :

 

BMW 320i

putere ---> 150CP la 5900rpm

cuplu ---> 194 la 3500rpm

0 la 100km/h ---> 9,9s

consum mixt = 9L

nu are DSC

 

BMW 320D

putere ---> 150CP la 4000rpm

cuplu ---> 337 la 2000rpm

0 la 100km/h ---> 8,5s

consum mixt = 8L

are DSC

 

Ai cuplu mare imediat ce o accelerezi !!!

Are DSC. Cand te alearga un Golf :unsure:, poti sa faci linistit slalom printre gropi la viteza mare. <_<

Este mai rapida decat un benzinar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.