Jump to content

nu stiu care e46 e m bun 320d(an 2002)150cp,320i(an 2000)150cp


incepator.bmw

Recommended Posts

ma mai bag si eu odata ca mi-au placut 2 afirmatii pana acum aici ; 1. cineva zicea ca 320d 150 cp ii consuma 10 in oras altcineva 11 , pai mie 325i (e36 + ca la e46 este dublu vanos) imi ia 13-14 oras mers normal chiar o mai si calc , pai si ce afacere am facut ca nu umblu cu zecile de mii de km la motoru ala doar consumabile , iar la drum 7-8 (aici poate sa se justifice daca mergi foarte mult ) ; si 2. cineva aici zicea ca la 320d 150 cp nu-i sta nimeni in fata <_< , eu m-am luat cu asa ceva si cu tot cuplul lui mai mare , se vedea in spate rau in retrovizoare :)

 

si pt ce-l care a initiat topicul , poti sa-ti iei si 136 cp eu am mers cu un e39 cu motoru asta , trage foarte bine si faptul ca nu st cat de uzat este etc , du-te la vitan sau la alt tester de genu si iti spune cat de cat uzura la toata masina , motor , amortizoare , caroserie , tot , costa parca pt un diesel de genu asta 350 ron , anu trecut ...

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

320D 150 CP in 15.000 km a consumat o singura data 9% in oras. In rest 7-8%. Si am avut perioade in care nu am mers deloc in afara bucurestiului. (merg cu alta masina in weekend de obicei).

Tubina este destul de fiabila-rudimentara la BMW. Daca nu o fortezi inutil, nu ii faci chiptuning agresiv tine intre 100.000-200.000 km.

Masina mea are 162.000 km si turbina nu este schimbata. Si in testul facut anul trecut era inca in parametrii.

 

Daca nu vrei sa pastrezi 10 ani masina nu mi-as face probleme de turbina. Totul este sa nu o cumperi cu o turbina cazuta (multi o vand cand da primele semne de oboseala).

 

cineva aici zicea ca la 320d 150 cp nu-i sta nimeni in fata <_< ,

 

Probabil avea in retrovizoare doar trabant si dacii :) :bashwall:

 

Cum poti sa afirmi asa ceva? Nu e o masina banala - dar este un pic peste medie. Adica undeva in mijlocul plutonului.

 

O masina mica cu 100 CP si 900kg depaseste lejer o masina de 150 CP si 1500kg; Cel putin la demaraj.

Link to comment
Share on other sites

cineva aici zicea ca la 320d 150 cp nu-i sta nimeni in fata <_< ,

 

Probabil avea in retrovizoare doar trabant si dacii :) :bashwall:

 

Cum poti sa afirmi asa ceva? Nu e o masina banala - dar este un pic peste medie. Adica undeva in mijlocul plutonului.

 

 

nici chiar asa, dar nici ca nu-i sta nimeni in fata.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

@MOTANUL

 

Seatul cat iti consuma in oras ??? Sare de 3 % ?

 

Seatul tot 7-8% desi e mult mai usor. Daca nu erai din timisoara eram dispus sa iti demonstrez daca eram suficient motivat <_< .

In afara - mers la consum am scos cu seatul 3.8% (cand am facut post-rodajul si am mers linistit)

 

Cu bmw-ul scot probabil <5%. Mers special in acest scop. (nu am mers pana acum - dar stiu ce am de facut)

 

In mod normal consumul in afara este in jur de 6.7% la BMW.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa afirmi asa ceva? Nu e o masina banala - dar este un pic peste medie. Adica undeva in mijlocul plutonului.

 

O masina mica cu 100 CP si 900kg depaseste lejer o masina de 150 CP si 1500kg; Cel putin la demaraj.

tocmai ca eu nu ma refeream la demaraj pt ca nu sunt genul care sa faca "curse" de 500m si nici nu ma intereseaza acest aspect. as putea adauga si la acest aspect ca nu este o masina lenta.

dupa parerea mea nici un bmw nu este mijlocul plutonului, intreaga masina (directie, suspensie, tractiune, distributia greutatii, aerodinamica, etc) este peste mijlocul plutonului cu mult.. eu nu stiu o masina de serie mai buna , apoi urmeaza motorizarile...

Link to comment
Share on other sites

Motorul la BMW are turbina cu geometrie fixa (adica generatia mai veche de turbine) si are din acest motiv un raspuns mult mai lent la turatii mici comparativ cu VAG. Avantajul ar fi un consum mai mic si o fiabilitate mai mare a turbinei.

In nici un caz nu are un comportament sportiv.

Din acest motiv la VAG motorul diesel 2.0 scoate pe circuit timpi~ egali cu varianta pe benzina (se departajeaza prin sutimi).

 

La BMW motorul diesel nu are comportament dinamic-sportiv. Turbo-lagul este mare in special la turatii mici.

 

Eu am mers cu masini mai ieftine (ca pret de nou) care puteau mai mult decat actualul BMW320D.

1.8T benzina seat toledo cu garda coborata din fabrica si jante de 17" (costa vreo 20.000 euro) ar fi un exemplu; Sau Golf GTI (ajunge si el la 30.000-35.000 euro)

Nici una nici alta nu sunt in aceeasi clasa - dar au timpi mai buni 0-100 si teoretic si practic.

M-am simtit mult mai bine cu ele inclusiv pe viraje decat cu BMW-ul.(care costa 35.000 euro de nou).

 

Din punct de vedere al comportamentului sportiv. Din alte puncte de vedere imi place mai mult BMW-ul.

Link to comment
Share on other sites

Multi isi cumpara BMW pentru ca...nici ei nu stiu <_<

Daca iti cumperi BMW si il conduci precum un Mondeo-Passat-Laguna...degeaba l-ai luat !!!

Nici modelul 318D nu il inteleg !!!

Cui ii place un interior cu LED'uri si lumini colorate ... sa cumpere altceva !!!

Si nu ii mai inteleg nici pe acei posesori de BMW care au consum mediu de 6 % !!! Pentru ce l-ati cumparat ?

Link to comment
Share on other sites

offtopic:iar vi cu comparatii gen bmw-seat,etc.lasa-ne cu seat si cu golfuri.daca ai ceva de spus, spune strict de bmw.am crezut ca te opresti dar vad ca tu ai o problema in a face comparatii intre bmw si grupul vag.nu inteleg ce vrei sa demonstrezi.

nu te supara dar eu unul m-am saturat sa citesc in fiecare topic despre comparatii inter marci de masini.este un punct de vedere al meu nu este un atac la vreo persoana anume.

Link to comment
Share on other sites

1.8T benzina seat toledo cu garda coborata din fabrica si jante de 17" (costa vreo 20.000 euro) ar fi un exemplu; Sau Golf GTI (ajunge si el la 30.000-35.000 euro)

 

in comparatia cu 1.8T as pune banii pe 320d ... prima oara condu varianta de 177CP (320d), si pe urma fa comparatia.

 

Nu poti incadra Golful GTI cu 320d... exista destule variante de seria 1 (chiar 120d), care n-au nici o dificultate in a depasi performantele GTI-ului ...

 

Si pretul e pe masura, deoarece BMW-ul e o marca premium, pe cand vw, seat sunt... volks wagen

 

@jacobs - stai tu linistit, 318d e acolo ca sa acopere golul mare dintre 320d si concurenta cu motoarele de 2.0d (d.p.d.v. al performantelor dinamice), pentru inlaturarea complexului de inferioritate al concurentei <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am 318 d 116 cp siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ?????? , care este problema ??????????

Daca spui de 318 d care are 116 cp si un cuplu destul de bun atunci ce sa mai zicem de un 316 i care are doar 105 cp !!!!

Hai sa facem o adresa la fabricantul bavarez sa scoata BMW uri numai cu peste 150 cp ca de e "BMW"

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa comparam KIA cu BMW ? <_< E cam greu de facut si probabil...luam [iau] BAN pe forum :)

Poate am fost rau ca nu m-am exprimat corect, dar si daca o faceam...tot acolo eram.

''Majoritatea romanilor isi cumpara masina fara sa ii reprezinte si fara sa aiba nevoie de ea'' cu asta esti de acord ???

Adica isi ia SUV sa mearga prin oras, sau masini de 5m ca sa mearga sotia cu copilul la gradinita si apoi la cumparaturi.

La noi se alege in functie de buget si nu in functie de profilul pe care trebuie sa il aiba masina. Corect ?

 

Daca vecinul are seria 5, el isi cumpara E...! Daca vecina conduce un Leon, ... ei ii cumpara un Antara ! :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca daca nu as avea un punct de vedere ar fi mai castigat forumistul care traia cu impresia ca lui nu ii sta nici o masina in fata 320D-ului?

 

Si ce vina am eu ca am mers mult cu masini din grupul VAG? Tu ai mers ca sa intelegi comparatiile facute de mine? (adica tu ca sofer nu pasager).

Si daca da - spune-mi si mie cati km cu fiecare model in parte.

Sau ar trebui sa posteze aici doar cei care au experienta limitata la BMW ca sa fi tu multumit? <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am 318 d 116 cp siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ?????? , care este problema ??????????

Daca spui de 318 d care are 116 cp si un cuplu destul de bun atunci ce sa mai zicem de un 316 i care are doar 105 cp !!!!

Hai sa facem o adresa la fabricantul bavarez sa scoata BMW uri numai cu peste 150 cp ca de e "BMW"

 

pai nu despre tine era vorba <_< ma refer la cei care isi cumpara 318D si apoi cauta solutii de resoftare, de marire a puterii, etc.

din partea mea...sa scoata BMW seria 5 cu 77CP !!! nu ma intereseaza :)

 

Oricum BMW nu o sa mai puna pe seria 3 si 5 motoare sub 135CP

 

P.S. un prieten din TM care si-a cumparat 318D, a spus asa ''nu am bani de 320D 150CP din 2002, iau mai bine un 318D din 2004 la banii aia, consuma mai putin dar e BMW'' Nimic mai corect :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

''Majoritatea romanilor isi cumpara masina fara sa ii reprezinte si fara sa aiba nevoie de ea'' cu asta esti de acord ???

Adica isi ia SUV sa mearga prin oras, sau masini de 5m ca sa mearga sotia cu copilul la gradinita si apoi la cumparaturi.

La noi se alege in functie de buget si nu in functie de profilul pe care trebuie sa il aiba masina. Corect ?

 

Corect!

Vezi cum ajungem noi din cand in cand la un punct de vedere comun? <_<

 

Eu nu am facut niciodata resoftare dar nu sunt impotriva. Producatorul iti ia 2000-3000 de euro pentru o marire a puterii.

Si tu poti sa obtii cu 300 euro acelasi lucru (dar iti asumi anumite riscuri).

 

Fiecare e responsabil de deciziile pe care le ia.

Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

 

ASCULTA-L, ARE DREPTATE...AM AVUT BMW 320D E46, 2004...150 cp...racheta masina...intr-adevar, un benzinar l-ar face...dar diferenta de consum e cam dubla...si nu cred ca se merita... 320d e masina ideala la consum/putere...

Faceam Buc-Sev si/sau invers in 3 ore...cel mai bun timp...2 h 45 min...si n-avea ce sa-mi stea in cale la drum lung <_<

Intr-adevar...de la semafor nu plecam intotdeauna primul...dar nici ultimul si nu te faci de ras.

IA 320D!

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca daca nu as avea un punct de vedere ar fi mai castigat forumistul care traia cu impresia ca lui nu ii sta nici o masina in fata 320D-ului?

 

Si ce vina am eu ca am mers mult cu masini din grupul VAG? Tu ai mers ca sa intelegi comparatiile facute de mine? (adica tu ca sofer nu pasager).

Si daca da - spune-mi si mie cati km cu fiecare model in parte.

Sau ar trebui sa posteze aici doar cei care au experienta limitata la BMW ca sa fi tu multumit? <_<

 

am impresia ca tu cam confunzi topicurile .asta nu este un topic bmw versus............

daca vrei neaparat poti sa faci unul( asta in cazul in care nu ai ce face si vrei sa-ti sara lumea in cap)

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca daca nu as avea un punct de vedere ar fi mai castigat forumistul care traia cu impresia ca lui nu ii sta nici o masina in fata 320D-ului?

 

Si ce vina am eu ca am mers mult cu masini din grupul VAG? Tu ai mers ca sa intelegi comparatiile facute de mine? (adica tu ca sofer nu pasager).

Si daca da - spune-mi si mie cati km cu fiecare model in parte.

Sau ar trebui sa posteze aici doar cei care au experienta limitata la BMW ca sa fi tu multumit? <_<

 

Da, am condus cateva BMW-uri (am stat si in dreapta destul), am in familie si d-uri, si dCi-uri, si TDI-uri, am in anturaj motorul de 1.8T pe un A4 2008, am in anturaj si 320d-ul de 177CP, si pot sa spun ca nu m-a impresionat cu nimic 1.8T, este o masina nervoasa, dar nu este peste 320d ...

 

Si avand in vedere ca esti pe un forum BMW, laudele la adresa vag-ului nu sunt apreciate (cel putin de mine), si o sa te lovesti de fiecare data de argumentele pro-bmw ale userilor (sau cel putin ale mele). Esti pe un forum BMW, adapteaza-te situatiei.

 

eu iti recomand sa conduci prima oara varianta de 177cp, si ai sa intelegi ce vreu sa spun (ca este cu mult peste concurenta)

 

Si poate sunt multi care considera 320d-ul ''the ultimate driving machine", dar stai linistit, ca eu nu sunt unul dintre ei.

Link to comment
Share on other sites

Foarte adevarata fraza "Esti pe un forum BMW, adapteaza-te situatiei" dat fiind ca indiferent pe ce forum s-ar/ne-am/m-as afla gradul de subiectivism dominat de egocentristi (stiu ei care-s) este mult peste limita de intelegere a oamenilor care incearca sa isi faca o pasiune din propria lor masina si nu doar a o considera " obiectul cu care ajungi de la A la B " . Vorba ceea' "we're 50 years behind " si aici e vorba de gandire nicidecum de progres tehnologico-economic. Trist . Atat de trist.
Link to comment
Share on other sites

pai cred k trage mai bine benzina dar diferenta de consum e aproape dubla.Adica dieselul consuma intre 7-8 l/100km in oras si benzina cam 14 l/100km in oras.

 

ASCULTA-L, ARE DREPTATE...AM AVUT BMW 320D E46, 2004...150 cp...racheta masina...intr-adevar, un benzinar l-ar face...dar diferenta de consum e cam dubla...si nu cred ca se merita... 320d e masina ideala la consum/putere...

Faceam Buc-Sev si/sau invers in 3 ore...cel mai bun timp...2 h 45 min...si n-avea ce sa-mi stea in cale la drum lung <_<

Intr-adevar...de la semafor nu plecam intotdeauna primul...dar nici ultimul si nu te faci de ras.

IA 320D!

320i cu 150CP ar ''face'' un 320D cu 150CP doar daca ambele ruleaza cu 120km/h si fac o cursa cu start CAM de la aceasta viteza !!!

Un 320i > 320D pe autostrada si la liniute.

Link to comment
Share on other sites

Sa fie oare post-ul anterior din cauza procentului de peste 40% al posesorilor de 320d de pe forum ? I wonder ...

Iar @Jacobs legat de "P.S. un prieten din TM care si-a cumparat 318D, a spus asa ''nu am bani de 320D 150CP din 2002, iau mai bine un 318D din 2004 la banii aia, consuma mai putin dar e BMW'' Nimic mai corect" www.mobile.de verifica ce ai spus. 320d 2002 318d 2004 (aceleasi cilindree motoare si OPTIUNI) si vorbim dupa de preturi.

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca daca nu as avea un punct de vedere ar fi mai castigat forumistul care traia cu impresia ca lui nu ii sta nici o masina in fata 320D-ului?

 

Si ce vina am eu ca am mers mult cu masini din grupul VAG? Tu ai mers ca sa intelegi comparatiile facute de mine? (adica tu ca sofer nu pasager).

Si daca da - spune-mi si mie cati km cu fiecare model in parte.

Sau ar trebui sa posteze aici doar cei care au experienta limitata la BMW ca sa fi tu multumit? <_<

Ai fost pilot de teste pentru VAG?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.