Jump to content

nu stiu care e46 e m bun 320d(an 2002)150cp,320i(an 2000)150cp


incepator.bmw

Recommended Posts

dar la diesel cade turbina.. <_<

asta o tot aud aici, sper sa nu aveti dreptate, eu nu am avut probleme cu nimic de la motor pana acum comparativ cu cunostintele care au benzinare. un lucru ma pune pe ganduri totusi: de ce spun cei care au benzina ca pica turbina la diesel, de ce nu spun proprietarii, eu nu spun niciodata ce pica la benzina pt ca nu ma intereseaza si nu vreau sa produc impresii. mai bine ati spune ce va place la motorul vostru, lasand impresiile despre al altora

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cam are dreptate ''4ucom''. Chiar daca a glumit [poate] afirmatia lui este valabila in EU. In Romania...unde majoritatea posesorilor de BMW schimba viteza intre 1600 si 2200 rpm, iar intre doua strazi merg in tr. a 4'a...nu e de mirare ca o sa se strice turbosuflanta !!!

Cred ca tinde spre 90 % procentul celor care au avut probleme cu turbo sau caseta de directie sau debitmetrul.

 

Chiar daca e diesel si are 150CP...poti sa apesi fara frica pe acceleratie <_<

Link to comment
Share on other sites

@ jacobs

daca ai putin respect fata de un disel ; adica sa nu pleci cu el pana nu a sarit acul de pe albastru si sa ai rabdare sa nu opresti motorul cand ai venit de la drum intins ( lasa-l macar 1 minut sa scada presiunea uleiului in turbina ) nu o sa cada turbo

la vag sunt altele datele probemei desi si la masinile lor poti sa eviti sa crape turbina

la 1600 pmp nici nu functioneaza turbina...deci nu se strica <_<

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

dar la diesel cade turbina.. <_<

asta o tot aud aici, sper sa nu aveti dreptate, eu nu am avut probleme cu nimic de la motor pana acum comparativ cu cunostintele care au benzinare. un lucru ma pune pe ganduri totusi: de ce spun cei care au benzina ca pica turbina la diesel, de ce nu spun proprietarii, eu nu spun niciodata ce pica la benzina pt ca nu ma intereseaza si nu vreau sa produc impresii. mai bine ati spune ce va place la motorul vostru, lasand impresiile despre al altora

 

eu am diesel. :)

Link to comment
Share on other sites

o ai de noua ? prietenii tai au masinile de noi? una e sa stii istoricul complet al unei masini, sa o iei de la 0 km si alta e sa o cumperi pe la 100 si ceva de mii de km si sa nu stii ce a fost sau nu si cand schimbat pe ea.. asa ca tonul tau malitios tot nu e justificat.. <_<
Link to comment
Share on other sites

o ai de noua ? prietenii tai au masinile de noi? una e sa stii istoricul complet al unei masini, sa o iei de la 0 km si alta e sa o cumperi pe la 100 si ceva de mii de km si sa nu stii ce a fost sau nu si cand schimbat pe ea.. asa ca tonul tau malitios tot nu e justificat.. <_<

nu o am de noua masina personala

in schimb am prieteni care au masina de noua si au sarit de 200k si nu a cazut turbina

Link to comment
Share on other sites

dar nu am spus ca ar cadea la toate dieselurile turbina.. <_< uite si eu am 160.000 km cu a mea si nu a picat. dar ma astept oricum, fiindca am facut o medie la ce am vazut pe forum.

pai atunci la ce motorizari cade turbina la 100k ca nu inteleg?

e o contradictie undeva

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

treaba cu turbina e mai mult un mit dupa parerea mea, e vorba de teama de a nu da 2000eur pe o piesa care poate ceda. eu si alte cunostinte insa nu am avut probleme.. asa ca nu cred ca o masina bine intretinuta si cu un nr decent de km ar putea avea probleme cu turbina. astfel ca aceasta teama e nejustificata cand iti achizitionezi o masina noua sau sh cu istoric cunoscut.
Link to comment
Share on other sites

dar nu am spus ca ar cadea la toate dieselurile turbina.. <_< uite si eu am 160.000 km cu a mea si nu a picat. dar ma astept oricum, fiindca am facut o medie la ce am vazut pe forum.

pai atunci la ce motorizari cade turbina la 100k ca nu inteleg?

e o contradictie undeva

 

nu vorbesc in special de vreo motorizare, dar sa fim cat de cat ontopic, ia exemplul de 1000 de e46-uri 320d; ei, ce vreau eu sa spun este ca din astea 1000, in jur de 200 (E UN NUMAR LA NIMEREALA, NU FAC ACUM STUDIU DE CAZ.. :)) au problee cu turbina. la asta ma refer cand spun nu la toate intervine vreo problema.

Link to comment
Share on other sites

@ jacobs

daca ai putin respect fata de un disel ; adica sa nu pleci cu el pana nu a sarit acul de pe albastru si sa ai rabdare sa nu opresti motorul cand ai venit de la drum intins ( lasa-l macar 1 minut sa scada presiunea uleiului in turbina ) nu o sa cada turbo

la vag sunt altele datele probemei desi si la masinile lor poti sa eviti sa crape turbina

la 1600 pmp nici nu functioneaza turbina...deci nu se strica <_<

 

am scris eu altceva ???

- dimineata [indiferent de temperatura] o las 1 min. pornita

- in primii km nu schimb mai sus de 2000-2200 rpm

- cand parchez dupa ce a fost ''alergata'' intotdeauna o mai las pornita 2 minute.

 

despre ulei si filtre fiecare cu filozofiile lui :)

 

iar la 1600 rpm chiar functioneaza turbosuflanta !!!

Link to comment
Share on other sites

ma dar ati innebunit cu o turbina....sa spuna posesorii de dieseluri daca le-a picat ,la cati km au luat masina...la cat le-a cazut si cum au mers cu ea....acum ce facem numai luam diesel "ca pica turbina"...dar luam benzina ca pica buzunarul...poate nu toti au bani sa bage zilnic benzina de 50-100 ron/zi.Nu stiu de ce ar mai scoate diesel daca au probleme...si totusi nu imi vine sa cred din spusele voastre ca motorina face benzina.ma refer la 320d 150 cp si 320i 150cp

...si la performante si la consum...chiar aveti vreunul un filmulet ceva cu o liniuta dintre e46:320d 150 cp si 320i 150cp???

Link to comment
Share on other sites

depinde de cine conduce, mai depinde si de cine face filmuletul <_< nu ai vazut filmulete in care o masina de 2000 euro ''face'' o masina de 100.000 ? depinde daca vrei sa crezi !

cred ca tu nu ai citit atent primele 3-4 pagini din topic. erau descrise clar diferentele intre aceste doua versiuni !!!

 

la cate rpm ai cuplul maxim la 320D ?

cuplul la 320D este aproape dublu.

 

apoi existenta DSC pe 320D...este esentiala d.p.m.d.v. si nu numai !

Link to comment
Share on other sites

depinde de cine conduce, mai depinde si de cine face filmuletul <_< nu ai vazut filmulete in care o masina de 2000 euro ''face'' o masina de 100.000 ? depinde daca vrei sa crezi !

cred ca tu nu ai citit atent primele 3-4 pagini din topic. erau descrise clar diferentele intre aceste doua versiuni !!!

 

la cate rpm ai cuplul maxim la 320D ?

cuplul la 320D este aproape dublu.

 

apoi existenta DSC pe 320D...este esentiala d.p.m.d.v. si nu numai !

am vazut diferentele dintre ele si de aia am si zis ca imi iau motorina....dar ma sperie baietzasii pe aici cu cazutul turbinei...pana la urma daca cada cade si gata ...depinde si ce noroc ai si cum ti-l faci;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.