Jump to content

Masina Mea 530DA


bimmer E60

Recommended Posts

E60-ul meu

 

De prea mult timp visam sa am un E60, spre deosebire de multii altii, mi-a placut si mi-am dorit modelul acesta inca de la aparitia sa in 2003. Timp de cativa ani, dupa o duzina de alte marci, am revenit la dragostea mea din copilarie...BMW... prima mea masina a fost din pacate un BMW, iar dupa acea masina, nu am mai gasit o alta marca care sa ma satisfaca asa cum m-a bucurat prima masina. A venit anul 2008, si bucuria a revenit, anul in care mi-am pemis sa achizitionez ceea ce-mi doream. Destul de tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

Drumul spre achizitie a fost destul de dificil, deoarece nu reuseam sa gasesc ceea ce vroiam eu...in cele din urma a aparut si nu am scapat ocazia...

De atunci...se invarte roata...

MRR-ul meu...

Model 2006

achizitie august 2008

E60 530DA 231hp 500nM Black Saphire

 

Optiuni :

cutie automata

xenon dynamic adaptive

tapiterie piele maro

scaune comfort, full electric cu memorie si incalzite, tetiere electrice

iDrive cu navi Proffesional

clima automata

distronic - cruise control (super tare, accelereaza si franeaza singur in functie de trafic)

full electric , geamuri fata-spate electrice, jaluzele electrice

active steering

bluetooth

volan multifunctional din piele

comenzi vocale

senzori lumini

senzori ploaie

jante 17'' cu cauciucuri vara 245/45R17

parktronic - PDC - fata - spate

navigatie

alarma

 

Pretul a fost 22.000 euro + taxa auto, cu totul, cred ca a ajuns pe la 25k.

 

 

URMEAZA,

1. un eleron si un spoiler de M5 sau Schnitzer

1. schimbarea culorii trimurilor din interior

3. kit M-technik

 

 

 

poze...

 

alte poze...

post-11975-1244576164_thumb.jpg

post-11975-1244576304_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...cand mai mergi la cheia?...saptamana trecuta am fost ocupat... dc nu o fi vrem rea...ce zici in weeked-ul asta...chiar vreau sa ies undeva...afara din Bucuresti...sa-ti arat!

 

 

 

Imi place foarte mult culoarea din interior. Pune si tu mai multe poze cu interiorul

 

 

 

o sa pun diseara si poze cu interiorul...dar nu-mi plac trimurile alea gri deloc si voiam sa pun poze dupa tuning...

Link to comment
Share on other sites

cel mai mult la masina imi place interiorul, mi se pare de vis. La exterior deocamdata nu iese cu nimic in evidenta, insa interiorul este superb. Hai cu exteriorul M-technik mai repede:D <_< Edited by TEFF
Link to comment
Share on other sites

frumoasa , mai ales interiorul, sa ai parte de ea, si sa ii faci cadou cat de repede un Mpak, o sa vezi ce frumoasa va fi pe urma!!!

 

ce vrei sa faci cu trimurile???

 

 

studiez posibilitatea vopsirii...ceva asemanator ca la userul sos, dar nu negru - caut un look asemanator celui din poza atasata...

 

in legatura cu exteriorul...si aici sunt in stadiul de studiu...as alege ceva mai special ...poate schnitzer...caut un chit care nu coboara garda prea jos, deoarece rulez zi de zi in Bucuresti, unde se gasesc tot felul de obstacole (GROPI, BORDURI, ETC !!!)...

KITUL M-TEHNIC arata superb - il am in vedere - defapt este etalonul in cautarile mele.

post-11975-1245140125_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

frumoasa , mai ales interiorul, sa ai parte de ea, si sa ii faci cadou cat de repede un Mpak, o sa vezi ce frumoasa va fi pe urma!!!

 

ce vrei sa faci cu trimurile???

 

 

studiez posibilitatea vopsirii...ceva asemanator ca la userul sos, dar nu negru - caut un look asemanator celui din poza atasata...

 

in legatura cu exteriorul...si aici sunt in stadiul de studiu...as alege ceva mai special ...poate schnitzer...caut un chit care nu coboara garda prea jos, deoarece rulez zi de zi in Bucuresti, unde se gasesc tot felul de obstacole (GROPI, BORDURI, ETC !!!)...

KITUL M-TEHNIC arata superb - il am in vedere - defapt este etalonul in cautarile mele.

 

de ce nu cauti trimurile de aluminiu pur, sunt mult mai frumoase , asta depinde bineinteles de gusturile fiecaruia, sunt mai tineresti...mai in ton cu sportivitatea,

sunt si mult mai usor de tinut curate, pe cele lucioase se vede orice urma, amprenta, zgarieturi...

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

era cineva pe forum care dorea sa isi schimbe trimurile, culmea, trimuri exact cum vrei tu.

 

Lui nu ii placeau, isi dorea "alu" sau ceva de genul asta...

 

Imi pare rau, dar nu imi amintesc despre cine este vorba.

 

Poate ar ajuta sa faci un topic la MP in acest sens.

Link to comment
Share on other sites

pole...merci pentru informatii...

 

tks

 

 

 

de ce nu cauti trimurile de aluminiu pur, sunt mult mai frumoase , asta depinde bineinteles de gusturile fiecaruia, sunt mai tineresti...mai in ton cu sportivitatea,

sunt si mult mai usor de tinut curate, pe cele lucioase se vede orice urma, amprenta, zgarieturi...

 

 

tocmai te intrebasem pe topicul masinii tale de ele... alea din poza de mai sus sunt de la masina ta... chiar arata super...ce au patit cele cu folia de carbon? de unde le-ai luat pe astea de aluminiu? si la ce bani? - le am si pe astea in vedere...

 

 

 

ultimile 2 randuri sunt adresate lui sergiulean... <_<

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

cele de carbon sunt alea care vin standard, gri mat, imbracate in folie 3M, arata bine de altfel, dar eu le-am schimbat deoarece imi place mult mai mult astea de aluminiu...

 

Le-am luat de la userul 3expert le avea de ceva vreme de vanzare...tot ii urmaream topicul de la MP, si intrun final am avut si bani pentru ele.. <_<

 

celelalte trimuri am in vedere sa le vopsesc alb mat cand ma intorc in tara, este o nuanta de alb mat foarte misto trebuie sa caut sa gasesc un cod de culoare ceva, cele pianoblack nu ma incanta deloc, pentru ca eu folosesc masina foarte mult, si alea sar deteriora destul de repede.

Link to comment
Share on other sites

frumoasa , mai ales interiorul, sa ai parte de ea, si sa ii faci cadou cat de repede un Mpak, o sa vezi ce frumoasa va fi pe urma!!!

 

 

Dupa mai multe studii, de pret si design, s-ar putea sa apelez la un Bodykit Rieger. Costurile sunt asemanatoare kitului M-tehnik, dar este putin mai agresiv. Bara fata 100% Rieger, bara spate combinatie intre m-tehnik cu difuzor de la Rieger si praguri Rieger.

Mai ramane un singur obstacol...garda la sol, care nu prea vreau sa aiba de suferit (mult)!!! Mi s-a promis ca bara nu este mult mai joasa ca bara stock...oricum nu cred pe nimeni pe cuvant, si o sa masor. Bara Rieger are h=515 mm, Sa o vedem pe cea stock...

Link to comment
Share on other sites

primele 2 poze reprezinta cele spuse mai sus...a trei poza e doar asa...ca nu-mi place cin cauza faptului ca este o extensie a barii originale stock si nu o bara. costurile cu montatul ajung la costul unei bari de m-tehnik..so...!
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa nene, sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

 

Parerea mea este ca ar trebui totusi sa mergi pe m-tehnik, este cel mai frumos kit posibil pentru E60. Bodykit-ul Rieger "incarca" prea rau masina, dar gusturile nu se discuta. <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.