Jump to content

Relanti neregulat!


Recommended Posts

De cateva zile am observat ca relantiul nu prea este constant pe ceas turometrul sta tapan dar motorul se simte cum tremura ca si cum nu se alimenta dacia cind avea carburatorul infundat ,de tras trage ca nebuna,fum 0, nu intrerupe,de pornit o ia la sfert,nu consuma mai mult , si la cald si la rece se simte tremuratul asta intrerupt. Motorina bag numai mol din acelasi loc de ani de zile deci motorina nu este de vina.

 

Daca observi motorul cand merge se vad cele 2 batai egale iar a 3 parca putin mai puternica (sau cate or fi),oricum dupa 2,3 rotunde urmatoarea este mai tare,daca ma fac inteles.

 

Filtre,ulei,curele,pompa apa,toate pina in 2000 km,bateria incarca ,maine ma duc la test dar as vrea sa dorm linistit in seara asta!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

INJECTOR

 

 

Ma eu am zis ca vreau sa dorm linistit la noapte <_<

 

Zi si un pret informativ?

 

Nu trb sa porneasca greu la cald?

Edited by gabriel_525
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi problema ca si tine acum vre-o luna si ceva. Am fost la tester si nimik totul era in parametrii si injectoarele si debitmetrul, pompe. Mersul neregulat la relantii daca nu e vreun injector e de la senzorul de presiune de la pompa de injectie care e murdar sau defect. A facut si la mine cam o luna dupa care a disparut. Totusi ar fii bine sa il pui pe tester sa vezi cum stai cu injectoarele, daca sunt ok isi v-a revenii singura. Bafta. Apropo de injectoare din cate imi amintesc nu trebuie sa depaseasca +1 nu sunt sigur dar parca asa era. Daca e peste 1 e dus. Bafta
Link to comment
Share on other sites

La naiba in puii mei ca sa stricat IMPA lu mecanicul meu si nu a putut sa-mi faca o diagnoza ,abia marti dar am observat ca nu face chiar tot timpul azi am fost la Ramnic si la intoarcere cand am oprit la relanti mergea bine,mecanicul a zis ca poate pierde presiune un injector cateodata de asta nu e o chestie permanenta,pe romaneste ce inseamna asta,si de la ce naiba?
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o anul trecut in septembrie, la mai putin de o luna dupa ce am cumparat masina. M-am dus la AB si fara s-o puna pe test (am acolo un prieten) a ascultat-o si mi-a spus ca e clar un injector. Dupa cateva zile si-a revenit singura si pana-n ziua de azi nu a mai facut deloc.

Adevarul e ca in perioada aia cam testam benzinariile. Dupa schimbarea filtrului am pus motorina NUMAI OMV si n-am mai avut problema si masina merge super.

Sa-mi spui, te rog, ce a iesit la test.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Problema mea e ca eu bag numai de la mol ,aia buna ,acum ma gandesc sa bag din alta parte poate or fi astia mai golani,tot mol dar alta statie sau sa trec la rompetrol.

 

Filtrul motorina are 30000 de km la urmatorul schimb de ulei il schimb si pe asta (se apropie)!

Link to comment
Share on other sites

Poate pierde presiune si in alt fel? de la ce naiba sa intamplat? care sunt valorile la test pt injectoare,daca se poate raspunsuri clare cu ceva explicatii ,nu care sa ma bage in ceata si mai rau!
Link to comment
Share on other sites

Care e relantiul ascuns din OBD,cum se vede? Turometrul din bord nu se misca diferenta e sesizabila numai cu ascultand motorul sau cand te uiti la motor vezi o vibratie mai puternica! Tu ce problema ai avut tot injector?
Link to comment
Share on other sites

Care e relantiul ascuns din OBD,cum se vede? Turometrul din bord nu se misca diferenta e sesizabila numai cu ascultand motorul sau cand te uiti la motor vezi o vibratie mai puternica! Tu ce problema ai avut tot injector?

 

Eu nu am avut nicio problema. Iti ziceam doar sa te uiti sa vezi exact cat oscileaza.

 

Cu contactul sau motorul pornit, apesi butonul de Check Control si il tii apasat cam 5 sec. Iti apare pe display Check Control OK, sa sterge si lacateva secunde iti apare Test No. 1. Apesi acelasi buton pana cand pe display iti apare Test No. 19. Faci suma ultimelor 5 cifre de la seria VIN, si introduci rezultatul acolo, folosind parca butonul din stanga, cel de unde resetezi km de pe bord.

 

Acuma ai disponibile cam 20 de teste ale masinii. Ca sa treci de la un test la altul folosesti butonul de Check Control si ca sa "rulezi" testul selectat, folosesti butonul din stanga.

Parca testul nr. 7 e cel care iti arata temperatura lichidului de racire la motor si turatia instanta a motorului. Daca motoreul e oprit, iti arata temperatura apei si la turatie iti arata 0000 rpm parca.

 

Fiecare test are mai multe subteste.

Deci, folosesti butonul Check Control ca sa treci de la un test la altul, si butonul de resetat km ca sa treci de la subtest la altul.

 

Sper ca am fost clar.

<_<

Link to comment
Share on other sites

Stiam de teste ca-mi resetez intervalul la ulei dar nu am vazut faza cu turatiile,am sa incerc mai tarziu si-ti spun,la mine am observat cand are zvac-ul ala neregulat parca si intensitatea la lumina din bord scade dar foarte putin sesizabil,am aratat la 2 prieteni si spuneau ca sunt nebun,unde naiba vad eu fluctuatia asta de relanti,e posibil sa fie ceva electric sa nu aiba amperajul potrivit,o dioda un releu,ca masina merge super bine? <_<
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost pina la bucuresti si aseara cum nu preaa mai aveam motorina am facut plinul cu ALTO noua motorina de la Rompetrol ,tot timpul eu bag numai de la Mol ca este in drumul meu dar cu problema asta cu relantiul am zis sa schimb putin. Am sesizat o schimbare ,masina merge foarte frumos a facut de 2 figuri la relanti (la 2 porniri)dar in rest foarte rotund si normal mersul as spune ca senzatia este aceea cand bagam motorina din afara trage super masina

 

 

Acum intrebarea: De ce nu face tot timpul? Cine i-mi poate explica faza cu presiunea la injector ca habar nu am!

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca a fost un injector blocat, gripat, si eu sunt curios.

 

Cand aveam benzinar alimentam de la MOL, super buna, dar motorina am bagat o singura data si nu mai imi trebuie. Era puturoasa masina.

De cand am vazut o emisiune tv despre carburanti, nu mai bag altceva decat OMV si chiar se simte bine masina.

Link to comment
Share on other sites

si eu tot de la MOL alimentam, pana mi-a facut bucurie de abia mai tragea masina pe valea oltului si totu sa petrecut dupa ce alimentasem , am fost cu masina pe tester si totul e in parametri , o sa incerc ai rompetrolul sa vedem, dar creca astia de la MOL sau cam imputit.
Link to comment
Share on other sites

Care e treaba cu MOL diesel,in oras la noi nu este OMV doar petrom si rompetrol si binenteles saracia de lukoil

 

Cand am venit de la mare am trecut prin RM-V si am alimentat doar la OMV pe dreapta, valea oltului.

Si in 525i vechi si acuma in 525d bag doar de la OMV.

Link to comment
Share on other sites

Ultimile 2 dati am bagat ALTO si voi continua cu asta sa vad daca este vreo diferenta din pacate mecanicul meu a plecat in concediu si vine peste o saptamana e sg care il las sa se uite la masina ,alt tester BMW in oras nu este,deci va trb sa astept ,asa ca astept pareri,parca acum cu noua motorina face figuri relantiul numai la rece apoi merge rotund ,as baga o solutie de curatat dar nu prea cred ca face cine stie ce treaba.Am auzit ca la diesel e bine sa bagi cativa litri de benzina peste motorina ca sa cureti motorul si injectoarele,a facut cineva asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.