Jump to content

Nu rupe aderenta


r0n1n

Recommended Posts

Salut nu stiu ce sa cred, am un 320ci si rupe foarte greu aderenta in treapta 1-a in a 2-a e aproape imposibil.

Poate sa fie din cauza ca am roti de 17''/245 pe spate si nu are motorul destula forta?

Sau pur si simplu cer prea mult un demaraj la care sa scartaie rotile unui 320i?

Mentionez ca am incercat cu DSC OFF.

Ultima posibilitate sa fie motorul obosit sau sa nu fie in parametri? Pe tester a dat bine...

Va ro sa-mi dati niste pareri.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition

Ar trebui clar sa dea scartz... e destul de dubios.

 

de tras, trage bine ?

 

ai verificat diferentialul sau ambreiajul ?

 

sa nu patineze ambreiajul asta unu la mana si 2 sa nu ai o problema la dif... zic si eu, la asta ma gnadesc acum...

Link to comment
Share on other sites

Deci rotile sunt de 17 pe 245

Ambreiakul nu are probleme, masina chiar trage bine, doar ca nu are scartul asa puternic cum credeam, sunt rotile prea late, sau BMW are tractiune chiar asa buna ?

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intelegeti gresit, masina chiar se simte ca are "vana", dar scartaitul nu e asa violent cum ma asteptam la un 6 in linie 170cai..., vreau prea mult?

E cineva pe forum posesor de 320i din Bucuresti dispus sa faca o tura cu ea si sa-mi spuna dc e normal?

 

Cutia e manuala.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

la cauciucurile pe care le ai daca mai sunt si bune nu este nici o mirare ca nu scartie e foarte greu si trebuie turata bine iar cu ambreiajul trebuie sa ai picior de lemn vorba cologului

eu am fata + spate 225/45/17 noi de viteza si nici o sansa pe uscat deloc, pe apa nu am simtit nimic doar pe pietris/nisip am reusit niste cerculete

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intelegeti gresit, masina chiar se simte ca are "vana", dar scartaitul nu e asa violent cum ma asteptam la un 6 in linie 170cai..., vreau prea mult?

E cineva pe forum posesor de 320i din Bucuresti dispus sa faca o tura cu ea si sa-mi spuna dc e normal?

 

Cutia e manuala.

tine cont si de greutatea masini 318 este ceva mai usor ...cred ca conteaza

Link to comment
Share on other sites

e ceva ce nu iti iese tie din picior

iti zic ca la mine la 318 is scartaie rotile chiar daca imi patineaza ambreajul de numa(saptaman viitoare il schimb)

deci mai exerseaza

si mai o chestie incearca un burn in limita bunului simt sa vezi iese treaba

dar fara sa rupi masina

Link to comment
Share on other sites

Am decuplat DSC de tot, mi s-a aprins in bord si semnul de DSC si frana de mana pe galben.

Ma gandesc ca poate nu vorbim de aceasi intensitate de scarturi, adica dc 320i 150cp scartaie asa tare, la mine ar trebui sa fie si mai si nu?

 

De turat am turat-o in 6mii, zic eu suficient, sincer ma asteptam sa faca putin burn-out...

Link to comment
Share on other sites

Am decuplat DSC de tot, mi s-a aprins in bord si semnul de DSC si frana de mana pe galben.

Ma gandesc ca poate nu vorbim de aceasi intensitate de scarturi, adica dc 320i 150cp scartaie asa tare, la mine ar trebui sa fie si mai si nu?

 

De turat am turat-o in 6mii, zic eu suficient, sincer ma asteptam sa faca putin burn-out...

depinde si ce grup ai

si daca ai cauciucuri bune nu ai sa auzi tu scartaituri calumea

incearaca sa faci o scarataiala pe asfalt umed dupa ca ai si cauciucurile calde sa vezi ca iti iese

Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile sunt aproape noi.

@roco123 asa ma steptam si eu , scartaie dar nu asa cum spui tu

 

Pe asfalt umed nu mi se pare relevant, pt ca iti merge si cu 316...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum ziceti voi ca mergi toata a1a in scart. SI eu am tot 320 ci, doar ca am anvelope 255 30 18 pe spate. Scartaie cand plec, dar nicidecum atat de mult. Putin acolo. Cand aveam jantele pe 16, cu 205 sau 225, nu mai stiu, o scartaiam si a1a si a2a, dar acum nu. Nu te impacienta, atata timp cat zici ca masina trage bine, de ce iti faci probleme Edited by poison
Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de post! Mi-a mai venit inima la loc.

Masina trage foarte bine in orice trepta, ma gandeam sa nu fie vreo problema technica.

Deci zici ca toata chestia e de la latimea rotilor nu?

 

Tu ai cabrio sau coupe, stiu ca e mai greu cabrio...

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de post! Mi-a mai venit inima la loc.

Masina trage foarte bine in orice trepta, ma gandeam sa nu fie vreo problema technica.

Deci zici ca toata chestia e de la latimea rotilor nu?

 

Tu ai cabrio sau coupe, stiu ca e mai greu cabrio...

Coupe am. Nu cred ca e nici o problema atata timp cat zici ca trage. Si oricum, sa o tii in scart mult conteaza foarte mult si persoana de la volan.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.