Jump to content

Nu rupe aderenta


r0n1n

Recommended Posts

r0n1n: daca vrei sa poti scartai rotile, trebuie sa iti scoti CDVul. Clutch delay valve. Tu lasi ambreiajul brusc, insa valva aia are debit mic, incat ambreiajul tau patineaza vrand nevrand. Adauga la asta si anvelope cu aderenta mare si e normal ce se intampla. Asa am patit si eu, si eu am zis de ambreiaj, si eu am zis ca uite un 318 ce le scartaie etc, cu jante pe 17, si a mea nu prea. Am scos CDVul si scoti fum din roti ca la burnout(ceea ce nu e sanatos, by the way).

 

 

PS: CDVul ala e pentru a nu ii da socuri transmisiei .. deci vezi ce faci :)

PS2: astia cu "ar trebui sa rupa aderenta in 1a aproape toata" - voi vorbiti serios sau la caterinca? Va dati seama ce prostii spuneti? Sau vreti de fapt sa ziceti ca o scartaiti pana schimbati .. ca e o diferenta.

 

 

a dracu chimia asta...am zis despre momentul cand pleci cu ea turata si dai drumu brust la ambreiaj si pana prinde iar aderenta....de fapt am vrut sa spun acelasi lucru pe care te chinui sa il intelegi de 2 ori <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mah...eu stiam ca cu cat is mai bune cauciucurile, adica au adancime mai mare la "crampoane" cu atat le scartai mai usor... nu degeaba la formula1 sunt facute chele, ca suprafata cauciucului care atinge asfaltul sa fie cat mai mare, deci si forta de frecare mai mare!
Link to comment
Share on other sites

<_<

 

Poti sa mai dai de 2 ori, poate inveti sa te exprimi corect, sa nu trebuiasca sa ne chinuim sa intelegem ce vrei tu sa spui.

 

esti lemn prietene :) si motorul de 1.6 rupe aderenta in 1-a...si dacia rupe aderent in a 1a si nu mai vorbi la plural ca am vb doar cu tine...coloj varos!!!

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

<_<

 

Poti sa mai dai de 2 ori, poate inveti sa te exprimi corect, sa nu trebuiasca sa ne chinuim sa intelegem ce vrei tu sa spui.

 

esti lemn prietene :) si motorul de 1.6 rupe aderenta in 1-a...si dacia rupe aderent in a 1a si nu mai vorbi la plural ca am vb doar cu tine...coloj varos!!!

 

Continua cu samanta ta ...

Rupe aderenta si Matiz-ul care e de 0.8L. Se pare ca nu ti-ai inteles nici tu postul. Trist. Da maneaua mai tare si totul va fi bine.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca nu faci tu ceva bine. am avut cielo, pe a 1a lasa dare sanatoase pe asflat in cand plecam de la 6000rpm, isi lua si pe a 2a usor scart. fiesta la fel, pleaca usor cu scart dar destul de scurt, e motorul prea mic. la bmw daca scot dsc plec de a doua cu ea fara sa o turez peste 3000rpm (e diesel) si isi ia fff usor scart pe a 2a. eu am roti pe 16, pe 205. din pct meu de vedere, e ok ca nu isi ia scart asa de usor, inseamna ca ai aderenta buna. daca vrei fum din roti ori ii scoti pistoanele prin capota, ori pui roti mai mici <_< sau mi-o dai si mie o tura sa vedem cat fum scot :)
Link to comment
Share on other sites

Aseara, dpa ce am plecat de la munca, era putin umed asfaltul, cred ca trecuse masina de aia care spala, vreau sa zic ca de pe loc in 1-a a plecat intr-o parte si nu stiu sigur da cred ca era dsc on. Oricum i-am dat vreo 6k ture.

Deci cred ca depinde mult cum ii dai, oricum sunt foarte multumit de masina, mai putin consumul, 16% ne alergata, poate 3-4 sprinturi, banuiesc ca e normal consumul nu?

Mersi de aprecieri!

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi la iarna consum <_< . Mie imi consuma 17-18%

Acum cateva zile pana sa schimb debitmetru aveam consum pe BC 25,7% .

 

E normal consumul tau, da stai sa vezi ca intra acum Alexxx si zice ca 325i-ul lui nu i-a consumat atat nici iarna :) .

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Sa vezi la iarna consum <_< . Mie imi consuma 17-18%

Acum cateva zile pana sa schimb debitmetru aveam consum pe BC 25,7% .

 

E normal consumul tau, da stai sa vezi ca intra acum Alexxx si zice ca 325i-ul lui nu i-a consumat atat nici iarna :) .

 

alexx declara 13 max in orice conditii de trafic

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi la iarna consum <_< . Mie imi consuma 17-18%

Acum cateva zile pana sa schimb debitmetru aveam consum pe BC 25,7% .

 

E normal consumul tau, da stai sa vezi ca intra acum Alexxx si zice ca 325i-ul lui nu i-a consumat atat nici iarna :) .

 

alexx declara 13 max in orice conditii de trafic

o avea el consum 13 la cu masina la relanti pe loc

eu cu is-ul meu aici in arad al dracu daca ies sub 13 peste 13 pot da sub de nici un fel

e drept ca nici nu ma milogesc de ea

adica 50 cu a patra

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce o sa va lase kiturile de ambreiaj, telescoapele, jantele si o sa va vibreze masina din toate unghiurile o sa renuntati la prostii si o sa apreciati intr-un alt mod un BMW.

 

Cand o sa va lase toate odata o sa mergeti si pe jos in oras.

 

 

pacat ca nu multi iti impartasesc ideea de a aprecia cum trebuie potentialul unei masini;din cauza asta as fi destul de rezervat in a cumpara o masina second din Romania de la cineva necunoscut.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce o sa va lase kiturile de ambreiaj, telescoapele, jantele si o sa va vibreze masina din toate unghiurile o sa renuntati la prostii si o sa apreciati intr-un alt mod un BMW.

 

Cand o sa va lase toate odata o sa mergeti si pe jos in oras.

 

 

pacat ca nu multi iti impartasesc ideea de a aprecia cum trebuie potentialul unei masini;din cauza asta as fi destul de rezervat in a cumpara o masina second din Romania de la cineva necunoscut.

 

Da, asa este!

Eu unul ma indoiesc ca "scartaitul rotilor" ar fi un lucru important.

 

Eu sunt dezamagit in primul rand de conditiile de la noi. Orice masina ai avea, oricat ai incerca sa o ingrijesti dupa un an de drumuri romanesti tot va trebui sa schimbi ceva la ea. Eu sunt convins ca masina pe care o am eu a fost excelent intretinuta. Am luat-o impecabil si tot asa o pastrez, dar e neplacut sa o vezi zgariata in parcare, sa gasesti service-uri exagerat de scumpe si de nepregatite, sa dai zilnic in aceleasi gropi incercand sa eviti altele si sa vezi ca masina imbatraneste intr-un an cat a imbatranic la germani in 5.

 

Scuze de offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Deci rotile sunt de 17 pe 245

Ambreiakul nu are probleme, masina chiar trage bine, doar ca nu are scartul asa puternic cum credeam, sunt rotile prea late, sau BMW are tractiune chiar asa buna ?

da, este tractiunea asa de buna si se imbunatateste de la model la altul. am vazut un test cu m3 e92 si cu greu rupea aderenta, in sensul ca nu invartea rotile pe loc sa iasa fum. de rupt aderenta, o rupe in conditii de ploaie sau zapada, drum alunecos, dar daca ai asfalt sub roti, nu o sa poti scoate fum ca in drifturile de pe net.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai sanse cu 170 de cai sa scartii pe acolo ceva.Si cu ce caucucuri ai alea sunt mai mult pentru motoare de 3.000Cmc deci nu vad cum ai avea sanse.Ce ai tu acolo tine lejer 200 cai .Poate la un 205/55/r16 sa scartie ceva pe acolo .Dastea am eu si cand i-am dat 1-a si 2-a la fund nu a scartait nimic.Bine ca nu scartiaie pana la urma ...asta e un lucru bun.
Link to comment
Share on other sites

am schimbat si eu astazi jante+anvelope, am pus 225/45/17, si este putin mai greu acum sa rup aderenta.. in unele locuri chiar nu mai pot..inainte am avut eagle vector rft allseasons si acum am eagle f1 gds3 diferenta este f mare la aderenta..
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.