Jump to content

Nu rupe aderenta


r0n1n

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am fost weekendul asta la tara si am dat pe acolo niste scarturi chiar lungi dar nu stiu dc e relevant fiindca era cam nisip pe asfalt.

Pana la urma chiar m-am convins ca nu e o tragedie dc nu scoate fum din roti, in schimb pot sa spun ca urca destul de repede spre 180, mai mult nu i-am dat ca mi-a fost frica.

Deci rotile nu le schimb.

Link to comment
Share on other sites

Am fost weekendul asta la tara si am dat pe acolo niste scarturi chiar lungi dar nu stiu dc e relevant fiindca era cam nisip pe asfalt.

Pana la urma chiar m-am convins ca nu e o tragedie dc nu scoate fum din roti, in schimb pot sa spun ca urca destul de repede spre 180, mai mult nu i-am dat ca mi-a fost frica.

Deci rotile nu le schimb.

 

 

 

Aia conteaza mai mult decât burnout, trust me....

 

La motorul ala urca si mai repede cu gume mai mici....

 

 

Nu conteaza ce spune lumea, cu roti mari si late, motorul simte, mai ales spre viteza...

 

Eu am facut un test cu masina mea, 328i.

 

Roti 18 inch, 225/40 fata, 235/40 spate. filmat 100-220km/h.

 

Acasa m-am uitat pe filmare, intervalul 180-200km/h l-am parcurs in 6 secunde. vizionat de nenumarate ori acea portiune de video si cronometrata.

Dupa ce am dat jantele de 18.

 

Am pus momentan jante de tabla de 15 inch

185/65 toate 4.

 

Aceasi ruta, la fel filmat.

100-220km/h

 

Pe video intervalul 180-200km/h de data aceasta a fost parcurs in 4 secunde

 

 

 

Mentionez ca,cu aceasi masina, am facut mai multe incercari de liniuta cu cineva cu o masina de o putere aproximativ similara.

 

eu cu rotile de 18 m-a facut el asa jumate de capota pe 800m.

eu cu rotile de 15, l-am facut eu cu aproape o masina de fiecare data cand ne-am dat, nu i-a venit sa creada... si aia pe 400 m.

 

in interval de 2-3 zile. deci nu s-a dus nimic la masina lui, etc.

 

 

Si am 2.8 cu anume mods, ce sare lejer de 220 de cai....

 

nu vreau sa ma gandesc la un 320, sau mai mic, ce se intampla cu ditamai rotile. <_<

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Inca o curiozitate, nu stiu dc ia viteza cat ar trebui, adica mie imi merge:

2-a 90

3-a 130

4-a 160

Am vb cu un priten cu o solenza si lui ii merge cu vreo 10km/h mai putin, e normal sau ar trebui sa ia mai mult?

Link to comment
Share on other sites

Dc in specificatiile tehnice scrie top speed 226 pe bord ar trebui sa arata cam 240, deci in conditiile in care eu la 5k ture eram la 180 si mi se taie alimentarea la 6.500 nu prea o sa prind ma mult de 220, deci e NORMAL?

 

Nu caut motive s-o dau dar ma asteptam mai mult de la un 6 in linie 170cp.

Totusi ma bate gandul de un 325.

Link to comment
Share on other sites

@Alex, crezi ca ia mai mult de 220, dc la 180 eram in 5k ture?

Sincer nu stiu. La carte scrie ca prinde 226km/h. Daca adaugi uzura masinii si jantele mai mari, viteza mai scade un pic. Daca te intereseaza asa tare cat prinde, cel mai bine este sa iesi pe autostrada si sa testezi. Din calcule aproximative si ipoteze nu vei afla. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Motorul tau este tare turat.....

 

adica cutia si grupul il fac unul turat....

 

 

eu la 120 pe bord, am 2700rpm.

 

 

dar tin minte de la 320i e36 ca era cam similar......

si la 318i FCL e46, motoarele pe benzina sunt turate bine, si in general la motoarele astea de 2000 turatia se termina unde se termina si viteza maxima din carte, poate motoru s-ar mai duce 2-3-10km in plus, insa nu duce cutia.... esti in limitare <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.