Jump to content

Schimb Ulei 316 i


raspopitu

Recommended Posts

Salut, probabil s-au mai scris de 1000 de ori topicuri despre asta. dar nu prea le gasesc eu acum, si imi cer scuze ca pun , probabil intrebarea asta a 1001 oara.

 

Am un BMW 316 i din 94 iar pe bord imi apare la ulei un patratel galben si unul rosu..deci ar trebui facut un schimb de ulei.

 

Sunt incepator in .. BMW <_<

 

Asa ca.. daca puteti sa imi spuneti si mie ce fel de ulei sa pun si eventual ce ar mai trebui schimbat..

 

sau sa imi aratati linkul unde sa citesc raman recunoscator!

 

multumesc mult de tot!

Link to comment
Share on other sites

pe mine schimbul de ulei m-a dus la 220ron, uleiul de mai sus 175ron, filtru mann 25ron si taxe postale 20ron.

poti sa il schimbi si acasa nu e mare filozofie, dar daca nu ai mai facut acest lucru cheama un amic ca se pricepe si ii dai lui o bere 2 3

Link to comment
Share on other sites

edge 10w60 este un ulei prea vascos, este indicat doar pt motoare solicitate care ating temp inalte

magnatec 10w40 este un ulei mediocru si nu este recomandat pt bmw

foloseste preferabil un ulei care are specificatia bmw longlife 98/01/04 oricare, nu prea conteaza producatorul ci mai mult sa nu fie facatura adica sa fie original, toate aceste uleiuri au fost testate de bmw si indeplinesc conditiile necesare motoarelor bmw. cauta pe net listele longlife si orienteazate la uleiurile de acolo. NU LUA DUPA AUZITE asa am facut eu prima data si am regretat apoi, am aruncat uleiul dupa 200km ca numi placea cum suna motorul, si nu e un motor nou, e M40.

Link to comment
Share on other sites